بازدید 5383
۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس: دندانپزشک وزیر نیستم!

کد خبر: ۹۹۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶ 14 August 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در زمان کرونا هم کار دندانپزشکی انجام می‌دهد یا خیر؟گفت: ‌همه بازار‌ها اکنون کساد است (باخنده)، اما من باید بگویم اصلا کار طبابت نمی‌کنم و مطب هم ندارم بلکه کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه هستم و اصلا دندانپزشک وزیر هم نیستم.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول پناه که در اواخر سال گذشته ناگهان به عنوان سرپرست باشگاه به جای انصاری فرد منصوب شد و کسی هم او را در فوتبال نمی شناخت، گفت: ارتباط من با مرحوم جعفرکاشانی از زمان باشگاه شاهین بوده و باید از کاشانی و مرحوم هادی نوروزی هم یاد کنیم. ‌
نمی‌دانم این حرف و حدیث‌ها از کجا مطرح می‌شود که من دندانپزشک بودم. این بحث هم مانند جریمه ۱۲۷هزاردلاری پرونده برانکو است که مطرح کردند. حدود سه هفته پیش گفتند سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس محروم شده و جار و جنجال زیادی راه افتاد در حالی که اصلا چنین چیزی نبود اگر بحثی هم باشد ابتدا به ما و فدراسیون فوتبال که با فیفا در ارتباط هستیم اعلام می‌شود.

رسول پناه در پایان گفت: متأسفانه برخی‌ها دنبال منافع شخصی هستند دو سال پیش هم که پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شد دلیل آن مشخص نشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
بنده خدا یه ایمپلنت ویه جرم گیری انجام
داده تا به این پست رسیده
روا نیست اینطور اذیتش کنید :-)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر