بازدید 20102
آیا سکوت و مماشات مسئولان خواهد شکست؟

فکر بکر برخی پزشکان برای فرار از کارتخوان و پرداخت مالیات!

اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد، برخی پزشکان پیوسته به این طرح قانونی هم برای فرار از اجرای آن، شیوه‌های جدیدی در دستور کار قرار داده و نوع جدیدی از فرار مالیاتی را به رخ همگان کشیده‌اند؛ راهکاری برای اخذ مبالغ اضافه از بیماران برای پرداخت سهم مالیات از درآمدشان.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 22 October 2019
تابناک اجتماعی
آیا نمی‌شود با آن دسته از پزشکان که بارها اعتبار قانون را زیر سؤال می‌برند و کار را به دهن کجی کردن به مصوبه مجلس رسانده‌اند برخورد کرده و ایشان را ملزم به رعایت قانون نمود؟

به گزارش «تابناک»؛ این پرسشی است که از مدت‌ها پیش مطرح بوده و تا این لحظه پاسخ نیافته؛ پرسشی که در پی الزام برخی مشاغل از جمله پزشکان به استفاده از کارتخوان‌های متصل به اداره مالیات بر اساس قانون بودجه سال جاری، تمدید چندباره مهلت پیوستن ایشان به این طرح و در نهایت سرپیچی ۸۰ درصد پزشکان از آن، در ذهن بسیاری شکل گرفته است.

رویدادی که به باور برخی، حکم دهن کجی به قانون را دارد و از این روی، ضروری است در اسرع زمان و با قاطعیت با آن برخورد نمود، به ویژه از این رو که می‌دانیم دایره اجرای این قانون از سال بعد وسیع‌تر خواهد شد و امتناع گسترده طبقه ای چون پزشکان از گردن نهادن به این الزام قانونی، زنگ خطری جدی برای آینده است.

البته ماجرا در این جا خاتمه پیدا نمی‌کند، چون به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد برخی پزشکان پیوسته به این طرح قانونی هم برای فرار از اجرای آن، شیوه‌های جدیدی در دستور کار قرار داده و نوع جدیدی از فرار مالیاتی را به رخ همگان کشیده‌اند؛ راهکاری برای اخذ مبالغ اضافه از بیماران برای پرداخت سهم مالیات از درآمدشان.

داستان از این قرار است که بیماران در مراجعه به مطب برخی پزشکان، با چند گزینه برای پرداخت حق ویزیت مواجه می‌شوند، به این صورت که اگر نقدی پرداخت کنند، مبلغ کمتری از ایشان دریافت می‌شود و اگر بخواهند از کارتخوان استفاده کنند، موظف به پرداخت مبالغی بیشتر هستند؛ بیشتر از حق ویزیت و احتمالا برای جبران پولی که پزشک بابت مالیاتش می‌بایست به اداره مالیات بپردازد!

اما مگر نه اینکه می‌بایست کارتخوان پزشکان به سامانه ویژه در اداره مالیات متصل باشد و در این صورت، مشخص خواهد شد که کدام پزشک بیش از تعرفه مصوب وزارت بهداشت حق ویزیت دریافت و تخلف کرده است؟ ظاهرا این مشکلی است که پزشکان فراری از مالیات برایش دو راهکار متفاوت در پیش گرفته اند که یکی از آن‌ها الزام مراجعان به انتقال وجه به کارت منشی‌ها یا پرستاران و افراد دیگر است.

راهکار دوم هم احتمالا استفاده از کارتخوان‌هایی است که به درگاه اداره مالیات متصل نشده اند و منشی یا فرد دیگری می‌بایست با انتقال وجوه دریافتی به آن کارتخوان و شماره حساب متصل به آن، جور قانونی جلوه دادن امور را بکشد. راهکار‌هایی غیرقانونی که احتمالا مجازات سنگینی برایشان در نظر گرفته شده باشد، به شرطی که قرار باشد متخلفان شناسایی و مجازات شوند!

عزمی که بسیاری انتظار تجلی آن با پایان مهلت اتصال مشاغل مشخص در قانون برای پیوستن به این سامانه ویژه را داشتند و با گذشت زمان پی بردند که قرار نیست انتظارشان جامه عمل بپوشد. واقعیتی که مجابمان می‌کند از مسئولان بپرسیم آیا قرار نیست با قانون شکنان و افزایش هزینه‌های تحمیلی به بیماران مقابله کرده و مانع از گسترش این قانون شکنی در کشور شوند؟!

تعداد بازدید : 2205
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰۵
من رفتم مطب یک دکتر .منشی ویزیت رو با کارتخوان کشید و ده هزار تومان هم نقدی گرفت.گفتم ده تومن چیه؟ گفت مالیات بر ارزش افزوده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
درآمد میلیاردی دارند باز از مردم میکشن‌ دولت محترم باید پروانه این پزشکان متقلب را باطل کند
شایان
| Hungary |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
من در حال حاضر پزشکی رو در مجارستان میخونم
خانواده ام هم شامل پدر خواهر و عموی بنده پزشک هستند.
بله درآمد بالاست

اما مردم بیش از حد اغراق کرده اند که بیشتر از جانب تحصیلکردگان بیکار و کم کار و از سر حسادت می باشد..
خواهر بنده پزشک عمومی هست و تا الان فیشی بیش از 16 تومن آن هم برای کار در منطقه محروم نگرفته است.
پدرم متخصص قلب هستن و هیچ گاه رنگ فیش میلیاردی رو ندیدن و بیشترین مبلغ هم مربوط به کارکرد 8 ماه و مبلغ 950 تومن بود
ناشناس
| France |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
آقا شایان!
درآمد ابوی شما ۹۰ برابر و خواهرت ۷ برابر یک کارگر عادی این مملکت هست, برو ببین توی مجارستان هم همینطوره؟! کلاهبزداری توی روز روشن حسادت نداره! تاسف شدید داره برای امثال شماها که ادعای درس خوندن دارید!
راستی انتقالی توسط رانت ابوی فراموش نشه!
ناشناس
| Australia |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کلا پزشک ها در ایران عادت به داشتن یه موقعیت اجتماعی کاذب دارن
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کسی را که خواب است میتوان بیدار کرد ولی کسی را که خودش را به خواب زده نه. حالا هرچه بنویسی که درامد بالا نیست کسی باور نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
باید دید تعرفه ای که وزارت بهداشت برای پزشکان از قبل تعریف کرده بود (فارغ از درستی و یا نادرستی مبنای آن) درآمد خالص بوده و یا ناخالص، در صورت خالص بودن، دریافت اضافه مبلغ درست می باشد. همانطور که همه صنف ها مالیات را بر سود خالص خود اضافه می کنند و از مردم دریافت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
قانون مالیات و سیستم مالیات مشکل داره وقتی طلا فروش ها صراف ها و غیره مالیات نمیدن پزشکان هم میگن چرا ما مالیات بدیم ،مالیات یا برای همه یا برای هیچ کس، دوما طرح کارت خوان واقعا چرت هست راه های دیگه هم هست برای بستن مالیات که راه فرار نداشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
آقاي محترمي كه در مجارستان درس مي خوانيد آنجا هم اينطوري قانون رو دور مي زنند.
ماليات قانونه و همه بايد پرداخت كنن و ربطي به مبلغ فيش و كاركرد نداره.
علي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اقاي شاين، اولا كه داري باپول بابات تويه كشوردرجه دوياسه اروپايي درس ميخوني.ثانياهنوزهيچي نشده،داري ميگي درامد خواهروپدرت كمه.مردحسابي،مگه چقدركارميكنندكه ١٦ ميليون و٩٥٠ ميليون رورقمي حساب نميكني؟ اگه راست ميگي،همونجابمون طبابت كن ببين چقدرگيرت مياد.ايران،بهشت پزشكانه.خودتم خوب ميدوني.
ناشناس
| France |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
پاسخ به شایان
برادر من دوستان من در بهترین دانشگاه های آمریکا مهندسی پزشکی خوانده اند و طراح همان دستگاه هایی هستند که پدر شما طرز استفاده اش را بلد شده است!!! در آمریکا درآمدشان از امثال پدر شما در آمریکا بیشتر است اما اگر به ایران بیایند باید نصف یک پزشک عمومی درآمد داشته باشند پس برنمی گردند. بحث بی سوادی نیست بحث بی عدالتی و ناشایسته سالاری در این مملکت است.
الف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
قشر پرشک بیشترشون پولکی شدن. باید دولت یک فکر اساسی بحالشون کنه.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
استادی داشتیم که پزشک بود، یک روز بحثی پیش آمد در ایشان در جواب گفت که خدا نکنه روزی برسه که من به شغل بساز و بفروشی روی بیارم، نمیدونم الان کجاست که هم لباس هاش شان شغلش را دارن پایین میارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
باسلام- من پزشك نبستم اما تاحدودي قانون رو ميدونم. طبق قانون ماليات ارزش افزوده ، اين ماليات بايستي علاوه بر حق ويزيت از بيمار گرفته بشه و اين نحو عمل مطابق قانون است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خب بنا بر قانون. خود حکومت، مالیات ارزش افزوده رو مصرف کننده که مردمن باید بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
درسته قانونیه مالیات بر ارزشافزوده روباید بیمار بده قانون ؟هست مگه ایرادی داره
افزایش مالیات ها و ایجاد مالیات های جدید باعث افزایش قیمت ها و هزینه های خدمات می شود و در نهایت از مصرف کننده نهایی که مردم هستند دریافت می شوند مانند مالیات بر ارزش افزوده که تمام مراحل آن در کالاها و خدمات از مصرف کننده دریافت می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دقیقا همینه دست دولت تو جیب مردمه مردمی با درآمد پایین امروز همسرم دندون پزشکی رفت مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ ت هزینه شد این کناه یا گرون فروشی پزشک نیست این گناه دولت برای نبود خدمات درمانی بیمه مناسب هست
دم پزشکان گرم که مالیات نمی دن
من یه پیشنهاد دارم که ظرف یک هفته مشکل حل میشه:
کافیه چند تا عیار (جوانمردای قدیم) پیدا بشن برن مطب این گونه پزشکا اول درخواست ویزیت بدن اگر کارت خوان نداشتن یا پول بیشتری طلب کردن....یه گوشمالی حسابی به دکتر (که اینجا دیگه اسمش دکتر نیست غارتگر هست) بدن که هیچ وقت فراموشش نشه...

چهار تا مطب این کارو بکنن...بقیه حساب کار دستشون میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
وقتی پدرت داشت می مرد نیاز به جراحی داشت منم می گم اون پزشک عملش نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
من از این تعجب می کنم که تابناک چرا این اراجیف رو به نمایش گذاشته
سيما
| United States of America |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خجالت بکش
م ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مرد حسابي مگه تو داعشي اين چه پيشنهاد ابله اي است. اين حرف تو بار حقوقي داره....
محمد شریفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دقیقا میگم جواب میده ببین پزشکا چه کامنتهایی گذاشتن...
در ضمن پزشکی که زیر میزی می گیره پزشکی که بالاترین درآمد در ایران رو داره ولی میخواد حتی حداقل مالیات حقوقش رو نده پزشک نیست قاتله.....پیشنهاد من حداقل کاری هست که میشه انجام داد...وگرنه کارشون مجازات به مراتب شدید تری باید داشته باشه
احسان
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
پیشنهادت عالیه ، فقط یه ایراد داره ، بعد۶ ماه باید بری پاکستان هموروییدت را عمل کنی! چون دیگه تو ایران پزشکی که سرش به تنش بیارزد را پیدا نمی کنی.
نمونه اش عراق هست، همین الان هم که میبینی گند کاری دامنه جامعه پزشکان را گرفته،بخاطر فرار نخبگان پزشکی از مملکت و پر کردن جاهای آنها با سهمیه ای های بی سواد و آنهایی که با رانت و پول میز طبابت را اشغال کرده است که برای پول کار می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
همین که همچین پیشنهاد ابلهانه ای پخش میشه و جالترش این که این پیشنهاد با کلی استقبال مواجه میشه نشون از سطح وگدرک و شعور خبرنگار تابناک و مردم فهیییییم داره!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
منم پیشنهاد میدم که تو و این عیارا همتون قرنطینه بشید و حتما واکس هاری بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
داداش نتیجه برعکسه چند تا همون عیار ها رو استخدام
میکنن امثال تو رو از پنجره مطب پرت میکنن بیرون
مردم همه کاستی ها ، کم کاری ها ، بی عرضگی ها و لاپوشانی ها را از چشم دولت و مجلس می بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مگه غیر از اینها کسی دیگه ای مسول این اوضاع بلبشو است؟
پزشکان میگن که ما درس خوندیم ، انگار بقیه تو دانشگاه برا گرفتن مدرک هاشون اصن کتاب نداشتن و درس نخوندن و فقط اونا زحمت کشیدن ، در کل تو این کشور هر کی پول داره قدرت هم داره و در نهایت برنده اونه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
از اصن نوشنتان معلوم است که چقدر مطالعه دارید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خیلی از افراد نسبت به پزشکان فقط عقده بی خود دارند.
درس خواندان امثال شما در مقابل درس خواندن پزشکان شبیه بازی یک قل دو قل است.
حمید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
دوست عزیزی که مثل یک قل دو قل را زده ای. اونوقت شما اسم فرار مالیاتی را چه میگذارید حتما اونم میشه دوقل یه قل . مرد حسابی چند روز پیش دوست بنده رفته دکتر کارت کشیده بعدا که اومده بیرون متوجه شده کارت خوان به نام یک موسسه انتشاراتی هستش . به نظر من شرف اون دزدی که از دیوار مردم بالا میره بیشتر از اون پزشکه چون اقا دزده هیچگونه ادعای فرهنگ و علم و دین نداره ولی اون اقا دکتر چهار کلمه اگه حرف بزنه چهارصد تا ادعا توی حرفاش هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
آقای ناشناس 11:
دیگه پزشکی مگه درس خوندن داره؟ یه جلد کتاب میخونی هر کس هر مریضی که داشت استامینوفن و دگزا و ....بهش میدی
بعدش هم هر مریضی دیگه ای که با اینا خوب نشد میگی یا به خاطر سیگاره یا سرطانه یا ژنتیکیه و کارش نمیشه کرد....
شما بیا دو تا معادله حل کن ببینم عمل کردن سخت تره یا معادله حل کردن....
دیگه حفظ کردن چها تا کتاب درس درس خوندن شد؟
ماليات دادن فقط سهم كم درا مدها ست
بهترین راه همین است که پزشکان برای مراجعینی که نقدی پرداخت می کنند ۲۰ درصد تخفیف بدهند اینجوری هم مالیات داده اند و هم مالیات مستقیم به جیب مردم می رود و نه اختلاس می شود و نه خرج فامیل سالاری و حقوق های نجومی و بخور بخور نمی شود.
پاسخ ها
حسن جرنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بهترین راه حل همینه
عدم پرداخت مالیات ، دزدی در روز روشن است
بابا دیگه شورشو در آوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
کی؟ تابناک یا صنف پزشکان ؟
کافر همه را به کیش خود داند بابا مگر نگفته ند دیگر حساب همه انان را اداره مالیات چک می کند دیگر این صحبتها یعنی چی
من رفتم دکتر گفت یکمبلغ رو باید نقد پرداخت کنیذ بقیه اون رو کارت بکشید اگه اینکارو نکنی ویزیت نمکنن با کمال وقاحت میگه خودپرداز سر کوچه هست اگه نقد نداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
همینه که هست خوب کرد
حمید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
بابا ناشناس تو دیگه خیلی
عده ای رو تو جامعه با هزینه مردم میفرستن درس بخونن که سلامتی بیارن. همون عده پول زور از مردم میگیرن، منت زحمت کشیدن رو ملت میزارن، بشدت تمایل به افزایش بیماری دارند.
واقعا یه استاد بنایی که سالها کار کرده تا مهارت بدون تحمیل هزینه ب ملت یاد بگیره زحمت نکشیده؟ یه راننده حرفه ای چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
لیاقت تو که عقلت انقدرکار میکنه همین هست
حمید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
این ناسناسه که همه جا دماغشو دراز میکنه یکی از همون آقا دکتر هاست که در بالا عرض کردم
یعنی نمیشه جواز طبابت پرشکانی که فرار مالیاتی دارن رو باطل کنن؟ یا اینکه سازمان نظام پزشکی هم بدش نمیاد همکارانش مالیات رو دور بزنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
نه نمیشه جنگل که نیست دولت مردم رواز جیب پزشکان بیمه کرده وتعرفه ها رو انقدر پایین نگه داشته که حتی پزشکان هندی پاکستانی وحتی عراق جنگ زده نمیان ایران کارکنن خوددولت هم این رومیدونه ونظام سلامت بخاطرکمبودبودجه داره از هم میپاشه داستان مالیات خیمه شب بازیه برای سرگرم کردن مردم دروغ پشت دروغ وبزرگنمایی مردم هم نادان و عقده ایی مثل همیشه اخرشم نمیفهمن چی شد یهونظام سلامت از هم میپاشه بیمه و بیمارستانها ورشکست میشن بعد میگن دیدی دیدین مالیات ندادان اینطور شد
پزشکان قانون گریز در ردیف سوم جدول منفورین قرار گرفتند
اول اصلاحطلبان
دوم اصولگراها

چهارم یعنی یکی بعد از پزشکان ، سلبریتی ها هستند
واقعآ این حد از بی توجهی به قانون از قشر فرهیخته

ای همچون پزشکان بسیار زشت و نارواست.

به نظر من دستگاههای مسئول بایستی بذون مماشات با پزشکان متخلف برخورد

کنند و بهترین مجازات برایشان ؛ تعلیق مجوز طبابت می باشد.

شکر خدا چیزی که تو ایران زیاده دکتره.

هیچ جای دنیا هم نمی تونن همچین درآمد مفت بدون مالیاتی بدست بیارن.

یه پزشک معمولی "روزی "تاکید می کنم "روزی" چند میلیون درآمد داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
فرهیخته یعنی ادب دان ، فردی که داری علم ادب و حکمت است . این به پزشکان چه ربطی دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
قشر ذزدان لاکچری و فرهیخته
یک مورد جدید هم بود که مراجعه کردیم، کارت خوان داشت، اما گفت که دارو را خودش میفرستد. بدون فاکتور.
چطور وقتی یک بقال تخم مرغ رو 10 تومن گران میفروشه انواع جریمه وبسته شدن مغازه و .. در انتظارش هست اما پزشکان سالهاست که بالاتر از تعرفه قانونی و هرچی دلشون میخواد دارن میگرن اما کسی به کسی نیست. هروقت جواب داده شد میشه سوالات دیگه ازجمله سوال بالا رو پرسید.
واقعا این مصوبه مجلس واسه پزشکان توهین به جامعه و خود مجلس بود. میشه از طریق حساب بانکی و املاکی به نامشون هست و خیلی چیزای دیگه مثل تعداد نسخی که به داروخانه ها برده میشه میزان درآمدشون رو بدست آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
واقعا چیزی را که در مورد بقال نوشتی قبول داری؟
به برخی این ها بگویید وقتی که زمان اجل فرا رسید و عزرائیل یقه شان را گرفت میلیاردها میلیاردها تومان پول انباشته کرده باشید یک ریالش به درد نمی خورد. واقعاً اینها پیش خودشون چه فکر می کنند؟ وقتی از مالیات فرار می کنی داری حق دیگر اقشار جامعه را می خوری بدبخت. بفکر قیامتتان باشید از ما گفتن بود پول پرستان!
باید درامد پزشکان در حد سایر اقشار کم بشه،ظرفیت دانشگاههای پزشکی چند برابر بشه،تا این قشر فکر نکنه تافته جدا بافته هست،این قشر در یک راهپیمایی ساده با تکبر شرکت نمی کنه ............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
به نظر خیلی تحت فشاریا
محمد
| United States of America |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
که همون بلایی که سر جامعه مهندسی و ما مهندسا اومد سر جامعه ی پزشکی و سلامت جامعه هم بیاد . خودت وقتی بیماری ترجیح میدی چند ساعت تو صف پزشک کاربلد بشینی یا اینکه بری پیش پزشکای دوزاری که این سیستم به وجود میاره ؟
با این کارا فاتحه مهندسی تو کشورو خوندن حالا نوبت پزشکی شده که با جون آدما سر و کار داره؟؟؟
حسادت خیلی چیز خطرناکیه ، مراقب خودتون باشین .
تنها راه حل برا این مشکل یک چیز است، قطع ارتباط مالی پزشک و بیمارستان با بیمار. این روش در کانادا در حال اجراست و ما میبینیم که هیچ کسی نمیتواند فرار مالیاتی داشته باشد. همه امور با کارت درمان و مجانی انجام میشود. البته مجانی نه به معنای اینکه مفتی خدمات میدن چون همه اینجا به اندازه درامدشون مالیات خیلی زیادی پرداخت میکنند. ای کاش کشور ما هم سیستم پزشکیش اینطور بشه. اینجا دولت مالیات وحشتناکی از پرشکان پر درامد میگیره و هیچ راه فراری هم نیست براشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اگر انقلابی هستی بشین تو مملکتت و بچه ای را که زاییدی بزرگ کن کانادا را بزار برای کانادایی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
این که شما می فرمایید یعنی استفاده واقعی از بیمه ها، متاسفانه در بسیاری از موارد از ابزار علمی برای حل مشکلات استفاده نمی شود. در این بحث هرگز صحبتی از بیمه ها نشد در حالی که آنها با شانه خالی کردن از وظایف خود در سکوت فقط به درآمد خود فکر می کنند.
وقتی کارانه های چند ده میلیونی بلکه صد میلیونی به پزشکان در بخش دولتی پرداخت میشود طبیعی است که پزشک آزاد هر جور که دلش بخواد فاصله خودشو جبران میکنه. به نظر میرسه فرار مالیاتی باید یک جرم سنگین شناخته بشه که کسی جرات ارتکاب نداشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
نه متخصص کار تخصصی بکنه اعم از جراحی درمانی تشخیصی بعد اندازه تو بیکار علاف کارانه بگیره خوب بعدش کسیپ پزشکی نمیکنه چرا شما نمیفهمید همه جای دنیاهمینه پزشکی هم درس خوندنش هم کارش سخته وهوش وعقل میخواد و مسوولیت داره حقوقش هم باید بالاباشه وگرنه کسی پزشکینمیخونه
کاش بقراط بود تا سوگند نامه را به روزآوری کند و به برخی از اخلافش بفهماند قرار نیست سلامتی را به نرخ جان آدم بفروشند
راه فرار دیگری که استفاده می کنند این است که بعد از تعدادی بیمار که از کارتخوان استفاده می کنند، باقی بیماران را فقط با پول نقد ویزیت می کنند. با این بهانه که دستگاه قطع شده...
باطل کردن نظام پزشکی، پلمپ مطب، توقیف اموال، ممنوع الخروجی و ... خیلی کار سختی نیست! اگر اراده ای وجود داشته باشه، چند ماه بیشتر زمان نمی بره. وقتی بدنه ی سیاسی کشور پر از پزشک باشه، انتظاری بیشتر از این نمی شه داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
تو با مراجعه نکردن به پزشک، خودت همه اون مجازاتهایی رو که گفتی به پزشکان وارد کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
بالاخره دارندگی و برازندگی..میتونیم و در همه جای کشور نفوذ داریم...قدرت یعنی همین..تا کور شود هر انکه نتوان دید.
آقا شما یه سری هم به جایگاه های cng بزنین، اوناهم کارتخوان ندارن و پول نقد میخوان
دریافت سکه به جای وجه نقدی، دریافت وجه نقدی داخل پاکت راهکارهای دیگری است.
متاسفانه پزشکان به علت درامدهای نامعقولی که دارند می بایست درامد ایشان در حد سایر اقشار پایین بیاید تا این تکبر و غرور کاذب از بین برود.
مگر شرکت اب و برق و گاز و تلفن و شهرداری و طلا فروش و ....... تا خودرو ساز و رب ساز و ..... همه در قبوض یا روی کالایشان مبلغ مالیات را اضافه نمی کنند ؟ مثلا به اب مصرفی و گاز مصرفی در واحدهای مسکونی چه ارزشی افزوده می شود که مالیاتش را مطالبه می کنند ؟ بقول قدیمیا دستی به هم بر آرند فرقی با هم ندارند
اگه یه دکه این کار را بکنه بیچاره اش میکنند.
نه نمیشود برخورد کرد میدانید چرا ؟ چون قبلا ریش و قیچی به خود پزشکان داده شد و اونها هم نامردی نکردن و هم انحصار ایجاد کردن و تعداد رو در حد بورکینافاسو پایین آوردن و از طرفی برا خودشون کارانه 700 میلیونی و تعرفه طبق نظام کالیفرنیا تصویب کردن و حالا تا بهشون بگن بالا چشمتون ابرو فوری جامعه رو به مهاجرت پزشک یا دست از کار کشیدن تهدید میکنند.
وقتی یه خانم پزشک عمومی متولد 1372 ماشین النترا سوار میشود و ماهی 25 میلیون میگیرد دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ماهی 25 تومن نداریم..،حتی لب مرز پاکستان هم که بلانسبت آدمیزاد دوام نمیاره حدود 20 تومنه،با اون شرایط وحشتناک و بدون امنیت..کمتر دروغ ببافید..،ماشین الانترا شاید پول باباشم بوده یه بخشی.
باید قیمت های ویزیت در مطب و بیمارستانها نصب شود چرا یک مغازه کوجک سلمانی قیمت اتحادیه می دهد وای یک پزشک نه.
تعداد پزشکان ایران بعلت انحصار نسبت به جمعیت کمتر از سوریه و تاجیکستان و فلسطین است. انحصار به این شدت بسیار غم انگیز است و غم انگیزتر خنثی بودن نمایندگان مجلس در این زمینه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
ولی به اندازه ترکیه و عربستان و کاناداست تعداد پزشکای ایران...هر چی رو که مجید حسینی به خوردت داد تکرار نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
ممنون جناب آقای دکتر مجید حسینی هستیم که بدون واهمه قسمتی از حقایق را برملا کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
مجید حسینی یه پوپولیست به تمام معناست...ادبیاتش و حرفاش کپی محمود احمدی نژاده...مردم ما هم ساده لوحن و عشق اینجور ادما.به خدا بدون هیییچ سابقه مدیریتی کلا همین ادم کاندید ریاست جمهوری بشه با همین اراجیف مردم بهش رای میدن
بنگاه های معاملات مسکن هم همین کار را می کنند و 9 درصد پول را فقط به خاطر مالیات از مردم بیشتر از حق خود می گیرند. کلا دست همه در جیب هم و دست کارمندان دولت هم در دهان خود به حیرت مانده است!
این یک موضوع فرهنگی است که باید با اضافه کردن نهادهای فرهنگی بیشتر و بیشتر آنرا ساخت . هر ایرانی یک نهاد .در هر مطب یک نماینده فرهنگی بگذارید و اسمش را هم مثلا گشت دکترا ..
اداره مالیات وقتی که اعلام کرد پزشکان اگر کارتخوان نصب نکنند 2 درصد جریمه میشوند در واقع مجوز نصب نکردن کارتخوان رو برای پزشکان بصورت نانوشته صادر کرد. خخخخخ 2 درصد. حتما اونم 2 درصد خود اظهاریشون. خخخخخخخخ
در ایران اداره مالیات بسیار ضعیف است و فقط برای کارمندان و کارگران زرنگ است. اگر میتواند 7000 میلیارد تومن فرار مالیاتی پزشکان و 7000 میلیارد تومن فرار وکلا رو مانع بشه.
بهتر بود بجای انتخاب فکر بکر برای مطلبتان از فکر شیطانی استفاده میکردید
شوخی که نیست عزیزم...سالهاست که تمام نوابغ و باهوشا و اینجور ادما به خاطر درامد پزشکی رفتن تجربی و پزشک شدن...درحالی که قبلنا تو رشته های مختلف پخش میشدن...حالا یه سریا میخوان از جیب این ادما پول بکشن بیرون..نمیتونی عزیزم نمیتونی...آی کیوشون بالاتر از این حرفاست،راه حلشو پیدا میکنن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اشتباه نکنید. هر قانونی در این مملکت در میاد دور زده میشه اخریش رجیستر کردن تلفن مسافری بود.به عقل جن هم نمی رسید با پاسپرت حاجی ها تلفن وارد کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
باهوش کجا بود بابا! توهم ورت داشته! کسی که ریاضی و آمار و حساب کتاب سرش نشه باهوش حساب نمیشه، کلمه باهوش فقط در مورد مهندسها و طراحها و هنرمندان صدق میکنه! نه چهار کلمه حفظیات زیست و فیزیولوژی! کار خدماتی که هوش نمیخاد! کل تشخیص پزشکی رو هوش مصنوعی با دقت بهتری انجام میده... پول مفت آدمو اینجوری متوهم میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
ناشناس ۱۴:۱۷
راست میگه..مگه هر کی رفت ریاضی یعنی نابغست دیگه؟حرف سر اینه همون نابغه به قول تو که قبلا میرفت ریاضی دنبال علاقش الان میاد تجربی دیگه...یه سیکل معیوبه که کم کم خنگا فقط میرن ریاضی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
ناشنای ۱۴:۱۷
مشخصه که خیلی توان فکر کردن نداری وگرنه میفهمیدی الان خیلی از اونایی که قبلا میومدن ریاضی و ادعای هوش و ذکاوتشون میشد الان دیگه نمیرن ریاضی میرن تجربی...امثال تو حتی اگه داوطلبای تجربی بشن یک میلیون نفر و ریاضا هزار نفر بازم فکر میکنن اون هزار نفر خیلی باهوشن.بابابفهم همه دیگه میان تجربی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
عجبااااا..باهوش کسیه که ریاضی سرش بشه؟؟هنرمند باهوش به حساب میاد؟؟؟این معیارای هوش رو از کجات دراوردی پروفسور؟؟
بیخود به دکترا گیر ندین مشکل از جای دیگه ایه , کسی که پروانه صادر میکنه تمام این برنامه هارو خبر داره
از فروش صندلی دانشگاه پزشکی تا فراری دادن پزشک های دلسوز و افزایش پزشکایی سیستمی همه و همه دست یک گروه مشخصه کشورو نابود کردن با این سیاست های کثیف
چرا اداره مالیات فکر بکر ندارد. به راحتی پزشکانی که کارتخوان نصب نمیکنند را ممنوع الخروج کند و ماهیانه 15 میلیون تومان برای پزشکان عمومی و 100 میلیون تومان برای پزشکان متخصص جریمه صادر کند تا همشون همین فردا کارتخوان نصب کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
مگر شهر هرته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
به نظر میاد خیلی تحت فشاری اخییی بیچاره
دکترها پیشاپیش مالیات را ازمردم می گیرند 100تا دکتر سرشناس برند زندان حساب کار دستشان می یاد فرار مالیاتی جرمه
این عاقبت کشور هرکی به هرکیه.
حداقل کارگران زحمت کش راهم ازمالیات معاف کنید
پزشکن یا کاسب
کجای کار هستید!!! یک نمونه در مشهد که زوار عراقی + (کردستان عراق) و پاکستانی و ... میان پزشک ها ازشون دلار میگیرند! یعنی نه از کارت و تراکنش خبری هست نه چیز دیگه ای، ویزیت و سایر خدمات را هم چند برابر قیمت باهاشون حساب میکنند و فقط دستی ازشون دلار میگیرند! حالا پیدا کنید پرتقال فروش را! (من به چرایی حضور x و y و غیره در مشهد و سایر مسائل کاری ندارم فقط منظورم زیرآبی برخی پزشک هاست)
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
فکر میکنی چرا این زوار ویزیت چند برابری را پرداخت می کنند؟ چون تو مملکت خودشون باید خیلی بیشتر ویزیت بدن وایران بهشت مریض ها است.
حاحسان
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اولا آنها بخاطر این به این روز افتادن که پزشکاشون را با خفت گیری های قبیله ای فراری دادند. پس مواظب خودت باش که برای درمان نری افغانستان
دوما چرا عرب ها از مهندس ها و به قول خودشان استاد!!! های غیر پزشکی نمی خواهند کاری برای شان انجام دهند...
یکم فکر کن ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
به تو چه ربطی داره بروقانون توریسم درمانی رو بخون باید بیشتر بگیرن چون تو کشور خودشون همون ویزیت ده برابر هست عقده داری مگه؟
پزشک, دلال, خودروساز, نماینده مجلس, وزیر
عوامل بدبختی مردم و کشور
اگر جرایم سنگین برای چنین تخلفاتی در نظر گرفته شود یا مطب برای مدت معینی از ادامه کار معلق گردد، مشخص می شود که این روند برای پزشکان قانون گریز نمی تواند تداوم داشته باشد.
البته اداره مالیات فقط مالیات بردرآمدمیگیرد ومسئول به کنترل وکم وزیادکرفتن ویزیت توسط پزشکان نیست درضمن پزشکان میتوانندقانونامالیات متعلقه به حق ویزیت راجداگانه ازبیماراخذوبه حساب اداره درائی بریزنددرهرحال یادمان نرود مالیات ازدرآمدمطب گرفته میشودونه ازارث پدرپزشک وپزشک نیز مالیات پرداختی به دارائی رامستقیما ازبیمارمیگیرد واداره مالیات فقط مالیاتش رامیخواهدونه طرزدرمان بیمارومسائل مربوط به رفتارپزشک بابیمار
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خوب که چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
پس اگر مالیات پرداخت شود از جیب بیمار خواهد بود نه پزشک
به دليل اينكه بيشتر پزشكان حاضر، با سهميه هاي ايثارگران وارد شده اند، ماليات ندادن را هم حق خودشان ميدانند و پشتيباني هم ميشوند متاسفانه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چرت و پرت نگو
اقا شرم کن....اینقدر دروغ پراکپی نکنید....از اختلاس ها چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
فرار مالیاتی صنف طلبکار و پرادعای پزشکی خود بدترین اختلاس هاست
باید اعدام شوند
باید از این قشر تا قرون اخر مالیات گرفت.
پزشکانی که نقدی می گیرند و تخفیف می دهند بهترین کار را می کنند
در كلينيك شبانه روزي دستگاه خودپرداز را كنار منشي گذاشته اند و مراجعه كننده ملزم به دريافت پول از خودپرداز و پرداخت نقدي است
در مطب پزشك در تقاطع كاوه و دولت منشي شماره كارتي را روي شيشه نصب كرده است و مراجعه كننده بايد هزينه را كارت به كارت كند
يعني زور مراجع قانوني به پزشكان نمي رسه؟ اين افراد چرا آشكارا و بدون هيچ نگراني تخلف مالياتي مي كنند؟!
چرا کارتخوان که اتصال به سازمان مالیات است در مورد سایر مشاغل آزاد بکار برده نمیشود چرا فقط پزشکان را مجبور میکنند اینکار را کنند پزشکان که سالیانه مالیات مطب را میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
البته پزشکا مالیات میدن ولی بر اساس چیزی که خودشون اعلام می کنند نه درآمد واقعیشون
که اگر درامد واقعیشون رو اعلام کنند دیگر چه مشکلی با کارت خوان دارند؟
روش جدید دیگری پزشکان بویژه دندانپزشکان یادگرفته اند و آن این است که به شما شماره کارتی را می دهند که باید به آن شماره کارت وجه موردنظر دندانپزشک واریز گردد که بنام وی نمی باشد!!!!!
برای دندون پچه ام که عصب کشی و پر شد 2 میلیون امشب به یک پزشک حدود 30 ساله پول داد م. کلا یه کم از یکساعت بیشتر رو دندونش کار کردند. یک استاد دانشگاه معتبرم که با 15 سال سابقه 7 ونیم میلیون می گیرم. حد اقل 5 سال از ایشون بیشتر دانشگاه رفتم اونم معتبرترین دانشگاههای ایران و انگلیس. با این همه تفاوت و نامردی کاری ندارم اونجاش بهم فشار اومد که ایشون مجبورم کرد مبلغ را کارت به کارت کنم و کارت خوان نداشت. برای اینکه مالیات نده. ولی از بنده در ماه حدود یک میلیون فقط مالیات کم می شه. یک کارگر با 2 میلیون در امد اول ازش مالیات می گیرند بعد حقوقش را می دن. اینکه پزشکها مافیایی دارند که پشت همند و هوای هم را دارند بماند. خداییش چه جوری پایین می ره از گلوشون. کجای دنیا اینجوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
استاد محترم خوشبختانه عزت و اعتبار را نمی توان با پول خرید بگذریم که عده‌ای عزت و اعتبار را به پول می فروشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
حقوق دو میلیون اصلا مالیات نداره استاد دانشگاه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
چه استاد دانشگاهی هستی که فرق پزشک و دندانپزشک را نمی دانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حالا دندون درد بچه جونت خوب شد؟ کاش خودتون دستی بر اتش داشتید و از قیمت خرید کالای مصرفی و تجهیزات خبر داشتید که اینقدر حرف الکی نزنید
بنده بارها نوشتم که یک سر فساد مالی در ایران بخشی از جامع پزشکی و نظام پزشکی است که ورود دانشجوهارو کنترل میکنند، تا دولت به جدیت با درآمد سرشار اینها برخورد نکنه فساد ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
حالا تو کی هستی؟
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت و انحصارعظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خسته نباشی دلاور...واقعا خسته نباشی...این پیام رو ۱۰۰ دفه من دیدم.بسه بابا
حالا فکر می کنید مالیاتی که از پزشکان گرفته بشه خرج مناطق محروم و توسعه کشور می شه؟؟!! خیر خرج این همه خویش و قوم و فرزندان و برادزاده و خواهزاده و پسر باجناق و ... که پست و منصب گرفتن می شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
خرج هر جایی که بشود باید تا ریال آخرش گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
یک آدم تحصیلکرده در این سطح پایین فرافکنی نمیکنه☺️
یک کار ساده رو در این کشور عرضه ندارن اجرا کنن
چرا اینقدر موضوع را پیچیده کرده اید، نصب کارتخوان و ... به راحتی می شه با بررسی حساب ها در طول سال مالیات را دقیق اخذ کرد. که این کار نیاز به قانون مجلس داره که دولت اجازه داشته باشه حساب افراد را چک کند.
راه حل اینه که کلا حساب بانکی پزشکان و خانواده شان کنترل و بررسیزشود مالیات را بر اساس درامد و حساب ها اداره دارایی مشخص کند وقتی این گروه اینقدر مادی و تافته جدا بافته شده اند چیزی که هیچ جای دنیا شاید نظیر نداشته باشد طبق فرمایش قران ان الانسان لیطغی ان رئا استغنی انسان وقتی غنای ذاتی و برتر بودن نسبت به دیگران احساس می کند. طغیان می کند و فطرت پاک انسانی را در مذبله مادیات ذبح می کند
باز یک عده پزشک و پرستار و کارمند و تکنسین ... و نوچه هاشون و بعضی افراد جاهل در توهم مانده دارند به کامنتهای اکثرا درست و پردرد ملت منفی میدهند!!!!!
بروید بجای این کارها خودتون را اصلاح کنید و فکر آخرت باشید که خربزه آب است! تشت رسوایی تون از منظومه شمسی افتاده!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اصلا همه جاهل و در توهم مانده‌ فقط شما درست میگی.
در ایران مبلغ پرداختی بیمار به پزشک بسیار کمتر از کشور های همسایه است.
اصلا هر ویزیت چقدر می ارزد؟
در کشور ترکیه ، قطر ،افغانستان ، هند ، عراق وضع چگونه است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
اینکه نشد دلیل! در ایران قیمت بنزین و گاز و برق و آب هم از همه حهان کمتر است در ضمن متوسط حقوق یک مهندس سه تومن هست! قرار نیست که یک قشر کم سواد و متوهم به واسطه رانت نظام پزشکی درامد بیشتری داشته باشه...
ناشناس
| - |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
تو هم که مثل رئیس روسا نظر دادی؟
سطح درامد مردم ایران مثل کشورهای همسایه هست؟
وقتی که پزشک اون کشورها برای یک نفر میذارن چقدره؟ اونا هم چند نفرو با هم میفرستن تو مطب که وقت گرانبهای پزشک هدر نره؟؟

اینقدر چرت نگین
تابناک دوباره از سر گشاد فوت کردی بعضی پزشکان در طول سالیان دریافت حق ویزیت را کمتر از قانون میگرفتند اکنون بیماران از پرداخت وزیت قانونی با کارت خوان اجتناب میکنند نه اینکه پزشکان در خواست بیش از فانون دارند برای مثال پزشکی برای ویزیت ازاد از بیمار ۳۵ هزار تومان میگرفته اکنون با کارت خوان باید ۴۵ هزار تومان قانونی بدهد ترجیح میدهد ۱۰ هزار تومان کمتر بدهد
از هر چی پول‌پرسته بدم می‌آید حالا می‌خواهد پزشک باشد یا وکیل یا طلا‌فروش یا صراف یا غیره. عجب مرگ سخت و جان دادنی دارند این بیچاره‌ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
از همون مبلغی که قبلا میگرفتن باید مالیات رو هم میدادن! یک شهروند محترم باید مالیاتش رو به موقع بده وگرنه مثل یک انگل میمونه که از حاصل زحمات دیگران در حال ارتزاقه
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
با این چیزها دلمون رو خوش کنیم.
وزارت بهداشت و درمان و نظام پزشکی .....کلاهش ا بگذارد بالا با این همه هجمه .................به خدا خجالت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
این هجمه ها چون منشاش برمیگرده به افراد عقده ای اهمیتی نداره.
ریشه اینگونه مسائل به آنجا بر میگرده که بعضی از صنوف در ارکان قدرت نفوذ کرده اند و مراکز تصمیم گیری راقبضه کرد ه اند و کسانی تصمیم گیر هستند که خود از وضعیت جاری منفعت می برند.حال شما انتظار دارید کسی بر علیه منافع خود تصمیم بگیرد و ضامن اجرای قوانینی باشد که بر علیه منافع اوست؟
اکثر پزشکان خاطی افرادی هستند که با استفاده از سهمیه به بالاترین درجه پزشکی رسیده اند و چون از طریق مجاری غیرقانونی و بدون رقابت، وارد این حرفه شده اند مطمئننا قانون مدار نخواهند شد
همسر بنده دکتری تغذیه دام فارغ التحصیل از دانشگاه های معتبر داخلی و دارای رزومه عالی(مولف 5 کتاب و ده ها مقاله علمی و پژهشی و غیره) با هزار مکافات یک میلیون و چهارصد هزار تومان در یک شرکت خصوصی حقوق می گیرد
من موارد اینچنینی را می بینم موهایم سیخ می شود
مگر شما چند سال درس خوانده اید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
خوب کار برای دیگران همینطوره کم حقوق میدن چه خصوصی چه دولتی به خانمت بگو خودش شرکت بزنه ببینه خرج و مخارج و هزینه ها چطوره بعد بیا داد و بیداد کن
ناشناس
| - |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
چرت نگو
پزشکهای خیلی زیادی هستن که نه با سهمیه رفتن و نه کم سوادن اما حریصن و نمی خوان به قانون احترام بذارن
اگر می شد اسمو آدرس مطبشون را اینجا میذاشتم
الان مملکت لنگ مالیات پزشکانه؟
بعد از خبرنگاران ، پزشکان بی حرمت ترین قشر جامعه ایران هستند
همه میدانند که دروس مهندسی بسیار سخت تر از دروس پزشکی است ولی مهندس بیچاره در نهایت اگر زرنگ باشد یک کارمند میشود .حقوق اش که بسیار بسیار ناچیز است از همان حقوق ناچیز سر هر برج نقدی مالیات آنهم به مقداری که خودشان تعیین کرده اند میگیرند ولی همکلاسی های قدیمی این مهندسان یعنی پزشکان بزرگوار گه برای خود کاسب هستند در طول سال حتی مالیات معادل یک ماه کارمند را آن هم در سال بعد و قسطی نمیخواهند پرداخت نمایند!!آیا ضعف از عملکرد مجلس و دولت نیست؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
البته لازم به ذکر هم هست که تو مملکت ما هر روستایی اقدام به تربیت مهندس میکنه و جمعیت زیادی از افراد کاملا عقب مانده ذهنی الان مدرک لیسانی مهندسی دستشونه و توی سایتای مختلف میچرخن و میگن چرا حقوق پزشک از ما مهندسا بیشتره.
در کشور شیطان بزرگ ! افراد و فعالین اقتصادی از دو نفر بیش از بازرس FBI میترسند ، یکی مامور مالیاتی که مدرکی علیه آنها یا دال بر دروغگویی آنان پیدا کرده باشد و دیگری بازرس FDA چنانچه دخل و تصرفی در امور مربوط به غذا و دارو کرده باشند .
شکر خدا این کلاه این دو مرجع در این ایران اصولا پشم ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
شما شهرداری هستی؟
بنده دوستی دارم که روزه خان است و هفت برابر یک پزشک بدبخت درامد دارد و ریالی هم مالیات نمیدهد...
مقصر اصلی وزیر قبلی وزارت بهداشت است ولع وطمع پزشکان با توجه به وضعیت فعلی کشور دور از انصاف وانسانیت است پس از مرگ همان کفن نصیبشان خواهد شد و روسیاه در اخرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
خدارو شکر که بیمارایی که به واسطه من شفا پیدا کردن هنوزم بعد از سالها گذرشون به مطب من بخوره به هم سر میزنن و سپاسگزار هستن هر چند من به جز وظیفه کاری انجام ندادم...به واسطه شغلی که بدست اوردم و براش سالها زحمت کشیدم روسفید هم از این دنیا میرم و رو سیاهی هم میمونه برای تهمت زنندگان.
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
وقتی پراید دو میلیونی را چهل وهشت میلیون بهت قالب میکنن حرف از مرگ و کفن نیست و پیش فروشش ده دقیقه ای تموم میشه ولی نوبت ویزیت ۴۰-۵۰ تومنی دکتر که میشه فکر کفن می افتی
ناشناس
| - |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
وزیر اسبق مملکت را هم فلج رد با این همه هزینه ای که ایجاد کرد که همش رفت تو جیبی پزشکهای بی لیاقات و بی سوادش
فقط بايد پذيرش دانشجويان پزشكي را ده برابر كنند (البته اگر بگذارن) همه چي درست ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
به همین خیال باش ساده لوح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
اگه ده برابر شه که ممکنه افراد خنگی مثل تو هم قبول بشن..
بنده حدود 3 ماه قبل همسرم را بردم مطب پزشك (آقا) در كرج و بابت ويزيت مبلغ 200 هزار تومان ايشان هزينه گرفتند. كه مي بايست به كارت خانمي واريز گردد. در حاليكه كارت مربوط به خانم ديگري بود. پيشنهاد مي كنم حساب خود پزشكان و همسر و فرزند و والدين آنها بررسي گردد و در صورت غير متعارف بودن گردش مالي از آنها ماليات اخذ گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
شما وقتی ویزیت را دویست تومان گفتند نپرسیدی چرا گران می گیری؟ چرا چند برابر نرخ مصوب را دادی؟
چرا اين همه داد و بيداد و اتهام؟ اگر از هر كارمندي ماليات نگيرند هيچ كارمندي خودجوش ماليات نمي دهد. تا به حال اداره ماليات برعرضه گي كرده و سراغ اين قشر و وكلا نرفته اينها هم ماليات نداده اند. پس كوتاهي از مسئولين است نه اين قشر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
دقیقا حرفت درسته...اینایی که ادعاشون میشه ما مالیات رو همون اول ازمون کسر میکنن دچار توهم شهروند قانون مدار شدن،اینا مالیات نمیدن درواقه ،مالیات رو به زور ازشون میگیرن.همینا اگهبه خودشون بود راههای در رو رو پیدا میکردن،..اگه دولت عرضه گرفتن مالیات رو نداشته باشه هیچ کس مالیات نمیده...کاملا هم عادیه.
یا باید همه مالیات بدن یا هیچ کس مالیات نده وقتی خیلی از شرکتها و سازمانها کلا معاف از مالیات هستند و اکثر بقیه شرکتها و افراد با نفوذ فرار مالیاتی دارن بقیه جامعه چرا باید مالیات بدن ؟
دوم اینکه مثل کشورهای پیشرفته مردم تنها وقتی موظف به پرداخت مالیات هستند که تماما خرج رفاه مردم بشه نه برای کمک به کشورها و سازمانی‌های دیگه بشه.
با تشکر از تابی جان و همه دوستان
يك راه آسان اين است كه به تمام برگه هايي كه از دفترچه درمان كنده مي شود و براي نقد شدن از طرف پزشك به سازمان تامين اجتماعي فرستاده مي شود ماليات بست و سازمان تامين اجتماعي مستقيما اقدام نمايد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
از هر برگه ، مالیات کسر می گردد و بقیه به پزشک پرداخت می شود و از سالها قبل اجرا می شود
ناشناس
| - |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نکه حالا تامین اجتماعی مال مردم را بالا نکشید؟؟؟؟؟؟؟
مرگ بر حرام‌خواران
بهترین کار اجازه کار به پزشکان هندی و خارجی در ایران است مثل بیست سی سال قبل. انصافا دکترهای با سوادتر و با وجدان تری بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
موافقم..به شرطی که حقوقشونم به دلار بدن مردم.
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
خلایق هر چه لایق. حقت همونها بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
احسنت عالی لیاقت مردم ایران همین پزشکان هندی و پاکستانی هست البته سیاست هم همین است پزشکی کنارخیابانی هدف نهایی است و درنهایت با هم زدن انبا طب سنتی و علفی بار سنگینی از دوش دولت برداشته
و هزینه ها و بیمه گم وگور میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
پزشک خارجی چرا بیاد تو این مملکت مریض ببینه؟
دلیل؟عشق به مردم ایران؟؟نه عزیزم اگه بیاد برا پول میاد.کسی هم که به خاطر پول از یه مملکت دیگهپاشه بیاد اینجا باید پول قلمبه ای گیرش بیاد.کسی هم که صرفا به خاطر پول بیاد هر کاری ممکنه بخاطرش بکنه.
مگه این مالیاتهای اخذ شده ۴۰ ساله کجا رفت ؟ خرج کجا شد ؟ ! اگر هدف مردم هستند که خود پزشک مستقیما تخفیف دهد . اداره مالیات نظارت درست و حسابی ندارد
چرا درآمد یک پزشک خیلی بیشتر از یک مهندس است در صورتی که آن فقط یه مشت درس حفظ کرده و توانایی حل یه مسئله ساده حساب دیفرانسیل را ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
چون مهندسان تو مملکت ما هر چقدرم دیفرانسل حل کنن دوزار نمیتونن عملیاتیش کنن و یه بازده ای داشته باشن،حالا تو تا صبح بشین رو کاغذ دیفرانسیل حل کن...پزشک کارش نمود بیرونی داره،جون ۴ تا ادمو نجات میده،اکی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
خوب مهندسای ما هن بی خاصیتن دیگه...فقط یه سری محاسبات انجام مسدن بدون اینکه نتیجه عملی داشته باشه..بزارن در کوزه ابشو بخورن....مساله حل کردن خشک و خالی به چه درد میخوره.هی حل کن هی بگو من باهوشم اگه کسی تف انداخت کف دستت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
حالا حل کردن یه حساب دیفرانسیل ساده به چه درد یه پزشک میخوره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
خیلی بیشتر از یه مشت درس..اونقدر که بعید میدونم تو مغز تو بگنجه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۲
هر وقت مهندس تونست چرخ صنعت مملکت رو به حرکت در بیاره بیاد ادعاش بشه...دلشون به حساب دیفرانسل خوشه.
ناشناس
| - |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
کشور مدرک سالار همینه که هست
مادر من را در جوانی همین مثلا دکترهای بیسواد کشتند و مرا یتیم کردند. البته با خودش مدرک متخصص قلب را یدک میکشید. پولکی و پول فقط. یارو داره میمیره میگه بمن مربوط نیست هر وقت فلان قدر ریختی در حسابم دست بکار میشم و در ضمن اگر منهم که مثلا دکتر هستم اشتباه کنم و بکشمت بیخیال حالا بیا این برگه را امضا کن. قصاب قانونی
با سلام
قطعا هر کدام از شما با یک دانش آموزی که در کنکور پزشکی قبول شده هم کلاس هم مدرسه یا فامیل بوده اید. خدا وکیلی و بدور از هر گونه تعصب ، بفرمایید آن شخص سر به زیر ترین، حرف گوش کن ترین ، قانونمند ترین و منظم ترین دبیرستان نبوده اند که این ویژگیها هم کاملا با تربیت خانوادگی و ریشه آنها کاملا همخوانی داشته؟ ‌
حالا چطور این شخص بعد از ادامه دادن ۱۰-۱۵ سال تحصیل علم در دانشگاه
این ویژگی تا در آنها تضعیف شود. به نظر من اگر تقویت نشده قطعا تضعیف هم نشده.
این قشر نخبه سرمایه شما و متعلق به شماست ، با قضاوت نا عادلانه آنها را دلسرد نکنید و فراری ندهید.
هیچ مهندس با سوادی (که کارش را بلد باشد ) بیکار نبوده که بیشتر از میانگین پزشکان درآمد دارد.
مشکل مهندسان بیکار یا بی سوادی عملی آنهاست یا بی سوادی علمی،
و علت آن دانشگاه‌های متعدد تولید مدرک است.
و اتفاقا در مورد پزشکان بی سواد هم داریم که به سمت فعالیت های غیر درمانی، ‌ مسئولیتی و بریزینش کشیده می شوند. چون طبابت بلد نیستند.
لکن تعدادشان به اندازه رشته های دیگر نیست چون آموزش آن زیر ساخت ‌می خواهد و با یک کاغذ آ۴ نمی شود مدرک داد ، که البته این مشکل را برخی
هم دارند حل می‌کنند در آینده ای که این نوع پزشکان وارد جامعه بشوند قدر پزشکان امروز را خواهید دانست...
یا حق
سامان عزیز اگر به علت کم سوادی پزشکی دچار برنشیت مزمن شدی رسم منحنی ساده هم یادت میره وبا التماس دنبال پزشکان برای کمک میدوی اگر قبول نداری اگر سیگار میکشی ادامه بده تا متوجه عرض بنده بشوی
دوستان عزيز، ماليات بر ارزش افزوده را با ماليات بر درامد اشتباه نگيريد
آن چه كه پزشكان در حال دور زدن آن هستند ماليات بر درامد است كه هر فرد حقيقي يا حقوقي بايد بخشي از درآمد خود را به عنوان ماليات به دولت پرداخت كند
آنچه كه صنف هاي ارايه دهنده برخي خدمات مجازند از مشتري دريافت كنند درصد مشخصي (امسال ٩ درصد) است به عنوان ماليات بر ارزش افزوده كه ارتباطي با موضوع بحث ندارد
بعضیا چنان میگن ما کارمندا و معلما مالیات میدیم چرا پزشکا نمیدن که ظاهرا باورشون شده مالیات رو خودشن پرداخت میکنن‌..نه بزرگواران شما رو ازتون میگیرن،پس ادای شهروند نمونه رو درنیارید...شما هم اگه به خودتون بود سعی میکردید مالیات کمی پرداخت کنید...یعنی مثلا معلمی که تدریس خصوصی میکنه خودش اخر سال پا میشه میره اداره مالیات میگه اقا من اینقدر درامد داشتم از تدریس خصوصی بی زحمت مالیاتشو حساب کنید؟؟عمرا اگه بره.
در ملبورن کسی رو میشناسم که لوله کشی ساختمان انجام میده وخانمش جراح هستش. چیزی که خودش میگفت درامدش از خانمش بیشتره. تفاوت حقوقی یه پزشک عمومی با کارگر ساده در اینجا نهایت دو برابر هستش. فردی رو میشناسم که با مدرک پزشکی ایران اومده اینجا نتونسته امتحانات رو پاس کنه و در حال حاضر سوپر مارکت کار میکنه. خلاصه که دوستان دقیقا ایران بهشت پزشک ها هستش.
این قسمت نظرات یه خوبی داره اینه که عقده ای ها میتونن خودشونو توش خالی کنن که وقتی وارد اجتماع میشن یکم ازونظر روانی ارامش داشته باشن
در ایذه استان خوزستان کار می کنم.بعد از ده ماه کارانه ام را گرفتم با لحاظ پنجاه درصد معافیت مالیاتی ۴/۶میلبون مالیات برای یکماه شد.در طول یکسال حدود ۵۰میلیون میشه.ایا واقعا درسته من که در بخش دولتی کار میکنم در مناطق محروم با تأخیر نزدیک به یکسال اینقدر مالیات بدم و در شهرهای مرفه سازمان مالیاتی از همکاران بخش خصوصی بصورت تسهیل شده مالیات بگیره؟ابا در بخش خصوصی سالیانه ۵۰میلیون مالیات هم گرفته میشه؟سازمان مالیاتی باید بطور قاطع و جدی مالیات بگیره وگرنه روشهای فرار از پرداخت مالیات بر درآمد بسیار است.اگر دوست دارید اطلاع بهم بدید براتون توضیح هم میدم.
با چهل یا پنجاه تومن نمیشه حتی بخاری رو تعمیر کرد اونموقع انتظار دارین پزشک متخصص درمانتون کنه عوارض دارو وتشخیص هم روش.وقتی ویزیت خیلی کمه نسبت به دیگر تعمیرات( حتی) مریض خودش میدونه وتشکر میکنه یه جورایی.لازم به اخذ ویزیت اضافه بر سازمان هم نیست. مهندس ۳۶ ساعت پشت سر هم کشیک نداده سالها.مسئولیت خطیری هم ندارند .از ساختمانها واسانسور های فاقد ایمنی پیداست مهارتشون
دکتر گوارش رفتم برای کلونوسکپی و اندوسکوپی اول 200 کارت کشیدن که وقت بدن. بعد روزی که رفتم برای انجام. گفتن یک میلیون و سیصد از سر کوچه به کارت منشی بریز.
دزدی شاخ و دم نداره
از بالا میلیارد میلیارد می خورن و می چاپن و جوابگو نیستن،
اختلاس کنندگان راحت میرن کاناداو ... به مردم ایران و حکومت و .. میخندن
اونوقت انتظار دارید پزشکا که خودشون را تافته جدا بافته می دونن بیان مالیات بدن؟؟؟؟

مالیات فقط برای مردم بدبخت هست که هم از درآمد ناچیز شون میالیات می گیرن و هم از هر خرید اندکی که می کنند ارزش افزوده می پردازن

دست دولت فقط و فقط تو جیبی مردم عادی و کم درآمد هست
اداره مالیات اگر تونست از شغلهای زیر زمینی مالیات بگیره هنر کرده فعلا دلالان و کسبه زیر زمینی دارن قصر در میرن نه بعضی پزشکان و....
بیشتر کامنت ها منهم خواندم و برای بعضی پاسخی گذاشتم ولی در نهایت قلبم به درد آمد از اینهمه بی انصافی و خود بزرگ بینی و این به نظر من تقصیر مردم نیست چه پزشک چه کارگر شهرداری همه تحت تعلیم و فرهنگ سازی حکومت و دستورالعملهای آن رشد کرده ایم . اگر چند دهه به عقب بازگشته و انسانها و دولت ها را مرور کنیم متوجه میشویم که بسیاری از این نامردمی ها و بی انصافی ها حاصل بعداز سال 57 است. متاسفانه با نام دین و اسلام تمامی اخلاقیات و دین و مذهب این ملت از دست رفت و مطمئن باشید که تمامی این کژی ها برنامه ریزی از بیرون بوده و برای تک تک این فلاکتهایی که ما امروز درگیر آن هستیم برنامه ریزی شده بود . لذا از هموطنان عزیزم میخواهم که بجای کوبیدن یکدیگر دست بدست دهیم و انسانیت و مردم دوستی را محور و ملاک قرار دهیم تا بلکه بسیاری از طراحی های دشمنان بدین طریق منتقی شده و عملیاتی نگردد.
راه حل
۱. تعیین سقف تعداد ویزیت ماهانه یا هفتگی برای هر پزشک
۲. برداشتن ارتباط مالی مریض وپزشک با مکانیزمی شبیه پرداخت از طریق پرتال سلامت هر فرد
۳. راه اندازی سامانه پرتال اینترنتی سلامت برای هر ایرانی که نه تنها به فرد کمک میکنه تا پرونده سلامت جامعی داشته باشه در ضمن از اون میشه به عنوان ابزاری برای نظارت بر میزان وقتی که هر پزشک برای بیمار اختصاص میده استفاده کرد و ارتباط مالی مریض و پزشک رو حذف کرد
راه حل
۱. تعیین سقف تعداد ویزیت ماهانه یا هفتگی برای هر پزشک
۲. برداشتن ارتباط مالی مریض وپزشک با مکانیزمی شبیه پرداخت از طریق پرتال سلامت هر فرد
۳. راه اندازی سامانه پرتال اینترنتی سلامت برای هر ایرانی که نه تنها به فرد کمک میکنه تا پرونده سلامت جامعی داشته باشه در ضمن از اون میشه به عنوان ابزاری برای نظارت بر میزان وقتی که هر پزشک برای بیمار اختصاص میده استفاده کرد و ارتباط مالی مریض و پزشک رو حذف کرد
حماقت تا به کی. مالیات را از روی حساب بانکی برداشت کنید. هر کی پولی به حساب بانکیش واریز میشود باید مبدا پول معلوم باشد و دلیل آن و اینکه آبا مالیات آن پرداخت شده. حساب باتکی. حساب بانکی. میفهمید . نمیفهمید. چه اداره کنندگان کشور؟.
جناب تابناک درمورد جناب کلهر به علت این تنفر از پزشک به دلایل مختلف نوشتم اگر میخواهید نظر ها زیاد شود یک کلمه پزشک بنوسید دوستی که فرمودند باهر میزان باید مالیات بدهند که داده ومیدهند هر سال در فصلهای مختلف مأمور اداره مالیات مطبهارا چک ومالیات مینوشت واغلب پزشکان از زیادی نوشتن مالیات به وسیله مأمور گله مند بودند اما درحالیکه اینهمه اختلاس وخروج پولهای کلان از مملکت کسی اعتراضی نمیکنه اینهمه ناسزا گویی به قشریکه کارشان نجات انسان از بیماری وچه بسا مرگه فکر نمیکنید اگر دلسرد بشوند چه نتیجه وحشتناکی در انتظاره کدام دانشمند برجسته ریاضی یا پزشکی به خود اجازه داده اند علوم را مقایسه بکنند کدام پزشک در جهان ثروت بیل گیت را داره کسی نوشته چرا حقش بوده ایا کسی میگوید چرا قهرمانان گلف تنیس پسکتبال فوتبال و....چرا همه ملیونر هستند فکر وذکر شما شده حسادت به هموطنان خادم شما بیخود نیست میگویند ما معنی ازادی را نمیدانیم اگر ازادی داده شد میگوییم حکومت چه خوب چه بد باید برود پی کارش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار