بازدید 4617
بازتاب

بهاروند: فدراسیون ایرادهای مدنظر فیفا را برطرف کرد

در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت شود تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود. با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا رفع شده
کد خبر: ۹۹۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 28 July 2020

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی‌شود و باید بخش‌های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در مجمع سالیانه هئیت فوتبال استان البرز عنوان کرد: فوتبال در لیگ برتر خلاصه نمی‌شود و باید بخش‌های دیگر هم مورد توجه قرار بگیرد. واقعیت این است که امروز بیشترین بار فوتبال بر دوش هیات‌های استان‌ها و باشگاه‌ها است و در شرایط فعلی باید بخش خصوصی کمک حال فوتبال باشد. هزینه کردن در ورزش سرمایه است و باید قدردان عزیزانی باشیم که در این مسیر قدم برمی دارند.

بهاروند: فدراسیون ایرادهای مدنظر فیفا را برطرف کرد

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اساسنامه کار‌های خوبی صورت گرفته است. در انتظار هستیم آخرین نظر مشورتی فیفا دریافت شود تا پس از آن زمانبندی مجمع تایید اساسنامه و سپس مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برگزار شود. با هماهنگی با مراجع ذی‌صلاح ایرادات مدنظر فیفا رفع شده است.

بهاروند درباره برگزاری رقابت‌های باشگاهی در شرایط شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: تمامی مسابقات با شیوه نامه اجرایی جدید و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور و استان‌ها برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار