بازدید 12782

آمریکا: نباید بگذاریم ایران ثروتمند شود

نماینده دولت آمریکا در امور ایران گفت که نباید اجازه داد ایران ثروتمند شود، چرا که به ادعای وی در این صورت به سمت سلاح هسته‌ای خواهد رفت.
کد خبر: ۹۹۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 05 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «برایان هوک» نماینده دولت آمریکا در امور ایران، در سخنانی در خلال نشست امنیتی آسپن، بر ضرورت ممانعت از ثروتمند شدن جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

او مدعی شد: «ابزار‌های لازم را برای فشار بر ایران با هدف به دست آوردن نتایجی که در پی آن هستیم، به کار گرفته‌ایم. ترامپ به روشنی گفت که تهران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. اکنون نیز رایزنی‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در جریان است.»

برایان هوک همچنین ادعا کرد: «ایران در برابر درخواست‌ها برای گفتگو مقاومت می‌کند. نباید بگذاریم ایران ثروتمند شود؛ چرا که در این صورت به سمت سلاح هسته‌ای خواهد رفت.»

نماینده دولت آمریکا سپس در سخنانی تفرقه‌افکنانه، مدعی شد که «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، مقابله با کتائب حزب‌الله را بسیار زود آغاز کرده است و طبق گزارشات همپیمانان ایران در نتیجه فشار‌ها تضعیف شده‌اند.

برایان هوک هفته گذشته نیز در سخنانی بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید کرده و مدعی شده بود که چنانچه تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران منقضی شوند، منطقه بی‌ثبات‌تر شده و آزادی تردد دریایی مورد تهدید قرار گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۰
جناب هوک کله پوک! گفته بودی موشکهای ایران فتوشاپی هستند؟؟
امریکا و نماینده اش غلط کرد .
آمریکا هم بزاره، مختلسین داخلی نمیزارن!!
الحمدالله مسئولین خدوم کلیه ثروت ایران رو برای فرزندان و خاندان خودشون غبظه کردند و ابدا به اجازه نمی دهند تا مردم خود را به مسائل دنیوی آلوده کنند.
آنها سالانه با دلی پرخون و قلبی مطمئن میلیاردها دلار ثروت ملی را به حساب های فرزندان خود به کانادا و امریکا می فرستند و فرزندان مسئولین نیز با این پول، در کاباره ها و کازینو ها با هر برد مشت محکمی بر دهان اسکتبار می زنند
مگه دروغ گفته هر چی پول بود تو جنگ سوریه و عراق خرج کردین حالا به چکنم چکنم افتادیم تو رو به خدا قسم فقط به ما بگین مقاومت تا کی بعد از چهل سال مقاومت چرا به جایی نمی رسیم چرا جلوی دزدیهای بیت المال گرفته نمیشه چرا قیمت دلار و خودرو لحظه ای بالا میره مگه نه اینکاه پول هر کشور نشاندهنده قدرت ان است ایا با یک اقتصاد ویران و وابسته به نفت و مشتقات ان به جایی می رسیم فقط خدا کنه مسئولان نظام کمی بفکر مردم طبقه متوسط به پایین باشن که روزگار نشون داده هیچ وقت بفکر مردم نبودن خدا کنه حداقل جنگ بشه تا تکلیف همه یکسره شه
ایشون انگار در باغ تشریف ندارند ! مگر میشه ایران با اینهمه دزد و اختلاسگر که پولها رو به کانادا و آمریکا و اروپا انتقال میدهند و سیل انتقال پول به یمن و لبنان و فلسطین و سوریه و ونزوئلا و هزاران جای دیگه ثروتمند بشه ؟!؟!؟!؟!؟!؟
نمی خوات شما نگذارید، خیلی ها در ایران همین کار را بسیار بهتر از شما دارند انجام می دهند، جوری که به خواب هم نمی بینید!!!!!!!!!
ما خودمان با دست خودمان سرمایه هایمان را به باد دادیم و نیاز نیست شما ما را فقیر کنید ما به اندازه کافی فقیر تر شدیم به همیت مسولان دلسوزمان من بازنشسته 8 سال پیش 1000 دلار می گرفتم الان 230دلار می گیریم چون در امد ما به ریال و هزینه به دلار است ما با دست خودمان با عملکرد ضعیف و نداستن ساسیت کشور را دچار بحران کردیم و دلار هایمان در کشور های خارج بلوکه شده و انها هم می گویند هر جنسی که ما خودمان دوست داریم به شما می دهیم اقای احمدی نزاد گفت تحریمها کاغذ پاره است الان متوجه شده اند نه تحریم کمر مرذم را شکسته است ولی برای مسولان بی تاثیر است چون انها حقئقهای نجومی می گیرند و فرزندانشان در پناه دشمنان مشغول مشغول تفریح و سرمایه گذاری هستند و اگر احیانا پولی هم داشته باشیم به کشور های فقیر اهدا می کنیم تا در تگنا نباشند برادران سوری و لبنانی و فلسطینی و نیجریه ای از ما واجب تر هستند چون در دین ما تاکید شده است همسایه واجبتر از خودمان است البته در صورتی که مسولان به مشقت نیافتند اگر امریکا تحریم تسلیحاتی هم نکند ما دیگر پول نداریم اسلحه بخریم مگر اینکه برادران چینی و روسی از اسلحه های عهد قجر تحویلمان دهند تانبناک عزیز نگران نباش ما هر چه بنویسیم شما با رسالت ازاد اندیشی و دشمن شکن سانسور می کنید چون اگر سانسور نکنید کشور عزیمان لطمه می بیند و دشمنان از پیشرفت معجزه اسای ما بی خبر می شوند امریگا اول برود دلار هایش را ازران کند بعد برای ما نسخه پیچی کند امریکا در مدت این 40 سال نتوانسته است دلار را ثابت نگه دارد و مردمش بیش از اندازه متضررشده اند و اقتصادشان فلج بقول احمدی نزاد در اینده نزدیک امریکا ورشکسته خواهد شد ما قدرت منطقه خواهید شد به کوری دشمن
وا... چرا/
ان شاءالله با مقاومت ملت ایران دشمنان راه به جایی نخواهند برد وبزودی شاهد شکسته شدن گردن مستکبران آمریکایی خواهیم بود
پمپئو: ما در سازمان سیا آموزش دروغ گویی داشتیم
اگر قرار بر نداشتن سلاح هسته ای بود، برجام بهترین ابزار برای جلوگیری و بازرسی شورای حکام بود
داداش حرص نخور، مسئولین ما خودشون قبل از توصیه شما شروع کردن به بدبخت کردن ایران.
چه استدلال مسخره ای. مغزشون اونقدر درمانده شده که از آوردن بهانه های به ظاهر محتمل هم درمانده اند.
شما نمی‌خواد نگران ثروتمند شدن ما باشید. اختلاسگران و متقلبین محترم از داخل خودشان اجازه همچین چیزی را نمی‌دهند.
بریان هوک بیشتر شبیه کمدین، هنر پیشه های فیلم های کمدی هالیوودی تا یک سیاستمدار ! تنها تخصص خدمت به جریان صهیونیسم جهان و ایرانستیزی این شخص می باشد.. خداوند دشمنان میهن و ملتم را پست و حقیر کرده
آمریکا: نباید بگذاریم ایران ثروتمند شود
چهل سال از این حرفها ی مفت زدید خوتان هم به این حرفها اعتقادی ندارید
شما ها یک چیزی میگویید که نگوید فلانی در زمان مسئولیتش هیچ حرفی برعلیه ایران نزد
اولا غلط می کنید دوما هزینه تراشی هزینه باید پرداخا کنید سوما تجربه استقلال نسبی ایران که مردم چشیده اند از دست رفتنی نیست چهارما امیدوارم روش تحلیل سرمایه اجتماعی توسط سیستم ایران اصلاح شود تا مجددا غلط نکنید
شما نگران نباش قبل از اینکه شما اقدام کنید دزدان خانگی ایران را غارت کرده اند و چیزی نمانده که شما برایش تلاش کنید.
گدا نشویم ثروت پیش کش
اگر خداوند چیزی را بخواهد انجام دهد انجام خواهد داد و در مقابل خواست خداوند آمریکا که خود در گیر کروناست هیچ رقمی نیست. ما در طول تاریخ از این کُرکُری ها زیاد شنیده ایم و دماغ بعضی ها مثل صدام را که ادعای گرفتن تهران را داشتند به خاک سیاه مالیدیم. بهتر است آقای برایان هوک قدری تاریخ کشور ما را مطالعه کنند. لازم نیست که زیاد هم دور بروند مطالعه همین هشت سال دفاع مقدس کافیست که ایشان زبان در قفا کنند و لب بدوزند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی