بازدید 15234

ابوترابی‌فرد: هیچ کشوری با شعار به جایی نمی‌رسد

امام جمعه موقت تهران گفت: هیچ کشوری با شعار به هیچ‌جا نمی‌رسد. در میان راه نباید توقف کرد و اگر توقفی صورت بگیرد، شکست، قطعی است.
کد خبر: ۹۹۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 27 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد عصر پنجشنبه (۶ شهریور) در مراسم بزرگداشت شهدای شهریور که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در قطعه ۷۲ تن بهشت زهرا برگزار شد، با اشاره شهید رجایی گفت: هر سِمتی که به شهید رجایی واگذار می‌شد، به بهترین نحوه ممکن آن را انجام می‌داد. در دوران نخست‌وزیری تلاش می‌کرد با تحمل سختی‌ها چهره وحدت ملی را حفظ کند.

وی با بیان اینکه "شهدای شهریور قله‌هایی از کمال و نورانیت بودند و مردانی بودند که روی پای خود ایستادند تا ملت ایران از گردنه‌ها عبور کند، " افزود: محمدعلی رجایی در کارنامه خود عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. در این کارنامه طهارت و پاکی نقش داشت. خانواده شهید رجایی آراسته به عمل صالح و تقوا بوده و هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: دغدغه شهید رجایی در دوران عمر زندگی، بندگی خدا و عمل صالح بود. شهید رجایی در دوران طاغوت یک مبارزه فی سیبل‌الله بود و همیشه همراه انقلاب بود.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: رجایی کمترین زاویه‌ای را با راه امام خمینی (ره) نداشت. اگر فرصتی برای خدمت شهیدان رجایی و باهنر بود، قطعا بدون تردید برگ زرین دیگری برای انقلاب ضبط و ثبت می‌شد. همیشه در طول انقلاب شاهد بودیم که استکبار به دنبال ضربه زدن به ملت شریف بوده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران افزود: ملت ایران در چهار دهه گذشته از چالش‌ها و دشواری‌ها عبور کرده است و کشتی انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و با حضور مردم و دعای شهدا از راه‌های سختی عبور کرده و امروز به این عزت و اقتدار رسیده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: ملت ایران امروز در دوران سختی قرار دارد، ولی با وحدت کلمه، انسجام و رهنمود‌های رهبری به قله‌های با عزت و عظمتی خواهیم رسید.

وی همچنین گفت: هیچ کشوری با شعار به هیچ‌جا نمی‌رسد. در میان راه نباید توقف کرد و اگر توقفی صورت بگیرد شکست، قطعی است. اگر ایستادگی ملت قهرمان نبود ادامه کار دشوار می‌شد. رسیدن به ثمره و قله‌های مهم فقط با صبر و مقاومت انجام می‌شود.

امام جمعه موقت تهران در پایان با بیان اینکه "شهدا نماد استقامت ملت ایران هستند"، افزود: جهان آینده را شهدا می‌سازند. جهان را اهل صبر و استقامت خلق می‌کنند و قطعا کشوری در حد ملت بزرگ را شاهد خواهیم بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر