بازدید 6798

مجیدی باز هم ترکیب استقلال را تغییر می دهد

کد خبر: ۹۹۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ 14 July 2020

استقلال روز جمعه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و مانند دیدارهای گذشته، چند بازیکن امکان همراهی این تیم را نخواهند داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفت، هیچ دیداری به طور کامل بازیکنانش را در اختیار نداشت. تنها در یک دیدار و آن هم بازی با الریان قطر و با غیبت تنها فرشید اسماعیلی، همه بازیکنانش را در اختیار داشت.

برای بازی روز جمعه، تکلیف بازیکنانی که تست کرونای‌شان مثبت بوده، مشخص نیست و به احتمال زیاد نفراتی چون وریا غفوری، هروویه میلیچ، امیرحسین کارگر، فرشید باقری، سیاوش یزدانی و عارف غلامی غایب خواهند بود.

ارسلان مطهری، مهاجم استقلال به تازگی مصدومیتش برطرف شده و هنوز آماده نشده است. مسعود ریگی، هافبک آبی‌پوشان نیز برای این دیدار محروم است.

با این شرایط، در صورتی که سیستم استقلال مانند بازی نیمه دوم مقابل تراکتور تبریز، 3-3-4 باشد، روزبه چشمی و محمد دانشگر در قلب خط دفاعی و علی دشتی و میلاد زکی‌پور در دفاع راست و چپ قرار می‌گیرند. آرش رضاوند گزینه اول برای جانشینی ریگی است تا در کنار علی کریمی، فرشید اسماعیلی در خط هافبک به میدان برود. اگر سیستم استقلال 2-5-3 باشد، شاهین طاهرخانی گزینه اصلی برای جانشینی عارف غلامی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر