بازدید 14381

جزئیات برگزاری آزمون دکتری اعلام شد

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ۲۳ تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۸۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 05 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کارت‌ شرکت کلیه‌ داوطلبان‌ آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۲۳ تیر ماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لذا داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در این آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون فوق، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. همچنین سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

همچنین آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره ۲ که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالیدر کارت شرکت در آزمون باید براساس توضیحات (تذکرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ ۲۴ تیر یا چهارشنبه مورخ ۲۵ تیر ۹۹به حوزه‌های. رفع نقص کارت مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶ تیر در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

بر این اساس چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... هست، ضروری است در ساعات مشخص شده ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس ۴*۳ (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره۲‌) مراجعه کند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش، سنجاق و ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه حتی خاموش، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری کنند و به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذی ربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد و موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

همچنین همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

نحوه برگزاری آزمون برای داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. این داوطلبان لازم است از روز جمعه مورخ ۲۰ تا شنبه ۲۱ تیر با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

بدیهی است این سازمان با توجه به پیش بینی های بعمل آمده برای این داوطلبان در بیمارستان و یا در محل امنی که وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود، آزمون برگزار خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی