بازدید 3817
۱

فدراسیون فوتبال: مسابقات لیگ برتر لغو نشده

کد خبر: ۹۶۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 24 February 2020

سخنگوی فدراسیون فوتبال مجبور شد خبر عجیب عضو هیات رییسه این فدراسیون را تکذیب کند! وی گفت: رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: براساس آخرین ابلاغیه و تصمیم گیری صورت گرفته رقابت‌های هفته‌های آتی لیگ برتر، لیگ یک، دو و سه تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. براین اساس، تغییری در تصمیم مورد اشاره گرفته نشده است.

درحالی که از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی- ورزشی در اطلاعیه‌هایی اعلام شد مسابقات لیگ برتر فوتبال فعلا بدون تماشاگر برگزار می‌شود امروز هدایت ممبینی که اکنون فقط عضو هیات رئیسه است و در فدراسیون حضور پیدا کرده بود در جمع خبرنگاران اعلام کرد مسابقات لیگ برتر فوتبال و دسته اول به مدت ۱۰ روز تعطیل است.

این اظهار نظر در شرایطی از زبان ممبینی مطرح شد که او به استناد به اطلاعیه اول فدراسیون پزشکی- ورزشی این صحبت را کرده و از اطلاعیه‌های بعدی خبر نداشته است. ممبینی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم هست در عین بی خبری از این موضوع با خبرنگاران صحبت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ليگ حرفه اي ژاپن تا اطلاع ثانوي لغو شد.
جهت اطلاع مسئولين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار