بازدید 6775
۲

تغییر در روند عملیات جستجو برای یافتن «سها رضانژاد»

کد خبر: ۹۹۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 19 July 2020

فرماندار کردکوی از تغییر روند جستجوها برای یافتن زن جوان مفقود شده در ارتفاعات جهان‌نما خبرداد و گفت: کارگروهی تخصصی در ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای بررسی کارشناسی عملیات جستجو شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم قدمنان اظهار کرد: در این کارگروه با حضور نیروهای متخصص امنیتی، انتظامی، هلال‌احمر و هیات کوهنوردی، در بالاترین سطح به‌صورت کارشناسی شده کار جستجو بررسی می‌شود تا بتوان به یک جمع‌بندی منطقی و قانع‌کننده‌ رسید.

وی افزود: در حال حاضر موقتا عملیات جستجو متوقف شده تا بعد از انجام کار کارشناسی، هر نقطه‌ای که تشخیص داده شد باید بررسی شود، این کار صورت گیرد.

فرماندار کردکوی بیان کرد: با توجه به پیگیری موضوع از سوی کارگروه تخصصی، تا اطلاع ثانوی ورود شهروندان و مسافران به منطقه گردشگری شهرستان در ارتفاعات جهان‌نما ممنوع است.

گفتنی است پنجشنبه ۱۴ تیرماه سها رضانژاد به همراه گروهی از طبیعت گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت. تاکنون با وجود تلاش‌های مستمر نیروهای امدادی، ردی از وی پیدا نشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این یک خبر کذب است و صحت ندارد. بشخصه با زن برادر این دختر گمشده در تماس شدم و خیلی راحت شماره من رو گذاشت در لیست انسداد و واقعا رفتارشون شک برانگیز بود. ...
پاسخ ها
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ینی چی؟؟؟؟؟منظورتون چیه؟متوجه نمشم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر