صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
استوری سرگردانی بازیکنان در جاده کار دست سرمربی داد

اخراج نصرتی بعداز رسواکردن مدیران پارس جم

کد خبر: ۱۰۵۶۲۸۵
| |
18456 بازدید
|
۴

سرمربی تیم فوتبال پارس جوبی جم به دلیل عدم رضایت باشگاه، از حضور و ادامه فعالیت در این تیم منع شد.

مدیر عامل پارس جنوبی جم با انشتار نامه‌ای، محمد نصرتی را با توجه به اتفاقات اخیر مانند اعتصاب بازیکنان، انجام مصاحبه علیه باشگاه و شکست مقابل شهرداری آستارا تا تعیین تکلیف نهایی، از حضور و فعالیت در کنار تیم منع کرد.

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
اگر واقعا فساد ها را رو کرده پس چرا قوه قضاییه از وی دفاع میکند؟آنگاه انتظار دارید همه در پ رسوا کردن مفسدیدن باشند تا از نون خوردن بفتند یا دچار تنش و درگیری شوند؟ !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Portugal |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
قوه قضائیه فعلا درگیر کارهای مهمتریه. فعلا میخوان رئیس قوه رو شوهر بدن و بشوننش سر تاج و تخت رئیس جمهوری. برای مبارزه با فساد و این مسخره بازیها هم وقت ندارن
بی نام
|
Germany
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
نصرتی مگر خودش آبروی فوتبالی دارد که بتواند کسی را رسوا کند؟ هزاران رسوایی فردی دارد منتها خدا نمی پسندد بگویم در شهر تبریز در تیم های تراکتور و ماشین سازی چه کارهایی کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
جان مادرتون بگید تاریخ و شماره نامه رو کی توی دبیر خونه پارس جنوبی زده
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا