بازدید 4437

هدیه ارزشمند تراکتور و شهرخودرو به استقلال و سپاهان

کد خبر: ۹۹۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 01 August 2020

شب اول بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر تنها یک برنده داشت اما دو سه تیمی که اصلا دیشب بازی نداشتند، حال و روز برنده‌ها را داشتند و از نتایجی که رقم خورد لذت بردند!

به گزارش تابناک ورزشی، در اولین شب از برگزاری بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم، سایپا تنها تیمی بود که برنده از زمین خارج شد. شاگردان نارنجی وفادار که وفاداری عجیب به نتیجه مساوی داشتند بعد از پنج مساوی پی در پی، این بار در حالی که چیزی به پایان بازی و مساوی ششم نمانده بود با گل آرمین سهرابیان ماشین سازی بدون سرمربی تبریز را شکست دادند تا جهش بلند بالایی در جدول داشته باشند. نتیجه سه بازی دیگر اما مساوی شد؛ مساوی در تبریز و آبادان به نفع استقلال و سپاهان و حتی فولاد و مساوی در اصفهان به سود تمام پایین جدولی ها...

تراکتور و پیکان؛ برنده بی برنده
اولین بازی دیشب در تبریز آغاز شد، در یادگار و در حالی که اشکان دژآگه روی سکو‌های ورزشگاه نشسته بود و بازی تیمش را می‌دید. تراکتور با سه امتیاز این بازی می‌توانست شمار امتیازات خود را به عدد ۴۸ برساند و پیکان هم اگر برنده می‌شد با ۲۶ امتیاز موقتا فانوس سقوط را زمین می‌گذاشت، اما بازی تبریز برنده و بازنده نداشت و این مساوی رقبای پیکان در پایین جدول و رقبای تراکتور در بالای جدول را خوشحال کرد. ساکت الهامی و ویسی با این مساوی‌ها شاید فعلا روی نیمکت تیم‌های خود بمانند، اما خودشان بهتر می‌دانند هیچ کدام با جمع کردن یک امتیاز یک امتیاز به سرمنزل مقصود نمی‌رسند.

این درست که حالا تراکتور با ۴۶ امتیاز موقتا دوم است، اما فقط کافی است بازی امشب استقلال و سپاهان مساوی شود آن وقت هر دو تیم تهرانی و اصفهانی در جدول بالاتر از تبریزی‌ها خواهند بود.

اصفهان همچنان منتظر نسخه شفابخش لوکا
اصفهان که دوباره سراغ لوکا بوناچیچ رفته، همچنان منتظر است این مرد کروات نسخه‌ای شفابخش بنویسد و ذوب آهن که با منصوریان بسیار بد نتیجه گرفته بود و با جانشین منصوریان هم موفق به فرار از منطقه خطر نشده بود را شفا بدهد، اما نکند لوکا با دوا و شفا غریبه شده باشد و طبابتش کور کند؟ ذوب آهن این بار مقابل نفت مسجد سلیمان که نه امید سهمیه دارد و نه بیم سقوط، می‌توانست هر سه امتیاز بازی خانگی را بگیرد و خیال خودش و دیگران را راحت کند، اما داخل زمین، این نفتچی‌ها بودند که با مهدی تارتار بازی را بهتر شروع کردند و با گل حسین ابراهیمی هم پیش افتادند.

هرچند این برتری تا پایان دوام نداشت و گل مسعود ابراهیم زاده در نیمه دوم باعث تقسیم امتیاز شد تا استرس سقوط احتمالی همچنان با ذوب آهن باشد. ذوبی‌ها حالا با ۲۶ امتیاز تیم دوازدهم جدول هستند، اما اگر فردا پارس جنوبی و گل گهر در بازی‌های خانگی برنده شوند، ذوب آهن تا رده چهاردهم و مرز سقوط پایین می‌رود.

سایپا و ماشین سازی؛ نازک نارنجی نباش!
خودرو ساز تهرانی که اگر فوتبالش هم مثل خودرو ساختنش باشد محکوم به فناست، بالاخره بعد از ۵ مساوی متوالی طعم پیروزی را چشید و در جدول رده بندی جهش بلندی داشت. ماشین سازی تا دقایق پایانی سایپا را متوقف کرده بود و خودش را ۲۸ امتیازی می‌دید، اما سایپا با گل دقیقه ۸۷ آرمین سهرابیان، مدافع مغضوب استراماچونی که مجبور شد از استقلال به سایپا برود، صاحب سه امتیاز باارزش شد و حالا با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول است. سایپا که شبیه نازک نارنجی‌ها شده بود، حالا امید زیادی به بقا دارد، ولی رقابت در خانه‌های پایین جدول به حدی نزدیک است که فعلا نمی‌توان حرف از ماندن زد.

برزیل ایران رفع اتهام کرد
وقتی بازی نفت آبادان و شهر خودرو با اشتباه‌های مدافعان تیم میزبان شروع شد، خیلی‌ها به نفتچی‌های آبادانی تهمت زدند، اما وقایعی که در نیمه دوم رخ داد، مشخص کرد تمام تهمت‌ها بی اساس بوده است. نفت که با گل دقیقه ۸۱ محمد قاضی از مهمان خود عقب افتاده بود، با پنالتی دقیقه ۹۲ عیسی آل کثیر از شکست گریخت تا با ۳۸ امتیاز تیم هفتم جدول باشد. شهر خودرو هم ۴۴ امتیازی شد، ولی فعلا نمی‌تواند حرف از گرفتن سهمیه بزند.

بازی‌های این هفته، امروز شنبه با ۴ بازی به پایان می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار