بازدید 23735
فکری، تیم فرهاد را به دردسر انداخت / رکوردزنی دیاباته هم به داد آبی‌ها نرسید

انهدام آرزوهای آسیایی استقلال با آرپی چی حاج محمود! / مجیدی از تساوی تراکتور و شهرخودرو استفاده نکرد + نتایج و جدول

امشب بهترین فرصت بود تا فرهاد مجیدی، شانس تیمش را برای کسب سهمیه آسیا پررنگ‌تر از هر زمان دیگری کند، اما حریف محمود فکری، کاپیتان متعصب استقلال در دهه قبل بود که تیم نساجی را برای این مصاف هجومی بسته بود. استقلال با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و پنجم جدول باقی ماند و فاصله اش با پرسپولیس در صدر به ۱۷ امتیاز با بازی‌های برابر رسید.
کد خبر: ۹۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 23 July 2020

استقلال در نمایشی که به خصوص در نیمه دوم به شدت ضعیف بود، مقابل نساجی قائمشهر با تساوی یک بر یک متوقف شد تا در کورس سهمیه آسیا به اما و اگر برسد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم، دو تیم استقلال و نساجی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. شیخ دیاباته (دقیقه ۴۰) برای استقلال و محمد میری (دقیقه ۴۱) برای نساجی گلزنی کردند. گل میری از فاصله حدودا چهل متری و با شوتی سرکش به دست آمد که ذهن ها را به سوی شوت های از راه دور محمود فکری معروف به آرپی چی برد. مسعود ریگی (دقیقه ۱۱) برای استقلال و حسین ماهینی (دقیقه ۴۵) برای نساجی کارت زرد گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی (دقیقه ۷۵- ارسلان مطهری)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ (دقیقه ۶۶- امیرحسین خدامرادی)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری (دقیقه ۵۹- رحمان جعفری)، علی شجاعی (دقیقه ۶۶- رضا دهقانی)، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران (دقیقه ۸۹- روح الله باقری)، محمدعرفان معصومی.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی ۴۲ امتیازی شدند و در رده پنجم جدول رده‌بندی ماندند و شاگردان محمود فکری نیز با ۲۹ در ایستگاه نهم ایستادند.

شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار برابر نساجی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توانست رکورد جالبی را رقم بزند. این بازیکن با گلی که در دیدار امشب مقابل نساجی به ثمر رساند، با ۱۳ گل و عبور از مامه تیام به گلزن‌ترین مهاجم خارجی تیم استقلال تبدیل شد. دیاباته توانست با این گل، رکورد قابل قبولی را در تیم استقلال نسبت به دیگر مهاجم سابق به نام خود رقم بزند.

نیمه اول

اولین موقعیت بازی را علی شجاعی از نساجی در دقیقه ۷ با نفوذ از سمت چپ خلق کرد؛ اما شوتی که روانه دروازه استقلال کرد، راه به جایی نبرد و از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۱۰ میلیچ با نفوذ خود به محوطه جریمه نساجی و دریبل عالی، با دروازه حقیقی تک به تک شد اما شوت او را علیرضا حقیقی دفع کرد.

جدی‌ترین موقعیت این بازی در دقیقه ۲۱ رخ داد، توپ ربایی علی کریمی از بازیکن نساجی، مهدی قایدی را صاحب یک موقعیت تک به تک با دروازبان کرد و این بازیکن ریزنقش بوشهری نتوانست از این فرصت استفاده کند و علیرضا حقیقی موفق شد این توپ را دفع کند.

دقیقه ۳۰ مهدی قایدی با نفوذ خود از سمت راست محوطه جریمه، توپ را به فرشید اسماعیلی رساند و شوت این بازیکن کم جان بود و حقیقی توپ را به راحتی مهار کرد.

گل استقلال: پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازی در میانه میدان در جریان بود که در دقیقه ۳۸ مهدی قایدی با نفوذ خود به محوطه جریمه، توسط بازیکن نساجی نقش زمین شد و داور این صحنه را پنالتی اعلام و این ضربه پنالتی را دیاباته در دقیقه ۴۰ به گل اول استقلال تبدیل کرد.

گل نساجی: یک دقیقه بعد محمد میری با یک شوت دیدنی و سهمگین از فاصله 38 متری و حوالی قوس دایره میانه میدان، دروازه استقلال را باز کرد تا شادی آبی پوشان کوتاه باشد و بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

نیمه دوم این بازی با حملات استقلال آغاز شد. دقیقه ۴۷ فرصت خوبی برای گشودن دروازه نساجی داشت، اما علیرضا حقیقی این توپ را راهی کرنر کرد و در ادامه ضربه کرنر استقلال با ضربه سر دیاباته به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲، محمد میری با یک پاس دقیق محمدمهدی نظری را صاحب یک موقعیت گلزنی کرد و ضربه چیپ این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

تیم نساجی در دقیقه ۶۱ فرصت خوبی در محوطه جریمه استقلال پیدا کرد، اما فرشید باقری با حضور بموقع در محوطه، توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ضربه کرنر شاگردان فکری موجب شد، تیم نساجی به گل دوم برسد، اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه ۶۷ ارسال فرشید اسماعیلی روی یک ضربه آزاد به محوطه جریمه نساجی، می‌توانست استقلال را به گل دوم برساند اما آبی ها از این فرصت استفاده نکردند و توپ توسط علیرضا حقیقی دفع شد.

بعد از گل آفساید نساجی، بازی به شکلی آرام جلو رفت و پس از توقف سه دقیقه‌ای این بازی در دقیقه ۷۵، دو تیم با پاس کاری‌های متعدد سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر داشتند، اما فرصت‌های نصفه و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۸۵، تیم نساجی و رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شدند که شوت این بازیکن با اختلافی زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

استقلال در دقیقه ۸۶ روی ارسال وریا غفوری از سمت راست محوطه جریمه نساجی صاحب یک موقعیت خوب شد که شیخ دیاباته و ارسلان مطهری نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و توپ از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

در دقیقه ۹۰، زکی پور با نفوذ خود به محوطه جریمه تیم مقابل، توسط بازیکن نساجی سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این مساله باعث اعتراض کادر فنی شد و در ادامه داور به یکی از اعضای کادر فنی، کارت زرد داد. در پایان، تلاش دو تیم برای زدن گل برتری نتیجه‌ای نداشت و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم یک امتیاز از این بازی کسب کنند. 

انهدام آرزوهای آسیایی استقلال با آرپی چی حاج محمود! / مجیدی از تساوی تراکتور و شهرخودرو استفاده نکرد + نتایج

با این نتیجه، تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیامد و استقلال با ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول ماند و نساجی با ۲۹ امتیاز در رده نهم ماندنی شد. با این نتیجه، استقلال دیگر روی کاغذ هم هیچ امیدی به قهرمانی ندارد.

نتایج دیدارهای امروز هفته بیست‌وششم

ماشین‌سازی تبریز یک - گل‌گهرسیرجان ۲
شهر خودروی مشهد صفر - تراکتور تبریز صفر
سپاهان اصفهان یک - نفت آبادان صفر
پیکان صفر - پارس جم صفر
فولاد خوزستان ۲ - ذوب‌آهن یک
شاهین بوشهر یک - سایپا یک

استقلال یک - نساجی یک

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
از فوتبال ایران انتظاری نداریم
همه ضعیف شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
وقتی یه بازیکن درجه سه مثل وریا رو ستاره می‌دونین، دیگه چه انتظاری میشه داشت؟
حالا دیدید خودتون توان رقابت با پرسپولیس رو ندارید
می خواستید لیگ تعطیل بشه
17 امتیاز اختلاف آخه؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اینکه اسمش لیگ نیست، بگو بازی های مافیایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
برو بابا لنگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
یعنی شما توان دارید یا هرچه امتیاز جمع کردید به لطف داوران و کمیته انضباطی بوده
کیسه ها از این گل های عوارضی کاشان زیاد تو کیسه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
لنگی ها باید برن جلو، وقتی دروازه بانشون توپ رو با مرغ اشتباه گرفته بود ساکت بودن
ماخیلی دوست داستیم تیم دوم پایتخت دوم جدول لیگ هم بشه وسهمیه اسیارابگیره ولی ظاهرا نمیتونه !
راستی چهارمین قهرمانی متوالی محبوبترین تیم ایران واسیا برهواداران بیشمارپرسپولیس مبارک (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
تبانی تبانی، تف تو این قهرمانی
من بعنوان یه پرسپولیسی میگم فرهاد درحدسرمربی تیم دوم پایتخت نیست ! به ما برخورد!!!
قهرمانی برای هواداران استقلال تبدیل به رویا شده و باید قبول کنیم که استقلال دیگه به پایان راه رسیده. استقلال تمام شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
استقلال به خاطر کینه ای که بعضی ها از هویت سابقش دارن به این وضع افتاده وگرنه آخه چه معنی داره یه تیم هر فصل وقتی که بهترین بازی لیگ رو انجام میده یه دفعه از هم بپاشه
حسینی امشب خودش نبود
جام حذفی راهم میگیریم
چندساله تاج کبیر آسیا را نابودکردید امسال هم وقتی استرا را فراری دادن وتیمو ازهم پاشوندن ما منهدم شدیم
استقلال : نشسته ام به در نگاه می کنم. درچه آه می کشد. تو از کدام راه میرسی. خیال دیدنت چه دلپذیر بود. جوانی ام در این امید پیر شد. نیامدی و دیر شد.
استقلال کلا شانس یه تساوی گرفت؟چرا نمی خواهند مجیدی را عوض کنند این تیم سال دیگه ازمیانه جدول هم پایینتر قرار می گیرد
"استقلال سوراخ است." دکتر شریعتی
تابی لنگی حتی در بازی های استقلال کامنت لنگی ها رو می زاری
من بارها گفتم این طفل در حد مربی نیست
به استقلال ظلم نکنید
نه فن بلد است
نه مدیریت
شجاع خلیل زاده تازه محرومیتش اعمال میشود!!!!!!
چه قهرمانی شد امسال
اقای هدایتی هم که خریدهای خاص با منابع خاص برای پرسپولیسی ها انجام میداد اقایون خم به ابرو نیاوردند
این قهرمانی ها ساختن چه ارزشی دارد؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر