بازدید 10731
۲

مرگ غم انگیز «ماهان» قربانی کوچک اسیدپاشی

کد خبر: ۹۹۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 13 July 2020

پسر نوجوانی که دو سال قبل در راه مدرسه از سوی جوان همسایه مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود پس از یک دوره طولانی درمان سرانجام تسلیم مرگ شد.

به ‌گزارش ایران، اواخر فروردین سال 97 خبر اسید پاشی به پسری 12 ساله به پلیس اسلام آباد غرب اعلام شد. ماهان که از ناحیه صورت و بدن دچار سوختگی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی در حالی که حال خوبی نداشت، گفت: هنگام رفتن به مدرسه ناگهان دو مرد نقابدار سوار بر موتور راهش را سد کرده‌اند و روی او اسید پاشیده‌اند.

پدر ماهان درباره این حادثه گفت: پسرم زمان حادثه فقط دوازده سال داشت دو سال قبل بود یک روز که مثل همیشه از خانه خارج شد تا به مدرسه برود بعد از چند دقیقه زنگ خانه را چندبار پشت هم زدند وقتی در را باز کردم دیدم چند نفر ماهان را در حالی که رنگ صورتش برگشته بود به خانه آوردند؛ ماهان می‌گفت دو نفر نقابدار نفت ریختند تو صورتم.

او را به بیمارستان رساندیم و فهمیدیم با اسید سوخته است. در این دو سال چندین بار جراحی شد. یک طرف صورت، دور چشم، قسمتی از سر و پشت بدنش آسیب دیده بود یکی از چشم‌هایش بر اثر اسید نابینا شد. پسرم درد زیادی تحمل کرد.

پدر ماهان درباره عامل این حادثه گفت: پسری 23 ساله که در محله ما خانه و مغازه دارد و در واقع همسایه ما هستند چند روزقبل از این حادثه با پسرم جر و بحث کرده بود و انگار کینه او را به دل گرفته بود یک روز که پسرم به مدرسه می‌رفته او این کار را انجام داده و به قول خودش انتقام گرفته است.

بعد از دستگیری اعتراف کرد و الان هم در زندان است. ما درخواست قصاص داریم. خانواده‌اش هم هیچ تلاشی برای رضایت گرفتن نکرده‌اند. بعد از این حادثه زندگی ما نابود شد. همسرم افسردگی گرفته و خودم شب‌ها تا صبح راه می‌روم و خواب ندارم نمی‌توانستم ببینم پسرم اینقدر زجر می‌کشد.

ما برای درمان پسرمان هر چه داشتیم فروختیم و خرج عمل جراحی و بیمارستان کردیم اما سرانجام هم پسرم را از دست دادیم.

در حال حاضر با توجه به مرگ این پسر نوجوان پرونده برای ادامه تحقیقات در دادسرای این شهرستان تحت رسیدگی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر در موارد مشابه قبلي سيستم قضايي بشدت برخورد ميكرد الان شاهد تكرار چنين فجايعي نبوديم. آيا در اينموارد دستگاه قضايي نبايد پاسخگو باشد؟!
در اولین اقدام پس از اسید پاشی باید آن نواحی را به شکلی که سایر اندام ها در تماس با اسید قرار نگیرند ، شستشو داد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر