بازدید 6539
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

فروش اموال مازاد دولتی با جدیت بیشتری پیگیری شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه منابع بودجه‌ای سال ۹۹ روش‌های متفاوتی دارد گفت: فروش اموال مازاد دستگاه‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.
کد خبر: ۹۹۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 15 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری که به ریاست فدائی استاندار کرمان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: در ابتدای جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ابتدا مصوبات جلسه قبل پیگیری شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع بودجه‌ای سال ۹۹ روش‌های متفاوتی دارد گفت: دستگاه‌های استان کرمان باید این روش‌های تامین اعتبارات را پیگیری کنند.

وی به فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: این موضوع جدیدی است و باید از سوی مدیران به صورت جدی پیگیری شود.

۱۰۱ ملک مازاد شناسایی شده دستگاه‌های اجرایی استان کرمان فاقد سند است

حمید شیخ اسدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: تا امروز ۱۸۴ ملک ۱۸ دستگاه اجرایی استان به‌عنوان املاک مازاد شناسایی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ دستگاه پاسخ مکاتبات ما در ارتباط با املاک مازاد را نداده‌اند گفت: ۱۰۱ ملک از ۱۸۴ ملک شناسایی شده بدون سند هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان برآورد ریالی ۸۳ ملک را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای فروش ۱۶ مورد مجوز گرفته شده است.

وی در ارتباط با همکاری ثبت اسناد در موضوع سند املاک دولتی بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرائی در ارائه مدارک به ثبت اسناد نیز ضعیف عمل کردند.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌هایی که نتوانستند سهمیه اعتباری از طریق اسناد مالی خود را جذب کنند باید معرفی شوند و دلایل عدم جذب اعتبارات مشخص شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی