بازدید 6941

حفظ مشتریان در دوران کرونا

نظافت بدون شک یکی از پیشگیرانه ترین راهکارها در این دوران حساس و حیاتی است تا از ورود ویروس کرونا به محیط جلوگیری کرده و یا به از میان برداشتن سریع و موثر آن از محیط کمک کند. همه روزه روشهای مختلفی از نظافت سطوح می شنویم اما یکی از مناسب ترین و درعین حال ایده آل ترین روش ها به منظور ایجاد محیطی امن و سالم برای مراجعه کنندگان و یا کارکنان محیط های مختلف به کارگیری روش های نظافت صنعتی و حرفه ای است.
کد خبر: ۹۹۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 23 August 2020

 کرونا ویروس ها چه هستند؟ کرونا از کدام کشور آغاز شد؟ راه های انتقال کرونا ویروس چیست؟ همه و همه عبارت هایی است که در چند ماه اخیر بارها و بارها در طول روز می شنویم. کسب و کارهای بسیاری در طی این دوران کوتاه ضرر و زیان های زیادی را تجربه می کنند؛ مشتریان بسیاری را از دست داده و ورشکسته شده و یا در حال ورشکستی هستند. حال سوال اینجاست: چگونه اجازه ندهیم که کرونا ویروس مشتریان را از ما بگیرد؟ جواب کوتاه و آسان فقط یک کلمه است، نظافت.

 نظافت بدون شک یکی از پیشگیرانه ترین راهکارها در این دوران حساس و حیاتی است تا از ورود ویروس کرونا به محیط جلوگیری کرده و یا به از میان برداشتن سریع و موثر آن از محیط کمک کند. همه روزه روشهای مختلفی از نظافت سطوح می شنویم اما یکی از مناسب ترین و درعین حال ایده آل ترین روش ها به منظور ایجاد محیطی امن و سالم برای مراجعه کنندگان و یا کارکنان محیط های مختلف به کارگیری روش های نظافت صنعتی و حرفه ای است.

نیاز به نظافت صحیح برای جلوگیری از ریزش مراجعه کننده در دوران کرونا

مراکز خرید، فروشگاه ها،‌ دانشگاه ها، هتل ها، رستوران ها و... مراکزی با رفت و آمد بالای افراد هستند. اعمال محدودیت های مختلف ممکن است مراجعه به این مکان ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما آنچه از اهمیت برخوردار است نحوه مقابله با ویروس کرونا در این مراکز است. استفاده از چند دستگاه نظافت صنعتی ساده می تواند این اطمینان خاطر را برای مراجعه کنندگان و کارکنان این محیط ها به وجود آورد که خطری آنها را تهدید نمی کند. برخی از این دستگاه ها در ادامه ذکر شده اند.

دستگاه کفشوی صنعتی جهت شستشوی بهداشتی سطوح کف

یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در شستشوی سطوح کف دستگاه اسکرابر می باشد. این وسیله کاملا مکانیزه در دو نوع سرنشین دار و دستی طراحی شده و امکان شستشوی سریع و آسان سطوح کف را در محیط های مختلف فراهم می آورد. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از این دستگاه در ادامه بررسی می گردد.

  • تجهیز دستگاه به دو مخزن آب تمیز و آب کثیف مجزا موجب می شود تا شستشو هربار با آب کاملا تمیز صورت پذیرد در نتیجه آلودگی های یک بخش به بخش دیگر منتقل نگردد.
  • یکی از بزرگترین مزایا در استفاده از دستگاه اسکرابر عدم تماس مستقیم کاربر با آلودگی ها است. این به معنی حفظ سلامت فرد نظافت کننده به ویژه در شرایط حساس کنونی می باشد.
  • یکی از عوامل بازدارنده در انجام عملیات نظافت، نگرانی از مصرف حجم بالای آب و مواد شوینده و درنتیجه افزایش هزینه ها می باشد. اما جالب است بدانید که میزان مصرف آب و مواد شوینده در دستگاه های کفشوی صنعتی حداقل میزان ممکن و متناسب با مساحت محیط بوده و این به معنی کاهش هزینه های نظافتی و فراهم نمودن امکان افزایش تعداد دفعات نظافت می باشد.
  • سطوح مرطوب همواره از شانس بیشتری در انتقال آلودگی ها برخوردار هستند. دستگاه اسکرابر به دلیل خشک کردن سطوح کف همزمان با شستشو، از ایجاد لغزندگی در سطح زمین جلوگیری می نماید.
  • طراحی کاملا ارگونومیک، کاربر پسند بودن، عملکرد بی صدا، تجهیز به باتری و یا کابل برق، طراحی شده با مخازن در ابعاد مختلف همگی از عوامل محبوبیت و پرکاربرد بودن این دستگاه می باشد.

استفاده از واترجت صنعتی برای شستشوی آشپزخانه های رستوران و هتل

بدون شک آشپزخانه ها در گروه مکان هایی هستند که به طور مستقیم با سلامت افراد در ارتباط می باشند. طبخ غذا در محیطی آلوده و یا با استفاده از تجهیزات کثیف، نتیجه ای جز مبتلا شدن به بیماری های مختلف نخواهد نداشت. راهکار ارائه شده به وسیله نظافت صنعتی استفاده از واترجت صنعتی می باشد. دستگاه واترجت صنعتی آبگرم با امکان شستشوی سطوح هموار و ناهموار با آب پرفشار، تمامی لکه ها و آلودگی های عمیق را به طور کامل از میان بر می دارد.

آب گرم پرفشار اصلی ترین ماده به کارگرفته شده در دستگاه واترجت صنعتی آب گرم می باشد. این وسیله قادر است تا تمامی لکه های روغنی و آلودگی های چسبنده و قدیمی را از سطوح و تجهیزات آشپزخانه پاکسازی کرده و در عین حال ضدعفونی نماید. از این رو به هنگام نظافت آشپزخانه های صنعتی استفاده از این وسیله در گروه ضروریات است.

جاروبرقی صنعتی دستگاهی پرکاربرد برای نظافت

گرد و غبار یکی از اصلی ترین عوامل در بروز آلژی و مشکلات تنفسی می باشد. جمع آوری این آلودگی ها به طور پیوسته یکی از اصلی ترین شروط در ایجاد محیطی ایمن و سالم است. از آنجایی که جاروبرقی های خانگی توانایی جمع آوری حجم بالایی از آلودگی ها را نداشته و امکان عملکرد طولانی مدت را ندارند استفاده از جاروبرقی صنعتی مناسب یک راهکار ویژه است تا به این ترتیب بخش هایی نظیر لابی، فرش و موکت، محوطه های بیرونی و داخلی مکان هایی نظیر هتل ها، رستوران ها، سالن سینماها، فروشگاه ها و مراکز خرید و... پاکسازی گردد.

شریف صنعت پارسا ارائه دهنده دستگاه های نظافت صنعتی

سایت: http://www.sharifsanat.com/

تلفن: 02145473000

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر