بازدید 13328

دستگیری سه سارق لوازم داخل خودرو

کد خبر: ۹۸۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 06 July 2020

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی اظهارکرد: ۷ آذر سال گذشته شهروندی ۳۰ ساله به کلانتری ۱۱۹ مهر آباد مراجعه کرد و پلیس را در جریان سرقت از داخل خودرویش قرار داد و اعلام کرد ساعت ۱۰ شب خودروام را حوالی بزرگراه "فتح" پارک کرده بودم و پس از مراجعه با شیشه شکسته آن روبه رو و متوجه شدم یک دستگاه لپ تاپ ،حافظه جانبی و تلفن همراه در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال سرقت شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی افزود: پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و در گام نخست کارآگاهان اداره بیستم با بازدید از محل سرقت، شماره پلاک خودروی پراید مشکی رنگ که سارقان از آن در روز سرقت استفاده کرده بودند، به دست آوردند.

وی در ادامه گفت: در گام بعدی تحقیقات، کارآگاهان مالک خودرو پراید به نام "صادق" که از مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری بود را شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی، متهم را در مخفیگاهش در حوالی شهرستان اسلامشهر دستگیر کردند.

میرزکی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی دو تن از دوستانش به نام های "هاشم" و "جمشید" اعتراف و اظهارکرد پس از سرقت برخی اموال را به یک سمساری در شهرستان اسلامشهر می‌فروختیم.

وی با اشاره به اینکه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی اموال سرقتی کشف شد، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی هر دو همدست متهم نیز در دو عملیات مستقل دیگر دستگیر شدند و به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس معاون مبارزه با سرقت وسائل نقلیه پلیس آگاهی در پایان اظهارکرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر چهار متهم با قرار مجرمیت صادره از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند و بخشی از اموال مکشوفه به شهروندان مسترد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر