بازدید 8252
۴
ماجرای این روزهای زندگی محمدباقر یخکشی کشتی گیر ملی پوش ایران

صبح‌ها بنایی و شالیکوبی، عصرها تمرین برای المپیک!

همیشه پیش خودم اینطور فکر می‌کنم که انگار صبح ۴ تا کشتی گرفته‌ام، کارگری‌ام را می‌گویم و به خودم اجازه نمی‌دهم عصر‌ها خستگی کار صبح را بهانه کنم و انگار عصر که به سالن کشتی می‌روم، قرار است کشتی فینال را بگیرم
کد خبر: ۹۹۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 10 August 2020

مدعی وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: صبح‌ها بنایی می‌کنم و شالیکوبی و از اینکه کارگرم خجالت نمی‌کشم.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدباقر یخکشی در مورد پیگیری تمریناتش در بهشهر اظهار داشت: داشتیم تا همین چند روز پیش خوب کار می‌کردیم که اوضاع شیوع کرونا در بهشهر و گلوگاه خیلی بد شد و مربی‌مان (اصغر بذری) در باشگاه را بست. به همین خاطر فعلا بیشتر تمرین هوازی و وزنه داریم. بیشتر سر کار می‌روم.

صبح‌ها بنایی و شالیکوبی، عصرها تمرین برای المپیک!

وی در مورد کارش نیز توضیح داد: کارگر روزمزدم. بنایی می‌کنم و شالیکوبی. مشکلی هم با این قضیه ندارم. از اینکه کارگرم خجالت نمی‌کشم. آن زمان هم که ملی‌پوش جهانی شدم به رسول خادم گفتم که در مازندران چه کاری می‌کنم. من اصلا کشتی را با بنایی شروع کردم. نه پول دارم و نه پارتی، خانواده‌ام نمی‌تواند ساپورتم کند که صرفا تمرین کشتی انجام دهم. خودم باید آن‌ها را حمایت کنم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: من همیشه پیش خودم اینطور فکر می‌کنم که انگار صبح ۴ تا کشتی گرفته‌ام، کارگری‌ام را می‌گویم و به خودم اجازه نمی‌دهم عصر‌ها خستگی کار صبح را بهانه کنم و انگار عصر که به سالن کشتی می‌روم، قرار است کشتی فینال را بگیرم. به خاطر نوع کاری که انجام می‌دهم، هیچ‌وقت هم نمی‌گویم بدنم آماده نبود و ضعیف بودم. چون همیشه فعالیت بدنی دارم و هیچ‌وقت نمی‌گویم امروز کارم زیاد بود و خسته‌ام.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
درد و بلات بخوره تو سر اون ورزشکارایی که میلیاردی براشون خرج میشه ، اونوقت نتیجه هم نمیگیرن ... بعدش ادعا هم دارن ... این ادعاشون خیلی زور داره ...
احسنت
شیر مرد مازندران
هزاران درود بر شما جوان اصیل ایرانی
آفرین به ورزشکار با غیرت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل