بازدید 27715
۲

زمان واریز «وام ضروری» بازنشستگان کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم وام ضروری بازنشستگان کشوری از ۷ به ۱۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 20 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فتح الله شعبانی گفت: نوبت چهارم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به میزان ۱۰میلیون تومان خواهد بود که تا پایان هفته به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از این قرار بود مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری به رقم ۷میلیون تومان در ۷ نوبت برای ۲۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط پرداخت شود، افزود: تاکنون این تسهیلات ۷میلیون تومانی در ۳ نوبت به حساب حدود ۷۵ هزار نفر از واجدین شرایط واریز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، نوبت چهارم از مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان به رقم ۱۰میلیون تومان افزایش یافته است که تا پایان هفته به حساب بالغ بر ۲۴هزار نفر واریز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
سلام با تشکر از زحمات سازمان بازنشستگی در راستای ارتقای معیشتی بازنشستگان خواستم عرض کنم اینجانب در مرحله اول مبلغ 7 میلیون تومان وام گرفتم که الان به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده بنابراین با توجه به نیاز مالی در این شرایط کرونایی درخواست واریز مابه تفاوت رو دارم.
من این ماه نوبتم هست لطف کنید زودتر وام رو و اریزش کنید بخدا خیلی نیا ز دارم با تشکر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان