بازدید 14704
ذوالنوری:

احتمال حمله پهپادی و موشکی به نطنز منتفی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی احتمال حمله پهپادی و موشکی و پرتاب بمب یا راکت به نیروگاه هسته‌ای نطنز را تکذیب کرد و گفت: انفجار صرفا منشاء داخلی داشته که جزئیات آن را فعلا نمی‌توانیم بگویم.
کد خبر: ۹۹۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 31 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مورد پرونده قاضی منصوری گفت: روال این پرونده در حال طی شدن است و قوه قضاییه موشکافانه در حال پیگیری پرونده است، اما از آن جا که بخشی از کار در اختیار قوه قضاییه نیست و محل وقوع این جنایت در خارج از مرزهای ما بوده است، قدری کار با کندی پیش می‌رود که طبیعی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما نیز به عنوان کمیسیون امنیت ملی درباره این موضوع در تماس و ارتباط هستیم.

ذوالنوری همچنین در مورد ماجرای نیروگاه نطنز اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام شده و بازدید میدانی که از محل حادثه داشتیم و طی ارتباطاتمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان انرژی اتمی، سازمان پدافندی ارتش، وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و همچنین هوا و فضای سپاه پاسداران، موضوع روشن شده اما برای اعلام کردن محذور هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه مسلم است اینکه احتمال حمله پهپادی، موشکی و پرتاب بمب یا راکت از دید ما منتفی است و صرفا منشاء انفجار از طریق عناصری در داخل وجود دارد که چون موضوع در حال بررسی است جزئیات آن را بیان نمی کنم البته ابعاد موضوع برای ما روشن شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر