بازدید 59572
هزار و هشتصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نماینده تبریز: اظهارات روحانی در حد رئیس کلانتری است/حدادعادل: چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند/ضرغامی: اینکه می‌گویند اعطای سهمیه نقدی به خاطر اعتراض‌ها بوده، اشتباه است/مصباح یزدی: گاهی باید مثل شیخ فضل الله نوری تا پای جان مقاومت کنیم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روایت فرمانده کل سپاه از توصیه یک سفیر به اروپایی‌ها در خصوص اقتصاد ایران/اصلاح‌طلبان به دنبال ممانعت از پخش اعترافات در تلویزیون/ مازنی خطاب به رحمانی فضلی: مسئولیت اتفاقات را بپذیر و استعفا بده و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 25 November 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روایت فرمانده کل سپاه از توصیه یک سفیر به اروپایی‌ها در خصوص اقتصاد ایران

سرلشکر سلامی گفت: سفیر یکی از کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت «به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند. بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید، وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود».

کنترل قیمت بازار تهران با دو هزار بازرس

مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: اگر اجناس مغازه‌ای دو نوع قیمت دارد و پیش از حضور بازرس تعزیرات اتیکت قیمت شان را تغییر دهند و بعد از خروج بازرسان، قیمت‌ها را به روال سابق برگرداند، قطعا تخلف کرده و با آن برخورد قاطع خواهیم کرد. بعد از گران شدن بنزین تعداد بازرسان سازمان تعزیرات را دو برابر کرده و در دو شیفت جداگانه فعالیت آنها ادامه دارد./فارس

مکلف به حمایت همه‌جانبه از دولت هستیم

ترکان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: در شرایطی که کشور آماج دسیسه‌های دشمنان است خود را مکلف به حمایت همه‌جانبه از دولت و شخص آقای روحانی می‌دانیم. احزاب و جریان‌های همسو که در استقرار دولت تدبیر و امید سهیم بوده‌اند، اکنون که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته است باید دولت را بیش از گذشته و فارغ از ملاحظات حزبی، جناحی و به ویژه تمایلات انتخاباتی، همراهی کنند. برجام در تاریخ سیاسی ایران دستاوردی بی‌نظیر است. هیچ دولتی در تاریخ نتوانسته چنین موافقنامه‌ای را با قدرت های مسلط جهان امضا کند./ایرنا

اصلاح‌طلبان به دنبال ممانعت از پخش اعترافات در تلویزیون

حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس، درباره طرح فراکسیون امید مبنی بر ممنوعیت پخش اعترافات از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری گفت: طی سال‌های گذشته شاهد پخش اعترافات از افرادی بودیم که بعدها مشخص شد یا واقعی نبودند یا این که همه آن چیزی که باید گفته نشده است. حال فردی ابزاری در دست دشمن برای جاسوسی بوده است و از او استفاده شده در دادگاه باید به اتهامات او رسیدگی و مجازاتش در همان جا هم صادر شود. اگر ما می‌خواهیم حرف‌های او را بشنویم باید دادگاهش را علنی پخش کنیم؛ همان چیزی که قانون اساسی به ما می‌گوید./ایلنا

سه استیضاح تلافی بی‌اعتنایی به مجلس؟

همه اخبار بهارستان دیروز حول یک کلمه جمع شد؛ استیضاح. از وزیر جهاد کشاورزی که هفته گذشته مطرح شده بود تا وزیر نفت و حتی وزیر کشور. نماینده‌ها گویا بعد از سکوت طولانی پس از اولین جلسه غیرعلنی درباره افزایش قیمت بنزین، در این هفته اعتراض به این مصوبه را با ابزار استیضاح پیش می‌برند. اولین جلسه استیضاح نیز طبق دستور هفتگی مجلس قرار است سه‌شنبه برگزار شود. دیروز اما مجلسی‌ها خبر دادند که محمود حجتی استعفا داده است. برخی گفتند، وزیر کشاورزی به رئیس‌جمهوری گفته که در جلسه استیضاح حاضر نخواهد شد. این اتفاق به منزله استعفاست، اما سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران گفته که حسن روحانی این استعفا را نپذیرفته است. این آخرین خبر از استعفای حجتی تا لحظه تنظیم این گزارش است؛هرچند شایعه استعفای او مدت‌ها قبل مطرح و بعد تکذیب شد؛ شایعه‌ای که حالا به نظر می‌رسد دور از واقعیت نبوده است./شرق

اظهارات روحانی در حد رئیس کلانتری است

احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی ایران درباره سخنان روحانی پیرامون اعتراضات اخیر گفت: «رئیس جمهور به جای اعتمادآفرینی می‌گوید که تلویزیون و دوربین‌های مانیتورینگ داریم، شناسایی و برخورد می‌کنیم. البته این ادبیات یک رئیس جمهور نیست بلکه ادبیات یک رئیس پاسگاه و کلانتری است. رئیس جمهور تجدید نظر کند.» این نماینده ضمن انتقاد از روحانی به هشدارهای اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و شیخ حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان درباره "وقوع تنش جدی در ایران" اشاره کرده و پرسیده با توجه به "سوابق امنیتی" روحانی، چطور او این هشدارها را جدی نگرفته است. نماینده تبریز سپس پرسیده: «در برابر همه این خون‌های ریخته شده، پاسخ دولت آقای روحانی چیست؟»

مازنی خطاب به رحمانی فضلی: مسئولیت اتفاقات را بپذیر و استعفا بده

نماینده مردم تهران گفت: توصیه‌ام به ایشان این است که یک بار به عنوان یک مسئول سیاسی در ایران بار مسئولیت یک اتفاق را بپذیرد و با جوانمردی از وزارت کشور استعفا دهد تا وقت مردم و مجلس برای استیضاح و شنیدن پاسخ‌های ایشان به سوال گرفته نشود. چون آنچه مسلم است مدیریت ایشان باعث خسارت‌هایی به کشور شده است. خسارت‌هایی که تنها مرهم آن بر آلام مردم در شرایط فعلی استعفای رحمانی فضلی از وزیر کشور است.

علی مطهری: اگر رهبری با استیضاح وزیر کشور مخالف باشند، طرح را متوقف می‌کنیم

علی مطهری می گوید: اصلی‌ترین محور استیضاح وزیر کشور به حوادث اخیر کشور برمی‌گردد. وزیر کشور مسئول اصلی اجرای تصمیم شورای هماهنگی سران قوا بوده ولی مقدمات و تمهیدات لازم برای آن را فراهم نکرد و در نتیجه آسیب جدی به نظام جمهوری اسلامی و همچنین خسارات جانی و مالی به مردم وارد شد. وی همچنین در این زمینه گفت: افرادی که طرح استیضاح را امضا کرده‌اند افراد استواری هستند که امضای خود را پس نخواهند گرفت، بنابراین امیدوارم که این استیضاح انجام شود مگر اینکه مقام رهبری مخالفت کنند که در این صورت با اعلام مخالفت ایشان، ما (نمایندگان خواستار استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی) هم موضوع استیضاح وزیر کشور را ادامه نخواهیم داد.


آیت‌الله مصباح: گاهی باید مثل شیخ فضل الله نوری تا پای جان مقاومت کنیم

مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و مدرس حوزه علمیه، امروز، چهارم آذرماه، در جلسه درس اخلاق جامعة المصطفی العالمیه شعبه خراسان گفت: فرشتگان انسان را به سوی خدا می‌خوانند و وسوسه‌های شیطان به سوی دیگر، ما باید با انتخاب خود زمینه تکامل را فراهم کنیم، ارزش انسان به حرکت اختیاری و مقاومت در برابر شیطان است، برای موفقیت در این راه غیر از تحصیل علم باید تزکیه نفس کنیم و حرکت عملی داشته باشیم، بزرگانی که سال‌ها تلاش کرده و به تزکیه نفس خود پرداختند، شیطان بیشتر توان خود را برای گمراه کردن آنان می‌گذارد. امروز ابزارها و انواع دام‌های شیطان بیشتر شده و به وسیله آنان قهرمانان را به دام می‌اندازد و این نشان دهنده آن است که نسل ما چنان پیشرفت کرده که هدایت یک نفر مساوی هدایت میلیاردها انسان است و شیطان بزرگ را به خاک می‌کشد. وی با بیان اینکه شرایط مبارزه با شیطان کم و بیش برای ما فراهم است، گفت: اگر بتوانیم بین زندگی خود و هدایت مردم یکی را انتخاب کنیم، اگر بین اهم و مهم، مهم را انتخاب کنیم که این مهم مخالف و مزاحم تکلیف اهم باشد، کار حرام انجام شده است، باید وظیفه خود را درست بشناسیم، گاهی باید تا پای جان مثل شیخ فضل الله نوری مقاومت کنیم.

محجوب: نمی‌توان انتظار داشت افزایش قیمت بنزین روی قیمت سایر کالاها تأثیر نگذارد

علیرضا محجوب در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: با تشکر از کسانی که در این ایام متحمل مشکلاتی شدند، فشار بسیاری بر جامعه وارد شده است. وی ادامه داد: دستمزد کارگران در سال گذشته با وجود افزایش سهم آن 6 درصد کاهش پیدا کرده است، با این تصمیم باید بگوییم چقدر این دستمزد حقیقی کاهش پیدا خواهد کرد؟ کارگران باید چه کنند با این حقوقی که دریافت می‌کنند؟ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصمیمات ما فقط ماخذ قانونی دارد، ماخذ علمی ندارد، علم می‌گوید نمی‌توان قیمت کالایی را اضافه کرد که تأثیری بر قیمت باقی کالاها نداشته باشد آن هم کالایی که قیمت آن جهانی و بین‌المللی است و قیمت طبیعی داشته باشد، قیمت طبیعی را نمی‌شود عوض کرد. 3 هزار تومان بنزین همان 100 تومان است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برای گذر موقت یک تصمیمی در کشور می‌گیریم، گفت: نباید قانون مخالف علم به نمایش گذاشته شود. آیا حق داریم این قانون را روی مردم آزمایش کنیم. این آزمایش چهل سال پیش اجرا شده و نتیجه اجتماعی، عقلی و علمی آن روشن است. آزموده را آزمودن خطاست.

ضرغامی: اینکه می‌گویند اعطای سهمیه نقدی به خاطر اعتراض‌ها بوده اشتباه است

عزت‌الله ضرغامی: اگر قبل از اعلام گرانی بنزین، صداوسیما بر اساس صحبت‌های رئیس‌جمهور برنامه‌های خود را تنظیم می‌کرد و کارشناسان همراه با این سیاست و خود دولتمردان در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شده و این طرح را تبیین می‌کردند، در اجرای آن خیلی موفق‌تر بودیم؛ اما متأسفانه وقتی کشور دچار مشکل شد و اعتراض‌های عمومی شکل گرفت، بعد از آن دولت آمد و اعلام کرد قرار است سهمیه‌های نقدی را بین قشرهای کم‌درآمد توزیع کند. اما همانطور که به خود آقایان تصمیم‌گیر این امر منتقل کردم و الان هم عرض می‌کنم، که این تصمیم حالت انفعال به خود گرفت. عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: در این شرایط بعضی‌ها ممکن است تیغ‌شان در این تبلیغ بُرا باشد که چون اعتراض‌ها شکل گرفته و مردم به میدان آمدند حالا دولت می‌خواهد به آنها یکسری امکانات و سهیمه نقدی بدهد؛ در حالی‌که اینطور نبود و دولت از قبل در اعطای این سهمیه نقدی تصمیم‌گیری کرده و همه چیز از ابتدا مشخص شده بود.

علی صوفی: احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون وجود دارد

علی صوفی درباره استراتژی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس به نامه‌نیوز گفت: مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی است اما هنوز درباره استراژی نحوه حضور بحث نشده است. در واقع نظریات و دیدگاه های مختلفی وجود دارد که به نقطه مشترک نرسیده است. وی درباره احتمال ائتلاف با جریان اعتدال توضیح داد: مشارکت با نامزدهای اصلاح طلب مسلم و قطعی است؛ اما درباره ائتلاف با جریان حامی دولت یا همان اعتدال، نفیا و اثباتا موضع مشخصی اتخاذ نشده چون اصلاح طلبان درباره این موضوع نظریات متفاوتی دارد. در مجموع نظر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان تعیین کننده خواهد بود. دبیرکل حزب پیش روی اصلاحات یادآور شد: در حال حاضر تصمیم شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان برای همکاری انتخاباتی با جریان حامیان دولت (اعتدال) مشخص نیست، البته امکان دارد بعد از ثبت نام نامزدها و اعلام نظر رسمی شورای نگهبان درباره تأییدصلاحیت‌ها این بحث ها هم مطرح شود.


حدادعادل: چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند

غلامعلی حداد عادل، روز دوشنبه در اجتماع مردم تهران در میدان انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بنده با مردم موافق هستم که با اجازه وزارت کشور و با شرایط قانونی اعتراض‌های خود را در کف خیابان مطرح کنند، چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند، راه‌های قانونی برای اظهار نظر وجود دارد ولی با آدم کشی امکان پذیر نیست. وی با بیان اینکه حضور امروز مردم یک تودهنی به ترامپ و غربی‌هایی است که با انقلاب اسلامی دشمنی می‌کنند ادامه داد: این راهپیمایی اعلام انزجار و نفرت از کسانی است که به جای اعتراض، آشوب و ناامنی ایجاد می‌کنند. حدادعادل تصریح کرد: حضور مردم در این راهپیمایی وفاداری آنها را  به انقلاب و رهبری نشان می‌هد، مردم از مسئولان انتظار دارند با تدبیر و مدیریت مشکلات را حل کنند. وی اضافه کرد: حساب مردم از اغتشاش‌گرانی که منابع ملی را آتش می زنند، جداست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳۲۲
اقای مطهری نیازی نیست زیر پوستی از رهبری هزینه کنید برای مقصود خودتان و بارها این کار را کردین برای اهداف سیاسی
پاسخ ها
ایرانیِ گیلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
دوبار زنگ زدم به ایرانسل هر بار نیم ساعت منتظر موندم هیشکی جوابمو نداد و اتفاقا سوالم این نبود که چرا اینترنت وصل نمیشه و در مورد چیز دیگه ای سوال داشتم و یک ساعت از وقتم (همان چیزی که در این دولت پشیزی نمی ارزد) توسط ایرانسل سوخت شد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
تو که به اندازه مطهری سواد و شعور سیاسی بودی چنین بصراحت سخن نمیگفتی . مطهری از حق و حقوق شما تندروها هم حمایت کرده که اگر روزی در خیابانی بر سرت چماق زدند حداقل بتونی از خودت
در محاکم قصای دفاع کنی حتی بخاطر بخاطر گرانی گوجه کیلوی
۱۰۰۰۰ هزار تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
امثال مطهری از آب هم کره میگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
احسنت احسنت و احسنت به نگارنده نظر اصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
به جون هر چی مرده احمدی برمیگرده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مطهری در واقع از کسی هزینه نمیکنه ! داره با زبان بی زبانی میگه که ما می‌دونیم که رحمانی فضلی هیچ کاره است! ولی ناچار برای حفظ شأن از دست رفته مجلس باید یکی را قربانی کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
امروز گفته شد که افرادی داعش وار معترصین را از فاصله نیم‌متری با کلت زدند . واقعا سوالم این هست که اگر تفکر داعشی اینکار را کرده مگر داعش از بین نرفت مگر داعش اگر باشه هر لحطه میتونه تو تاریکی شب یا جای خلوت مردم یا شهروندی را بزنه . واقعا گونه هست . گیج کننده هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
شفافیت حقوق ها و بودجه ها چی شد ملغی شد . اینکه شفافیت را فقط دولت و مجلس اجرا کنند ولی دیگر ارکان‌مبرا باشند . .هنه باید مزایا و حقوق ها را شفاف کنند
بطلیموس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
امشب خان محمد علی آقا نبود فکر کنم که هنوز تو ترافیک راهپیمایی امروزه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
۲۲:۱۵
اگر هیچ کاره هستن چرا انقدر اصرار به مسئولیت داشتن دارن در مورد بنزین که کارهای نبودن در مورد حوادث بعد اونم که مسئول نبودن پس این وسط چه میکنن این طرح سرای همفکرانت برای هیچ کاره بودنه از این توجیهات برای بر عهده نگرفتن مسئولیت کارها دست بردارید
خاک عالم تو...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
تقصیر احمدی نژاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خدا کنه اخباری که میشنویم دروغ باشه.
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ناشناس ۲۳:۳۹ مبتکرین همفکران من نیستند! وزیر کشور هم که از همفکران شماست! سران هر سه قوه هم از جناح شما هستند! مطلبم این بود که در این اتفاقات وزیر کشور به اندازه بقیه سهم داشت و در واقع مجری تصمیم دیگران! هرکس دیگر جای او هم بود چنین میشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اصل حرف شما در مورد هزیته نکردن از رهبر درست است ولی من چنین برداشتی نکردم از حرفهای مطهری.
محمدتبریزی
| - |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
انهایی که دم از گوجه ده هزار تومانی دم می زنند گوحه که 500تومان بود چرا نخریدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
تابناک همیشه 36 الی 48 ساعت از پایگاههای خبری دیگر عقب است ؟
از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه و شرطش چه خبر.اینکه دولت با هر ترفندی شده میخواهد پول مردم را بالا بکشد، چه خبر ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مگه مجلس در راس امور نیست؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
آقا چرا اینترنت رو وصل نمیکنند چطوراز ایران فرار کنیم
توی سختی ها باید مقاومت کرد نه راحتی ها . من هم باشم داخل دفتر میشینم و زیر کولر یا کنار بخاری، برخوردار از تمام نعمتها بعد دم از مقاومت میزنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
احسنت
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
الان که نشستی
آقا اگر قراره رهبری در همه امور ملت بنزین و روزا و استیضاح وزیر کشور ورود کنند خب بقیه را مرخص کنید بروند شغل نجیب مسافرکشی و اینهمه بودجه صرف وزیر و و وکیل نکنید و صرف اقتصاد کشور کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
نفهمیدی دقیقا این اقای مطهری همین را از عمد گفت تا ذهن ها را منحرف کند از دولت و مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مطهری کی راست گفته که این بار دومش باشه؟! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
عجیبه برا من باز 3 تا منفی خوردی 31 مثبت اما هر دوتا پاسخ از همین 3 تا بودن تابناک میخوای خفه بشیم کلن شما هرچی گفتی بگیم چشم؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
22:28
خوب این آزادی مدنظر تو باید طوری باشه که مخالف حرفی نزنه این چطور نگاهیه پر تناقضیه که دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
22:2$ اره عجیبه مگه برات آشنا نیست این مدل آزادی ؟
چه خبره ایران. دهها سال است خارج از کشور و کانادا زندکی میکنم. اخیرا وقتی به مناطق ایرانی نشین میروم تعجب می کنم. فروشگاهها شبیه کوچه برلن شده. هر طرف را که نگاه می کنی هموطنان ایرانی. ماشالله همه هم دست به نقد و برند. ما که ۳۰ سال است اینجا زندگی و کار سطح بالا می کنیم جرات نمی کنیم اینجوری پول خرج کنیم. اکثرا جدید هستند از لباس پوشیدن مدل اروپایی و فارسی صحبت کردن انها حتی بچه ها. مثل موج می مونه. هرگز اینقدر گسترده شاهد خروج سرمایه و مهاجر از ایران نبودین. یک اپارتمان متوسط دو خوابه در تورونتو یا وانکور شیرین یک میلیون دلار است . حالا اقای کریمی یا بقیه بر و بجه های ۵ فرزندی برای یک زندگی معمولی حتما حداقل دو تا سه میلیون دلار از ایران خارج می کنند. اگر ۸۰ درصد مردم ایران فقیر و نیاز به یارانه نداشتند عجیب بود. بلد نیستید بکشید کنار. هیچ جنگ جهانی این اندازه به نفع کانادا و امریکا و انگلیس نبوده. تا باشه از این جنگهای جهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
این اقای کریمی ظاهرا به مردم می گفتند که به اقای روحانی رای بدهید ولی وقتی ایشون کارهاش درست از اب در نیامد خجالت زده در فکر مهاجرت است تا کمتر خجالت بکشد از تبلیغی که کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اتفاقا منم تازگی از کانادا برگشتم و متأسفانه نگاهی که کانادایی ها به من و توی ایرانی در اونجا داشتن دقیقا شبیه نگاهیه که در ایران نسبت به بدبخت بیچاره های افغانستانی وجود داره و کاملا نژادپرستانه و تنفربرانگیز بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اتفاقا منم تازگی از کانادا برگشتم و متأسفانه نگاهی که کانادایی ها به من و توی ایرانی در اونجا داشتن دقیقا شبیه نگاهیه که در ایران نسبت به بدبخت بیچاره های افغانستانی وجود داره و کاملا نژادپرستانه و تنفربرانگیز بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اگر خلق سرمایه و سرمایه گذاری انجام نشه و تنش های داخلی و خارجی کم یا از بین نره خروج سرمایه مالی و پولی و انسانی شتاب بیشتری میگیره . چون زندگی در شرایط سخت اقتصادی و امنیتی برای شهروندان سخت میشه
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
صحبت از علی کریمی یا فلان و فلان نیست. برای کانادا و استرالیا و امریکا و انگلیس هم نه مغز ایرانی مهم است نه این افراد برایشان مهم هست. خودشان از بهترین ها را دارند. انچه برای انها مهم است مال و اموال این مهاجرین ایرانی و چینی و ... هست. وانکور گرانترین شهر دنیا شد چون سیصد هزار هنگ کنگی ثروتمند در دهه 90 میلادی از ترس چین به ان مهاجرت کردند. الان هم با این دور جدید سختگیری چین باز هم ثروتمندان بیشتری از هنگ کنک به امریکا و اروپا و انگلیس وارد می شوند. در مورد ایران و ثروت ان هم همین است. تمام تلاش کشورهای دنیا و بخصوص ثروتمند این است که در این مسابقه جذب سرمایه عقب نیافتند و بعد ما با اقدامات خود و سیاستگذاری فرهنگی و اقتصادی و قطع اینتر نت و ... همه چیز را مهیا می کنیم که این سرمایه ها به خارج سرازیر شود.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
دوست عزیز 2208. متاسفانه این نظر شما ست. چرا که در ایران بودید و سالها تبلیغ و باور کردیم که ما ایرانی ها بهترین هستیم و باهوش ترین هستیم و بسیار موفق و درسخوان هستیم و اگر ما و مغزهای جهان سوم نبودند کشورهای پیشرفته باید نوکری ما را می کردند. خوب دوست عزیز. خیلی ساده. کاملا اشتباه تصور کردید. همین می شود که وقتی می اییم کانادا یا هر کشورپیشرفته دیگر متوجه می شویم اصلا علم و دانش ما بدردشان نمی خورد. پس فوری می گوییم نژاد پرست هستند چون مدرک فوق لیسانس و دکترا دانشگاه ازاد یا رانتی و بی کیفیت ما را قبول ندارند! نه دوست عزیز. کانادا کشوری است که دهها ملیت ازهمه دنیا در ان زندگی می کنند. اگر واقعا در کانادا زندگی و کار کنید می توانید متوجه شوید برخلاف برخی از مردم ما و مسئولان که اطلاعات و تبلیغات نادرست دارند یا به ان می پردازند مردم دنیا بسیار کاری تر و بسیار زحمتکش تر هستند. طبیعی است که در این رقابت نتوانیم موفق باشیم. چون همیشه در اوهام و خیال و ادعاهای خود سیر کردیم. اگر چینی یا کره ای یا ویتنامی یا حتی کامبوجی را در کانادا ببینید و نحوه کار کردن و درس خواندن انها را شاهد باشید متوجه می شوید دنیا را به بها می دهند نه به بهانه. در ایران ما باید دهها سال کار سخت و درس سخت بخوانیم و دهها سال باید قبول کنیم از دنیا حتی از چین و کره ای عقب هستیم تازه در انصورت واقعیت را قبول کردیم. حالا جوامعی مانند المان و ژاپن و ... جای خود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
خطاب به فیلتر شکن کانادا
داداش ناشناس ۲۲:۰۸ که اتفاقا درسا هم میگه داره در مورد نگاه نژاد پرستانه مردم کانادا به مهاجران حرف میزنه که اتفاقا با روی کار آمدن ترامپ در اکثر کشورهای غربی شدت یافته چرا الکی مغلطه میکنی چه کسی از هوش و مدرک دانشگاه آزاد و کامبوج حرف زد؟! داره میگه اونا مردمشوت کشورشونو واسه خودشون میخوان و به هر مهاجر مثل یه آشغال نگاه میکنن همانطوری که ترامپ از کلمه آشغال واسه مهاجران استفاده کرد
افتاد؟!!!!!
خیلی جالبه ! برای حفظ ظاهر و یا آدرس غلط و شاید هم انتقام جویی اتش بارها بر سر دولت فعال شدند! البته نوش جان دولت و روحانی !!! دولتی که فقط سکوت کرد تا لگد بخورد! با تمام اتفاقات ناخوشایند و وضع بد اقتصادی هنوز هم روحانی فرصت دارد تا سکوت را بشکند و حقایق مربوط به کسری بودجه و افزایش قیمت بنزین را بگوید! افسوس که دارد راه دیگری میرود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مرتصی . من قبلا اگر مخالفتی میکردم که چرا به روحانی چنین میگویید اما امروز دگر نمیتوانم عقل و فهم سیاسی خودم را فدای چنین مواردی که گفتی کنم . چون اگر هر مسولی کشوری نتواند با مردم رو راست و شفاف صحبت کند اسم اینکار چیست . یعنی حقی از ملت بوده ولی نادیده گرفته شد یا حقی از مردم بود ولی اجرا نشد واقعا اگر کسی شهامت ندارد چگونه مسولیت را قبول کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
همش تقصیر احمدی نژاده نه؟! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخههخهههخخخخخخخهخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
تنها حقیقتی که درباره کسری بودجه وجود دارد پرداخت حقوق های سر به فلک کشیده از
جانب دولت به کارمندانش است
گویا از حقوق های بیست و چند میلیون تومانی در وزارت نفت و بانک‌های دولتی و کارانه‌های صدها میلیونی وزارت بهداشت ، و خبری ندارید

دولت روحانی فقط و فقط به نفع یکی دو تا گروه از کارمندان عمل کرد و بقیه را به امان خدا وانهاد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ناشناس ۲۲:۱۰ شاید موارد گفته شده توسط شما درست باشه ولی دولت ظاهراً با کسری بودجه سیصد هزار میلیاردی روبرو هست که احتمالا مواردی بیش از آنچه گفتید را دربر میگیرد!
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ناشناس ۲۲:۰۸ درست می‌فرمایید! مخالفتی با بیان شما ندارم و در کامنت اصلی هم به این موضوع غیر مستقیم اشاره کردم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
این راه شیوه غلط خودتان در مورد دولت قبل بود و قابل پیش بینی هم بود ولی فارغ از همه این ها اجرای نادرست کار مسئولیتش با دولته و نمیتونه به بهانه انتقادها حتی اگه ناجوانمردانه باشه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنه
چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند
از نظر ادبی این جمله نوعی منت گذاری است بر ولی نعمت(پارادوکس تناقض)
ملت همیشه ولی نعمت است اگرچه با عقاید من و شما مخالف باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
منطور حداد این هست که مثل ما فکر کنند مثل ما زندگی کنند و مثل ما باشند مشکلی وجود ندارد که در خیابان هم راهپیمایی کنند . مگر سال ۸۸ مردم راهپیمایی نکردند که حتی هیچ شیشه ای را نشکستند ولی بعد چی شد ؟ امسال و دو سال پیش هم مردم خواسته منطقی داشتند بعد چی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
جناب حداد عادل لطفا از بنیاد سعدی خودتان که سالی ۴ تا ۶ میلیارد تومان هر ساله از بودجه دولت می گیرید به مردم گزارش ساده ای بدهید
ممنون
اقای مازنی ساده لوحیست اگر فکر کنیم بجای رحمانی فضلی فرد دیگری بود اعتراضات شکل نمیگرفت.فقط کافیست شما و سایر مسئولین خریدن نان و گوشت را بجای محافظان و چاکران شخصا به عهده گرفته با مترو و تاکسی به سر کار حاضر شوید تا ببینید اوضاع خیلی خرابتر از اینحرفهاست که اقای الف یا ب در تغییر ان نقش داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خودشون میدونن مردم دیگه تحمل ندارن
خوب با اینکه مردم پشتیبان نظام هستند و هر کجا نظام کم اورد مردم پشتش امد می توان به اعتراض کنندگان فضای بیشتری داد البته با ساز و کار درست که حرفشان را بزنند و حتی اجازه نداد افراد سو استفاده گر ان را منحرف کنند و امنیتی نشود البته با وجود دشمنان دولتی که ایران دارد و ادم می فرستند در کشور ولی می توان ان ها را تا حدود زیادی حذف کرد اگر مردم هوشیار باشند
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
چرا شماها هر نظری میدین بالای 100 تا منفی میگیرید؟! همیشه نسبت منفی به مثبتتون 1 به 15 یا 1 به 20 هست. واقعا واسم سواله!!!
العفو زکات الظفر
عفو وگذشت زکات پیروزی است.نهج البلاغه
روحانی ریس کلانتری خیلی جالبه
شماها که دستتون میرسه به اطلاع مسوولین برسونین که یادشون رفته خوزستان هم جزو ایرانه
همه جا اینترنت وصل شده غیر از اینجا
ما هم کار و زندگی داریم،درسته که شهروند درجه دوییم و تو بی آبی و بیهوایی زندگی میکنیم اما هنوز جزو ایرانیم ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
خب خدا رو شکر حماسه هم خلق شد
حالا جناب آقای دکتر روحانی
رئیس جمهور عزیز
رئیس محترم شورای عالی امنیت ملی
اخبار این حماسه بزرگ هم به کل دنیا مخابره شد
اگه با ما جماعت رأی دهنده و حماسه ساز مشکلت تموم شد دستور بده اینترنت تلفن همراه هم وصل بشه
من به نوبه خودم همواره سعی میکنم در همه حماسه های بعد از قطعی های آتی اینترنت شرکت کنم.
در ضمن بخاطر برکات ناشی از هدفمندی حامل های انرژی در پوست خود نمی گنجم و همون جور که جناب آقای دکتر مطهری فرمودند این تصمیم با حمایت قاطبه ملت سرافراز همراه شده به نحوی که بنده که دارای جنسیت مذکر می باشم از شدت حمایت و شعف ناگهانی باردار و ناچار به خرید قرص ضدبارداری از دکتر مطهری می باشم.
و من الله التوفیق
یک ایرانی بدون ماشین و مسکن که حتی کمک هزینه معیشتی هم دریافت نکرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
از تبریز:
هنوز مال ماهم وصل نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ما تو تهران هم هنوز اینترنت نداریم کجا وصل شده؟ بجز ژن خوبا مگه شهروند درجه یک دیگه ای داریم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
و رشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
حداقل از همسر سرمربی استقلال خجالت بکشید که از تهران پیام اینستا داد و نه در سایت داخلی مثل تابناک که بگویید وصل نشده
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خرم آباد، پنجم آذر ساعت ۱۰ صبح، هنوز اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل وصل نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بندرعباس هم هنوز وصل نشده
با درود فراوان به خوانندگان تابناک وزین

هر چند متن بسته خبری سیاسی است ولی به نظر حقیر یکی از دلایلی که وضع کنونی ما ایرانیان چنین است که می بینید اهمیت ندادن به پند بزرگانی همچون فردوسی و سعدی و ... است . به ویژه از سوی دولت مردان. لذا در شبهای قبل ابیاتی چند از این بزرگان تقدیم می داشتم به امید آنکه کسی که باید بخواند وبداند . موافقان با مثبت همراهی نمایند تا در شبهای آتی باز شعر این عزیزان را تقدیم حضور نمایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
پندهای اشعار انتخابی شما کاملا سیاسی و موشکافانه است.فقط مشکل اینست که دنکیشوتها گوششان به پند وشعر بدهکار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
شعر از سعدی . حافظ . فردوسی . مولوی . شمس .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
عالی بودند
هر چند نرود میخ آهنی در سنگ
ولی شما لطفا ادامه بدهید
عالیست
ممنون
(حدادعادل: چه اشکالی دارد که مردم بتوانند حرف خود را بزنند ) بیاد راهپیمایی سکوت خرداد 88 و یاداوری به کسانی که اکنون یاد مردم افتادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یاد مردم افتادند چون انتخابات نزدیکه . و حالا مردم ایران عزیز می شوند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
جناب حداد یک جای اعتراض غیر انتفاعی درست کنید و از مردمی که برای اعتراض به آنجا می آیند پول بگیرید !!!!!!!
آقای محجوب خداوکیلی به فکر قشر کارگر هستید ؟!!!!
در این 40 سالی که جنابعالی در سمت نماینده قشر کارگر بودید چکار خاصی کردید؟؟؟؟ بیشتر نماینده کارخانه داران و حزب سرمایه دار بودید تا کارگران!!!
سندیکاهای کارگری کجا هستند ؟؟؟؟ و یا اینکه اگر هم سندیکا وجود داره فقط روی کاغذ هست و جرات ابراز وجود نمیکنه!!!!
سندیکای کارگری اروپا کجا سندیکای کارگری ما کجا !!!!
در روز جهانی کارگر خود شما به تمامی همکارانتون دستور میدید که فضا رو امنیتی کنند که کارگران خدایی نکرده پا رو فراتر نزاره و به مسئولین یه وقتی نگن که بالای چشمتون ابروست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اگر برای کارگران، کندن چاه به قصد رسیدن به اب ، توسط جناب محجوب آبی نداشته است
لاکن برای خودشان و دوستان و آشنایان بسیار نان داشته است !؟
اوضاع اقتصادی مردم خرابه مسولین یه فکری برای اقتصاد این کشور بکنند اگه بلد نیستند متخصص وارد کنند.
سوار تاکسی میشم همه از وضعیت اقتصادی کلافه ان و به زمین و زمان فحش میدن فروشگاه میریم همینطوره
امروز راننده تاکسی می گفت ان شاءالله امام زمان کمک کنه به حق امام حسین این مسئولارو رو از رو زمین برداره این مملکتو نجات بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
به راننده تاکسی می فرمودید که هنوز هم داری اشتباه میزنی داداچ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
راننده تاکسی بهتره میدونه که با گران کردن بنزین نمیشود از مصرف بی رویه جلوگیری کرد . مثلا در دو هزار شهر ایرلن نگاه کنید از ترافیک شدید مردم کلافه شدند . خودرو با اقساط مدت دار بمردم تبلیغ شد که بخریود ولی در صورتی که انکسی که خودرو با وام را خریده هنوز مستاجر هست دوم اینکه وقتی جاده ها با رشد و توسعه و ازدیاد خودرو جادها و میدان های شهرها عریص نشدند بلکه ۷۰ درصد سوخت و بنزین در داخل ترافیک شهرها و چهارراها و میادین شلوغ شهرها مصف میشود . امروز من دیدم که راننده تاکسی تا مرا با تاکسی به منزل برساند نیم ساعت ایشان خودرویش در جا کار میکرد و همزمان هزار تا خوردو در کوچه و خیابانها در حال دور زدن یا تعییر مسیر بودند و راه بندان شدیدی ایجاد میکردند و این معطلی و توقف هم اصطحلاک کلاچ و ترمز دارد هم‌مصرف سوخت را بالا میبرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
الهی هزار آمین ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
منم همینارو هر روز میشنوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
انشاله فقط زودتر
درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور مستضعفین جهان و مرد عمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
درود بر رهروانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
به چرخش قدرت احترام بذار . اجازه دهیید برای اینکه دمکراسی از بین‌نرود دیگر سیاستمداران هم در قدرت سهیم باشند . احمدی نزاد اگر بر قدرت برسد دوباره دردسر قدرت و اختلافات سیاسی جناح ها و انتقام‌گیری باعث درد سر بیشتر مردم خواهددشد . اشکال عمده کشور نبودن امثال احمدی نزاد در تشکیلات احزاب هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
احمدی نژاد صلاحیت بگیره بی برو برگرد رئیس جمهوره
گرسنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مثبت و منفی ها دقت کنی میفهمی مموتی فقط برا شما دکتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خخخ.. حاج استاد؟ یاور مستضعفین جهان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کوروش تون هم یکی مثل احمدی نژاد بود
دوباره کالاهاداره گران ميشه
دوباره ثروتمندثروتمندتروفقیرفقیرتر
آقای محجوب هم پیشقدم نرمال سازی گرانی ها شدن !
اقای محجوب مردم بر حسب تجربه ۴۰ ساله میدانند هر گاه بنزین گران شد سایر کالا هم خیلی گران میشود.اما کسانی که دیگران خریدهای خانه شان را انجام میدهند و حقوق نجومی هم میگیرند محاسبه دقیق انجام میدهند که تاثیر گرانی بنزین روی تورم تنها ۴ درصد است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
منطور محجوب این هست که باید کشور با محاسبات علمی اداره شود . محاسبات انقلابی باعث آزمون و خطا در سیاست و اقتصاد باعث خسارت مالی و جانی برای مردم شده دستاورد ملموسی ندارد . یعنی دادن‌پول نقد در دوره احمدی نزاد و دوره روحانی دوباره تکرار شد سم مهلک اقتصاد کشور هست چون دولت انوقت‌مجبور هست دوباره نقدینگی را با تزریق دلار و طلا و ارز جمع اوری کند یا کالاها و خدمات را گران کند . به هر حال باید این پول به خزانه چرخش کند جز این هست که قیمت بنزین با قیمت جهانی محاسبه
میشود ولی حقوق ها تغییر چندانی نمیکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
جهت اطلاع شما بنزین باعث گران شدن خیلی خیلی دیگر کالاها نمی شود و ان چیزی که باعث خیلی خیلی گران شدن کالاها می شود تورم کل سالیانه است که یک درصد کمی از ان برای بنزین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
چگونه حساب کردی که بنزین فقط یک درصد تورم و گرانی کالا و خدمات میشود چگونه محاسبه کردی . وقتی بنزین ۱۰۰۰ تومان بود قیمت کالا از محل کارخانه تا مصرف با بنزین ۱۰۰۰ تومانی محاسبه میشد ولی با کارت و سوبسید دولتی ۱۵۰۰ شد یعنی ۵۰ درصد گرانتر شد . محاسبات شما اشکال علمی دارد تازه اگر بنزین سهمیه ای او تمام شد مجبور هست بنزین ۳۰۰۰ هزار تومانی بزند و در حمل کالا لحاظ میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ماشین های باری کوچک و بزرگ با بنزین کار نمی کنند ودر ضمن نکند فکر کردی اگر قیمت بنزین ۳ برابر شد مانند ان افراد بی خاصیت که می گفتن باید حقوق و همه کالاها سه برابر بیشتر شود؟
باید به عرض شما برسونم که به جز کرایه تاکسی ها که دوگانه سوز هستند مقدارکمی بیشتر باید افزایش دهند در بقیه کالاهایی که با بنزین جابهجا می شود هزینه ان پر همه اجناس سرکشن می شود و حدود کمی بالا خواهد رفت و نه دوبرابر و سه برابر یا حتی ۵۰ درصدی
جناب حداد عادل
بعله دیگه... انتخابات نزدیک است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ایشان دنبال تشکل حزب اسلام هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
بعله و ما هم مثل همیشه با طناب پوسیدشون میریم تو چاه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
منظور حداد این هست که اولا که راهپیمایی یا اعتراص نکنید ما خدمتگزار مردم هستیم و گوش به زنگ خدمتیم . دوما اگر اعتراض دارید به امریکا شعار بدیهید و از اسراییل و مرچم این کشورها را اتیش بزنید . در صورتی مردم‌میگویند بیکاری و گرانی و رانت و اختلاس ها و ژن برتر و خودی و عیر خودی ربطی به دیگر کشورها ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ولله نمیدونم افرادی مانند حدادعادل چیه این مملکتن که در هر چیزی ورود میکنن ؟!؟
چندهزار بازرس کف بازار!... از فردا بده بستان رشوه هم داغ میشود... دیگر پدر پدرمان هم درآمد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ازماه اینده هزینه اضافه کار وماموریت وبیتوته و....بازرس ها رو هم باید ملت بدن
مقاومت کنیم نه برادر،شما خودت مقاومت کنی، ما چهل ساله مقاومتمونو کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
هر روز فقیر فقیر تر شدیم از خط فقر هم رد شدیم داریم زیرش دنباله خط مقاومت کن میگردیم.
كاش مي شد به مردم معترض هم فرصتي مثل تجمع مردمي و خود جوش امروز داده مي شد كه آنها هم بتوانند حرفشان را بزنند
كاش اين موقعيت ها فقط به يك طيف خاص داده نمي شد و همه در اين كشور چه موافق و چه مخالف قادر به بيان عقيده خود ( ولو نقد ) بودند
اما افسوس كه قوانين فقط براي يك طيف از مردم نوشته و پياده سازي مي شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اونم چه خودجوشی با این همه تبلیغ ... تو تهران 15 میلیون چند هزار نفر بودن.
دعوا سر قدرت و جناح بیچاره کرده مردمو
اینترنا همراخ رو وصل کنید
بعداز 1300 روز!!! خلاصه استقلال تونس یه پله بالاتر از پرسپولیس قرار بگیره
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
هههحححخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
باید بری دکتر ببینه مشکلت چیه
غلامعلی حداد عادل : حساب مردم از اغتشاش‌گرانی که منابع ملی را آتش می زنند، جداست

پس چرا به همين مردم اجازه نميدين حرفشونو بزنن و راهپيمايي داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اتفاقا بهشون فرصت و اجازه دادن دیگه. نتیجه‌ش آتش زدن بانکها شد.
و‌ بدتر
حبن عبور از خیابان با دیدن چهره مردم نظر سنجی میکنم
ظرف صد روز تمام مشکلات را حل میکنم
بابا راهپیماییتون تون رو هم رفتید اینترنت وصل کنید دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
حمله کردید به زیر ساخت ها حالا چند ماه نت نداشته باشید چی میشه مگه ؟ :))
سردار سلامی اسم این اقا را بگین تا ما باور کنیم چه فرقی می کند برای شما که ناراحت بشوند یا نه .
ر استی این اقتصاد را که میگی کجاست ؟؟؟ کدوم شرکتها ؟؟؟ ما چه مزیتهای اقتصادی داریم نسبت به کشورهای دیگر ؟
می گویید صفر تا صد را خودمان تولید می کنیم ولی از میزان ارز بری محصول حرف نمی زنید . شما باید برای تامین مواد اولیه برای تولید نفت بفروشید. کجای کاری برادر من
خوبه معترفي آقاي محجوب كه داريد روي مردم انواع آزمايشات را انجام ميدهيد
آقاي حداد عادل درست ميگه ، اگر همان روز اول كه قيمتهاي جديد بنزين اعلام شده بود و مردم اظهار نارضايتي مي كردند ، اجازه راهپيمايي به مردم مي دادند ، اينگونه مشكلاتي پيش نمي آمد ، متاسفانه برخي از مسئولين از انجام راهپيمايي هاي مردمي و اعلام نظر مردم واهمه دارند شايد بخاطر اينكه اگر واقعا چنين مجوزي صادر گردد (مانند راهپيمايي هاي چند هزار نفري دلواپسان ) ، با تجمع آرام دهها ميليوني ،حجم نارضايتي هاي مردم نمايان مي شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
. حق اعتراض در ایران وجود ندارد
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
در تجمع اولين شنبه بعد از افزايش قيمت بنزين مردم بوشهر كه زنان و مردان ميانسال بين شون فراوان بود با سركوب غيرمنتظره پليس روبرو شدند. ماشين آبپاش و گاز اشك اور. مردمي كه فقط جمع شده بودند جلو استانداري تا اعتراض كنند و قصد هيچگونه تهاجم و تخريبي نداشتند. شب كه شد با برخوردنيروهاي امنيتي عده اي از جوانان دست به تخريب زدند. چشمها را باز كنيد و مفهوم "رسيدن كارد به استخوان" رو اگر ميدونستيد مردم رو اغتشاشگر خطاب نميكرديد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
انتظار داری پلیس چند ساعت تماشا کنه؟
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اگر به معترضین اجازه راهپیمایی داده شود جمعیتی که در خیابان ها حاضر خواهند شد نسبت به افرادی که دیروز در تهران راهپیمایی کردند دقیقا به نسبت مثبت و منفیهای موجود در سایت تابناک است.
بدون شک جمعیتی بالغ بر 15 برابر افراد دیروز در خیابان ها حاضر خواهند شد. خواهش میکنم یک بار هم که شده امتحان کنید تا از واقعیت جامعه مطلع شوید
حداد عادل یه جوری نظر میده انگار اینجا کره شمالیه

واسه همین که قبولش دارم
من موندم چطور جناب آقاي مصباح از بحث فلسفي و اخلاقي انسان و فرشتگان و شياطين يه دفعه رسيدند به شيخ فضل الله نوري؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
همون طور که از بررسی پرونده های مفاسد اقتصادی رسیدیم به افزایش قیمت بنزین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
فکر میکنی فقط خودت هنر مندی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
پیش می اید!
آقاي مطهري اين گفته شما يه هفته قبل اجرايي شد برادر يه چيز جديد بگو
حداد عادل: چه اشگالی دارد مردم بتوانند حرف خود را بزنند.....اما کیه که بخواد به حرفاشون گوش بده.وقتی کسی فریاد میزنه ابتدا اروم حرفشو زده اما کسی اعتنایی نکرده به وضعیت اجتمایی و اقتصادی مردم رسیدگی نشده و بی عدالتی در کشور موج میزنه.اختلاس و دزدی های اقازاده ها گویی همه حرفاست
باز انتخابات نزدیک شد و نماینده ها مدافع حقوق مردن شدن
چقدر این رفتار تکراری شده
اصلا 90 درصد مغازه اتیکت نمیزنند حناب تعزیرات چرا فیلم بازی میکنید؟
سخنان گهربار مسئولین همه در حد جمله زیر است:

موز زرد است لاکن خیار سبز است.
گوگل را برگردانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
گوگل را نداریم واقعا برای ما افرادی که سر در مطالعه تاریخ . جغرافیا و سیاست داریم واقعا کلافه کننده هست سایت های داخلی خیلی و خالی از محتوا هستند . بیشتر سایت ها حتی سایت های تخصصی نگاه سیاسی دارند . واقعا سایتی که تخصصی و علمی هست متاسفانه نطرات سیاسی را چنان تعییر میدهد که با عقل و شعور سازگاری ندارد ‌ . مثلا وقتی سایتی مینوسید که مردم که کشته شدند توسط داعش ها کشته شده اند ادم چگونه قصاوت کند
سهمیه معیشتی به حساب من واریز نشده

دولت بر چه اساسی میگه به ۶۰ میلیون نفر پول داده

بیشتر از ۳۵ میلیون نفر هم نیستند

جریان چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
از بیست نفر سرپرست سوال کردم به 4 نفر واریز شده بود . هر چهار سرپرست وضعش عز بقیه 16 نفر بهتر بود.
هر چهارتا کارمند و ایثار گر بودند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کی بود کی بود من نبودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
معلومه داره بلوف میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دولت به راحتی دورغ می گوید.
دیگه حالم داره به هم میخوره، بابا، اینترنتو وصل کنید دیگه فقط نفرت نفرت نفرت


این کاری که شما کردید مدیریت نیست، سرکوبه به قرآن....
تابناک چرا خبر در مورد اینترنت نمی‌زنی آخه، اه تو چه خبرگزاری بی اختیاری هستی...
حیف از این بیت المال و پول مفت که به جای اینکه مشکل مردم بیچاره و مفلوک رو حل کنه و صرف آباد نمودن و ساختن زیر ساخت های کشور و سرمایه گذاری برای ایجاد شغل برای جوانان بشه این جور دود میشه یا میره تو جیب حدود 10 میلیون نفر که عمدتا کارمند های تنبل دولتی، معلمین، کارکنان شرکت نفت، پرستاران و پزشکان، مسئولین، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و .... میشه

حقوقی و درآمدی که این حضارت در ایران دارن در هیچ کجای دنیا به آنها بابت بازدهی پایینی که دارند به اونها داده نمیشد و متاسفانه بعد از اینکه جیبشون با این پول های باد آورده پر شد سرمایشون رو به خارج از کشور مننتقل میکنن به جای اینکه اون رو در ایران سرمایه گذاری کنن

دولت به جای دادن کمک های حمایتی و بسته های مختلف حمایتی به این افراد باید کمکهاش رو به نیازمندان واقعی بده که حدودن بیش از 80 ملیون نفر هستن
جناب مصباح یزدی صحبت های جنابعالی بدرد حل مشکلات و معیشت مردم نیست. لطفا وقت مردم را نگیرید.
پاسخ ها
تاریخدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ایشان تصمیم دارند در مسیر شیخ فضل الله نوری پیش بروند. انشاالله خداوند این از خودگذشتگی بزرگ را از ایشان قبول کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مصباح چرا دیگه گلایه دارند . مگر امسال نگفتند که ما در ایران در طی این چهل سال به اندازه چهارصد سال پیشرفت کردیم یعنی المان به اندازه هزار سال لابد پیشرفت داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خدا را شکر بودجه موسساتی که تحت نظر ایشان است با توجه به تورم تمام و کمال پرداخت میشود
اصلاح طلبان و اعتدالیون که تا ۸ سال دیگه رای مردم رو به چشم ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
عمرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
گزینه “هیچکدام” صحیح است!
آقای حداد عادل راست می‌گوید چه اشکالی دارد مردم حرفشان را آزادانه بزنند. به شرط اینکه از حداد عادل حرفی نزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
جناب حداد تعریفشان را از مردم بفرمایند. گیج شدیم به خدا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
الان مشکل کشور صحبت از حدادعادله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
واقعا فکر کردیئ یک مرد ادبی چه ربطی به سیاست و سیاست بازی داره ؟چرا کار در کشور به کاردان سپرده نشده ؟تا کی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ناشناس 23.6 متوجه باش که همین افراد هستند که بیشتر عقاید خود را به مردم تحمیل میکنند
۱ _ خواهش میکنیم بفرمایید ۲_ خیلی اشکال دارد. خودتان بگردید ببینید پاسخ کدام یک از فرمایشات عزیزان انقلابی است؟ علی برکت الله
"اظهارات روحانی در حد رئیس کلانتری است"
اگر زحمات حادمین نیروی انتظامی نبود شاید امثال این نماینده بی تقوا فرصتی برای سخن پراکنی پیدا نمی کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
خب کارشون باهاشون تموم شد
فقط نمی دونم با این حرف روحانی رو تخریب کرد یا
رییس کلانتری رو
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
این بار خادمین نیروی انتظامی زحمات خود را دریغ کنند تا امثالل ین نماینده هرچه سریعتر فرصت سخن پراکنی خود را از دست بدهند و قدر زحمات نیروی انتظامی را بیشتر بدانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
وقتی سر شب میان تو خانه ماشین را میشکنند و لخت میکنند. وقتی نیم الی یک ساعت خانه را قفل میکنی میری بیرون برمیگردی و خانه را سارقین محترم همه را رفتن، انوقت میفرمایید خادمین نیروی ... البته نباید انکار کرد در اخذ جریمه و ایجاد مشکلات دیگر واقعا هیچ کم نمیگذارند
حداد عادل اگه رییس جمهور بشه از احمدی نژاد و روحانی هم بدتره. اینا فقط حرف های قبل انتخاباته.
نماینده تبریز باید از کسانی گله مند باشد که رییس جمهور را تا حد یک سرکار استوار تنزل داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
همه چیز رو گردن این و اون نندازید
حنای مسولین رنگی نداره. هرکدومشون که نگاه میکنی یک کاری کردن که مردم دوست نداشته اند
واقعا علت اينكه تا امروز دوشنبه اينترنت موبايل وصل نشده چيه ؟ اگه مسئله امنيتي چرا adsl وصل شده ؟ از نظر مسئولين قطعي اينترنت مشكل بحساب مياد يا خير چون دائم شعار ميدن ما بطور جدي پيگير مشكلات مردم هستيم اما بخاطر يه اينترنت مردم رو جان به لب كردن اين رفتار دور از شان مردم ايران هست
اصلاح طلبان در پی ممانعت از پخش اعترافات در رسانه ملی هستند .‌تابی جون مثل اینکه خود سایت تابناک هر روز چند سطر از حقوق مدنی و شهروندی را در بین اخبار درج‌میکنی . منطور نمایندگان اصلاح طلب عین مر قانون اساسی و تدکر قانون اساسی هست . یعنی اگر اعترافی را که در حبس هست پخش کنند ارزش سیاسی دارد ولی ارزش حقوقی ندارد . باید دفاعیلت افراد چه سیاسی چه مجرم مدنی در تلویزیون در حضور وکلا پخش شود . اقرار در زندان و حبس چه معنی دارد .
اقای نوری ما دیگه جانی در بدن نداریم که بخوایم مقاومت کنیم مقاومت را بسپارید به دور بری هایتان به نوری چشمی هایتان به انهای که در غارت این مملکت از هیچ چیزی کوتاهی نکردن به انهای که به راه دین خدا معبد و کاخ حوزوی ساختن من الان یه هفته هست از درد دندان دارم مثل سگ زوزه میکشم و قادر نیستم ان رابکشم تا از دردش خلاص شوم شما رو به ان خدای که اگه بهش ایمان دارید دست از سر ما بر دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
آقایون مسئول، میدانم زیاد زیر این بار گرانی و بدبختی دوام نمی آوریم ، لااقل با این حرفهایتان نمک به زخممان نپاشید . ما فقط مردگانی بیش نیستیم به قرآن .
این خبرها فقط اعصاب مون رو بیشتر به هم می ریزه
چرا نمایندگان بخاطر اینترنت مردم، کسی رو استیضاح نمیکنن؟ حداقل از مسئولان مربوطه یه سوال بکنند در راه خدا

ناسلامتی نماینده مردم هستن آخه.
پاسخ ها
ولی خان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اینترنت بین الملل واسه خودشون وصل باشه کافیه. بقیه هم برن از موتور جستجوی ایرانی استفاده کنن که 90 درصد نتایج جستجوش کاملا بی ربطه!
این معیشتیها رو به حساب خیلیها واریز نکردن میگفتن قراره به شصت میلیون بدن اما سخت به ده میلیون معیشتی زدن همه چیزمون شده دوز و کلک به خدا آدم از دولت و بازار و پول و یارانه وووو حالش به هم میخوره آخه چرا این همه دورغ تحویل مردم میدین اگه قرار بود واریز کنید به جیب ملت همون میذاشتین رو قیمت بنزین میموند گرونتر نمیکردین شما که نمیخوایین معیشتیها رو بزنید پرا این همه به مردم دروغ گفتین از هر سی نفر به یه نفر زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
در حالت خوشبینانه ده میلیون نمیشه. اونم ظاهرا اونایی هستند که پای ثابت صندوق تشریف دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دقیقا همینطوره
باید به نوع رفتار این دولت شک گرد؟؟؟!! اصلا نرمال نیست به نظر میرسد قصد حسابکشی بخاطر برادرشون دارند عمل میکنند .خداوند عاقبت همه را بخیر کند.
آقای بیگی کارآیی
مواظب اظهارات خود باش و قصور - کم کاری و عدم کارایی دیگران را با عمل ماموران پلیس که سینه خود را در مقابل نا امنی ها سپر کرده اند مقایسه نکن
اگر کلانتر و رییس کلانتری نباشد دشمنان این وطن لحظه ای تو و امثال ترا رها نمی کنند
واین پلیس است که بخاطر امنیت من وتو هر روز شهید می دهند
متاسفم متاسفم متاسفم که همشهری من هستی
و البته من از طرف تو از نیروی انتظامی معدرت می خواهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
فکر میکنم تعداد منفی هانشاندهنده ازردگی مردم از رفتار پلیس در روزهای گذشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یوخ بابا....
مصباح یزدی فرمودند . باید مثل شیخ فضل الاه نوری تا پای جان بایستیم . امروز شرایط بسمتی رفته که میتوانیم با تاثیری گذاری بر میلیاردها نفر شیطان بزرگ را بزیر بکشیم .
نمایندگان کمی دیر از خواب بیدار شدند! بخوابید دوستان!
اینترنت چی شددد
منظورشون رو از ادبیات ریس کلانتری نفهمیدم- چچرا به همین راحتی به پلیس مظلوم و زحمت کش داره توهین میشه- اون از خود روحانی که میگفت من سرهنگ نیستم و حقوقدانم - اینم از ایشون که برای مثلا تخریب روحانی داره میگه ادبیاتش درحد ریس کلانتری هست. مگه ادبیات ریس کلانتری چشه آقای نماینده؟ یکی از سخت ترین و پیچیده ترین شغل های دنیا پلیسیه- پر از تعار
چون نمایندگان مصونیت قضایی دارند می توانند به شخص دوم مملکت و در لفافه و حتی علنی به پلیس هم بتابند
و نیروی انتظامی را با این الفاظ تحقیر کنند !!!
دست خوش آقای نماینده تبریز!!!
ایااز این به بعد انتظاری از اراذل و اوباش است؟
با تعزیرات ،، بخشنامه ،و طرحهای چند فوریتی نمیشود قیمتها را کنترل نمود ، زیرا قیمتها تابعی از عرضه ،و تقاضا میباشد ، با دو برنامه میشود قیمتها را کنترل نمود ، اول اینکه دستان آلودهٔ‌دلالان را کوتاه نمود ،و ، دوم اینکه عرضه را با تقاضا متناسب کرد ؟،، یک ماه از دور ریختن دهها تن گوجه فرنگی در یکی از استانهای جنوب شرق کشور نمیگذرد ، که قیمت گوجه به کیلویی ۱۵ الا ۱۶ هزار تومان رسیده ؟ این اقدام نتیجهٔ عملکرد دلالان است که عرصه را به کشاورزان تنگ میکنند ، با دو هدف اول اینکه محصول را به بی ارزشترین بها بخرند ،دوم اینکه از محصول انبار شدهٔ خود سود چند صد درصدی ببرند ؟ فلسفهٔ تاسیس میادین میوه ،و تره بار و محصولات کشاورزی این بود که کشاورز محصول تولیدی خودرا بدون واسطه به بازار عرضه نماید ؟ اما با سیاست غلط شهرداریها آنهم فقط برای کسب درآمد بیشتر ،و رانتخواری بیشتر از این میادین سؤ استفاده ها گردید ؟،،
جناب سرلشکر با این آدرسی که دادین غریبه ها و دشمنان دانستن منظورتان کدام سفیر و کشور است چون خودشان در آن جلسه بوده اند، پس دلیل نگفتن آدرس دقیق چیست؟
سردار عزیز آقای بیگی تو چرا؟
تو خودت که از بدنه همین پایگاه و کلانتری بودی
چرا همکاران قدیمی خود را با این تمثیل نابجا و بد کوچک کردی
آیا نمی توانستی از جای دیگر مثال برنی؟
داشتن و بدنیا اوردن ۵ تا ده فرزند ....مشکلات این ایده چیست ؟ این ایده از کجا نشات گرفته که باید برای رفاه یک ملت نسل ان ملت را زیاد کرد . در صورتی کشورهای مردمش را در رفاه و آسایش قرار دادند که جمعیت کمتری برخوردار هستند . آیا میدانید در ۵۰ تا ۸۰ سال پیش مردم با داشتن ده تا فرزند بیشتر محصل و دانشجو و اب و برق و گاز و تلفن نداشتند ؟ آیا میدانستید که بخاطر بیماری قند خون زنان دچار میشدند باعث مرگ فرزندان میشد ؟ آیا میدانستید که از مدرسه تا منزل با فاصله ده کیلومتر تا ۱۵ کیلومتر را تا دیپلم پیاده میرفتیم . ایا میدلنید که چند تا دانش اموز با هم با نور فانوس و چراغ گرد سوز درس میخواندند . ایا میدانید مادر و فرزندان با هم میخوابیدند و بیدار میشدند هر کدام اتاق خواب جداگانه نداشتند . آیا میدونید که مردم اب را از چشنه محل و برق را با فانوس و گاز را از هیزم برای پختن غدا استفاده میکردند و دولت ها نمیتوانستند از مردم پولی بگیرند . ایا میدانستید جاده ها از مردم عوارض عبور نمیگرفت ؟ ...... آبا ایا آبا .......آلان زندگی خیلی سخت شده . اگر کسی باور ندارد یعنی مشکلات مردم را درک نمیکند یعنی نمیخواهد که بداند و انکسی که وضع نالی خوبی هم دارد نمیخواهد این ریسک را بکند که فرزندی بدنیا اورد که بعدا به دلایل زیادی در جامعه یا سیاسی میشود یا معتاد یا معارض یا فتنه گر ......بنابراین شعار فرزند زیاد برای افرادی هدف هست برای ما اصلا جز ردیف ۵۰ اهداف زندگی نیست . همین امروز من تا دو ماه قبل که حساب کردم نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان انواع پوشک را پول دادم . قدیم‌کی و کجا چنین‌مواردی بوده . زنان از پوشاک چند بار مصرف استفاده میکردند ‌ ایا در شرایط فعلی امکانش هست ؟ مقایسه امروز با دیروز درست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
شاید ثروت کلان دارند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کشورهای مردمش را در رفاه و آسایش قرار دادند که جمعیت کمتری برخوردار هستند کافیه نگاهی به نرخ رشد جمعیت در فرانسه و بریتانیا و امریکا و کانادا بندازی و البته جمعیت اونا رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
الان اکثر کودکان کار جا مانده از تحصیل حاصل والدین نا اگاه هستند که مانند دورانی که کشاورزی محور بود و فرزند زیاد را برای کار در مزرعه می خواستند فکر میکنند
تورم قبل از گرانی بنزین هم تقرییا کمر شکن بود اکنون که موج جدید تورم به اقتصاد و معیشت مردم حمله ور شده دولت و هیچ کسی دیگرقادر نیست جلوی آن را بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
امد به سرمان از انچه میترسیدیم
ویکی پدیا که نمیشود سرچ کرد . بچه ها کسی میتونه امشب برای ما روشن کند که شیخ فضل الاه نوری را چرا اعدام‌کردند . سایت داخلی را نمیشود باز کرد فقط سایتی های که اخبار را پخش میکنند میشود وارد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
من میخوام اطلاعاتی درباره چند بیمارستان بدونم ولی امکانش نیست باید دوره بیافتم و حضوری پرس و جو کنم
برای تجمع مدنی نیاز به آب پاشیدن به مردم نیست جناب حداد بسیار عادل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
امروز آب پاشی نکردند گلاب پاشی به خودیها کردند البته تلنگری هم به روحانی زدند در روزیرکه ندای وحدت هم میدادند
به نظر کلید تدبیر آقای روحانی در قفل جوانی جهرمی گیر کرده و نتونسته امید مردم برای وصل اینترنت را باز کنه
حداد عادل: بنده موافق هستم که مردم با اجازه از دولت ،
رعایت قانون، اخذ مجوز و ..................
حرف خودشون رو بزنند.
آقای عادل ، اگر مردم حرف خودشونو نزنند چی
میشه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
آقای حداد لطفاً حرف مردم را هم خودتان روی یک کاغذ بنویسید و دستشان بدهید تا از رو بخوانند مبادا که گمراه گردند و در دام بیگانگان و بدخواهان بیفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
چطور فلسطینی ها هر ماه اعتراص میکنند
سلام دوستان
تو اکسل چطور می تونم کاری کنم که یک گروه سلول با اسکرول حرکت کنن؟

موتورهای جستجوی فارسی که غلیظ ...
مسئولین نحترم، هم که هیچ کدوم به هیچ جاشون هم نیست
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
گوگل هیچ جایی نداره که بهش بربخوره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
تا دوسال دیگر نرم افزارهای جدیدی وارد فصای مجازی و کاربری اینترنتی خواهد شد یعنی همانطور که صدای تلفن را نمیشود سانسور کرد مگر اینکه بکلی تلفن را قطع کنند که اطلاعات و
عکس و فیلم از کاربری به کاربر دیگر قابل .
. سانسور نخواهد یود
طبق قوانیین کشور مردم حق دارند حرف بزنند ،اقای حداد عادل نیازی به راهنمایی شما در این مورد نیست شما زمانی رییس مجلس بودید اگر درست عمل میکردید امروز مردم راحت حرف میزدند
اگر نظر بدهند مردم ولی اعتنا نشود چه فایده آقای حداد ؟
ای ول سردار از چه اخباری اگاهی دارید. پس تونا فهمیدندی ما از اقتصاد نفتی داریم بیرون می اییم
این معیشتیها رو به حساب خیلیها واریز نکردن میگفتن قراره به شصت میلیون بدن اما سخت به ده میلیون معیشتی زدن همه چیزمون شده دوز و کلک به خدا آدم از دولت و بازار و پول و یارانه وووو حالش به هم میخوره آخه چرا این همه دورغ تحویل مردم میدین اگه قرار بود واریز کنید به جیب ملت همون
خداییش بعضی وقتا یه حرفایی میشنویم که احساس میکنیم تو سوییس داریم زندگی میکنیم. وای چقد خوشبختیم ما. تا آخر امثال از بودجه نفتی هم خارج میشیم. دیگه چی از این بهتر خدایا مرسی که تو ایران متولد شدیم. خدایا مرسی
یک نفر هم از کاخ سفید به من زنگ زد نخواست اسمشو بگه گفت ترامپ از پیشرفت های خیره کننده ایران بدجوری نگران است مخصوصا پیشرفت در مورد قطع اینترنت ۸۰ میلیون نفر!!!!
آقای مصباح جوری صحبت می کنه انگار مردم دارن و می خوان کافر بشن اینها مردمی هستن که نماز و روزه بجا می آورن و پیاده تا کربلا و مشهد می رن ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
خدواند بی نیاز هست . خداوند هیچوقت بخاطر چند با نماز یا چند بی نماز باران بر روی شهری را قطع نمیکند . خداوند اینقدر بزرگ هست که امروز در استانی که هستم هم برف میبارد و هم در این ارتفاعات تگرگ میبارد ولی در پایین دست کوها چه بسار افرادی هم هستند که ممکن هست ترک صلاه باشند اما این دلیل نیست که برف در اینجا نبارد . حرف سیاسی باعث درد سر در اعتقاد ما مردم شده است . در هر صورت خدا را فراموش نکن و زیاد خودت را هم دردگیر این سخنان سیاسی نکن ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
در کشورهای اروپا و آمریکا هم جنس گراهای بسیاری زندگی میکنند ؛ ولی آنچنان در ناز و نعمت هستند که گویی نعوذبالله خدای دیگری دارند !!!!!!!
اگرهم مشکلی بود با 124 تماس بگیرید
آقای حداد! آقای عادل! تو رو قرآن یه جایی رو مشخص کن مردم بیان اعتراض قانونی کنند. چند نفر دیگه باید کشته بشن چقدر دیگه باید به مردم و کشور خسارت وارد بشه تا این شعار محقق بشه؟ بابا مردم حق دارن اعتراض کنند ولی کجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
امروز چرا معترضین خودی راه بندان درست کردند چرا جایی برای انها در نطر گرفته نشده است . در اعتراص و راهپیماای هم‌نباید تبعیض باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
هرگز این کار رو نمیکنن یک متر جا بدن 70 میلیون ادم میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
فقط کسی حق اعتراض و تجمع داره که همفکر و موافق ما باشه ولا غیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
آقای روحانی از راهبندان معترضین ناراحت بودن ، آیا مردمی که دیروز راهپیمایی کردن ، راهبندان نکردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دولت روحانی و وزرایش اصلا مردم را نمی بینند. تصمیمات فقط برای خودشان است. حتی همین بوریس جانسون بین مردم عادی زندگی می کند یا حتی ترامپ به وسط کارخانه ها می رود یا با مردم عادی و دانشجو و کارگر و غیره جلسه دارد. شما یکبار روحانی یا وزرایش رادر یک فروشگاه یا در پارک دیده اید. از مردم می ترسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یادتانرفته در ریزش معدن حتی از انومبیل پیاده نشد؟
ادماي تكراري، حرفاي تكراري و زبان پركار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
از وقتی که یادم هست یک عده آدم تکراری مسئولن !!!!!!

عمر و جوانی ما هم با اینها تمام شد .
اینترنت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابی چرا یه عکس از حضور مردم نذاشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
حضور مردم بد جوری دشمن شکن بود تابناک ترسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خوش به حال این مردم !!! که آزادانه هر شعاری که میخواهند میدهند !!!!!!!

این اغتشاشگران !! بهتره که از گرسنگی بمیرن .
کنترل قیمتی که به ضرب و زور بازرس ایجاد شود،. انسان را یاد دوران استالین در روسیه می‌اندازد و مشخصا نشانه‌ی یک اقتصاد بیمار و غیر رقابتی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
در دوران استالین مردم همه کار میکردند اما فروشگاها خالی از مواد غذایی بود . علت را پیدا کنید
از تمامی اخبار بالا، از جنجال نماینده‌ها، از حرف‌های همه فقط بویِ جلب نظر برای انتخابات میآد و بس!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
کدوم انتخابات؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اوکی حتما رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یعنی واقعاً انتظار دارند مردم تو انتخابات شرکت کنند ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
چقدر این روزها شبیه روزهای پر اقتدار ایران در زمان هخامنشیان و ساسانیان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
واقعا . . فاصله طبقاتی دیگری شکل گرفت . اگر چهل سال پیش در شهر ما یک کاخ بود امروز صدها کاخ انهم در زمین های زراعی بنا شده اند با نمای رومی و کلاسیک . یعنی هر بنا یا نجاری در این ساختمان‌کار کند سه سال دیگر هم در داخل ان ساختمان کار هست در نزدیکی منزل من چند تا کاخ در حال ساخت هست که ساختمان هم کف من از سه طرف در محاصره کاخ ها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
در تاریخ دلایل از بین رفتن این سلسله ها رو بخون
تابناک عزیز لطفا از طرف ما از مسئولان مربوطه سوال کنید که اینترنت همراه چه زمانی وصل میشه؟بپرسین که، اصلا قراره اینترنت همراه وصل بشه یانه؟
یا چند نفر استخدام کنید بذارین مسئول نظرات یا کمی پیگیری کنید دیروز هم دویست تا کامنت مخاطبان رو منتشر نکردید تازه تابناک برگشته به چهل تا سایت پربازدید ایرانی لطفا ناامیدمون نکنید
باتشکر فراوان
حتی میتونید فراخوان بدید از خود مخاطبها استخدام کنید واسه این شغل خطیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کو گوش شنوا
اظهارات روحانی در حد یک رییس کلانتری هست . اینگار یادش رفته که رییس جمهور مردم هست . چه انهای به ایشان رای دادند چه انهای که اصلا رای ندادند . اما من این سخن خود را با قاطعیت عرض میکنم که بیشتر افرادی که در اعتراصات از دست رفتند به روحانی رای دادند و انهای که به روحانی رای ندادند امروز بعد اظهر در راهپیمایی جداگانه شرکت کردند .
((سرلشکر سلامی گفت: سفیر یکی از کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت «به اروپایی‌ها بگویید ایرانی‌ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود»))

بعد از اینهمه قیل و قال و ناراحتی بنزینی کمی خنده بد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اگر اینچنین گفته پس قیمت بنزین را برگردانید . به قیمت قبلی . اخه چرا سخن ها علمی و کتاب و دانشگاهی باید گفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خخخحححححح
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
هیچ کنتوری که نداره، هر چیزی اختراع کردی روایت کن. خوب حتما بازاری دارد که متاعتان را عرضه کرده اید
وقتی جایی برای زدن حرف نیست ملت میان توخیابون بعد یه تعداد آشوب طلب ازفرصت استفاده میکنن اینطور ناامنی و خرابی به بارمیارند
معترضین خیابانی هنگ کنگ پیروز میدان رقابت قدرت حاکم شدند ‌. خواستن دمکراسی راه برون رفت از رانت . سو استفاده قدرت و ثروت هست . در دمکراسی نژاد و قوم برتر نیست بلکه برتری خواست مردم هست
جناب حداد عادل ، لطفا شما از کارکرد بنیاد سعدی و بودجه اش بگو !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اگر ایشان این بنیادها را تاسیس نمیکردند الان نام سعدی فراموش شده بود!!! خ
جناب حاجی میرزایی خواهشن بخاطر دو ریال اضافه کردن حقوق همکاران درگیر کاغذ بازی و مدرک گرایی نکن بعد از ۲۸ سال سر و کله زدن با دانش اموزان دیگه رمقی نمونده که بریم دنبال کاغذ بازی مدرک گرایی ؟؟ خدا شاهده تمام ارگانها به خقوق کارمندانشون اضافه میکنند هیج کس خبر نمیشه ؟؟ همین نظامیان عزیز دو دفعه از صندوق توسعه ملی حقوقشون اضافه شد ولی کسی بلتدگو دست نگرفت ولی اینت رتبه بندی رو خواجه حافظ از تو قبر خبر دار شده ؟؟
واقعا معلمان چه قشر مظلومی هستتد که دویست تومان میخاد به حقوقشون اضافه بشه براشون ابرو تگذاشتنه این وزیر و معاونانس ؟؟. واقعا هر جا زن شاغل باشه بی عدالتی و حق خوری بخاطر مظلومیت انها بیداد میکنه بخصوص پرستاران که در برابر مافیای پزشکان صدقه بگیر محسوب میشن .
جناب حداد فاصله طبقاتی ‌، فقر و فساد و بیکاری و گرانی خون ملت رو به جوش اورده ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کو گوش شنوا
مجلس بااین استیضاح های تاکتیکی هم نمیتواند عدم کارایی و ضعف خود در مسئله بنزین را تحت پوشش قرار دهد. سکوتشان در برابر قطع ده روزه اینترنت هم که تا الان ادامه دارد، نیز تاییدی بر جایکاه کاملا تشریفاتی مجلس است.
از قول یکی از قول یکی از مقامات کشور و سیاسی گفته شده است که معترضیین توسط داعشی ها در فاصله دو متری کشته شدند ......
امروز در شهر ۱۲ میلیونی حدود ۱۲۰ هرار نفر حضور داشتند ؟؟؟!!راستی با ملت خود چه کرده اید ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
ببخشید اشتباهی منفی زدم . اخه در سایت تابناک برای ارسال نظر کلی زحمت دارد ولی برای ارسال مثبت و منفی کافیست انگشت را اشاره کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
با کمک اتوبوس و از شهرهای نزدیک و پذیرایی و ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اصلا بگو دو سه میلیون پس ۱۰ میلیون بقیه چه میکردن؟
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خیلی خوبه 120 هزار نفر عالیه. قرار نیست 7 میلیون بیان. آمریکای مدعی دموکراسی در شرایط مناسب 45 درصد شرکت کننده رای داره. تو میتینگای ترامپ هم از 20 میلیون نفر ماکزیمم 10 هزار نفر بیان که نمیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اوناهم مردم نبودند
حداد جان. دیر کفتی
مصباح جان. اگر قرار جنگ بشه. شما خط مقدم. تشریف دارید. یا در دفتر برا رزمندگان دعا می کنید؟

و گوجه. کیلویی در متطقه محروم لرستان. بین 9. تا 12 هزار تومن
تعزیرات. کجاست. ایا تعزیرات به روستا ها هم سرکشی می کند؟

نظارت تعزیرات. دروغ و نمایشی هست
قطع اینترنت تو ایران نشان داد که باید همه کشورهای دنیا درباره اینترنت نیز پیمانهایی همانند منع استفاده از سلاحهای هسته ای و ... امضا کنند و هر کشوری که این را رعایت نکند از سوی مجامع بین المللی تحریم شود.
چه فرقي ميكند أصلاً مردم شركت نكنند نماينده مورد نظر از صندوق درميايد
این قطع کردن اینترنت به نظر میاد که فقط قصد تنبیه مردم رو دارن .وبگه دفعه بعد کلا اینترنت رو هم ازتون میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
کجای کاری همین الان قصد همین کارو دارن.اینترتت بای بای
امروز هر چی سرمان آمده به خاطر مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در سال 92 هست امیدوارم دیگر شاهد مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در آینده نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
مهندسی اناهاباتو تازه یاد گرفتی بچه جون
اقای احمد علیرضابیگی نماینده تبریز :
جنابعالی به چه حقی روحانی را با یک رئیس کلانتری هم ردیف میکنی شاید همان رئیس کلانتری عرضه و تجربه اش و عملکردش صدتا مثل تو و رئیس جمهور را در جیبش بگذارد پس یک نگاه به خودت و عملکردت بکن بعد از دیگران ایراد بگیر !
درود بر شرف و مردانگی سربازان میهن که بی دفاع هستند و مطیع رهبری!!!!!!
بابا یه مرد پیدانمیشه بگه اینترنت همراه کی وصل میشه؟
پاسخ ها
اشرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
کو مرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
مردا تو جبهه شهید شدن... یا جانبازو معلولن و نای زندگی ندارن... از مابقی انتظاری نداشته باش
اگه دیوان عدالت ادراری مصوبه اعتراض مردمی رو باطل نمیکرد و اجازه میداد مردم دد تهران از میدان امام خسین تا ازاری تجمع مسالمت امیز کنند و در سایر شهرها همینطور چنین فجایعی اتفاق نمی افتاد ؟؟!@ مشکل یه عده اینه مردم را انهایی که از جنس خودشان هست ( خودیها) رو قبول دارن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
اگر مسیر یا جایی را برای اعتراض انتخاب کنند اعتراصات مردمی در همان اوایل ۶۰میلیون خواهد
. ، رسید
توی این شرایط خطیر که همه مستکبران برعلیه ماهستن بجای وحدت هنوز مسولین درگیرند بایکدیگر
خدابخیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
یه بار از خودت سوال کن چرا به قول خودت مستکبران کاری به هند ومالزی عمان سنگاپور ودیگر کشورها ندارند چرا خودتون رو زدید به اون راه


ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ببخشید اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
آخی !!! چه مؤدب ؟!!!؟
وزیر کشور، بیا اینترنت موبایل رو وصل کن
ایکاش مامان ما برای دلخوشی مون، مدرسه غیرانتفاعی تاسیس میکرد و با خانواده شهدای امریکا وصلت می کردیم و بورسیه میشدیم ژاپن. جهت آوردن علوم جدید.
مث بعضیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ادم باید خودشم درسخون باشه
در شرایط سخت اقتصادی مردم قبول دارند که باید شرایط را درک بکنند و نسبت به شرایط موجود برنامه داشته باشند ولی ایا مسئوان هم نباید این امر رو درک بکند و دست از شعار برداشته و وارد عمل شود .
بنده دو حالت را برای وضع موجود پیشنهاد دارم بدلیل وضع اقتصادی هزینه های سخت افزاری مقدور نخواهد بود ولی اصلاح جریانهای نرم افزاری هزینه بردار نخواهد بود منظور از جریانهای نرم افزاری اصلاح اموراداری کشور با مدیریت علمی و کارآمد میباشد اگر این شد ما از وضع موجود نه تنها ضرر نخواهیم کرد بلکه تجربه موفقی هم خواهیم داشت چطور میشود ما برای امور جزئی نفر حرفه ای را انتخاب میکنیم ولی برای اداره این افراد حرفه ای از نفر غیر حرفه ای استفاده میکنیم این یعنی هدر دادن نیروی انسانی و غیر انسانی .اگر تا امروز قصدی در این کار بود دیگر باید متوقف شود چون قبلا پول مفت نفت بود صدای هیچکس بلند نبود ولی الان دیگر اون پول مفت نیست که صدا ها را خاموش کند
من بقیه را نمیشناسم ولی تومجلس دوتا مرد داریم 1 خانم سلحشوری 2 دکتر صادقی به بقیه کاری ندارم ولی این مجلس مجلس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
جوک جالبی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
خدایی گل گفتی
تابناک، واقعا متاسفم برای شما که در مسئله قطع اینترنت کم کاری میکنی. یعنی قطع اینترنت به اندازه عناوینی مانند مهناز افشار، پگاه اهنگرانی، قرارداد سرمربی فوتبال و ... مهم نیست؟ شما الان باید عنوان اصلیتان فقط قطع اینترنت باشد.
طبق نظر فدراسیون فردی حقوق گزافی گرفته تا یک ماه به تفکر عمیق برود و تحقیقات مو شکوفه ای انجام دهد و سرمربی بزرگی برای ایران انتخاب کند
که پس از این همه رنج و مرارت ویلموتس بزرگ را انتخاب نموده است
اینترنت همراه رو چرا وصل نمی کنند این حرف من به عنوان یک شهروند از ایران ولی کو گوش شنوا
تابناک این چه تبلیغات سخیفیه که گذاشتی مثل توی این آپ همسر آینده و ایدآل خود رو پیدا کنید!
تو دیگه چرا پولکی کار میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
عزیز ، ادمین های سایت هم باید مثل مسئولین صدا و سیما که از طریق تبلیغات درآمدشون حاصل میشه
کسب درآمد کنن
بیان اینجا وقت بزارن و از زندگیشون بزنن و تمام وقتشون رو برای سایت بزارن و یه قرون هم در نیارن اونوقت من و شما میخوایم خرج یومیه شون رو بدیم؟

یا باید از طریق سایت خرجشون رو در بیارن ، یا سایت رو جمع کنن و برن راننده اسنپ بشن
پس یا باید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنن ، یا از طریق گرفتن حق کاربری از کاربرهای توی سایت

کاربرهای توی سایت هم که به نون شب محتاج هستن
چه راه بهتری برای امرار معاش ادمین های سایت جز تبلیغات و گرفتن پول از قشری که درآمد بالایی دارن دارید؟
آقای حداد گرامی ، هیچ اشکالی ندارد که مردم اعتراض کنند ، فقط شما بفرمایید اولاً کجا و چگونه اعتراض کنند ، ثانیاً چه کسی به اعتراض آنها گوش میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
اصلا گوشی براس شنیدن وجود دارد؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ببخش علی جان ؛ این آقای حداد چکاره این مملکت هستن که از ایشون میپرسی ؟
بعد از دو ماه تقاضای کارت سوخت المثنی مراجعه کردم به پلیس +۱۰ میگن صادر نشده. پرسیدم چرا؟ میگن از مرداد تا الان یدونه هم کارت صادر نشده. بخاطر اینکه کارت اولیه برای صدور ندارند. عین کارت ملی. میگن چاره ندارید آزاد بنزین بزنید.
تو رو خدا اینترنت را وصل کنید تا امشب سرچ کنم که چرا شیخ فضل الاه نوری چگونه و چی شد . برام مهم هست که چرا مشروطه خواهان اینچنین کردند . حداقل خود سایت یا کاربری که تاریخ خوانده جواب دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دوست عزیز قضیه این داستان طولانیه از جستجوگر داخلی استفاده کنی منابع در این مورد هست میتونی بخونی
آقای حداد امروز موافقین به میدان آمدند. بفرمایید اجازه بدهند فردا معترضین به میدان بیایند.
مملکت با کفر دووم میاره ولی با ظلم نه ، شما به جای فکر هدایت مردم به فکر هدایت مسئولا باشین که درگیری مردم نره سر جیب خالیشون یکم وقت خالی بمونه از هزار مشکل جامعه فارغ بشن به فکر آخرتشونم باشن
سايت خبرگزاريتون رو باز كردم يه خبر راجع به مشكل قطعي اينترنت بخونم ببينم بالاخره الان كه ١٠ روز گذشته ، كي قراره مسئولين كرم كنند بزرگواري نمايند منت بگذارند و اينترنت ما رو متصل نمايند اما هيچ خبري هيچ پيگيري ، گزارشي، تحليلي نديدم مشكلي كه زندگي من جوان را فلج كرده است و آينده را بسيار مبهم . چطور در كشوري كه مسئولينش براحتي و ناباورانه ١٠ روز اينترنت را قطع مي نمايند مي شود كسب و اينترنتي راه اندازي نمود متاسفانه پول هايم رو دور نريخته ام . واقعا با وجود اين مسئوليني كه خودشون بزرگترين ريسك و مانع هستند بايد فاتحه كسب و كارهاي نوپا در بخش فناوري اطلاعات رو خوند علي بركت له
اگر محسن رضایی که هم دکترای اقتصاد داره ریس جمهور ایران بود.این اتفاقات روی نمیداد. هیچ وقت جمله ایشان یادم نمیرود که گفتند آمریکا یک مانع است که باید از این مانع پرید نه اینکه برخورد کرد.
آقا اینترنت اسلامشهر وصل کنین خسته شدیم کار داریم بخدا
مردم بیکار نیستن
اهههههههههه
آقاي يزدي چرا بايد فقط مردم مقاومت كنند خونه آقازاده هاي شما رنگينتر از مردم است؟!چرا مردم همه چيز رو تحمل كنن و آقازاده هاي سماها فقط ...
نت گوشی ها کِی وصل میشه
واقعا وضعیت غم انگیزی پیدا کرده ایرانمون یک چشممون اشکه چشم دیگرمون خون
خلوتی تظاهرات دیروز هم مشخص کرد
ما تو دعوای خانوادگی شما دخالت نمیکنیم...بنزین که گرون شد حالا اینترنت رو وصل کن بابا...اه
ظاهرا شرط گرفتن کمک معیشتی نداشتن خودرو بالاتر از 250 میلیونی و خانه بالاتر از یک میلیارد و دویست میلیونی می باشد!!!!
حالا ماشین را قبول ... اما کسی هست به من بگوید خانه با ارزش بالاتر را که درآن سکنی داریید می شود؟! امکان دارد مانند کیک سر هر ماه گوشه ایی از آن را برید و صرف امورات و مخارج ماهیانه نمود ؟؟؟؟!!!
و اینکه گفته شده اشت 60 میلیون از هشتاد میلیون حائز دریافت این کمک هستند یعنی چه ؟؟؟
یعنی 75 درصد مردم ایران نیازمند و محتاج این 200 هزار تومان می باشند و 20 میلیون بقیه شاهانه زندگی می کنند ....
دانه درشتی زندگی کنیم یا دانه ریزی !!!!!!
برای من سئوال تعداد مرفهین جامعه واقعا 20 میلیون می باشد و بقیه دردمند و نیازمند این 200 هزار تومان !!!؟؟؟
این جمله مجهوله را از هر طرف معنی بکنید می شود چوب دو سر طلای...
شرکتهای وابسته که خون مردم را می مکند
چه راحت حق دسترسی به اینترنت آزاد رو ازمون گرفتید
تبریک میگم
ا
متاسفانه در رسانه ها دم از حق اعتراض مردم می زنند و لی در عمل خدا به داد کسی برسه که بخواد حرفی بزنه .
فقط میتونم بگم خدایا خودت ظهور کن از دست کسی کاری ساخته نیست
به داد مردم برسید....دست از شعار بردارید اقایانی که میگفتند گرانی بنزین اثری بر گرانیهای دیگر ندارد به عنوان مصداق کوچک بازرسی به مسافرکشهای شخصی میدان کاج به پارک وی بزنید که کرایه 2500 تومانی را 5000 ت طلب میکنند و درمقابل اعتراض مردم میگویند اعتراض دارید بریزید تو خیابانها...
"احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون"
فکر کنم اصلاح طلبان در غار کهف 1 و اعتدالیون در غار کهف 2 زندگی می کنند
جناب اقای ترکان چهل سال وظیفه ملت مکلف بودن به تحمل گرانی تورم بی عدالتی مقاومت مقاومت اقتصادی مقاومت در برابر مذاکره نداشتن حق اعتراض و..و..و..وو...حال یک سوال این مسولین در قبال ملت به چه مکلف است ؟
چرا اینترنت وصل نمیشه یهو فکر نکنید مردم خبرا رو از شما پیگیری میکنن ملت الان بسته از قبل داشتن و گرنه کسی برای خواندن شما بسته نمیخره))
دیروز جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی تهران عالی بود. شاید حدود 300 هزار نفر. این عالیه. مطمئنا هیچ کشوری قادر نیست این جمعیت از مردم رو فراخوان کنه. حتی تو مهد دموکراسی آمریکا که 45 درصد مردم تو انتخاباتش شرکت می کنن(که نمی کنن) حداکثر تو میتینگای دلاری ترامپ از نیویورک با 20 میلیون جمعیت 20 هزار نفر نمیان. حالا فرض کن تو همین تهران خودمون بشه برای یک تفکر خاص مثلا اکراد طرفدار فلان، ترکهای طرفدار بسار، اصلاح طلبای خط حجاریان یا .... 50 هزار نفر جمع کنی. اینکه بعد 40 سال این جمعیت میان عالیه. البته تو همه این 40 سال هم همین جمعیت بودن. مگه تو جبهه ها چند درصد مردم بودن؟ این عالیه.
اعتراضات را به انتخابات رقابتی منتقل کنید. به مجلس آزادی و قدرت بیشتری بدهیذ. مجلس را بقول امام خمینی در راس همه امور قرار دهید. هم تعداد نمایندگان را بیشتر کنید و هم اختیار مجلس را برای دخالت در امور کشور بیشتر کنید.
خدا رو شکر از 84 رای ندادم
الان فقط حال اونایی که به روحانی رای دادنو خریدارم
اینترنت را وصل کنید این چه وضعه مملکته. لطفا سایت ریاست جمهوری را بدین به من. یا سایت وزارت کشور و سایت سخصی جهرمی. هی هیچی نمیگیم اینا ول کن ماجرانیستن.
اینترنت رو وصل کنید
اقای حداد عادل ،،بغل گوش ایران کشور ترکیه سالانه پذیرای چهل میلیون توریست از چها گوشه دنیاست که با حجاب و بی حجاب و لخت پتی و مقنعه پوش همه در کنار هم در میان انبوه مردان در حرکتند بونه کمترین تعرض،استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر که هدف اصلی توریستهای ترکیه است و بازار بزرگ استقلال ان پذیرای جمعیت فراوان از هر ملیت و نژادی ست هر روزه جمعیتهای مختلف در تعداد متفاوت و با اعتراضات گوناگون و در حمایت پلیس اعتراض خود رارا در. غالب تراکت .پلاگارد ،پرده نوشته شعار سرود شعارهای محکم بسیار محکم ابراز میدارند و اب از اب تکان نمیخورد ،ایا ما تحمل چنین حرکاتی را داریم
ایران کشور تناقص هاست .....

اینجوریه که تمام مقامات دولت از عدم افزایش هیچگونه خدمات و کالایی به خاطر گرانی بنزین ۲۴ساعته دم میزنن بعد ۲۴ساعت از افزایش بنزین نگذشته "خودرو" که عمدتا وزارت صنایع همه کارشه و دولتی حساب میشه رو گرون میکنن ....
ما 1% شانس داشتیم ایرانی بشیم که شدیم. 75% شانس داشتیم معیشت بهمون تعلق بگیره ولی نشد. دیگه به قاون احتمالات هم نمیشه استناد کرد.
انشااله که خداتوفیقش را نصیبتان کند.
یک نهاد نظارتی و یا مجلس راستی آزمایی کند ببیند آیا دولت واقعا به 78 میلیون نفر یارانه می دهد؟ ما که 4 سال پیش یارانومنو قطع شد یک کارمند عادی هست بدون پست مدیریتی
خوب آقای مصباح خودش بیاد وسط تا آخر دنیا مقاومت کنه، من هم قول میدم تا آخر وایسم.
خدا را شکر که نماینده تبریز آخرش فهمید که روحانی تواناییش در حد گرداندن یک‌کلانتری هم نیست.بازم جای شکرش باقیه.
اصلاح طلب ها باید صحنه سیاست، کشور داری و ... حذف شوند نه اینکه با بعضی اعتلاف کنند .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
ائتلاف درسته ! درست نوشتن را بیاموز نمی‌خواد دیگران را حذف کنی.
چرا اینترنتو وصل نمیکنید?!!! یعنی این دولت واقعا نمیدونه قطع اینترنت چه ضرر مالی به کسب و کارهای اینترنتی میزته?!! خسارتشو که نمیدین لااقل نذارین بیشتر از این ضرر کنیم بیچاره شدیم....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر