بازدید 12600

توصیه مشاور روحانی به کنکوری‌ها

مشاور رئیس جمهوری خطاب به داوطلبان کنکور سراسری گفت: لطفاً وقتی را که صرف تلاش برای تعویق یا عدم تعویق آزمون می‌کنید، صرف درس خواندن کنید.
کد خبر: ۹۹۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴ 13 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر خطاب به داوطلبان کنکور سراسری نوشت:

«‏داوطلبان عزیز

سلام

لطفاً وقتی را که صرف تلاش برای تعویق یا عدم تعویق آزمون می‌کنید، صرف درس خواندن کنید.

ان‌شاءالله آزمون سراسری با هماهنگی دولت، خانواده‌ها و داوطلبان در زمان مقرر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مناسب برای سلامت عمومی برگزار خواهدشد.»

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور درخواست هایی از سوی برخی داوطلبان آزمون‌های ورود به دانشگاه سال ۹۹ اعم از آزمون‌های دکترا و تحصیلات تکمیلی و آزمون سراسری مبنی بر تعویق برگزاری کنکور مطرح شد.

با تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا آزمون‌های دکترا و کارشناسی ارشد پس از چند ماه تأخیر، طی هفته‌های گذشته برگزار شد. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تعویق برگزاری آزمون سراسری مطرح شد، اما شامگاه سه شنبه وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که ستاد مدیریت کرونا با هرگونه تعویق در برگزاری آزمون سراسری مخالفت کرده است؛ بر این اساس آزمون سراسری در تاریخ مصوب قبلی ستاد ملی مدیریت کرونا (در روزهای 29، 30 و31 مرداد و یکم شهریورماه) برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی