بازدید 9114

دستگیری شرور متواری در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری شرور متواری که با ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 27 August 2020


به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری شرور متواری که با ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بود، خبر داد.

 سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم توسط فردی شرور در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: متهم که با قدرت نمایی و عربده کشی موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نیز شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشته دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر