بازدید 9365

دستگیری تمامی تحریک کنندگان تجمع بهبهان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تمامی افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه بهبهان پس از شناسایی دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 20 July 2020

به گزارش «تابناک»، سردار حیدر عباس زاده یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از شهروندان بهبهانی به بهانه گرانی در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کرده و اقدام به شعارهای ساختار شکنانه کردند.

وی گفت: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس، نیروهای امنیتی و بسیج و نیز مردم با بصیرت بهبهان در کمترین زمان ممکن این تجمع برچیده شد و افراد متفرق شدند و هیچگونه خسارت مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: جمعه شب گذشته هم جمع زیادی از مردم بهبهان در یک اقدام خودجوش در محکومیت این تجمع ساختارشکنانه راهپیمایی کرده و خواستار برخورد با این افراد شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در همان شب آرامش به شهر بهبهان برگشت و نیروهای پلیس اوضاع را تحت کنترل گرفتند و هیچگونه مشکلی در حال حاضر در این شهرستان وجود ندارد.

سردار عباس زاده گفت: حمایت گروهک‌های تاریخ مصرف گذشته از اجتماعات اعتراضی نوعی استیصال و درماندگی آنهاست به طوریکه اجتماع چند نفره و معدود پنجشنبه شب بهبهان را به خود ارتباط دادندو این نشانه حقارت و بدبختی آنهاست.

وی گفت: مردم با بصیرت استان خوزستان ضمن گلایمندی از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها هیچگاه بر سر نظام با کسی تعارف نمی کنند و جانفشانی‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را اثبات کرده است به همین دلیل هم خودشان جواب اغتشاشگران را خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱
ینی کلا مردم حق هیچگونه اعتراضی ندارن؟ وزارت کشور که مجوز نمیده. هر گونه اعتراض مدنی هم که هنجار شکنی میشه شما بفرمایید کسانی که معترض هستند چگونه و کجا اعتراض کنند؟ اسم خودتونم گذاشتین مردمسالاری دینی
خوب که چی؟؟؟ اینا برا مردم شغل نمیشه خونه نمیشه
یعنی دیگر در خوزستان مشکلی نداریم!
بسیار خوب و عالی ؛ دستتان درد نکند ؛ خواهشمندم با مفسدین اقتصادی هم با همین قاطعیت و سرعت عمل ستودنی برخورد شود.
خودجوش با پوسترهای یک دست ؟!؟!؟!
اگه مَردید وراست میگید, اختلاسگران و حامیانشان رادستگیرکنید هرکی بیاد توخیابون رادستگیرکردن کار باافتخاری نیست
افرین صد افرین.....
حالا مردم را دودسته کنید
یکی اعتراض میکنه
عوض اینکه پاسخ منطقی بگیره یه عده دیگه میان به اعتراضش اعتراض میکنن
این پاره پاره کردن اجتماع ، ما را نابود میکنه
هر وقت مردم بحث گرانی را مطرح می کنند ضد انقلاب هستند آنها را سرکوب می کنید پس کی باید اعتراض خود را نسبت به این همه گرانی لحظه به لحظه اجناس بیان کنند شما خودت را بزار جای مردم
مگر تجمع کننده گان غیر از بی عرضه گی مسئولین که آن هم مثل روز روشن است چیز دیگری می گفتند؟
همون حرفهای تکراری و سناریوی همیشگی. معتر1ین اولی اغتشاشگر و معاند و مزدور و جاسوسن، بعد در حرکتی خودجوش!!! مردم میان و ابراز انزجار میکنن و میگن البته ما مشکلاتی هم داریم ولی با تظاهرات مخالفیم. بعد همه اغتشاشگرای مزدور خائن دستگیر میشن. حالا بماند که همین اعتراضها توو امریکا و اروپا توسط مردم مظلوم و رنجدیده انجام میشه و همه باید ازشون حمایت کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها