بازدید 8449
۱

انفجار و آتش‌سوزی ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از انفجار و آتش‌سوزی شدید در یک ساختمان چهار طبقه در خیابان فخر رازی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵ 15 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛سیدجلال ملکی با اعلام خبر انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان فخر رازی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۱:۱۳ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان فخر رازی، تقاطع خیابان نظری به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه روی همکف با کاربری تولید، نگهداری و انتشار کتاب بود و حجم زیادی کاغذ و کتاب در آن نگهداری می‌شد.

ملکی عنوان کرد: شعله زیادی از پنجره‌های واحد مذکور به بیرون زبانه می‌کشید و اطلاعات اولیه حاکی از محبوس شدن افرادی داخل ساختمان داشت که آتش‌نشانان به سرعت خود را به داخل ساختمان رسانده و عملیات خاموش کردن آتش و خارج کردن افراد را آغاز کردند.
انفجار و آتش‌سوزی ساختمان ۴ طبقه در خیابان فخر رازی
سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: چهار نفر (سه آقا و یک خانم) از همان قسمت دچار مصدومیت شده و توسط آتش‌نشانان به خارج ساختمان منتقل شدند.

به گفته ملکی، نیرو‌های آتش‌نشانان کماکان در حال جست‌وجو و ادامه عملیات هستند تا در صورت یافتن محبوس شده احتمالی دیگری، وی را از محل حادثه خارج کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چهار نفر (سه آقا و یک خانم) از همان قسمت دچار مصدومیت شده?!!دقیقا کجاست؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی