بازدید 3660

روابط عمومی‌های سرآمد در جنگ رسانه‌ای قوی‌تر عمل می‌کنند

کد خبر: ۹۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 21 July 2019

هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با تأکید بر توانمندسازی روابط عمومی برای عملکرد مطلوب تر در جنگ رسانه ای و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران در دانشگاه تربیت مدرس به کار خود پایان داد.

روابط عمومی سرآمد، پیروز جنگ رسانه ای

روابط عمومی سرآمد با عملکرد اثربخش، آگاهانه و منسجم، می تواند پیروز جنگ رسانه ای باشد.

هوشمند سفیدی دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با اشاره به این موضوع گفت: پیام سرآمدی روابط عمومی؛ پویایی، پذیرش اصلاح و ضرورت حرکت رو به جلو است و این، در گرو بهینه کاوی و ارزیابی مستمر عملکرد و بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی ممکن خواهد بود.

سفیدی گفت: امروز کشور ما در جنگ رسانه ای است و در چنین وضعیتی روابط عمومی ها در موضع پدافند غیرعامل باید از یکسو ارتباط خود را با مردم قطع نکنند و از طرف دیگر باید با یک دیپلماسی رسانه ای فعال، آمادگی خود را برای مقابله با اطلاع رسانی منفی دشمن حفظ کنند.

وی افزود: عملکرد حیثیت روابط عمومی ها در این خصوص مشروط به سرآمدی و برتری است و روابط‌عمومی ها باید در راستای به کارگیری رسانه ها و ظرفیت های رسانه ای کشور برای دفاع از منافع ملی تجهیز شوند.

دکتر علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما نیز در این همایش با اشاره به ویژگی های یک روابط عمومی کارآمد، تقویت روابط عمومی ها را در مقطع کنونی مورد تأکید قرار داد.

در ادامه این مراسم با حضور و سخنرانی کوتاه تعدادی از پیشکسوتان روابط عمومی از جمله استاد علی میرسعید قاضی، دکتر داود زارعیان و استاد محسن امینی و نیز فرزند مرحوم استاد هوشنگ عباسزاده، خاطره و یاد مرحوم هوشنگ عباسزاده که اخیراً به دیار باقی شتافته اند، گرامی داشته شد.

در ادامه از تعدادی از پیشکسوتان روابط عمومی شامل خسرو رفیعی، حمید واعظی، احمد دولتخواه و ابوالقاسم حکیمیان به عنوان "پیشکسوت سرآمد روابط عمومی" تقدیر شد.

همچنین از دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان، مهندس عزیز قنواتی مدیرعامل محترم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و دکتر علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران به عنوان "مدیر تعالی گر ارتباطی" قدردانی شد.

حامیان این آیین شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت تبلیغات نقش و نگار پوپک، شرکت تبلیغات فست کلیک و پایگاه خبری مراسم نیوز نیز با دریافت "نشان حمایت از سرآمدی" مورد تجلیل قرار گرفتند.

در پایان نیز روابط عمومی های برگزیده در چند سطح به شرح زیر معرفی شدند:

  • در سطح تقدیرنامه تعهد به سرآمدی: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان
  • در سطح نشان تعالی روابط عمومی: استانداری تهران، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان
  • در سطح تندیس بلورین: سازمان بهشت زهرا (س) شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
  • در سطح تندیس سیمین: شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، منطقه ویژه اقتصادی و منابع معدنی و فلزی خلیج فارس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان
  • در سطح تندیس زرین: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد هرمزگان، بانک سپه، بانک ملی ایران، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، شهرداری مشهد و شرکت نفت ایرانول
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر