بازدید 8225

درگیری شدید مجیدی جلالی با یک بازیکن در رختکن

کد خبر: ۹۹۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 12 July 2020

دیدار حساس شب گذشته گل گهر سیرجان مقابل پیکان که باشکست دور از انتظار این تیم همراه شد،  با درگیری و جنجال همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، گل گهر سیرجان روز گذشته و در دیدار حساس و شش امتیازی مقابل پیکان تن به شکست ۲ بر صفر داد تا بیش از قبل خطر سقوط را بیخ گوشش احساس کند. این دیدار سرنوشت ساز برای گل‌گهری‌ها و خصوصاً مجید جلالی با حاشیه و درگیری همراه بود و رختکن این تیم تبدیل به محل جدل و مناقشه سرمربی و چند بازیکن این تیم بود.

یکی از نفراتی که با جلالی به مشکل خورد مهرداد عبدی بود که به دلیل عملکرد ضعیفش از سوی جلالی تعویض شد و در رختکن با سرمربی تیمش به مشاجره لفظی پرداخت و پس از آن ساکش را بست و از رختکن رفت.

یکی دیگر از بازیکنان تیم هم بابت عملکرد ضعیف منشا و اینکه در زمین راه می‌رود، ولی جلالی با او کاری ندارد سرمربی تیمش را مورد پرخاش لفظی قرار داد که جلالی در این لحظه به سمت بازیکن تیمش حمله ور شد و ورود سایرین به قائله باعث شد کار به درگیری فیزیکی نکشد.

گفته می‌شود جلالی در جریان بازی هم یک جدال لفظی با سجاد آشوری داشت و این بازیکن را با لحن تندی مورد خطاب قرار داد. به نظر می‌رسد اوضاع رختکن گل گهر بیش از حد آشفته است و این موضوع حتی مهم‌تر از جایگاه خطرناک این تیم در جدول می‌تواند عامل سقوط تیم سیرجانی باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر