بازدید 27216

۳ مصدوم در اثر ریزش آوار در خیابان بهار تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن سه نفر در حادثه ریزش آوار در خیابان بهار تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 31 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وحید شادی‌نیا در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: حادثه ریزش آوار ساعت ۱۶:۳۴ به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع حادثه آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این خصوص گفت: بعد از ظهر امروز با گزارش وقوع حادثه آوار در ساختمان در حال تخریبی در خیابان شهید رنجبر و گرفتاری کارگران در زیر آوار، آتش نشانان جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، علیرضا زبردست با اشاره به واکنش سریع آتش نشانان در اجرای عملیات امدادی این حادثه بیان کرد: ساختمان مستهلک به هنگام تخریب دچار ریزش شد و دو کارگر در این حادثه از زیر آوار جان سالم بدر برده و کارگر دیگر در زیر آوار گرفتار شد.

وی افزود: کارگر مدفون بر اثر سنگینی آوار دچار تنگی نفس شدید شده بود که تیم اعزامی با رعایت اصول ایمنی و امداد و نجات در عملیات آوار به کارگر دست یافته و با نصب دستگاه تنفسی، او را نجات دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از رها سازی کارگر مصدوم، وی را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

بر اساس این گزارش، اجرای عملیات امدادی این حادثه را آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۱ و ۲ به پایان رساندند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار