بازدید 7938

دستیار پرسپولیسی برای سرمربی استقلالی شهرخودرو

کد خبر: ۹۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷ 16 July 2020

مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی جدید شهرخودرو با حضور فرهاد حمیداوی مالک، علیپور قائم مقام و دیگر مدیران و اعضاء هیئت‌مدیره باشگاه در زمین تمرین منزل‌آباد برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در این مراسم فرهاد حمیداوی با آرزوی موفقیت برای سهراب بختیاری‌زاده خواستار تمرکز کامل بازیکنان و کادر فنی بر بازی‌های پیش‌رو و کسب امتیازات لازم برای حفظ جایگاه شهر خودرو در میان تیم‌های بالای جدول شد‌.

بختیاری‌زاده، سرمربی جدید شهرخودرو نیز با اشاره به توانمندی بازیکنان گفت: بازی‌های شهر خودرو را  دنبال کردم و فیلم‌های آن را هم دیده‌ام. به نظر من این تیم بازیکنانی با قابلیت‌های فنی بالا دارد و انشاالله در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی را برای شهر مشهد رقم بزنیم. احتیاج به اتحاد و همدلی داریم و با قدرت پیش می‌رویم.
 

اکبر صادقی،کاپیتان تیم شهر خودرو نیز در این مراسم تاکید کرد: تک تک بازیکنان شهر خودرو حرفه‌ای هستند و تمام تلاش خود را برای سربلندی شهرخودرو با حضور سرمربی جدید این تیم خواهند کرد.
سهراب بختیاری‌زاده در پایان این مراسم معارفه برخورد گرم و صمیمی با بازیکنان این تیم داشت و به خوش و بش با بازیکنان باسابقه
شهر خودرو پرداخت.
همچنین حسین بادامکی نیز به عنوان دستیار جدید سهراب بختیاری‌زاده به کادر فنی شهر خودرو خراسان اضافه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان