بازدید 60974
۱

جزئیات آتش‌سوزی پاساژ علاءالدین تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاءالدین تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 16 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١١:٢٣ دقیقه روز جاری ۲۶ تیر وقوع حریق در پاساژ علاءالدین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که بخشی از سیم های برق داخل سقف کاذب در طبقه اول دچار حریق شده و آژیرهای خطر را به صدا در آورده اند اما پرسنل دوره دیده این ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند، حریق را اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بازدیدهای لازم را از محل انجام دادند و ضمن تخلیه دود محل را ایمن سازی کردند.

ملکی با تاکید بر اینکه پاساژ علاءالدین در این سالها اقدامات بسیار خوبی برای ایمن سازی انجام داده است، افزود: ایمن سازی ساختمان و مجهز کردن آن به سیستم های اعلام و اطفای حریق می تواند از وقوع حوادث گسترده جلوگیری کند. حریقی که امروز رخ داد و توسط پرسنل خود این مرکز تجاری اطفا شد، یکی از تأثیرات مثبت ایمن سازی است که شاهدش بودیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با نصب تجهیزات اعلام و اطفاء، آموزش دیدن پرسنل و ... می توان صدمات جانی و خسارات ناشی از حریق را به اندازه چشمگیری کاهش داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱
دوباره آره؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار