بازدید 28266
هزار و ششصد و چهلیمن بسته ویژه خبری «تابناک»:

به روحانی گفتند پرونده فوت هاشمی را در شورای‌عالی امنیت ملی مختومه اعلام کند/بسیج زنان: اگر در استادیوم ناموس مردم به تاراج برود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟/صفار هرندی: «محمود سریع‌القلم» را دهه ۶۰ به سپاه می‌آوردیم تا انقلاب را تبیین کنند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کمیته انضباطی نمی تواند درگیر زندگی خصوصی دانشجویان شود/قصد بستن تنگه هرمز را نداریم، مگر اینکه مجبور شویم/توضیح وزیر کشور درباره‌ پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب: این روش را می پسندم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 28 April 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وقتی مردم در تحریم‌های شدید نفتی به دولت مصدق وام دادند
محمد توسلی، دبیرکل نهضت آزادی درباره مقایسه شرایط تحریم نفتی کنونی و زمان مصدق در گفت‌و‌گو با «آزادی» گفت: «این شبیه‌سازی تاریخی مفید است و شاید بتواند راهکاری در شرایط پیچیده اقتصادی کنونی پیش روی مدیران کشور بگذارد. به هر حال ما امروز با شرایط سختی مواجه هستیم و شاهدیم که حذف معافیت‌ها به تحریم‌های قبلی افزوده شده است. خوب است که در این وضعیت شعار دهیم و ایجاد امید کنیم، اما آیا بدون امنیت سرمایه گذاری اعم از داخلی و خارجی چرخ اقتصاد و تولید کشور به گردش در می آید؟ ما باید واقع‌بین باشیم تا از این بحران عبور کنیم. اینکه ترکیه، عراق، هند و چین هم نتوانند از ما نفت بخرند درآمد‌های نفتی ما به شدت کاهش می‌یابد و باید سیاست‌های جدیدی اتخاذ کنیم.» وی در پاسخ به این سوال که وجه تمایز دوران مصدق با امروز چه بود؟ گفت: «دکتر مصدق بر اعتماد عمومی و حاکمیت ملی تاکید داشت و از پشتیبانی و اعتماد مردم نیز برخوردار بود. همین وفاق ملی و نبودن شکاف میان دولت و ملت که امروز فقط در حرف بیان می‌شود و عملا وجود ندارد؛ عامل اصلی موفقیت مصدق بود.» توسلی ادامه داد: «من آن زمان نوجوان بودم و به خوبی به یادم دارم که وقتی مصدق این درخواست را مطرح کرد، بازاریان به عنوان یک طبقه و جریان ملی به او پاسخ مثبت داده و به دولت وام دادند بدون آنکه به دنبال سود باشند. آیا امروز جامعه ما چنین ظرفیتی دارد که مردم به دولت وام بدون سود بدهند و کمک کنند که در برنامه‌های خود موفق شود؟.»/آزادی 

قصد بستن تنگه هرمز را نداریم، مگر اینکه مجبور شویم
سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره اینکه وزیر امور خارجه تصمیم گیری در مورد تنگه هرمز را به نیروهای مسلح مربوط دانسته گفت: در این خصوص مقامات بالاتر صحبت کرده و ما مجری این دستورات هستیم. همانطور که پیش از این نیز بارها توسط مقامات کشورمان گفته شده ما خواهان تأمین امنیت تنگه هرمز هستیم و امنیت این تنگه نیز توسط کشور ما برقرار می‌شود. وی افزود: کشتی‌های کشور ما نیز همچون دیگر کشورها در حال عبور از این تنگه هستند اما اگر قرار باشد کسی تنگه هرمز را ناامن کند قطعاً ما با آن برخورد خواهیم کرد. همچنین اگر نفت ما از این تنگه عبور نکند حتماً نفت دیگر کشورها نیز از این تنگه عبور نخواهد کرد. البته ما قصد بستن تنگه هرمز را نداریم مگر اینکه اقدامات دشمنان به جایی برسد که مجبور شویم و چاره‌ای جز این وجود نداشته باشد. 

توضیح وزیر کشور درباره‌ پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب: این روش را می پسندم
وزیر کشور توضیحاتی را درباره‌ حواشی ایجاد شده پیرامون طرح امنیت اخلاقی و پیامک‌های ارسال شده به رانندگان بدحجاب ارائه کرد. عبدالرضا رحمانی فضلی، در حاشیه بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و رؤسای ناجا با حضور در جمع خبرنگاران درباره‌ پیامک‌های ارسال شده در مورد پیامک‌های اخلاقی و حواشی ایجاد شده در این خصوص گفت: ناجا باید قانون را رعایت کند و آنچه که باید از سوی ناجا انجام شود عمل به قانون است. تأمین امنیت شهروندان جز وظایف ناجا است و این نیرو تاکنون با تدبیر و رعایت مصالح در این خصوص عمل کردند. توضیح وزیر کشور درباره‌ پیامک‌های پلیس به رانندگان بدحجاب: این روش را می پسندم / وقتی این موضوع به دو یا سه مورد می‌رسد باید تعهد دهند وی ادامه داد: روشی در زمان سردار اشتری باب شد که روش خوبی است و من نیز آن را می‌پسندم. در این روش به جای آنکه در کوچه و خیابان با مظاهر برخورد علنی شود، مأموران پلیس ضمن اینکه گشت‌های خود را داشته و اقدام به امر به معروف می‌کنند برای افراد متخلف پیامکی را صادر می‌کنند و بر این اساس به افرادی که دچار خطا و اشتباه شدند تذکر می‌دهند و وقتی این موضوع به دو یا سه مورد می‌رسد باید تعهد دهند. 

صفار هرندی: «محمود سریع‌القلم» را دهه ۶۰ به سپاه می‌آوردیم تا انقلاب را تبیین کنند
محمدحسین صفارهرندی در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز عده‌ای از یاران سابق انقلاب، به نظریات به اصطلاح مصلحانه پناه آورده‌اند و می‌گویند «آئین انقلاب روش خوبی برای اداره کشور نیست و اگر برای برهم زدن رژیمی مانند رژیم طاغوت هم خوب بوده است، اما به درد مدیریت یک جامعه نمی‌خورد». عده دیگری از این افراد به اعتبار اینکه انقلاب اسلامی دشمنانی را برای ایران ردیف کرده است، معتقدند «با اینکه حرف امام (ره) و رهبری حق است اما ما زورمان به دنیا نمی‌رسد و چاره‌ای جز تسلیم در برابر فشارهای خارجی نداریم و اگر تا الان هم مقاومت کردیم اشتباه کردیم»؛ امروز این عده از افراد برای ردیف کردن خسارات ناشی از آئین کشورداری دینی و تفکر انقلابی نظریه پردازی می‌کنند. ما برخی از این افراد مانند آقای «محمود سریع‌القلم» را در دهه ۶۰ به سپاه می‌آوردیم تا سخنرانی‌هایی را تبیین انقلاب اسلامی داشته باشد. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز متأسفانه این نوع نگاه از تریبون‌های حکومتی ابراز می‌شود چراکه فردی مانند آقای سریع‌القلم مدتی به صورت نانوشته مشاور آقای روحانی بود و از طرف وی به مجامع جهانی می‌رفت و در سازمان‌های بین‌المللی به عنوان نماینده فکری حکومت ایران سخنرانی می‌کرد. او در این سخنرانی‌ها ابراز می‌کرد که ما از نگرش انقلابی عبور کرده‌ایم و قصد داریم به جامعه جهانی بپیوندیم.  

بسیج زنان: اگر در استادیوم ناموس مردم به تاراج برود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به درگیری‌های گسترده‌ای که در جریان بازی‌های فوتبال هفته اخیر لیگ برتر مابین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پیکان و پس از آن میان تیم‌های پرسپولیس و سپاهان رخ داد، گفت: طرفداران ورود زنان به ورزشگا‌ه‌ها آیا هنوز هم معتقدند شرایط عمومی ورزشگاه برای حضور خانواده‌ها فراهم است. وی ادامه داد: اتفاقات روزهای اخیر و درگیری‌های گسترده میان تماشاچیان و حتی صدماتی که به بازیکنان وارد شد نشان می‌دهد این شرایط محیا نیست. اصلانی با اشاره به اینکه حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی صدمات جبران نا‌پذیری را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگر ناموس مردم در شرایط غیراخلاقی استادیوم‌های ورزشی به تاراج برود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

ارز دولتی کره، حبوبات و چای حذف شد
در حالیکه اواخر فروردین ماه وزارت صنعت از حذف شدن ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشت قرمز خبر داده بود، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی از حذف شدن ارز دولتی برای واردات کره، حبوبات و چای خبر داد/ ایسنا

زنان چقدر از مجلس سهم دارند؟
نقش زنان در مجلس همیشه مورد بحث بوده است. طبق آمار، زنان از مجلس ایران ۶٪ سهم دارند. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی گفته امروز بسیاری از کشورهای عربی اکثر کرسی‌های پارلمانی خود را به خانم‌ها اختصاص می‌دهند و با توجه به اینکه قانون اساسی به تبعیض ایراد نگرفته است، باید برای زنان در قانون انتخابات سهمیه تعیین شود.

دموكرات‌ها به ترامپ مي‌بازند
نوام چامسکي، نويسنده آمريکايي، با کم‌اهميت‌دانستن هرگونه مداخله روسيه در انتخابات 2016 آمريکا تأكيد کرد که دموکرات‌ها با تأكيد بر اين مسئله در حقيقت يک هديه بزرگ به ترامپ داده و ممکن است انتخابات 2020 را به او تقديم کرده باشند. پايگاه خبري «تروث ديگ» نوشت نوام چامسكي در مصاحبه‌اي درباره گزارش جديد مولر گفت كه به گمان من چند توهم درباره ترامپ وجود دارد. اگر به پديده ترامپ نگاهي بيندازيد، اين مسئله خيلي تعجب‌آور نيست. به انتخابات مقدماتي حزب جمهوري‌خواه در 10 يا 15 سال گذشته فکر کنيد. در انتخابات مقدماتي زماني که برخي از نامزدها از پايه حزبي بالا مي‌آمدند، به اندازه‌اي عجيب و غريب بودند که سران حزب جمهوري‌خواه سعي مي‌کردند آنها را نابود کنند و موفق به اين کار شدند؛ چراكه هر کسي که از پايه حزبي بالا مي‌آمد، براي سران حزب پذیرفتنی نبود.اما سؤال جالب اين است که چرا اين اتفاق روي داد؟ چرا در هر انتخاباتي، پايه رأي‌دهندگان حزبي نامزدي را توليد مي‌کردند که براي رهبران حزب تحمل‌ناپذیر بود؟ و پاسخ اين است که اگر درباره اين مسئله فکر کنيد، کشف پاسخ خيلي دشوار نيست. از دهه 1970 در اين دوره نئوليبرالي هر دو حزب سياسي به سمت راست گرايش يافته‌اند. دموكرات‌ها تا دهه 1970 تا حد زيادي طبقه کارگر را رها کرده بودند. منظورم اين است که آخرين پيشنهاد کم‌و‌بيش پيشروي حزب دموکرات در زمينه قانون‌گذاري پيشنهاد «قانون استخدام کامل همفري – هاوکينز» در سال 1978 بود که کارتر اين طرح را بسيار رقيق کرد؛ به‌طوري‌که هيچ اثري نداشت و داوطلبانه شد./شرق

رسیدگی به پرونده فوت آیت‌الله هاشمی‌ در شورای‌عالی امنیت ملی متوقف شده است
غلامعلی رجایی، مشاور آیت الله هاشمی گفت: به آقای روحانی گفته بودند که پرونده را مختومه اعلام کند، اما رئیس‌جمهوری موافقت نکردند. با اینکه این پرونده همچنان در شورای‌عالی امنیت ملی باز است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و رسیدگی به آن فعلاً متوقف شده است./ ایرنا

هزینه آب، برق، گاز و تلفن منازل زیر ۸۰ متر باید رایگان شود
الیاس حضرتی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:ایران در شرایط ویژه جنگ اقتصادی قرار دارد، اما مسئولان شمایل جنگی را پیدا نکرده اند چراکه اگر چنین شرایطی را احساس و درک می کردند تصمیمات آنها در اقتصاد در این زمینه تنظیم می شد. نباید از کلمه کوپن بترسیم چراکه کشور از کوپن در زمان جنگ تحمیلی ضرر نکرده و این کوپن ها می تواند تبدیل به کالا شود. با ۱۵ هزار میلیارد تومان پول حاصل از صرفه جویی سوخت می توان برای حمل و نقل شهری اقدامات موثری انجام داد، مدرن ترین ترامواها، مترو و وسایل حمل و نقل عمومی را مستقر کرد، بودجه برای بهداشت و درمان مردم اختصاص و هزینه سرانه معلمان و دانش آموزان را افزایش داد. هزینه آب، برق، گاز و تلفن منازل زیر ۸۰ متر باید رایگان شود و بالای ۸۰ متر به شکل تصاعدی افزایش یابد.

کمیته انضباطی نمی تواند درگیر زندگی خصوصی دانشجویان شود
محمود صادقي گفت: معاون پارلمانی وزارت آموزش و وزیر علوم باید در این باره توضیح دهند. از معاون پارلمانی وزارت آموزش عالی توضیح خواستهام که آیا این موضوع تصویب شده است و آیا فراتر از قوانین عمومی است؟ یعنی خاص جامعه دانشجویی و ورود به حریم خصوصی آنها است یا خیر؟ ولي هنوز جوابي نداده‌اند. فضای مجازی مختص به حوزه عمومی است که دانشجو نیز مانند هر فرد دیگری تابع قوانین و مقررات عمومی کشور است./ ایرنا

خرید و فروش آپارتمان در تهران 73 درصد کم شد
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در فروردین ماه سال 1398 به 3.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 73.3 و 32.2 درصد کاهش نشان می دهد. گفتنی است، گزارش تحولات مسکن شهر تهران برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است که توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه می‌شود. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در فروردین ماه سال 1398، 112.7 میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 2.1 و 103.9 درصد افزایش نشان می دهد./ایران

گرفتن پول از پادشاه سعودی از دریافت اجاره املاک در نیویورک راحت‌تر است!
دونالد ترامپ در اظهاراتی در جمع حامیانش در شهر "گرین بِی" ایالت "ویسکانسین" آمریکا بار دیگر اظهاراتی جنجالی درباره عربستان سعودی بر زبان آورد و این کشور را یک کشور پولدار دانست که ایالات متحده آمریکا نمی‌تواند از پول آن صرف‌نظر کند. به گزارش عصرایران به نقل از سی‌ان‌ان، ترامپ که با لغو برنامه شام سالانه با خبرنگاران حوزه کاخ سفید به ویسکانسین سفر کرده است، شنبه شب (به وقت محلی آمریکا) در جمع حامیان خود در شهر "گرین بِی" این ایالت، سخنرانی کرد. او درباره عربستان سعودی گفت: "ببینید، عربستان سعودی کشور بسیار ثروتمندی است و ما از آنها دفاع می‌کنیم و در واقع داریم برای آنها هزینه می‌کنیم و آنها چیز دیگری جز مبالغ زیادی پول نقد ندارند. ما برای دفاع از آنها هزینه می‌کنیم و آنها – در مقابل- خریدهای کلانی از ما می‌کنند.. آنها 450 میلیارد دلار از ما خرید می‌کنند."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۹۵
اکثر اینهایی که میان و میگن اصلاح طلب و اصولگرا همه مثل هم اند ، همون « تکراری » ها هستند که چون الان جریان سیاسی شون منفور ملت شده ، ژست فراجناحی گرفتن و
می خوان دیگران رو هم تو این افتضاح ۶ سال شریک کنند..
همین ها سال ۹۸ با مشوق های جنسیتی که ابتکار و فایزه هاشمی بهشون می دن ، و از سر لجبازی با این و ان ، میرن و برای ژن خوب ابتکار و حقوق های نجومی اقایون « تکرار»
می کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عده کمی زندگی میکنند ، مابقی فقط زنده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
برو بزار باد بیاد بچه جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عقده کامنتگذاری داری هرشب پیامی با این محتوا و عبارات می گذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بله بجای عذرخواهی دارن همه را با هم یکی میکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حرف حق زده..احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شماها که می گین فراجناحی این ،چرا از این کامنت اینقدر عصبانی شدین..پس معلومه « تکراری» هستین
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دوست عزیز .کامنت های تکراری هر شب شما در همه زمینه ها اگر برای عقده گشایی سیاسی نباشه اشکالی نداره . اما هنوز سوالم این هست که روحانی کجای شعارشان مشوق جنسیتی بوده ؟ واقعا سیاست اجازه دروع پردازی که ادعای اخلاق سیاسی شماها گوش فلک را با صدها کانال رادیو تلوزیون پر کرده چرا دروع میگی شاید برای بعصی چنین باشه اما من سال سال ۶۰ تا حالا به کسانی رای دادم که به دمکراسی احترام بگذارند به ازادی و حقوق شهروندی و حقوق بشر . به ازادی عقیده و بیان . شما دنبال چی هستی من دنبال چی هستم . تو دنبال ارمانگرای انقلابی هستی من بعد از چهل سال اجرای مر قانون اساسی هستم . ازادی احزاب وو
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ببین به این نظر میگن مصداق کامل شکم سیری ما کجاییم تو کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حمله به عابربانک و سطل اشغال سال ۸۸ ،در جهت احترام به دموکراسی بود؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کاملا درسته. اونهایی هم که برآشفته شدند، از همین قوم هستند.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
گالوپ
مردم ایران جزو مضطرب‌ترین و غمگین‌ترین مردم جهان شده‌اند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شما که میخواهی عزیز باشی انهم تا صد سال چرا کاندید شدی شما که از نفرین به گرانی گوجه و خیار نارحتی چرا مسولیت بزرگ کشور را قبول کردی . دایی جان برو کنار بدار همان سیاستمدارانی قدرت باشنکه بشود ازش انتقاد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
در دمکراسی سر شکنک هم داره شما نمیدونستی . هنوز هم نمیدونی که پیاز و گوجه گران شد مردم حق اعتراض دارند . اتفاقا تا همین پارسال هم طرف که خودش را سیاستمدار میداند نمیدانست که حق اعتراض را قانون اساسی داده .
ناشناس
| France |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر سرتو از تو برف در بیاری واتفاقاتی مثل شهادت اخیر یک روحانی بدون هیچ گناه وخصومتی با گلوله رو ببینی دست از این مهملات برمیداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
به این نظر میگویند نطریه شکم سیری ....... دوست عزیز اتفاقا با همان نطریه شما کسانی با شکم سیری الان به نوا رسیدند که فقر را درک نمیکنند در صورتی شعار انها این بود مثل فقرا لباس بپوشند و خانه داشته باشند و مثل فقرا غدا بخورند ... اما پرسش من از شما که همیشه تز مخالف دمکراسی دارید و تا روشنفکران حرفی میزنند انگ عربی بودن میزنید واقعا سیاسیون قبلاکه حتی جانشان را از دست دادند چند درصد از طیف مرفع جامعه بودند ؟الان هم‌کسانیکه از دستاورد دمکراسی دفاع میکنند آیا قشر مرفع جامعه هستند ؟آبا کسی بپرسد که اگر کسی در خیابان دستگیر شد حق داشتن وکیل داردشاید خودت روزی پایت به چنین جایگاهی باز شد و مثلا سطلی را به دلایلی نه اتیش بلکه لگد زدی ؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
باشه جریان سیاسی «تکراری» ها الان منفور ملت شده، ولی جریان سیاسی اقلیتی تمامیت خواه که حداقل دو دهه است که منفور ملت شده و در هیچ انتخابات نسبتاً رقابتی نتونسته رای بالایی بیاره. حتا با وعده و وعیدهای غیرواقعی و سر کاری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
چند روز پیش در امریکا و اروپا و انگلیس حتی المان انسانهای بی دلیل بخاطر اوامل اوباش کشته سدند ولی ان حرف شما چه ربطی به مسایل سیاسی و صندوق رای و انتخابات داره اشتباه گرفتی . مسایل با هم قاطی نکن . اینجا بحث رای و دمکراسی هست . چه ربطی داره همهوچیز بهم ربط میدین . تمام‌ایلات امریکا به ترامپ اعتراض کردند ایا فتنه گر بودند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حرفتون کاملا درسته
به عبارت دیگه اصلاح طلبها حالا که میبینند دیگه از طرف مردم حمایت نخواهند شد میخواند جناح رقیب رو هم با خودشون پایین بکشند و سعی دارند اینطور القاء کنند که مردم نه اصلاح طلبا رو میخواند و نه جناح مقابل رو
درحالیکه جناح رقیبشون قطعا ر انتخاباتهای آینده اون ۱۶ میلیون نفر که به رییسی رای دادند رو همراه خودشون خواهند داشت ولی آراء ۲۳ میلیونی که به روحانی داده شد ریزش شدیدی خواهد داشت
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
تمام امکانات کشور در اختیار اصولگرایان است و باید مسولیت خود را بپذیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
بچه جون عقده جنسی داری یا میخواهی ادای ادمهای روشنفکر را دربیاوری که یکی دو جمله یاد گرفتی و هر شب تکرار میکنی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
شما سرت را زیر برف کردی خبر از دنیای سیاست نداری . کشتن انسانها در هر حال قتل نفس هست . برو علت را پیدا کن که البته فکر نمیکنم مثل شماها علت را ابدا بدانید چیست . علت بخاطر این هست که به شعارها و مفاد دمکراسی احترام نمیگذارید . آلان شعارهای انتخاباتی مردم چی میشود . چرا اجازه نمیدهید شورای شهر اسم یک خیابان را تعییر دهد بقیه تعییرات و اصلاحات پیشکش خودتان باشه
ایشون ۸۲ سال عمر کرده و حالا فوت کرده...غیرطبیعیه؟!!
چی شد که عالیجناب دهه ۷۰ ، این قدر برا بعضی ها عزیز شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
وجود ده برابر معمول رادیواکتیو در بدنشان غیرعادی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگه چیزی بود صد دفعه بلوا میکردن شک نکن فقط الان
برای انحراف افکار از وضع موجود،گ بازی رسانه ای میکنن چون سند ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از نیروگاه اتمی بوشهر بیشتر نو بدنش رادیو اکتیو، بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خطاب 22:13 لطف کن و خبرها را یکی در میان نخوان
بنا بر اذعان شمخانی در بدن ایشان ده برابر حدمجاز رادیو اکتیو بوده

هرچه کم اطلاعتر پرحرفتر و پرمدعاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عالیجناب از اول یادم هست در شهر ما کسی حتی به گرانی انتقاد میکرد این‌حق را اصولگرایان توهین محسوب میکردند و هنوز هم این عقیده را دارند که انتقاد فقط برای دولت و مجلس و شورایی باشد که معادل اندیشه ما اصولگرایان نباشد . حالا اصلاح طلبی از کجا نشعت گرفته از انجایی که خطوط قرمز انها فقط غرب و حجاب بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
عالیجناب برای مردم عزیزتر نشده، بلکه مردم به حرفهاشک.دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حذف رقیب سیاسی با هر روشی، شده رفتار عادی
یک کارشناس سلامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ناشناس آخر
رادیو اکتیو در بلند مدت عامل سرطان است نه سکته آنی
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
افکار عمومی قانع نشد و این سوال را تاریخ جواب خواهد داد
آقای صفار هرندی دیدیم رییس جمهور مورد علاقه اتان در مجامع داخلی و خارجی چگونه عمل کرد که سالهاست بگفته منصفین خودتان اثرات مخربش برای کشور را نتوانستند خنثی کنند...بس کنید لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حداقل یک چیزایی برای کشور باقی گذاشت نه اینکه روحانی همه چیز را بر باد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خطاب به ناشناس 21:59
منظورت حتما صندوق
ذخیره ارزیست که پر از خاتمی تحویل. و خالی تحویل داد.یا تحویل استانهایی به روحانی که فقط طه روز ذخیره گندم در انبار داشتند یا جاانداختن رسم اختلاس از معاون اولش بگیر تا...یا...یا...یا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اره با همون صندوق خالی ارزی بود که روحانی توانست بازار را مدیریت کند و تورم به زیر ۱۵ درصد رسید
فکرت غلط است
با شما بودم۲۲:۱۴
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خطاب به 224 ادبیاتت خود مویای آن است که ادبت در حد همان رییس جمهور مورد علاقه ات است.پس بفرمایش امام علی علیه السلام در مقابل امثال شما سکوت بهترین پاسخ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
21:59
مثبت منفی ها بقدر کافی جوابیست گویا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
واقعاً افرادی با سابقه و منش و افکار ایشان چطور نظر درباره سرنوشت ملت تحول خواه ایران و جوانان میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
مشکلت مثبت و منفی است برو چند خبر پایین تر که مفهوم خبر یکی است ولی متن ها یک کمی متفاوت است تا درک مثبت و منفی ها را بفهمی
با افزایش مجدد نرخ ارز و تحریم های بیشتر، دوباره خاطرات جدیدی از آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط ایرنا، خبرگزاری دولتی منتشر شد.
ای وای من چرا داره حواسم پرت میشه؟!
ایران در سال ۹۱ به بعد که تحریم شد فقط کمنر از ۲ سال بازار اشفته شد و کم کم بازار با ثبات شد ان وقت شما در خبر اصلی امروز که تابناک منتشر کرد از شما از مصدق حرف می زنی و انتخابات استصوابی حرف می زنی؟
معلوم است که دنبال سیاسی کاری هستی جناب!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ثبات منظورتون پرش نرخ ارز از هشتصد تومان به سه هزار، هفتصد تومان که شرکتهای خصوصی رو ورشکسته کرد که نیست احتمالاً ؟ ضمنا اون موقع کشور هنوز آثارو کالاهای وارداتی ارزی حاصل از فروش نفت بالای صد و ده دلار رو داشت
.و زود هم مساله تحریم با برجام برای مدتی سبک شد وگرنه وضع از این هم بدتر می شد.
آیا الیاس حضرتی یکی از نوابغ اصلاح طلبی نیست؟ تلفن چه ربطی داره آخه؟
"هزینه آب، برق، گاز و تلفن منازل زیر ۸۰ متر باید رایگان شود و بالای ۸۰ متر به شکل تصاعدی افزایش یابد."
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اصلاح طلبی تعریف خاصی نداره از فردا صفار هم بگه من از امروز اصلاح طلب شدم و یا مثلا احمدی نژاد بگوید من اصلاح طلب شدم ایا اصلاحوطلبان بگویند ما اجازه نخواهیم داد . دلیل این هست که چون فعالیت احزاب در ایران تابع شرایط سختی هست که اصلا امکان پدیر نیست . فقط کافی هست که یک حزبی بگوید من حجاب اجباری را قبول ندارم تکلیفش از صبح روز بعد معلوم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
اصلاح طلب و اصولگرا هر دو از نوابغ هستند. دعوا نکنید
در پاسخ حضرتی. اگر خورد و برد نشود
چجور قبلا زنان به ورزشگاهها میرفتند و ناموس به تاراج نمیرفت؟ البته متاسفانه به خاطر جداسازیهای زیادی که انجام شده رفتن زنان به ورزشگاه باید به تدریج و تحت کنترل باشه تا قضیه جابیفته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
ان وقتا والدین نمی گذاشتند دخترانشون بیایند وسط مردان به غیر از ۴ درصدی ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
فقط در استادیومها نگران ناموس مردم هستند ؟
آیا گسترش فقر و بیکاری و گرانی در جامعه و ناکارآمدی و فساد گسترده مدیران کشور دلیل اصلی لطمه خوردن به اعتقادات مردم و بروز فساد و فحشاء نگردیده است ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر به تاراج بره از دتیره کسانی هست که زن را برده وضعیف و جنس دوم معرفی میکنند اینقدر جدا سازی زن و مرد و دختر و پسر انجام‌دتدید که وقتی مردان زنان‌را در خیابان و با در صف ها مشاهده میکنند اینگار گرگ . گوسفند ره دیده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دقیقا یعنی چه که ناموسش به تاراج بره؟ منظورشون تجاوز در استادیومه؟ ایشون شرق و غرب رو بهم دوخته با ۱ بازی بعدشم نتیجه گرفته کل بازی های ورزشی داخل استادیوم ها نا امنه برای زنان....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
وضع قرهنگ و ادب و تربیت عمومی پسرفت شدیدی در این گشور داشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
اونی که ناموسش رو بفرسته به ورزشگاه؛ خیلی به تاراج رفتن براش موضوعیت نداره، بابا اصلا ناموس برای بعضیها خیلی تعریف شده نیست،
شما پلیس بر فرض ان ها را احضار کنید ایا قانون درستی دارید برای برخورد؟
اگر فقط مجلس و دستگاه قضایی قانون بگذارد و برخورد درست ان وقت این ناهنجارها کمتر می شود و نمی ایند خودنمایی کنند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
واقعاً اظهارات این وزیر کشور برای پشیمانی هزارباره از رای دادن به روحانی کافیست. البته خب انتخاب دیگری جز این نداشتیم
ملت ازبس ایستادگی کردند فلج شدند
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
افرین
در پاسخ به بسیج زنان زمانی گنده تر از شماها تحصیل علوم جدید را هم ممنوع کردند به این بهانه که فرزندانمان کافر میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دوش حمام حرام بود چقدر این مردم غافلند از تاریخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دقیقاً ما در چه قرنی زندگی میکنیم ؟!!!؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سواد زنان و رای دادن زنان هم اضافه کنید . برای درمان سردرد دود دادن سرگین در دوره قبل از ۱۳۰۰ رسم بود
چطور پای تحمل تحریما میشه اسم مردمو با احترام میبرید اما وقتی همین مردم حقشونو میخواند میشند خس و خاشاک؟
چرا فقط در تفکر اصلاح طلب ها از کوپن و این چیزها وجود دارد؟
مگر در زمان احمدی نژاد به قول خودتان در تحریم سازمان ملل و امریکا و اروپا نبودین ؟ ان وقت چه طور ان دوران مدیریت شد ولی شما که مدعی این هستید فقط امریکا علیه شما هستند و بقیه دنیا را دارید نمی توانید بازار را مدیربت کنید؟
معلوم است که حراف خوبی هستید ولی عملگرا نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
آن زمان نفت 100 دلار بود و...و...و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
این چندسال دسته گلهای آن چندسال محمودخان را دارند جبران می کنند که هنوز تمام نشده یکی سنگ می اندازد در چاه تا سالها بعد نمی توان درش آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
جبران خسارات معجزه هزاره، هزار سال زمان خواهد برد. جای شما بودم با بی بصیرتی که اون موقع کردم و کشور رو به باد دادم، الان ....
ناموس ها با کار بیرون از خانه و مواجهه با مردان غریبه که خودتان هم جز انها هستید که نسل را خراب می کنید و تازه شروع کار است تا به مرحله اروپا برسید و حیای کامل بر زندگی ایرانی ها فرو بریزد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حرف زدن اینو ببین ناموسها را برده اند بیرون؟ خب ناموسها رو برگردان خانه یوقت گم نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
مگه توی غار هم اینترنت هست؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حیا چی هست . دختر ۹ ساله که به بلوغ فکری نرسیده و ازدواج اجباری با مرد در لب گور کجای تعریف حیای شما قرار داره .
اقا توی این مملکت این همه چیز از جمله رفاه اقتصادی و فساد گریزی بر باد رفت انهم روش
این بی حجاب ها می خواهند بروند به دوران سنگی و حجر و عقب مانده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
تا دیروز که میگفتی عصر حجر در کتیبه هاش زنان با حجاب بودن حالا نظرت عوض شد؟
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کلا در تعاریف این افراد زن باید چند کار انجام بده . از خانه بیرون نره . بچه داری کنه . عذای خوشمزه ای بپزه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
باشه! همون شماها در حال پیشرفت هستید و از بقیه مردم دنیا از لحاظ مادی و معنوی جلو زده اید بسه. از بی حجابها خواهش می کنم جلوی پیشرفت چشمگیر امثال جنابعالی رو نگیرند . مؤید باشید
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
مستعار جان از بس بهت گفتند که به زن نگاه نکن . نگاه نکنی . نگاه کردی جهنم میری . همین کشمکش شماها با خودتان چه در محل کار و زندگی و خیابان باعث شده که خودتان بیشتر به زنان نگاه کنید مثل این که بهت گفتند اگر جای زنی نسشته نشینید تا گرمای انجا از بین بره در صورتی قبلا بی خیالش بودی همین‌که این حرف را شنیدی بهش فکر میکنی چه بسار میگی برم زودتر بشینم تا گرما را تجربه کنم . ولمان کنبن تو را خدا
این همه ناموس مردم به خاطر فقر وبدبختی مجبور به فحشا و تن فروشی میشن چه کسی پاسخگوهست ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اینها حفظ ناموس و حجاب را فقط در استادیومها می بینند ودر داخل اتومبیلهای شخصی را
و از بین بردن فقر و بیکاری که عامل اصلی بروز فساد و فحشاء میباشد را اصلا کسی نمی بیند و مسولیتش را قبول نمی کند!!؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حالا اینایی که لخت لخت میگردن بنظرتون از فقر و نداریه یا از انحطاط جامعه س
صفار هرندی فکر کرده کیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
یک بازنشسته سیاسی، با کارنامه ای که نتیجه اش رو از لحاظ مادی و معنوی در زندگی امروز ایرانیها مشاهده می کنید.
جناب صفار فرق شما با سریع القلم ان است که او تغییر زمان و نسل را می فهمد همانگونه که دنگ شیائوپینگ و چوئن لای می فهمیدند ولی مائو نمی فهمید.شما حتی ارمان ها را هم سرشکسته کردید چون در هیچ زمینه ای حاکم نیستند نه جوان امروزی مومن تر از جوان اول انقلاب است نه عدالت اجتماعی بهتر از عدالت در اوایل انقلاب است
مگه گیم آف ترونزه ناموس مردمو به تاراج ببرن.
وقتی که دولت اقتدار نشان نمی دهد و با دلالان مدارا فکر می کند وضع خوب می شود
فقط این مملکت مشکل حجاب دارد
بازی پرسپولیس سپاهان نشان داد استادیوم جای کودکان و نوجوانان نیست چه رسد به بانوان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چه ربطی داره مگه کله بزرگسالا آهنیه؟
ناشناس
| France |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر خانمها حضور داشته باشن این اتفاقات کمتر میفته..در سالن والیبال که مدتی حضور بانوان ازاد بود و مدتیهم ازاد نبود این موضوع خیلی واضح قابل مشاهده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
یعنی ۴۰هزار یا ۶۰هزار جمعیت در ورزشگاه همه فحش و ناسزا به هم می گویند؟ممکن است عده ای با هدف تخریب فضای اخلاقی ورزشگاه وارد وارزشگاه ها شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
چون مسولین بی رحم و خشمگین و عمگین هستند مردم هم بی رحمی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
فرهنگ عمومی به خاطر تنگ نظریها و سطحی نگریها به قهقرا رفته. استادیوم و بیرون استادیوم هم نداره. حالا گیریم در استادیومها رو بستید با خیابانها چه می کنید،
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
والا من با این سنو سالم مدتیه از رفتن به ورزشگاهها
وحشت دارم . با کدوم فرهنگ کدوم احترام
قیمت خانه دوبرابر شده و تعداد معاملات ۷۰ درصد کمتر شده
یعنی اینکه اگر باز نخریم قیمت افزایش پیدا می کند که ریشه در اقتصاد بیمار کلی کشور است که حدودا ۶۰ سال است بر ان مبنا پایه ریزی شده
در کشورهای پیشرفته اقتصادی قیمت ارزها تا دوبرابر هم می شود ولی خبری از افزایش بی حساب و کتاب در قیمت های دیگر کالاها نیستیم اما اینجا تا یک چیزی می شود می گویند دلار بالا رفته
هم دولت بی کفایت و ناکارامد تقصیر دارد و هم خود مردم
یکی به این بسیج بانوان که اصلا معلوم نیست کدام طیف اینا رو نماینده خودش میدونه بگه چطوری شده که بعد از سالها سیستم تربیتی با این همه ردیف بودجه چطور شده که وضعیت جامعه و ورزشگاه برای بانوان ناامن شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سطحی نگری، انحصارطلبی، و خودخواهی ده ای سطح فرهنگی جامعه رو به اینجا کشونده، حالا خودشون شده اند طلبکار
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
یعنی واقعا شما قبول نداری ورزشگاهامون ناامنه . بجای پیگیری رفتن زنها به ورزشگاهها هستی یک مقدار پیگیر فرهنگ جامعه بشید . که تا یک مدت دیگه حتی نمتونید با خانوادتون با ماشین یه دوری توی شهر بزنی
ما زمان مصدق برای نفت خودمان تحریم شدیم و حمایت کردیم ولی الان برای کشورهای دیگه که چشم دیدنمان را ندارند تحریم می شویم درک کنید از تهران بیرون بیاین و ایران را نگاه کنید.
آن خانم که میگه استادیوم نوامیس را مشکل دار میکنه در مورد چیزهای دیگه حرفی نمیزنه . ایرانی ناموسش را دوست دارد
آمریکا تا الان حر حرفی زده عمل کرده. شما تنگه هرمز رو مسدود کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بچه ها کاری کوچک می کنند ولی بزرگترها کارهای بزرگتر و ضربه کاری می زنند
هنوز به ان روز نرسیده جواب ایران ان وقت است که می فهمی کا رهای انها بچه بازی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ناشناس 44 : 22
امثال شماها در این سالها آنقدر هندوانه زیر بغل آقایون مسئول گذاشته اید که این مشکلات عهدی و هیچ قانونی درست شدنی نیست .

متأسفم برای دیپلماسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
بستن تنگه هرمز یعنی زدن تیر خلاصی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
سردار باقری آدم شوخی هستند. به مزاح گفتند تنگه هرمز را می بندیم .
روحانی ریاستش را از هاشمی دارد ۵برابر فقیرتر شدیم از ۹۲ تا الان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از 84 تا 92 هم ده برابر فقیرتر شدیم من از روحانی دفاع نمیکنم ولی کاسه کوزه شما جناحی ها رو میریزم بهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
روحانی سه روز بعد گفت که مردم از من در صندوق رای چند مطالبه سیاسی و اقتصادی داشتند که باید اجرا کنیم نگفت اجرا کنم گفت اجرا کنیم . بک هفته بعد سخنرانی از تمام شهرها و پایتخت کشور مردم را از چند استان جمع کردند که بگویند روحانی با این سخنان خود مثل دوران بنی صدر شده فراموش کردید . اصلاحات دیگه جواب نمیده چون طیفی که هم‌پول داره هم زور اصلا دمکراسی را قبول نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر قرار بود ترامپ‌تز برجام‌خارج بشه هر کی رییس جمهور میشد فرقی نمیکرد اما الان باید فکر چاره کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
پنج برابر هم فقیرتر و خشمگین تر بی فرهنگ تر و شدیم از ۸۴ تا ۹۲. ما ملت به دستاوردهای خیره کننده شما عادت داریم اخوی.
غلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ناشناس اول بی انصاف نباش
سه برابر فقیر تر شدیم آنهم در یک سال آخر محمود
اما از روز اول تا سال ششم حسن دلار 5برابر شد
محض اطلاع تو خیابون های تهرون یه دوری تو این شهر بزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
نگو بابا حالا راه میفتن میان تهرون دور میزنن بذار همونجا که هستن بمونن.
بهترین اقدام اعلام پایان دولت است
چون در هر کشوری وقتی شرایط اینگونه میشود دولت منحل میشود و دولت جدید شکل میگیرد
کاری که چند سال معطل مانده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بمون دو سال دیگه دولت جدید بهشت میکنه برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دولت جدید از بین همون کزینه های درخشان که قبلاً داشتیم؟ نه ممنون! همین یکی بهتره!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ناشناس جان
هرکس بیاد بهشت نمیکنه
ولی از الان بهتر میشه قطعا
ولو یه چوب خشک باشه
چون دوران طلایی رانت و دلالی تکوم میشه و افت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
جلالی جون ؛ یعنی شما به یک دولت دیگه (گیرم اصولگرا) دلخوشی ؟!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
هر دولتي اومده همين بوده نتيجه اينكه مشكل دولت نيست
۱جناب صفار هرندی ارجح انست که، بعد از ۴۰ سال،مثل کشورهای دیگر دنیا با همه تعامل سازنده داشته باشیم؛ اگر خواهان ماندن کشور هستیم
۲سرکار خانم اصلانی اگر ناموس ایرانی در ورزشگاه به تاراج رود،در خیابان و... هم ممکن است برود؛مردم ایران خود حافظ ناموس ایران و ایرانی هستند و این را بارها در طول تاریخ بخوبی نشان داده اند.نگرش خود به جامعه را تلطیف نمایید و پلشتی اندکی از مردان را به کل جامعه تعمیم ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
مثل کشورهای دنیا؟
شما اول کشورهای پیرامونی ایران را مثال بزن که با هم خوب باشند تا جاهای دیگر
زیاد اسیر تبلیغاتی عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
اگر از مردم کشورهای اطراف بپرسی بهت میگن که چرا نا امن هستن.از جوابشون مسلما شما۲۳.۱۱ خوشت نخواهد اومد
در مورد نظر خانمی که راجع به حضور زنان در ورزشگاه گفته اگر به ناموس مردم در ورزشگاه تعرض میشد چه کسی پاسخگو بود باید گفت : سرکار خانم صورت مساله را پاک نکنید تمهیداتی مثل فضای مجزا میتوان بکار گرفت نه اینکه ممنوعیت مطلق داد به علاوه مگر تعرض به مردان نداریم ؟ مضافا در صورت تعرض به ناموس مردم در سایر مکانهای عمومی مثل پارکها که رخ داده است چه کسی پاسخگو هست یا بوده ؟ نکند باید ورود زنان به جامعه هم ممنوع شود چون شاید تعرض رخ دهد؟ با فرض احتمال حق مسلم قابل حذف نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
تعرض در زندان پیگیرش مهمتر هست
من حامی حضور زنان در استادیوم‌ بودم ولی با اتفاقات بازیهای اخیر دیگر دفاعی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
بنا بر منطق شما باید کلا بازی فوتبال رو ممنوع کنند، چون قربانی زن و مرد فرقی نداره. من هم صد البته با تعطیلی فوتبال الکی و بی فرهنگ ایران صد در صد موافقم. این یکی افتخار رو هم نخواستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دل چرکین نباش
مشه لطفا "تاراج ناموس" رو به انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی ترجمه کنید؟ ممنون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
فروختند رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
تاراج نامیوس!
امنیت تنگه هرمز با ایران هست . سوالی که دارم این هست که خلیج فارس شامل چند کشور هست آیا حوزه امنیت ابی کشورهای دیگر با لب ساحل آن کشورها با ایران هست یا نه مثلا با شعاع چند مایل میباشد یعنی کشتی ها اگر خواستند در پنج مایلی کشورهای خلیج فارس عبود کنند ایا ایران از نظر حقوقی تا سواحل این کشورها را میتواند ببندد . بی زحمت کسی میداند توضییح دهد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عرض تنگه هرمز ۳۷ مایل دریایی حدود ۵۰ کیلومتر است که ۵ مایل نزدیک هر ساحلی جزو آبهای سرزمینی همان کشور است
لذا ۵ مایل جنوبی تنگه متعلق به عمان و ۵ مایلی شمال متعلق به ایران است
و باقی مانده ۲۷ مایل جزو آبهای بین المللی است و آزاد برای تردد کلیه کشتی های دنیا
البته برای تردد ایمن در وسط تنگه یک مسیر ورودی به عرض ۵ میل فرضی بر روی نقشه های دریایی خلیج فارس سمت ایران و یک مسیر ۵ مایلی خروجی از خلیج فارس سمت عمان مشخص شده است
البته یک کانال دو مایلی در وسط این دو مسیر ورودی و خروجی به مثابه خط کشی وسط کانال هم مثل خط وسط خیابان مشخص شده است
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
با تشکر از جوابی که دادید اما پرسش من هم‌همین هست که هر کشوری تا ۵ مایل وقتی حریم هر کشوری برای عبور و مرور هست چگونه میشود مسدود کرد اگر چنین باشد که دوباره جنگ سوم خلیج فارس اینبار با اعراب خلیج فارس خواهد بود . مسدود کردن اصلا امکان پدیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خوب اگر ۵۰ کیلومتر هر کشورب جز سواحل ان کشور محسوب میشه دیگه بستن تنگه هرمز یعنی چی . اصلا وقتی شدنی نیست چه حرفی هست که زده میشه . مثل اینکه بگوییم تلگرام را ببندیم راه دیگرش که باز هست اصلا سازمان امنیت اجازه نمیده سواحل چند کشور را مسدود کرد این یعنی جنگ با چندین کشور
ﻫﺮ ﺣﻴﻮﺍﻥ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻳﺪی ﻭ ﻧﺪانستی ﺳﮓ ، ﮔﺮﮒ ﻳﺎ ﺁﻫﻮ است ﺑﺒﻴﻦ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﺮﻏﺰﺍﺭ ﻭ ﺳﺒﺰﻳﻨﻪ ﺍﺳﺖ ﻳﺎ ﻻﺷﻪ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ؟!

ﺁﺩمی ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﭼﻮﻥ ﻧﺸﻨﺎسی ﺑﺒﻴﻦ ﺑﻪ ﻛﺪﺍﻡ ﺳﻮی میﺭﻭﺩ
وزیر کشور اول بفرمایند در کجای قران حجاب اجباری اعلام شده ؟؟
کجای سیره نبی و سنت پیامبر در مورد اجبار در حجاب صحبت شده ؟؟
چرا در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباری نیست ؟
چرا به رای اون علمایی که قائل به حجاب اجباری نیستند توجه نمی شه ؟؟
اگر مردم ایران بخوان این قانونرا عوض کنند راهکار چیه ؟؟؟

به مجلس تقاضا بدیم توجه می کنند ؟؟

آقا جان ما می خوایم مثل بسیاری از کشورهای اسلامی حجاب اختیاری باشه چکار باید بکنیم ؟؟
ارز دولتی کره، حبوبات و چای حذف شد
ارز دولتی دسته بیل و چوب بستنی ووووو چطور ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
نه! چون اونها برای هدایت فرهنگی ضروری است.
دبیر کل نهصت آزادی گفت مردم‌مثل دوران قدیم در جریان‌ملی شدن صنایع نفت در مواقع بحرانی به دولت وام بدون بهره دادند . آقای توسلی در دوران ۶۰ سال پیش مردم اب پشت سد را با لوله کشی نمیخوردند و پولی هم نمیدادند . چون از چشمه محلات بود . گاز لوله کشی نبود و از زعال و هیزم مجانی جنگل و صحرا استفاده میکردند و تحصیل رایگان بود و تلفن و موبایل به این سطح نبود . ونفت هم ملی نشده بود و دولت از عوارض قند و شکر بود اللن با این همه ثروت با هم کمک کنند . کمک های خارجی را قطع کنید ؟
اگر چه بشدت موافق اینکه ثروتمندان اکنون وظیفه دارند به دولت وام بدون بهره بدهند هستم ،اما یادآوری باید کرد که در دولت مصدق ملت را چند پاره نکرده بود ، و همهٔ ایرانیان از هر قوم و قبیله ای و آیین ،و مذهبی ،و هر جنسیتی ، امتیاز برابر داشت ،و خودی ، و نخودی در کار نبود ،بحث انقلابی ،و غیر انقلابی هم نبود و در آن موقعیت خطیر عده ای بفکر سود جویی ،و احتکار ،و گران فروشی نبودند ؟ گفته میشود اوباما ۱۵۰ میلیارد دلار دارایی ایران را که بلوکه شده بود آزاد نمود ، ؟ در عوض ۱۴۸ میلیارد ،و ۲۶۷ میلیون دلار توسط حدود ۵ هزار وابستهٔ از ایران خارج شد ،و در بانکهای امریکا سپرده گذاری گردید ؟ با یک پنجم دلارهای ،و تومانهای اختلاس شده میشد کشور را تا پنح سال اداره نمود ؟ و الا آخر ،،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
جانا سخن از ما گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
مردم مصدق را نماینده واقعی خود و پیگیر منافع ملی می دانستند. این بود دلیل کمک مردم.
مملکت داری به شیوه قاجار از زبان آغا محمد خان:


رعیت چون آسوده گردد در فکر عزل رئیس و ضابط افتد و علی هذا القیاس . چون عموم اهالی ملک را فراغت روی دهد به عمال و حکام تمکین نکنند و در فکرهای دور و دراز درافتند،

این گروه فرومایه را باید به خود مشغول کردن که از کار رعیتی و گرفتاری فارغ نگردند؛

و الا کار زراعت و فلاحت نقصان یابد و توفیر در غله و حاصل ضعیف شود و قحط پدیدار آید و لشکری از کار بیفتد و فسادهای عظیم روی دهد و ملک از میان برود... ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند
جالبه مردم به جای اینکه تو این شرایط تحریم سر کار باشن بلکه بتونن گره ای از مشکلات کشور باز کنن باید یه روز تمام از کار وزندگی بزن برن دنبال پیامک بازی اقایون .انتظار پیشرفت هم داریم .ترامپ از بیرون فشار میاره .اقایون هم از داخل .البته این حرف به مذاق شما هم نمیاد وقطعا نشر نمیدید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
سید جواد . نطرات چند شب گذشته شما با این نطری که امشب گذاشتی کمی متناقض هست . دلیل خاصی دارد ؟یعنی منطورم این هست که آیا تعریف از شهروند در ایران بعد از انقلاب اینقدر سخت شده که شما ها را به چالش وا داشته یعنی بودن در چنین رفتار انقلابی و اخلاقی خیلی سخت هست یا اصلا امکانش نیست
ظریف: ما تحت تروریسم اقتصادی آمریکا هستیم.
اما به نظر‌ مردم ایران اثر بی کفایتی و خودتحریمی از تروریسم اقتصادی ترامپ مخرب تر است
مردم به دولت وام دهند تا مسئولین آقازاده هاشون رو بفرستن خارج صفا کنند و یا همینجا ماشین آخرین مدل سوار شن و به ریش ملت بخندند؟!

مصدق به ضرب المثل چراغی که به خانه واجب است اعتقاد داشت
پس معلوم میشود دست های پنهان در آشوب استادیوم ها هستند تا اجازه ندهند بانوان به استادیوم بروند.اینطور که این خانم بسیجی می گوید مردان ایرانی متجاوز در ملا عام هستند .توهین آشکار به جوانان ایرانی از طرف یک بسیجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
گل گفتی. خودشون شده اند طلبکار از مردم
11
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
آمان از دستهای پنهان امان ..
سخنان صفار هرندی . اگر از ایده پردازی اینهمه خسارت وارد شده است نباشد پس از چیست ؟ انقلابی بودن به این منظور نیست که من و شما و دیگران در هر شهری و استانی شب بخوابد و صبح که شد از نظر ایده و رفتار و منش سیاسی که صلاح میداند در اداره و خیابان و شرکت و سازمان برای خودش عمل کند . پس جایگاه قانون کجاست . اینهمه هزینه برای این بود که قانون اجرا شود نه دستور و رفتار انقلابی ... اگر تز یا ایده ای هست اول در کمو سیونها بحث میشود و بعد به صحن مجلس اورده میشود و سپس با جدل و تفسیر و وو به قانون تبدیل میشود . اتفاقا اشکال از جای هست که گروهی میخواهند از قانون عبور کنند چون رفتار و گفتار انقلابی را مقدم بر قانون میدانند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
شاید منطورش این هست که مردم باید دست بسته و با تعطیل کردن شعور سیاسی و فهم سیاسی هر چی من‌گفتم باید قبول کنند البته ایشان چون جناح قوی مقابلش ندارد براحتی رقبای خودشان را انگ
نقاط اختلافی با رفراندوم قابل حل هست . از مردم ور چند مورد همپرسی کنید . د .
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
منظور صفار بصورت خلاصه این هست که من و دوستان انقلابی من با کار جهادی در اقتصاد و عمران و سیاست و فرهنگ و بین المللی که انجام‌میدهیم اگر نواقصی وجود دارد اگر درست انجام نشود اگر ایراد فاحشی حتی داشته باشد حق انتقاد ندارید . یعنی اگر به دلایلی و سیاست گداریهای که انجام‌میدهیم مثلا در بحث اقتصادی اگر بیکاری و گرانی شد و تورم به رقم یک میلیون درصد شد حق ندارید اعتراص کنید
خانم اصلانی، مردم خودشون بلد هستند که چه جوری از ناموسشون نگهداری کنند، مگر کسی به شما گفته که متولی ناموس مردم هستید؟ این صحبت های شما دخالت در امور شخصی مردمه، فقط درباره خودتون صحبت کنید ، ناموس مردم به خودشون ربط داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خانم‌اصلانی خیلی جرات میکنند ۸ شب به بعد در خیابان پیاده بسمت منزل بروند . این خانم نمیدانند که امنیت جامعه اول نیاز به امنیت روانی دارد . یعنی به دلایلی و مشکلات دیگری به روح و روان‌مردم آسیب میزند . چون در رسانه ها میگویند حتی به زنان نگاه نکنید چون حرام هست . این‌اولین جرقه برای این هست که مردان به دلایل روانی باید نگاه کنند نگاه نگاه نگاه شرم از نگاه . شما فکر کنید در مورد چیزی تا حالا بهش فکر نمیکردی به یکباره هر لحظه بهش فکر کنی
مرد ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
من امثال برخی ر خیابان می بینم امنیت روانی و روحیم در خطر میفته و خشمگین می شوم. لطفاً از اندرونی خارج نشوند چون برای خودشون خطر داره.
سه فرزند پسر دارم بزرگه 43 سالش است و هر سه بیکار با ته مانده حقوق بازنشستگی 700 هزار تومان امکان خرید نان خالی هم نیست اگر فکری .اندیشه ای درحل مشکل ندارید واقعیت را به مردم بیان کنید تا ببش از این امیدوار به تغییر رویه دولت نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
حقوق ۸۰۰ هزار تومانی خالی بندی نبود ؟ چون‌میگویند حقوق زیر دو تومانی نداریم
ناشناس
| Sweden |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
پدر جان یا مادر جان من به جای مسولین خجالت کشیدم
ابتدا فکر میکردم ؛

که مملکت
وزیر دانا میخواهد

بعد فکر کردم
شاید شاه دانا میخواهد

اما اکنون میفهمم
ملت دانا میخواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دانا و شجااااع ما همه ترسوو شدیییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
هر چه می کشیم از این مردمه به خدا .

مردمی که همچنان امید دارند ، آن هم واهی
پنج چیزی که همین الان باید متوقف کنید:

راضی نگه داشتن همگان

ترس از تغییر

زندگی کردن در گذشته

کم ارزش کردن خودتان

فکر کردن بیش از حد
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
٢٠
بزرگترین بدی زندگی اینه که هیچ وقت اون چیزی رو که می خوای همون لحظه نداریش یه زمانی بهش می رسی که دیگه برات مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
زندگی اینجوری نبوده، سازمان یافته اینجوریش کردن
خانم مینو اصلانی توصیه می کنم آمار زنان تن فروش در کشور را از سازمان های اجتماعی و مددکاری دریافت کنید این افراد هم ناموس همه ما هستند نمی دانم چرا تن فروشی ناشی از فقر که مسببش همین ساز و کار موجود است اصلا رگ غیرت شما را تحریک نمی کند آیا برای این افراد قربانی که تن فروشی تنها راه چاره آنها است کسی پاسخگو بوده است؟ آیا برای این همه اختلاس که در هیچ کشوری به این اندازه وجود ندارد کسی پاسخگو بوده است ؟آیا برای این همه معتاد و بیکار در کشور کسی پاسخگو بوده است؟ آیا برای رانت خواری و رشوه خواری گسترده و قاچاق کالا و مافیاهای رنگارنگ در کشور که خون مردم را در شیشه کرده اند کسی پاسخگو بوده است؟ آیا برای این همه فامیل سالاری در همه جای کشور که جای افراد متخصص را اشغال می کنند و خسارت های گسترده به کشور و مردم زده اند کسی پاسخگو بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کاربر محترم . معضلات و مشکلاتی که گفتید علم اقتصاد و علوم اجتماعی و سیاسی برای انها راه حل دارند . یعنی در بحث اقتصادی و اخلاقی مواردی هست که دست یافتنی هست ولی در بعصی موارد دست نیافتنی نیست . یعنی در مسایل اخلاقی شما هر کاری کنید در جامعه قشری از مردم به دلایل سیاسی و تعاریف سیاسی به ته جدول سقوط خواهند کرد و بعد فقر و فرزندان طلاق و بعد بی بندو باری خواهد بود و فقر اقتصادی سپس دزدی و اعدام و شلاق و زندان ..... ولی سوال من این هست که مسولین فعلی کشور خودشان منتقد سرسخت وضعیت قبل از انقلاب بودند اما برخینمیدانستند که بعداراهکار چی خواهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
ینها که فرمودید از نظ ایشان مهم نیست چون ستونهای اعتقادی ایشان رو به لرزه نمیندازه. در ضمن اینه مشکلات همه تقصیر استکباره!
اگر جویای حال ما باشی من می نویسم حال ما خوب است اما تو باور نکن
متاسفانه هم کوپنی می شود وهم ان 15 هزار میلیارد سر ازجایی دیگر در میاورد نه هزینه کرد در توسعه ناوگان شهری وغیره ملت هم چوب می خورد هم پیاز اول باید این دولت که ازهمه چیز ناتوان است کنار برود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
از کدام ناوگان و حمل و نقل عمومی حرف میزنند در شهر ما اینقدر خودرو زیاد شده که دو طرف حیابانها را خود صاحبان مغازه ها پارک کرده اند و در وسط لاین هم اینقدر خوردو شخصی در حال تردد هست تاکسی به صورت مورچه حرکت میکند یعنی پیاده به مقصد بروی زودتر میرسی . راه اروپا را بروید راه عرب در اقتصاد و حقوق و فرهنگ و جواب میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
کی به جایش بیاید؟! اگر انتخابها مثل قبل باشد همین بماند!
گرونی و وضعیت بد اقتصادی، باعث تاراج ناموس کشور به کشورهای دیگر می شود، نه ورود به استادیوم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
، امثال خواهر مینو اگه حرف نزنن سنگین ترن حرف های این خواهر توهین به شعور ملته
خوابند وکیلان و خرابند وزیران

بردند به سرقت همه سیم و زر ایران

ما را نگذارند به یک خانه ویران

یا رب بستان داد فقیران ز امیران
به خواهر مینو بفرمایید سرشان را زیر برف بیرون بیاورند و نگاهی به کشور های همسایه ترکیه و امارات و پاکستان بیندازند تا ببینند چگونه سال ها است که ناموس زنان ایران به تاراج رفته است! مطمئن باشید ناموس زنان ایران در ورزشگاه ها به تاراج نخواهد رفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
نمیشه کاری کرد میشود کنترل کرد اما از بین رفتنی نیست این‌مشکل چون همیشه وجود دارد و بوجود میاید از بین نخواهد رفت فقط میشود کمترش کرد .
دولت دکتر مصدق هم مشروعیت داشت و هم از مقبولیت در نزد مردم برخوردار بود و بهمین دلیل وقتی از مردم تقاضای کمک کرد پاسخ مثبت دریافت داشت، آیا میتوان همان میزان از مقبولیت و مشروعیت را در دولت فعلی دید؟!
اولویت پلیس باید مبارزه با سرفت و زورگیری و تجاوز و مواد مخدر و .. باشد حالا سطح کیفیت رسیدگی به این امور مگه چقدره که اینهمه وقت پلیس صرف برخورد با پارتی های مختلط و بی حجابی میشه؟
باید دولت عزل و انتخابات زود هنگام همراه با رفراندوم مذاکره با دنیا بدون قید و شرط برگزار بشه اگه مردم رای مثبت دادند که میریم بسمت تعامل و اگه رای منفی مجبور به مقاومت و هر روز تحریم بیشتر دیگه لازم نیست ظریف بره آمریکا مذاکره کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
چرا نگفتی کشور نیاز به اصلاحات اساسی و سریع نیاز داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
زمانی رفراندوم منطقی است که رای دهندگان هم منطقی تصمیم بگیرند . شما رفراندوم را میخواهید کسانی رای بدهند که با این منطق به مجلس و دولت رای دادند؟ و نتوانستند درست تصمیم بگیرند . در حالیکه بسیاری از آنها به رای خود پشیمان هستند . و حالا نوبت رفراندوم ؟ تمام کسانی هم که مخالف این انتخاب بودند تاثیر پذیر این انتخاب بودند و دیگر نمی خواهند از رای دیگری آسیب ببینند .
ناشناس
| France |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
خاب نمیشه بدون عزل دولت مذاکره کنیم؟؟
:)
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دویت عزیز دولت فعلی را عزل کنی و دوباره دولت بعدی با رای و نظر و فشار مردم انتخاب شد آیا حاضر هستی هرچی شعار انتخاباتی مردم گفتند اجرا کنی ؟ اگر اجرا نکردی چی . قول میدی که دولت وقتی برنده انتخابات شد دوباره نگی که شعاری باید بدهد که قابل اجرا باشد مگر روحانی جه شعاری داد که قابل اجرا نبود ‌. اصلا نظر مردم ملاک هست یا نیست . ؟
این وزیر کشور واقعا وزیر آس روحانیه .هم در حرف مفت زدن و هم بی کفایتی
متاسفانه فیلم دو دختر در هوای برفی و حمله پسرها به آن دو بی گناه را دیدیم وای به حالی که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
بله جرم جرمه ولی جرم رانتسازی بزرگتره
هنوز در بند اقتصاد تك محصولى هستيم
جناب آقاي الیاس حضرتی عضو محترم کمیسیون اقتصادی مجلس ، تا كي فقط حرف حرف حرف!
دو صد گفته چو نيم كردار نيست!
عده ای نشستند تا هرچیز کوچکی که باعث دلخوشی میشود را هم نابود کنند!
خوب چرا این رو از اول نمی گفتین ؟

چرا دوست دارید ملت اینقدر بدبختی بکشن ؟
در پاسخ به بسیج زنان عرض کنم که متاسفانه خیابانهای ما به فساد کشیده شده و فقط چند مکان باقی مانده که شروع شده .چند وقت پیش روز نیمه شعبان قم بودم آن شهر مذهبی هم مصون نمانده .
باید قدر افرادی چون سریع القلم که هم متعهدند و هم دلشون برای مملکت می سوزه دانست. در این میان جالبه که افرادی چون صفار هرندی،هنوز از افکار شان برنداشته اند.
مصدق حرف مردم را می فهمید و مردم هم اورا درک می کردند مصدق نه علیه مردم بود نه علیه منافع ملی مصدق اولویتها را مشخص کرده بود خود را با همسایگان در گیر نکرد
خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند
تردد کشتی ها از تنگه هرمز آزاد است ولی تردد هواپیمای جنگی در این آبراه آزاد نیست. به محض بلند شدن یک جنگنده یا هلی کوپتر آنرا باید بیزنیم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی