بازدید 68490
دو هزار و شصت و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شانس برادر خاتمی در انتخابات از دیدِ یک اصلاح‌طلب / کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به حقوق نمایندگان مجلس / کریمی قدوسی علت انفجار در سایت نطنز را کشف کرد / «زنان باید بچه داری کنند» تکذیب شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: چرا شهید بهشتی به مسعود رجوی پیشنهاد شهرداری تهران را داد؟ / آتش سوزی بوستان نهج البلاغه عمدی بود / علیزاده طباطبایی: مجلس یازدهم ماموریت تخریب دولت را دارد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 07 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کریمی قدوسی: انفجار سایت هسته‌ای نطنز کار بازرسان آژانس است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شش بار از سایت هسته‌ای آسیب دیده نطنز بازدید کرده بودند. به نظر بخشی از خرابکاری به دلیل حضور مستمر بازرسان آژانس در این منطقه بوده است. رخداد پیش آمده و بازدید‌های انجام گرفته، موضوع پروتکل الحاقی را زیرسوال می‌برد، زیرا دسترسی بازرسان به این مراکز فقط با تمسک به پذیرش ایران طبق پروتکل الحاقی ممکن است. /خانه ملت
 
کنایه توئیتری عطاءالله مهاجرانی به حقوق نمایندگان مجلس

وزیر ارشاد دولت اصلاحات در حساب توییتری خود با نقل خاطره‌ای از مجلس اول به موضوع حقوق نمایندگان مجلس یازدهم واکنش نشان داد.سید عطاءالله مهاجرانی، نماینده مردم شیراز در مجلس اول و وزیر دولت اصلاحات با نقل خاطره‌ای از مجلس اول در خصوص نگاه نمایندگان به اوضاع اقتصادی کشور در آن دوران نوشت: «مجلس اول؟! آن سال‌ها در فضای جنگ تحمیلی گوشت گران و کمیاب بود. آقای کتیرایی عضو هیات رئیسه و مسئول امور خدمات، به رستوران مجلس دستور داده بود، مصرف گوشت را به حداقل برسانند. آبگوشت بی گوشت درست کردند. برای چای، می‌بایست فقط دو حبه قند که توی پلاستیک پیچیده بود، بگیریم.بعضی نمایندگان با موتور سیکلت و یا دوچرخه به مجلس می‌آمدند. هیچکس در ذهنش نمی‌گذشت که مجلس فرصتی برای اندوختن مال و پروار است. نمایندگان دلالی و کار چاق کنی نمی‌کردند. حقوق نمایندگان در حد متوسط حقوق در کشور بود. می‌توان اسناد مالی مجلس اول تا به امروز را بررسی کرد. چرا چنین شد؟!»
 
بانوی نماینده «زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد

محمودی، با انتشار نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیات رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد. سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها با عنوان «افشاگری یک نماینده زن علیه هیئت ۷ نفره هیات رئیسه مجلس/ به ما گفتند زن باید بچه داری کند»، اظهار کرد: مصاحبه انجام شده در خصوص دلایل عدم به کارگیری زنان جهت تصدی در سمت دبیران کمیسیون‌های تخصصی بوده است.محمودی همچنین با انتشار نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیات رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.
 
شانس خاتمی در انتخابات از دیدِ یک اصلاح‌طلب

مهدی آیتی گفت: محمدرضا خاتمی حتی به اندازه عارف نیز شانس حضور در سیاست را نداشته و ندارد. مهدی آیتی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره این موضوع که درصورت حضور محمدرضا خاتمی چه‌قدر احتمال دارد که او در انتخابات پیروز شود؟ به سایت «راهبرد معاصر» گفته است: «محمدرضا خاتمی حتی به اندازه عارف نیز شانس حضور در سیاست را نداشته و ندارد. اگر جبهه اصلاحات دارای تفکری منسجم می‌بود باید برای فعالیت‌های در سایه برنامه ریزی می‌کرد نه فعالیت‌های حضوری و عرصه اجرایی سیاست کشور، چون امروز جبهه اصلاحات اقبال عمومی را در اختیار ندارد و شانس برنده شدن کاندید اصلاح طلب حداقل است... وقتی جبهه‌ای به غروب و بازنشستگی خود نزدیک شده است عاقلانه این است که کنار بنشیند و در سایه فعالیت کند و فعالیت‌های نظری سیاسی و نرم افزاری و تبلیغی و فرهنگی داشته باشد. امروز تمام کسانی که در جبهه خاتمی و احمدی نژاد از بازگشت صحبت می‌کنند، از روی سردرگمی و بی برنامگی و پریشانی سیاسی حرف می‌زنند و این حرف‌ها شان رهبران آن‌ها را پایین می‌آورد». او ادامه داد: «این روز‌ها از طرف اصلاح‌طلبان مطالبی منتشر می‌شود که به نظر می‌رسد به دلیل بن‌بست‌های سیاسی چند سال اخیر در جبهه اصلاحات به وجود آمده‌اند. وقتی صحبت از این است که آقای عارف به‌طور جدی برای انتخابات ۱۴۰۰ تلاش می‌کند و یا احتمال مطرح شدن آقای خاتمی به میان می‌آید و یا مطرح شدن احمدی نژاد برای ۱۴۰۰ که از جانب تندرو‌های حامی او نشر پیدا کرده است، این نوع تبلیغ و این تفکر نشان از انسداد سیاسی و بن بست‌های سیاسی و سرخوردگی‌های سیاسی و بی برنامه بودن سیاسی است... به نظر می‌رسد، اگر جبهه اصلاحات امروز در میان احزاب خود دارای انسجام و وحدت می‌بود کار به اینجا نمی‌رسید».
 
زرآبادی: طرح سوال از رئیس جمهور نمایشی است

زرآبادی گفت: این جریانی که در مجلس یازدهم شکل گرفته، ادامه همان جریان مجلس دهم است. اصلا خواسته این جریان مشخص نیست و همه این اتفاقات باعث ایجاد تنش برای وزارت امورخارجه است و نتیجه این اقدامات با توجه به اتفاقاتی که در این چند هفته گذشته در سطح روابط بین‌الملل در سازمان ملل شکل می‌گیرد. سیده حمیده زرآبادی، نماینده مجلس دهم، با اشاره به تشنج صورت گرفته در هنگام گزارش به نمایندگان مجلس از سوی محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه گفت: در مجلس دهم هم متاسفانه یک تعدادی از نمایندگان بدون داشتن هر گونه راهکار و پیشنهاد مشخصی دقیقا همین تشنج‌ها را برای سیاست خارجی ایجاد می‌کردند. وی ادامه داد: برخی از نمایندگان با الفاظی مثل دروغگو و حتی بعضی مواقع خائن دانستن آقای ظریف که اتفاقاً همه این موارد بار حقوقی هم دارد، عملکرد وزارت امور خارجه را به چالش می‌کشیدند، در حالی که هیچ وقت راهکار و پیشنهاد مشخصی نداشته و ندارند.
 
علیزاده طباطبایی: مجلس یازدهم ماموریت تخریب دولت را دارد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم از هم‌اکنون ماموریت تخریب دولت را دارند، لذا برای تخریب دولت، همه تلاش خود را می‌کنند، در حقیقت نمایندگان با این اقدامات قصد دارند که زمینه را برای انتخابات ۱۴۰۰ آماده کنند. محمود علیزاده طباطبایی، در خصوص آسیب برخورد‌های جناحی مجلس یازدهم با دولت به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: جنس برخورد‌های مجلس یازدهم با دولت سیاسی است، در جایی که منافع ملی مطرح است، وزارت امور خارجه به تنهایی تصمیم نمی‌گیرد بلکه نظام تصمیم می‌گیرد. این فعال سیاسی با اشاره به صحبت‌های ظریف در صحن علنی و واکنش نمایندگان افزود: بنابراین همانطور که مشاهده کردید، در صحن علنی مجلس زمانی که ظریف پاسخ نمایندگان را داد آن‌ها هم سکوت کردند، در واقع ظریف در این جلسه در پاسخ به نمایندگان گفت، هر تصمیمی که ما می‌گیریم تصمیم نظام است و تصمیم دولت یا وزرات امور خارجه نیست.
 
دانشگاه علوم پزشکی گلستان: ۲۰۰ نفر در دو مراسم جشن عروسی به کرونا مبتلا شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۲۰۰ نفر در این استان پس از شرکت در مراسم عروسی به کرونا مبتلا و ۵ نفر فوت کردند. سراج‌الدین عارف‌نیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: پیک دوم کرونا در استان گلستان همچنان ادامه دارد و تعداد بستری‌های روزانه ما افزایش داشته است. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد اعمال و اجرای محدودیت‌ها در استان گفت: محدودیت‌ها نباید فقط در قالب مصوبه باشد و باید سفت و سخت آن‌ها را اجرا کرد، مرکز بهداشت می‌تواند در صورت رعایت نکردن مصوبات و پروتکل‌ها توسط اصناف مختلف آن‌ها را پلمب کند و به دادستانی گزارش دهد. عارف‌نیا افزود: باید قواعد محکمی برای برخورد با مراسم تجمعی ایجاد شود، زیرا تعداد مبتلایان به کرونا در استان پس از برگزاری عروسی‌ها سه برابر شده است. وی ادامه داد: در یکی از روستا‌های داشلی برون که از کرونا پاک بود، دو عروسی برگزار شد که دو هفته بعد بیش از ۲۰۰ نفر که در این دو عروسی شرکت کرده بودند به کرونا مبتلا شدند و متاسفانه پنج نفر فوت کردند.

حمایت علی ربیعی از قرارداد ۲۵ ساله با چین

علی ربیعی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره قرارداد ۲۵ ساله با چین: در این زمینه هیچ چیز محرمانه و مخفیانه‌ای وجود ندارد و در سفر گذشته وزیر امور خارجه به چین هم مطرح شده بود و در دیدار رییس جمهوری این کشور با رهبری نیز این موضوع طرح شده بود و هر زمان که توافقی در این زمینه به دست آید، همان زمان هم اعلام می‌شود.

دفن ۷۰ قربانی کرونا روز گذشته در بهشت زهرای تهران

محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد احتمال متوقف شدن اجرای طرح ترافیک در تهران گفت: ستاد کرونا در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و ما از آنجایی که نظرات‌مان «وتو» می‌شود نظری در این خصوص نمی‌دهیم و شأنمان را حفظ می‌کنیم. وی در پاسخ به این که تعداد جانباختگان ویروس کرونا در تهران چقدر است، اظهار کرد: روز گذشته ۷۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا در بهشت زهرا (س) دفن شدند. متاسفانه این آمار‌ها رشد کرده است چرا که این عدد تا دفن روزانه ۱۹ نفر نیز رسیده بود، اما روز گذشته به ۷۰ نفر افزایش یافت.

بازداشت عوامل اجرای موسیقی خیابانی در ایلام

دیروز کلیپی کوتاه در فضای مجازی پخش شد که در آن یک دختر جوان در کنار یک گروه موسیقی محلی با اجرای ساز دهل، حرکات ناموزونی در خیابان سعدی شهر ایلام اجرا کرده است. بعد از پخش این کلیپ در استان، امروز ستاد امر به معروف و نهی از منکر در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و ضدفرهنگی در ایلام بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: حرکت هنجارشکنانه و به دور از ارزش‌های اسلامی و انقلابی یک دختر جوان به همراه گروه موسیقی محلی، خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام را جریحه‌دار کرده است. بر خود لازم می‌دانیم که این حرکات زشت، ضد فرهنگی و ضد دینی در استانی که در دامن پاک زنان با عفت و با حیای آن تعداد سه هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است را محکوم کنیم. در همین راستا و به دنبال فعال شدن گروه‌های موسیقی محلی، بی‌حرمتی، رقص و پایکوبی و همچنین مطالبات عمومی و دغدغه‌های امت حزب‌الله، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بار دیگر ضمن محکومیت شدید این اقدام ناشایست و هنجارشکن، از نیروی انتظامی و دادستان مرکز استان خواستار برخورد قاطع با مسببان، عوامل پشت پرده و هتاکان به مقدسات دینی است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نسبت به اهمال و سهل‌انگاری دستگاه‌های مربوطه، حق مطالبه‌گری را برای خود محفوظ می‌داند. همچنین امروز نیز دادستان ایلام از دستگیری و بازداشت عوامل تجمع بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای اهالی ایلام در میدان ۲۲ بهمن خبر داد. افشار خسروی‌زاد گفت: در پی دریافت فیلمی از همشهریان عزیز که برگزاری یک تجمع با اجرای موسیقی خیابانی بدون رعایت الزامات فرهنگی و بهداشتی انجام شده بود، افراد مرتبط دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

آتش سوزی بوستان نهج البلاغه عمدی بود

پلیس تهران از دستگیری ۳ نفر که برای خودنمایی ۸۰۰ متر مربع از مراتع بوستان نهج البلاغه را به آتش کشیده بودند خبر داد. به گزارش فارس، سرهنگ علی محمدی با اعلام خبر دستگیری عاملان آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه تهران اظهار داشت: ساعت ۷ صبح روز گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در بوستان نهج البلاغه واقع در شمال غرب شهر تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به همراه عوامل آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از اطفاء حریق به بررسی موضوع پرداختند. این مقام انتظامی عنوان کرد: بررسی اولیه ماموران کلانتری نشان از این داشت که ۸۰۰ متر مربع از مراتع و فضای سبز این بوستان دچار حریق شده و در ادامه به ظن عمدی بودن آتش سوزی به علت و شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی پرداختند. وی با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم شناسایی و برای بررسی‌های دقیق‌تر هر دو عامل آتش سوزی با هماهنگی‌های قضایی به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند، افزود: در تحقیقات پلیسی، عمدی بودن این آتش سوزی قوت گرفت و در ادامه متهم اصلی پرونده شناسایی شد.
 
 هزار میلیارد اوراق بدهی دولت فروخته شد

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: رشد نقدینگی در سه ماهه اول امسال ۲ درصد بیشتر از پارسال شده که در قیاس با فشار‌های وارد آمده بر اقتصاد کشور بسیار محدود است و نیز الزامی برای تداوم آن در ماه‌های آتی وجود ندارد. حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دولت فروخته شد. ۶۷ درصد از منابع تامین شده برای مقابله با تبعات اقتصادی شیوع کرونا توسط بانک‌ها تامین شده. /فارس

افشای هویت جعلی ۱۹ تحلیلگر ضدایرانی در شبکه‌های اجتماعی

تارنمای آمریکایی دیلی‌بیست نوشت: در گزارشی پژوهشی، شبکه‌ای متشکل از ۱۹ هویت جعلی در شبکه‌های اجتماعی را شناسایی کرد که اقدام به تولید بیش از ۹۰ مقاله در نشریه‌های محافظه‌کار آمریکا با محوریت خاورمیانه و متمرکز بر ایران‌ستیزی کرده‌اند. یکی از این هویت‌های جعلی «رافائل بدانی» نام دارد که خود را مشاور ژئوپلیتیک و تحلیلگر ارشد روابط بین‌الملل معرفی کرده است، اما تصاویر پروفایل خود را از وبلاگ یک بنیانگذار استارتاپ در سن‌دیگو به سرقت برده و اطلاعات تحصیلی‌اش در شبکه‌های اجتماعی جعلی است. این هویت جعلی در بسیاری از نشریه‌ها و تارنما‌های محافظه‌کار آمریکایی از جمله نیوزمکس، واشنگتن اگزماینز، ریل کلیر مارکتز، امریکن تینکر و نشنال اینترست مطالبی را با محوریت موضوعاتی نظیر "چگونه عراق خود را از شر ایران خلاص کند" و یا "چگونه امارات متحده عربی جزیره ثبات در منطقه‌ای آشفته است" منتشر می‌کند. به نوشته دیلی‌بیست، بدانی حلقه‌ای از یک شبکه با دست‌کم ۱۹ شخصیت جعلی است در سال گذشته بیش از ۹۰ مطلب تحلیلی در ۴۶ نشریه متفاوت منتشر کرده‌اند که وجه مشترک آن‌ها ستایش امارات و تبلیغات برای اتخاذ سیاست سختگیرانه از سوی واشنگتن علیه قطر، ترکیه، ایران و گروه‌های مورد حمایت ایران در منطقه است.

گاردین: حمله تندرو‌ها به ظریف نشان از پیروزی امریکاست

روزنامه گاردین نوشت: تندرو‌های مجلس ایران در روز یکشنبه گذشته با نمایشی از خشم و تفرقه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه‌ی این کشور را به دروغگویی متهم کرده و با این کار خود برگ برنده‌ی اثربخش بودن تحریم‌ها بر ایجاد تنش ها‌ی عمیق داخلی ایران را به دست سیاستمداران آمریکایی دادند. سخنرانی ظریف که برای اولین باردر پارلمان تازه منتخب ایران با اکثریت اصول گرا صورت می‌گرفت، مدام با فریاد‌های نمایندگان که اورا به خاطر مذاکره با دولتمردان آمریکا در مورد توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ متهم به وطن فروشی می‌کردند، قطع می‌شد و باید منتظر می‌ماند تا رییس مجلس نظم را دوباره برقرار کند. اما  شعار‌های ممتد که چندین دقیقه به طول انجامید نشان داد که چگونه اصولگرایان از عدم موفقیت توافق هسته‌ای و بی نتیجه بودن آن در رونق اقتصاد ایران استفاده می‌کنند تا تمامی کانداید‌های اصلاح طلب را در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده منزوی سازند.

سوال از رییس‌جمهور حق قانونی مجلس است

ربیعی سخنگوی دولت گفت: سوال از رئیس‌جمهور حق مجلس است، اما معتقدیم وظیفه شناسی تنها در سایه رعایت تمام ملاحظات به پیشرفت کشور کمک می‌کند. سوال شتابزده از رییس‌جمهور در حالی که مجلس یازدهم تازه کار خود را شروع کرده به جای کمک اوضاع را پیچیده می‌کند. حواشی ایجاد شده در جریان حضور وزیر امور خارجه در مجلس بد و باعث حیرت دولت و مردم شد. آقای ظریف ترکیبی از شهامت، صداقت و صراحت لهجه است. آقای ظریف از سوی رهبری متدین، امین و دارای غیرت ملی معرفی شده اند. دست رد اعضای شورای امنیت در نشست اخیر برای ایران امیدوارکننده بوده است. اما در صورت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نگرانی ما نابودی کامل برجام است. تمام شرکای برجام نسبت به جدیت ما در اقدام متقابل اطمینان دارند. /ایسنا

چرا شهید بهشتی به مسعود رجوی پیشنهاد شهرداری تهران را داد؟

هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیرو‌های خط امام و عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان گفت: وقتی من رد صلاحیت شدم، در خانواده من آتشی به پا شد. همسرم به من گفت آقای غفاری نوشته‌اند عدم التزام عملی به اسلام، من ۵۰ سال پشت سر شما نماز خوانده‌ام، نماز من چه می‌شود؟ خاطرم هست شهید بهشتی در سال اول انقلاب به مسعود رجوی پیشنهاد داد شما بیایید شهردار تهران شوید. آقای بهشتی اصطلاحی داشت که می‌گفت انقلاب دافعه حداقلی و جاذبه حداکثری داشته باشد و تا می‌توانید جذب کنید. یک روحانی در تهران بود که به امام بدوبیراه می‌گفت، من و آقای موسوی‌اردبیلی به خدمت امام رفتیم و مطرح شد که با این آدم چه کار کنیم؟ امام فرمودند مردم پشت سرش نماز می‌خوانند؟ گفتیم بله می‌خوانند، فرمودند وقتی مردم کسی را قبول دارند، شما به چه حقی می‌خواهید دخالت کنید؟ /روزنامه شرق

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۴
کریمی قدوسی خیلی سعی دارد خودشان را مکتبی نشان بدهند ایشان عملکردش ضرر به منافع ملی کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سخنگوی شورای امنیت ملی تاکید کرد بجهت منافع ملی از بیان دلیلحادثه نطنز معذوریم واین آقا قضیه را فاش کرد...آن از افتضاحی که پس از مذاکرات پوتین وظریف ببار آورد....آندهز برخوردش با ظریف در مجلس و خوشحال کردن امریکا از نتیجه بخش بودن فشارها .....واقعا کسی نیست جلوی این فرد را بگیرد

مطمئنید که نفوذی نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
امروز شنیدم که در یک استانی در چین بخاطر مصرف موش بیماری وارد چرخه زیست در بدن چینی ها و غدای انها شده که اسمش هست طاعون خیاری . که بسیار خطرناکتر از کرونا هست و دلیل اصلی ان این هست که این ویروس اطگز طریق موش و کک وارد چرخه زیست انسانها میشود . اگر واقعا پروازی در چین دارند لغو کنند . بیچاره نشیم یه وقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
این حرکت ضد امنیت ایا عدم اطلاع رسانی که بهانه دست دشمنان می دهد برای هر نوع خبری و بازی انها ؟
سانسور نکن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مجلس اقلیت ۱۶ میلیونی حق ندارد رییس جمهور با منتخب ۲۴ میلیونی را برکنار کند . . اگر اینجور هست اگر مجلس خطا کرد چگونه میشود مجلس را منحل و انتخابات زود هنگام را اجرا کرد . ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این مجلس را تدارک دیدند و آوردند
تا یک دولت مشابه تند روهای جبهه پایداری را بر سر کار بیاورند
تا براحتی قرار داد استعماری یکجانبه با چین را به مدت ۲۵ سال منعقد کنند
ولی بشدت ، اشتباه کردند
مردم قطعا نمی گذارند
شک نکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هر کی با آواز و رقص و شادی مردم و آهنگ مخالف هست میتونه جمع کنه از ایران بره . ما که تعارف با کسی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اقای غفاری جان هرچی مرده دیگه بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هر کس با کار ضد خدایی رقص و حرکات ناموزن موافق است جایی در این کشور ندارد
مگه دولت کاری مانده که نکند به دست خودش که تخریب نشود؟!!!!!!
در ضمن وقتی قبلا جاسوس از قالب بازرسان اشکار میشد و یا این که اطلاعات و اسامی دانشمندان هسته ای توسط اژانس به ماموران خرابکار داده می شود معلوم است که این خرابکاری هم توسط همین ماموران اژانس صورت می گیرد
و معلوم نیست به چه دلیل در این ان پی تی یکطرفه ماندین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بخاطر حفظ معیشت من و شما در. ان پی تی مانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
فعلا این ان پی تی معیشت مردم را نشانه گرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اگر برجام و ان پی تی نبود
این دلار ۲۲ هزار تومان را سال ۹۵ داشتیم
و الان نصف جمعیت و جنگ داخلی بر سر غذا
همدیگر را کشته بودند
متاسفانه ، شما تند روها خواستار فلاکت بیشتر کشور و مردم هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خطاب به 22:38
اگر برجام نبود دلاری که 3500 تومنی دولت تحویل گرفت را اگر با پول برجام که نفت بود سرکوب دلاری نمی کردن الان دلار زیر 8 هزار تومن ارزش داشت و تورم های 40 درصدی هم در سال گذشته خبری نبود چون دیگر شوک به اقتصاد زده نمی شد و باز اگر دولت در این 7 سال که دنبال برجام می بود طرح اصلاح ساختار اقتصادی را به سرانجام می رساند به همراه قانون مالیات گیری از سوداگران که هر روز امروز و فردا می کند الان تورم شما زیر 5 درصد بود و دلار دیگر هم بالا نمی رفت چون وقتی تورم کم باشد و تورم امریکا هم همین قدر باشد دیگر دلار بالا نمی رفت و الان صحبت از رشد اقتصادی می کردین و نه این که بخواهید هر روز این جا امار بنویسید از دلار فلان شد و سکه رفت بالا به صورت عدد های غیر واقعی
در ضمن تندرو کسی است که اقتصاد را سیاسی کند برای رسیدن به اهدافش
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوست عزیز خشک مغز ومتعصب افراطی ایا وقتی بازرسان اژانس درهرپایگاه هسته ای مارا بازدیدمیکنند ایا ایرانی وهمکاران مادرسازمان انرژی اتمی انان را همراهی نمیکنند؟ ایا نهادهای امنیتی ما درکنارماموران اژانس نیستند؟ ایا اسن مراکز مجهز به دوربین نیست؟ چرا چرت وپرت حرف میزنید هرچه گفتند شماها باید باورتان شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جناب خشک مغز سابقه داشته قبلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اقتصاد بدون داشتن روابط خوب با کشورهای دیگر امکانپذیر نیست ، خودتون هم میدونید ، کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد
اگر قرار بر حقوق باشد که کم شود باید همه از نمایندگان بگیر تا وزیر و وزارت خارجه و سفیران و نظامی ها و...با هم کم شوندچون همه میدانند حقوق انها از 10 میلیون شروع می شود تا 20 میلیون ویک درصدی هم بالاتر حال که اکثرا کارمندان متوسط 4 میلیون می گیرند و کارگر ها هم 3/5 میلیون و بازنشسته ها هم کمتر از 3 تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کارگر 3/5؟؟؟؟؟
پیامبر گرامی اسلام در شعب ابی طالب همان یک دانه خرما را هم که با ان افطار میکرد میداد به کودکان و پیر تر ها و پیروانش هم از او تاسی میکردند و در تحریم جانانه مقاومت میکردند و اینجا هم مسئول پس از واریز حقوق ۲۳۰ میلیونی؛ همزمان با اروغ پس از نوشیدن دوغ گازدار و یک نهار چرب میگوید مقاومت میکنیم که طبیعتا گوش شنوایی نخواهد داشت.برای مقاومت ، شما مسئولان اول باید علی الحساب از دریافتیها و حقوق خود بنفع قشر مستضعف چشم ‌پوشی کنید تا شما را باور کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اقای مهردادخدیر در این خصوص نوشته جالبی در سایت عصر ایران دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
نه میخواستی نماینده مجلس مثل کارگر حقوق بگیرد؟
ان هم در مکان حساسی که اگر در اقتصاد مشکل بخورند می تواند بلغزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
جناب ۲۲:۳۰یعنی شما اینقدر ساده لوح هستید که فکر کردین برخی نمایندگان به ای صد تومن دویست تومان راضی میشن اگه اینجوری بود الان ایران گلستان بود
قراردادی که یک طرفه باشد کهان هم سرمایه گذاری چین در ایران که بیشتر برای کارگرهای چینی است در قبال فروش نفت ما به انها ولی ان وقت سرمایه گذاران ما در چین در چه صنعتی سرمایه گذاری می کنند؟ اگر یک طرفه باشد از قرداد ترکمنچای هم بدتر است این سندهای راهبردی شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چین و روسیه بدانند
که هر گونه قرار داد بلند مدت یکجانبه استعماری
با مسولان فعلی ما
قطعا از اعتبار خارج است
و بعدا با مخالفت شدید مردم روبرو خواهند شد
بله که نمایندگانی که یک دفعه ۲۰۰ میلیون به حسابشان واریز شود تحمل مقاومت در برابر تحریمها را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این مبالغ ۲۳۰ میلیون تومان که تازه پیش خوراک اول و دست گرمی است
و درآمدهای آنچنانی
را عشق است !؟
ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
231میلیون
دولت به جای این که پول ها را ببرد در بورس ویا سیگنال بدهد که دلار افزایش بدهد با یک اوراق مشارکتی می تواند همه پول های سرگردان را از این بازار ها بکشاند به سمت کار تولید وهم کسری بودجه اش را جبران کند و هم تورم را کاهش دهد
پاسخ ها
همتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
همتی چند روز پیش وعده داد که سپرده یوروی برای جمع آوری سرمایه های سرگردان و یک ساله افتتاح می کند که با این کارمقدار زیادی پول سرگردان مردم را از بازار بیرون می کشید و مردم هر دم به دنبال بازار خرید مانند دلار و سکه و مسکن نمی رفتند و با این کار مملکت به آرامش می رسید
هر کی دلش خواست بیاد کاندید بشه

رای بی رای

انتخابات ۱۴۰۰ تعطیل
خداحافظ انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خداحافظ ایران.
درمورد احتمال امدن برادر خاتمی باید بگم که اصلاح طلبها و زیر مجموعه انها از عارف و سکوتش در مجلس تا روحانی و نیلی و نهاوندیان و نوبخت و واعظی و.. انچنان ضربه ای به معیشت مردم زدند که به نظر من از محالات است که دیگه این گروه رایی داشته باشند شخصا دوست دارم عارف بیاد در انتخابات تا حسابی از خجالتش دربیایم
مشکل اصلاح طلبها و کارگزاران نداشتن صداقت با مردم و تمایل به بودن در قدرت و مماشات به هر قیمتی بود که به این شکل فاجعه بار آنرا به پایان بردند بخصوص عارف که سکوت کرده بود تا برای 1400 تایید صلاحیت شود
این گروه مجلس و تشخیص مصلحت را از دست داد و بزودی همزمان هم ریاست جمهوری و هم شورای شهرهای ایران را از دست خواهند داد و به شکل یک گروه با کارنامه فاجعه بار در ذهن ها خواهند ماند و از سیاست ایران پاک خواهند شد
آنچه باعث تعجب است این است که این گروه هنوز باور ندارد که باخته اند و رایی ندارند
استیضاح روحانی هم به نظر من شوخی است و هیچکس در شرایط فعلی بهتر از روحانی نیست که هم تقصیرها گردنش انداخته شود و هم اصلاح طلبها زیر سوال روند
گروه اصلاح طلبها منتظر انتخابات امریکا هستند که شاید فرجی شود و..که هر اتفاقی هم بیفتتد بعید است بتوانند به وضع سابق برگردند و در صورت پیروزی بایدن هم اصولگراها اجازه عادی شدن وضعیت حداقل تا انتخابات 1400 را به انها نخواهند داد
وضعیت الان به این شکل است
1- اصلاح طلبها منتظر انتخابات امریکا هستند که شاید فرجی شود که نخواهد شد
2- اصولگریان در حال انداختن تقصیرها گردن دولت هستند نمی خواهند به هیچ وجه گشایشی تا انتخابات 1400 شود تا یک رقابت راحت را ببرند
3- اصلاح طلبها اصلا حاضر نیستند قبول کنند باخته اند و استراتژی آنها شکست خورده همان روال قبل را به امید پیروزی بایدن ادامه خواهند داد
4- احمدی نژادی ها هم در حال استفاده از فرصت هستند

پس از انتخابات 1400 هم که احتمالا یک اصولگرا بر سر قدرت بیاید ممکن است مذاکره ای شروع شود که بی نتیجه و به شکل سعید جلیلی وار ادامه خواهد یافت تا انتخابات بعدی امریکا فرا برسد

اصلاح طلبها راه حلی ندارند حتی اگر به شکل تندرو درایند چوپان دروغگو شده اند اصولگرایان 15 درصدی رای دارند و اگر احمدی نژاد بیاید رای بیشتری دارد و اصولگرایان هم خواهند باخت
تنها راه حل اصولگرایان این است که احمدی نژاد را رد صلاحیت کنند تا اگر اتفاق خاصی نیفتد با 8 میلیون رای رئیس جمهور شوند
در هر حال اشتباه اصلاح طلبها بخصوص از 94 به بعد بسیار مهلک بود و گروه حذف شده قطعی هستند و اندک رقابتی اگر باقی مانده باشد بین اصولگرا و احمدی نژاد است
در واقع عارف و روحانی و سایر افراد سرشناس اصلاح طلب با انتخاب های اشتباه و سکوت پس از 24 سال به عمر اصلاح طلبها پایان داده اند و شانسی ندارد چه برادر خاتمی چه خودش و چه هر کس دیگری بیاید تفاوتی برای مردم ندارد
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
یادت رفت مثل هرشب بگویی چرا به اسراییل حمله نمی کنید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
۲۱:۵۹ به
دوست عزیز من هر شب تابناک نمیخونم و شما من را با فرد دیگری اشتباه گرفته اید بدون اینکه از جناح خاصی طرفداری کنم عین واقعیات را نوشتم
شما اگر این حرفها را قبول ندارید با چشم خودتون در عمل انرا خواهید دید
خلاصه کلام من این بود که اصلاح طلبها رایی ندارند مردم هم رایی نمی دهند
اگر در مورد نکته ای از نظر من سوالی دارید بپرسید تا جوابتان داده شود
در مورد اسرائیل من تا حالا اتظهار نظر نکرده ام و به بحث انتخابات هم ربطی نداره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
۲۱.۵۹
نه پس وایستیم تا یکی دیگه بخوریم؟ خجالت بکش و نترس یکم شهامت داشته باش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
23:17
واقعا خنگی که فکر می کنی کسی متوجه منظور اصلیت نشده...
آدرس اشتباه
| United States of America |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
روحانی اصلاح طلب نیست . اصلاح طلبان هم رفوزه شدند . اصولگرایان و تندرو ها هم مملکت را به ویرانی و حنگ خواهند کشید.
عطاءالله مهاجرانی همین چند سال پیش آقای روحانی یک شبه حقوق نمایندگان مجلس 2 برابر کرد
حقوق نجومی هم کم دولت اصلاحات نداشته
به خودتام مراجعه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مجموع حقوقهای نجمومی که اصولگرایان دو سال کشور را درگیر ان کردند بیست وهشت میلیارد تومان بود یعنی. حدودا برابر غرامتی که به سفارت انگلیس داده شد ٬ در پی حمله عزیزان ارزشی به سفارت
اگر بچه داری و خانه داری و همسری را اینقدر حقیر و بی ارزش نکرده بودید
اگر برای توجیه قوانین قدیمی استدلالهای زیانبار ارائه نکرده بودید و دلیل نصف مرد بودن زنان را نان آور نبودن انها عنوان نکرده بودید
الان مادری و فرزند آوری و فرزند پروری افتخار بود نه واژه هایی برای تحقیر
دختران امروزی به جای انتخاب کار بیرون همسری و مادری را انتخاب می کردند
راستی چرا دیه ی جنین دختر نصف جنین پسره ؟؟ چرا دیه ی جنین پسر دو برابر مادرشه ؟؟ مگه جنین نان آوره ؟؟ شاید در دنیای امروز ذاتا مردان را با ارزش تر می دانید و با سفسطه و مغلطه با استدلالهای عجیب قصد توجیه دارید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
احسنت بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چون مرد نان اور خانه است و این ملاک خدا بوده بر این که زن نباید به کار بیرون از خانه و در محیط مردانه باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بچه داری فدای کار و استخدام کردن زن کردن ان هم توسط اقایان و مردان و حالا هم چوبش را همه بخورید نوش جان ما که ازدواج نکردیم
چه می‌کنند مسئولان ایلام ماشالله یاد فردوسی پور بخیر بالاترین آمار خودسوزی داره این استان این حرکت دردآور نیست آهنگ رقص دردآور است
نمیدانم چرا اصلاح طلبان قصد دارند 1400 کسی را معرفی کنند همین الان مگه دولت دست شما نیست؟ چرا مسائل موجود را حل نمی کنید؟ برا چی مجددا می خواهید بیایید؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برای یاداوری هزار باره به صاحبان قدرت ٬ که مردم طالب کدام سلیقه میباشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خب به صاحبان قدرت یاداوری بشه برا مردم چه فایده ای داره؟ بعدش چی؟ اصلا مردم دیگه به این نوع انتخاب شدن رای نمیدن
تا ابد که نمیشه این کارها را ادامه داد
یه انتخاباتی برگزار میشه بعد میگن خودتون انتخاب کردید و رای خودتون بوده و همینه
مردم طالب چنین سلیقه ای نیستن مردم دیگه نمیخان عرفها بروند در مجلس سگکوت کنند
اون سلیقه ای که شما میفرمایید دیگه کالاش موجود نیست
وکالای انتخاب شد تقلبی بود
منکه اگه خاتمی و موسوی وکروبی هم بیان رای نمیدم
اصلاح طلب اصولگرا
تمام شدماجرا
اقای کریمی قدوسی مهم نیست که مفت حرف میزنید مهم اینه که حرف مفت نزنید
نقش دولت ها در ایران همانندنقش خدمتکاردریک خانه اعیان نشین هستند.
ممکن است با رفتن این خدمتکار و آمدن خدمتکار دیگر دیوارها و بشقاب ها کمی تمیزتر به نظر برسند ولی
برای ما اوضاع چندان تغییری نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هشتاد میلیون لایک داری
آفرین که گل گفتی
از سال 1373 مسئولان می خواهد قیمت ها را کنترل کند وخیلی موفق بودن!!!!!
البته در فرستادن مردم دنبال نخود سیاه و
یا پیداکنید پرتغال فروش را
چرا کریمی قدوسی فقط در زمین حریف بازی می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ترک عادت موجب مرض است
و خودی ها از هفتاد دولت آزاد هستند !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
علتش مشخصه به اصالت ایشون نگاه کنید.
غلط کرده حرکت موزون کرده؟؟!!!بجاش اختلاس دهها و صدها میلیاردی می کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حرکت «ناموزون» کرده
اختلاس جزء حرکات موزون محسوب میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خبرها را بخون ان دوستانت را هم می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
بنده همینجا از اینکه خاطر شهروندان مومن و ولایتمدار ایلام جریحه‌دار شده است عذر میخواهم
اینم از مجلس یک دست و انقلابی مد نظر آقایون .
مردم می دونستند و به همین خاطر دور انتخابات را خط کشیدند . اونها خیلی بیشتر از یک بار از یک سوراخ گزیده شده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
این مجلس را تدارک دیدند تا دولت را خلع ید
و یک دولت یکسان خودشان را بیاورند
و کشور را به زیر پرچم چین و روسیه ببرند
ولی کور خوانده اند
گاردین هم نگران کاندیداهای سال آینده است!!!!!!!!!!!
ما که نگرانی به اندازه کافی داریم!!!!
خود آقای مهاجرانی با این نصایحشان در لندن چگونه گذران عمر می کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به راحتی
جناب عطالله مهاجرانی و جناب هادی غفاری
این همه طمع کاری ، فساد و بی کفایتی و ناکارآمدی مسولان
و این حجم از فقر و فلاکت و بیکاری و گرانی و کمبود و نابسامانی که یقه مردم را گرفته است
قطعا نتیجه عملکرد شما و دوستانتان که بذر آنرا به زمین افشانده اید
یا بذرتان را درست انتخاب نکردید
و یا نگهداریتان اشکال داشته است
بهر حال ، مردم مقصر نبوده و نیستند
و دارند محصولات خراب شماها را برداشت می کنند !!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برایت متاسفم...چقدر راحت خود را مدیون می کنب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
منظور کل مسولان هر دو جناح در ۴۲ سال است
که چنین روزگاری فلاکتباری
برای کشور و مردم درست کردند
و اصولگرایان تند رو قطعا سهمشان خیلی خیلی خیلی بیشتر بوده است
آقای خاتمی کوچک یا هر اصلاح طلب دیگری در شرایط فعلی بیشتر شبیه به مزاحه! فقط و فقط و فقط آقای دکتر احمدی نژاد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یاد سفره نفتی افتادم.
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بهت منفی دادم . آلان مشکل ما القایده . داعش و طلبان هستند
آقای طباطبایی مجلس کاری به دولت ندارد
با بهانه هایی فقط به دنبال کسب حداکثری مواجب و منافع و امتیاز خود از دولت است
نیازی نیست بنده خدا خانم محمودی نماینده شهرضا رو تحت فشار قرار بدن تا تکذیبیه بدن
جونم ام پی تی!!!
ما ایرنیان باید ده ها بار کتاب بیشعوری خاویر کلمنته را بخوانیم که خداوند ما را موجوداتی لاف زن و بی مسوولیت و باری به هرجهت بار آورده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خاویر کلمنته مربی فوتبال بود
تنها شانس اصلاح طلبان برا انتخابات عملکرد طیف محافظه کار است
این قدر عرصه زندگی رو بر مردم تنگ کنند که دوباره مردم گول بخورند برای یک لحظه زندگی به اصلاح طلب رای دهند

البته من یکی اگر قانون مالیات بر تنفس اجباری شدن ازدواج و ... تصویب کنند ترجیج میدهم بمیرم اما \ای صندوق رای نروم
تورو قران انتخاباتو بردار هرکیو دوست داری بزار که 8 سال دیگه نگی این از ما نبود غربی بود فلان بود
شما با شادی مخالفیت ای کاش همان افراد می آمدند و گریه می کردند و گل به سر می گرفتند کاری هیچ کس نداشت
پاسخ ها
والي
| Japan |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
تنها و تنها كشور رو كره خاكي و نيز در كل كائنات كه شادي و رقص جرم ، گريه و گرياندن صواب ؛ اختلاس و رانت توبه پذير؛ دروغ و افترا و تهمت امري عادي و روزمره مي باشد ايران عزيز ماست
آدم باید بتواند حق خود را به هر طریق ممکن بگیرد نمایندگان مجلس یکشنبه بر سر ظریف فریاد زدند دوشنبه هر کدام ۲۳۰ میلیون تومان آمد به حسابشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خدا نکشتت :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
هزار لایک
از مجلس ده درصدی چه انتظاری داری داداش
خود جناب خاتمی هم بیاید فایده ندارد...همین مجلس 4 درصدی را ببینید...بقیه انتخابات هم همینه ...همش مال خودتان
احتمالا دو هفته تا یک ماه آینده خیلی از ما مردم بر اثر کرونا خواهیم مرد. یکی خود من که چند مدت در دفاتر پیشخوان برای سجام زیاد حضور پیدا کردم. دفاتری که مملو از جمعیت بود. امروز کرونا ضربه اولیه موج سوم را نشان داد با قتل عام ۲۰۰ نفر.
اثر تحریم های آمریکا بر ایران به ساعت رسیده است. دلار به ۲۲ هزار تومان رسیده و بانک مرکزی به طور کامل به تصرف اقتصادی آمریکا درآمده است. تعارف را کنار بگذارید. منتظر ماندن برای انتخابات آمریکا بیهوده است. آمریکا کم نخواهد آورد.
مجلسی ده درصدی که رییسش قالیباف باشه !! خخخخ کریمی قدوسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کرونا را شکست میدیم
علی ربیعی در نشست خبری امروز در پاسخ به سوالی درباره قرارداد ۲۵ ساله با چین: در این زمینه هیچ چیز محرمانه و مخفیانه‌ای وجود ندارد و در سفر گذشته وزیر امور خارجه به چین هم مطرح شده بود و در دیدار رییس جمهوری این کشور با رهبری نیز این موضوع طرح شده بود و هر زمان که توافقی در این زمینه به دست آید، همان زمان هم اعلام می‌شود.پی چرا جزییات آن افشا نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
هر گونه قرار داد با خارجی مخصوصا چین و روسیه باید
به همه پرسی تمام مردم ایران در تمام جهان برسد
والا از درجه اعتبار ساقط است
ژاپن
آلمان
شوروی
سه ابرقدرت که در برابر آمریکا زانو زدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
پس ببین طالبان چیه که آمریکا در برابرش زانو زده
اینهمه گرانی و تورم و اختلاس و فساد چرا قلب مردم ایلام رو جریحه دار نمی کنه آواز خواندن و موسیقی یک دختر قلب‌ها را جریحه دار می کنه اسلام فقط در موسیقی حرامیت داره درمورد اختلاس و دروغ نکاتی هم ذکر کرده
مجلس اقلیتی و انتصابی هیچ حقی ندارد ، اگر رئیس جمهوری هم ناتوانتر از اکنون باشد!
مردم مومن و شهیدپرور بلافاصله پس‌ از دیدن حرکات دختر خانم جوان دچار جراحت شدید احساساتشان شدند و به حال اغما افتادند.
خلیج چین نه خلیج فارس
دریای روس نه دریای خزر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دو کفتار و خفاش خون اشام
روس و چین
این حقوقی که نمایندگان میگیرند درست هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
این حقوق یکروزشان هم نیست
پس چرا این مسئولین دلسوز ایلام صدها جوان بیکار که پای دیوارها روزگار را سپری می کنند و برای اشتغال آنها فکری نمی کنند؟
خیلی زور داره با داشتن کشور ثروتمند ملت فقیر باشند
ما در برخورد با بعضی از موضوعات گاهی اوقات می خواهیم از افراط خارج شویم ولی داخل تفریط می شویم مثلا همین موضوع بچه داری زنان دو حالت وجود دارد حالت اول اینکه زنان اصلاً بچه داری نکنند و حالت دوم اینکه زنان کنار بچه داری به کارهای دیگر هم برسند. واقعیت این است که تربیت و بزرگ کردن فرزند کار راحتی نیست و ظرفیتی که خانم ها برای این موضوع دارند مردان ندارند و باید این موضوع در جامعه به عنوان یک افتخار و بزرگ محسوب شود نه اینکه با بیان جملات سخیف و اثبات موضوعات دیگر این موضوع کم اهمیت جلوه داده شود بخصوص اینکه ما با پیر شدن جامعه روبرو هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
فعلا که چون زنان نان اور نیستند نصف مرد ارزش دارند
یعنی نان اوری از فرزند آوری و فرزند پروری مهم تر است !
کسی میفهمه چرا ایرانیا شبا ماسک نمیزنن واقعا فکر میکنن کرونا شبا منتقل نمیشه؟ یا چرا بعد از تعطیلات عید همه ریختن بیرون ۱۶ فروردین همه جا شلوغ شد واقعا فکر میکردن کرونا بعد پانزده روز تعطیلی میره؟ تازه امسال که مدارس کلا تعطیل بود
برادر خاتمی که هیچ، اگه هرکی هم بیاد، ما دیگه در رای گیری شرکت نخواهیم کرد. لطفا این را در مغز مسئولین انتخابات فرو کنید
تابی جون، ممنونم که سانسور نمیکنی .... دوستت دارم
من یادم میاد در محلی که کار می می کنم در 8 سال به قبل یک مدیر کل داخل یک اطاق 3 در 4 بود و براحتی با بقیه کارمندان ارتباط داشت و کارها هم بهتر پیش می رفت و پروژه های بزرگی تعریف و واقعاً کار واقعی در اداره زیاد بود و همه با جان و دل کار می کردند ولی الان هر مدیر کل برای خودش یک اطاق 20 الی 30 متری اختصاص داده و صاحب دو تا مسئول دفتر و توالت و محل استراحت و امکانات اختصاصی است و اگر قبلاً پارکینگ ماشین برای مدیر کل و کارمند یکی بود ولی الان دارای پارکینگ اختصاصی و سایه بان دار است و بدون استثنا اضافه کارشان همیشه بالا و برقرار است و وضعیت طوری شده است که به خاطر این تبعیض کارمندان آن دلسوزی قبل را ندارند و پروژه ها کمتر شده و اگر هم باشد درست و حسابی جلو نمی رود و بطور کلی انگیزه ها بسیار پایین و در حد بحران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مشابه تفاوت مجلس اول
با مجلس یازدهم فعلی
یا دولت اول
با دولت فعلی
به جاش اختلاس و رانت ها رکورد جهانی زده
اگر کسی فهمید که آقای کریمی قدوسی راجع به انفجار نطنز چی گفته، لطفا برای ما هم توضیح بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
انقدر بازرس ها رفتن و اومدن سایت منفجر شده
ای کاش هموطنان اصولگرای عزیز ٬ ان زمانی که داشتند با شدت با برجام ضدیت میکردند میدانستند ریشه بسیاری از این ضدیت نتیجه خط دهی زیرپوستی گروه های. ضد انقلاب خارج نشین است و در واقع این عزیزان ندانسته بلندگوی ان گروهک ها شده بودند. باید ایراد اصلی را به. رسانه های. رسمی کشور وارد نمود ٬ که چرا در این زمینه روشنگری. نمیکردند
برای بنده سوال مهمی پیش آمده:

بالاخره اون حرکات موزون هستن یا ناموزون؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اسمش رقصه دوست عزیز و از زیباترین شاهکارهای خلقت افریدگار هست.رقص برگهای درخت یا گندمزار در باد. رقص پرندگان و حیوانات در فصل بهار ، رقص ماهی ها و دلفینها در دریا و...همه و همه از نشانه های افریدگار هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
متاسفانه همه سایتها خبر را به نقل از یک خبرنگار محلی آوردند. ایشان خواسته بغضش رو نسبت به رقص نشون بده و بجای اینکه بگه حرکات موزون گفته ناموزون. الان سوال اساسی اینه که چرا باید عین خبر بدون ویرایش بازپخش بشه. سوال پایه ای اینه که اگه حرکات موزون بود آیا اشکالی نداشت؟!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ناشناس محترم 05 23
نگرفتی منظورم چیه
نیاز به این توضیحات ابتدایی نبود
جناب ربیعی عزیز افشای مفاد قرارداد بعد از امضا چه فایده ای دارد.اگر خدایناکرده بندی در قراردادباشد که منافع ملی را نادیده گرفته باشد چه تضمینی برای ابطال ان وجود دارد
ای کاش روزی فرا برسد که تمام فکر و ذکر مسئولین فقط بر یک موضوع متمرکز شود و برای یک بار هم شده بدور از هر گونه فضای سیاسی و شعار .همگی روی مشکلات معیشتی مردم و مشکلات جوانان متمرکز شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
به همین خیال باش
چرا همیشه پشت امت اسلامی مخفی می شوید و حرف دل خودتان را به نام انها میزنید.این حربه ها دیگه رنگی ندارد.ایا دادستان برا تمام تجمعات اینطور سریع وارد میشه یا به بهانه کرونا دستور ستاد امر به معروف را اجرا کرده است.قضاوت با مردم واقعی نه خیالی و مریخی که هی مسوولین دم از انها میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آلان مردم مسولان کشور را میخواهند امر به معروف کنند چه راهکاری وجود داره .. آلان اگر رفراندم گرفته بشه که مردم آیا دوست دارید در خیابان رقص و اواز و کنسرت باشه فکر میکنی نظر مردم‌چی هست ؟ این مسایل الان جانعه نیست . اصلا این موارد گناه نیست .
شما از کجا خبر داری چی خاطر شهیدان رو مکدر میکنه؟ خاوری تو کازینو خاطر کسی رو مکدر نمیکنه؟ اختلاس هیچ خاطری رو آزرده نمیکنه؟ ول کنید بابا .شما فقط مسئول برخورد با تار موی زنان و دخترا شده اید؟
زنان باید بچه داری کنند و اشپزی کنند تکذیب شد . اگر در کشورهای دمکراتیک بود بابت شکایت مدعی العموم باید بخاطر نقص حقوق انسانی زنان محاکمه و زندانی میشد .
رقص با آهنگ و اواز مردم ایلام را جریحه دار کرد یا نه منطور ان بخش،اقلیتی هستند که حتی دیدن یک خنده و شادی مردم کل جامعه را تحمل نمیکنند .. رقص اشکالش چیست . ؟ .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
رقص ایراد دارد
اما آتش زدن دختر بچه ایلامی بخاطر فقر ایراد ندارد
من دیگر به هیچ رییس جمهوری که متولد کویر باشد رای نخواهم دارد چون بقیه کشور را هم تبدیل به کویر می کند
نمونه اش هم هاشمی رفسنجانی،خاتمی،احمدی نژاد و روحانی
نمایندگان فعلی مجلس با شعار اینکه کاخ نشینی درست نیست و باید مسولان کپر نشین و با حداقل و کمترن حقوق خدمت کنند . شما در کل ایران بگردید هیچ کسی به نوکر ۲۵ میلیون تومان حقوق نمیدن . اینطور نیست. واقعا نوکری اصولگرایان باعث درد سر ملت شده . نخواستیم بما نوکری کنید
وقتی اشرافی گری در مجلس که خود باید صف اول مبارزه با فساد اقتصادی و اداری باشد ریشه دوانده باید فاتحه آن مملکت را خواند... .
ملتی که روی دریایی از نفت زندگی میکرد ولی شب ها مجبور بود در قبر بخوابد امیدی به فردای این ملت نیست
آقای مهاجرانی من اگر از گرسنگی هم بمیرم از عربستان پولی نخواهم گرفت
، اصلا شما چرا به کشور باز نمی گردید اینجا برای امثال شما عالی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ازدرغوزستان چطور
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
میشه بفرمایید مشکل شما با عربستان چیه ؟

فقط اختلافات ایدئولوژی و مذهبی ؟
تقابل و چالش با سیاست های اقتصادی . دمکراسی . فرهنگی و حقوقی و سیاسی و بین امللی و علوم انسانی و ایدولوزی غرب حتی در بحث فلسفه غرب اروپا و امریکا باعث شد بسمت شرق و با بهره برداری از حق ونو روس و چین . برای برداشتن تحریم تسلیحاتی با سراسیمه در چنین ایامی جزایر جنوب را به چین و بابت وتو روس برای سوریه دریای خزر مجبور به عقب نشینی شوند
خوب پس معلوم شد الویت مبارزه با بیحجابی و حرکات موزون است و باید بسرعت با این موارد برخورد کنیم. و ظاهرا با اختلاس و ارتشا و دروغ و ربا و هدر دادن بیت المال و تهمت و کیف قاپی و زورگیری و مصرف مواد و پارتی بازی و رانت و .... بصورت خیلی فوری و مهم مشکل ندارد و میشود گاهی ان مسائل را ندید گرفت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
صبح که بیدار میشم وقتی تلویزیون یا رادیو را روشن میکنم باید آهنگ شاد پخش کنه . آهنگی که مردم با این گرانی و تنش های سیاسی فرسایش دهنده روح و جان‌مردم . اگر شادی نباشه بیماری روانی و روحی زیاد میشه . باید رقص و آوااز باشه . هر کی رقص و آواز دوست نداره میتونه جمع کنه از ایران بره .
با دروغی که مسئولان در خصوص کرونا و بنزین گفتند و حمایت از چینی های بی خدا دیگر رای نمیدم
رای دیگر چیست؟؟؟؟؟ سوار شدنیست یا سوار کردنی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
رای گرفتن . آزادی احزاب . حقوق شهروندی . حقوق بشر . آزادی بیان و مطبوعات و حق انتقاد و آزادی عقیده و اندیشه یک دستاورد دمکراسی غربی هست منتها اصولگرایان تمام این ابزارهای دمکراسی را بی اثر کردند و حالا میخوان رای گیری هم داشته باشند در صورتی هر کدام از این موارد و مراتب بالا را یکی را کم کنید دمکراسی دچار اشکال میشود
۲۰۰میلیون که پول زیادی برای نماینده ها نیست .نماینده قبلی شهر ما حداقل برای ۲۰نفر از فامیل های درجه یک خود ماشین پارس و ال ۹۰خرید....
خدایا به جزتوپناهی نداریم
خودت به فریادمان برس
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خداوند وضع هیچ ملتی را تغییر نخواهد داد تا خود ملت نخواهند و همت نکنند .
بورس بازان و قمار بازان تالار شیشیه ای و دلالان بازار افشار به شدت با استیضاح روحانی مخالفند به هر حال دل کندن از سود روزانه ۵ تا ۱۰ دزصد سخت است حالا به جهنم که ۷۰ میلیون ایرانی در فقر و فلاکت باشن مهم همون ۱۰ دزصدهستند ، مجلس لحظه ای نباید در استیضاح روحانی درنگ کند و مجازات سنگینی برای همتی در نظر بگیره .
اسم نمایندگان مجلس رو آوردی ما رو به یاد یه جعبه گلابی انداختی!!!
خدا میدونه چه قانون یا لایحه ای رو در مجلس میخوان تصویب کنند که یه همچی هزینههایی رو دارن به این نماینده ها میدن...خدا به خیر کنه!!
مهاجرانی هنوز روش میشه حرف بزنه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آخ گفتی

خیلی گوشت تلخه این یارو
آقای غفاری شما در زمان امام خمینی يه نمادی از روحانی تند رو بودید زبانزد عام و خاص بودید دانشگاه گیلان يادتون نرفته؟! امروز چه شده دم از اعتدال مردم سلاری میزنید آیا از گذشته خودتان نادم و پشیمانی؟ البته امثال شما که در قدرت بودید خیلی تندروی داشته و اقدامات خودسر انجام دادید
ای کاش مسئولان ما هم اعلام کنند که از این به بعد حتی اگرساعقه هم صنایع اتمی ما را بزند یا طوفانی بشود و صنایع اتمی ما آسیب ببینند یا یک نیروی خودی در آن خرابکاری کند به نام کشور جعلی ثبت خواهد شد و نیروهای ما در منطقه بلافاصله دایمونا را خواهدند زد. تا واقعا محکم و با معنا در مقابل اینها نایستید آنها همینطور به تیغ کشی خود بر بدنه ایران ادامه میدهند.
باتوجه به اینکه امیدی به ساخت واکسن کرونا نیست نمایندگان مجلس قانونی را تصویب کنند که درسال۱۴۰۰ خودنمایندگان رییس جمهوری را انتخاب کنندکه هم هزینه کمتری برای کشورداره هم مردم نفس راحتی می کشند
اینها اصلا به فکر بدبختی مردم نیستند ، از حالا تو سر خودشون میزنند برا ریاست جمهوری ، خدایا به تو پناه میبریم
باسلام. جناب مهاجرانی حرفی حقی گفتین اما چرا الآن !!! شما چیکار کردین !!
اصولگرایان اگر روشون بشه انتخابات رو کلا تعطیل می کنند . خودشون انتخاب می کنند و مردم خودجوش هم با چند تا شعار بیعت می کنند و السلام . البته تجربه ثابت کرده روی همه چیز رو دارن و چند سال دیگه شاید به همین نقطه برسیم .....
زن و شوهری که با صمیمیت و خوشبختی دارن زندگی می کنند، خودشون می تونن حق و حقوق همدیگه رو ادا کنن و نیازی به وکیل و وصی ندارن.
ستاد امربه معروف لطفا از مردم مایه نگزارید . مردم دیگه از گریه زاری و بدبختی ستوح اومدن و مردم نیاز به شادی دارن و اون گروه موسیقی در ایلام اتفاقا کار خداپسندانه ای انجام داده در شادکردن مردم و باید مورد تقدیر قرار گیرند نه مورد تعقیب .
همه مسئولين بايستي از كار بركنار شده و نيروهاي جواني كه اصلا تاكنون مدير نبوده اند مسئوليت را بدست گيرند. مگر اين با تجربه ها چه گلي به سر اين مملكت زده اند؟ جز فساد و تباهي. به نظر من آن مسئولي كه خودش را پاك و انسان ميداند بيستي بكشد كنار و پستش را رها كند.
" کریمی قدوسی: انفجار سایت هسته‌ای نطنز کار بازرسان آژانس است "
این آقا با چه علمی شده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ؟
قرارداد های یکطرفه و استعماری باید به همه پرسی مردم گذاشته بشه وگرنه از نظر مردم ایران از درجه اعتبار ساقطه! فرقی هم نمیکنه چه کسی امضا کرده باشه این قرارداد رو!!!
هیچ چینی در ایران زنده نخواهد ماند!
در دیدار رییس جمهوری این کشور با رهبری نیز این موضوع طرح شده بود و هر زمان که توافقی در این زمینه به دست آید،

یعنی وقتی کار از کار گذشت میخواهید مردم را در جریان بگذارید.
محاله مقام معظم رهبری قرارداد۲۵ ساله با چین ررا تایید کنند.مگه میشه قسمتی از کشور رو اجاره داد..هرکس در هر مقام و منصبی این قرارداد رو بسته. باید مجازات شود....
واقعا این دولت نیاز به تخریب دارد!؟ زهی خیال باطل
پاسخ ها
ع
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
باتخریب دولت هیچی نسیب کسی نمیشه با حمایت مردم دولت با دل گرمی بیشتر وظایفش را انجام خواهذ ذاد
هادی غفاری هم بعد از سالها دباره به میدان اومده یادش بخیر دهه شصت چه می کرد این آقای اصلالح طلب البتهدر زمان خودشون چیزی به نام اصلاحات معنی نداشت و اگر حرفی در این زمینه زده می شد حکم قتلت توسط امثال این اقایون صادر می شد . یادمون نرفت اعدام هویدا .......................
آقای ربیعی هفت سال آقای قالی باف صبر کردن که یکروز برسه تاشکست خودش را درچند انتخابات جبران کندآنوقت شما میفرمایید از رئیس جمهور سئوال نکنند همگی ظریف را دیدیم که چگونه نمایندها محترم تمام مردم ایران بااحترام بر خورد کردن استکبار جهانی خودش راپاک باخت ترامپ مثل موش در سوراخ خزید بیست کیلو ازوزن پمپیو کم شد وحالا هیچکس جرات نگاه چپ به مارا ندارند همه ماستهاشان را کیسه کردن همه اینها راما مدیون نما یندهای تمام مردم هستیم
درباره قرارداد ۲۵ ساله با چین . هدف از انقلاب اسلامی این بود که خاک ایران به اجنبی اجاره داده نشود پس چه شد جتما بند و تبصره ای به ان اضافه شده است یا نه امثال قراداد ترکمن چای مجددا راه به کشور باز کرده است
شهيد بهشتى مظلوم بود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی