بازدید 21707
۵

واکنش آشنا به رد صلاحیت مدرس خیابانی

حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نوشت: «‌غرور قربانی گرفت.»
کد خبر: ۹۹۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 12 August 2020

به گزارش تابناک، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت نوشت: «‌غرور قربانی گرفت.»

بررسی برنامه و صلاحیت حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت و نمایندگان پس از استماع سخنان مخالف و موافق و دفاعیات مدرس خیابانی با ۱۰۴ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع از مجموع ۲۵۴ با انتخاب حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
مجلس کاری را کرد که مردم انتظار داشتند. در دوره تصدی ایشانا غیر از گرانی و افزایش قیمت های صد درصدی و احتکار و کمبود بسیاری کالا ها چه چیزی به مردم رسیده است . البته به جای مدرس خیابانی باید حسن روحانی در جایگاه گرفتن رای اعتماد قرار می گرفت که قطعا نصف خیابانی هم رای نیم اورد.
خب!!!!!!!
نهایت کاری که این آقای آشنا در دولت انجام میدهند گهگاه یه توییت میزنند مثلا توییت قبلیشون این بود که به مردم توصیه کرده بودن در تصمیمات اقتصادی خودشون یک هفته صبر کنند خیلی تاثیر گذار بود حالا هم میفر مایند غرور قربانی گرفت حرفهای بی سر و ته معلوم نیست واسه این توییت ها چقدر حقوق میگیرند کاش رییس جمهور بعدی این شغل رو به من بدن چون من هم از عهده این کار بر میام
مدرس خیابانی قربانی زیاده خواهی واعظی در امور دولت شد
من سوالم اینه که آقای آشنا بابت توئیت هایی که میکنه ماهی چقدر حقوق میگیره؟
کار دیگه ای هم داره یا فقط به جای آقای روحانی وظیفه تیکه انداختن به بقیه رو داره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار