بازدید 65455

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۵ تیر/ باز هم مرگ و میر کرونا در ایران رکورد شکست!

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۶۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۲۹۵ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 05 July 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۴۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۶۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱ هزار و ۵۷۱ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۱۶۸ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

پیش از این بالاترین میزان مرگ و میر روزانه در کشورمان عدد 162 بود که تقریبا یک هفته پیش رقم خورده بود؛ عددی که حالا شکست و رکورد مرگ و میر در کشورمان ارتقا یافت!
پیش از این بالاترین میزان مرگ و میر روزانه در کشورمان عدد 162 بود که تقریبا یک هفته پیش رقم خورده بود؛ عددی که حالا شکست و رکورد مرگ و میر در کشورمان ارتقا یافت!

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۶ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۶ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۶
فعلا مسووولین به جای رسیدگی به اوضاع معیشتی و اقتصادی و کرونایی کشور خودمان متمرکز شده اند بر روی اینکه کی و در کجای آمریکا مجسمه های کریستف کلمب را از بين می برند تا حسابی ذوق زده شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
برخی مسئولینمون تمام فکرشونو گذاشتند که چه جوری مراسم چهلم باشکوه برای جرج فلوید بگیرند که خدای نکرده یه موقع اون دنیا شرمنده اش نباشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
تنها راهش اینه که خودمان رعایت کنیم که نمی کنیم. به خصوص جوان ترها!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
حضرات تنها چیزی که از این بیماری مرگبار نجاتتون میده ماسکه پس دست از خودخواهیتون بردارین و مثل یک بچه رفتار نکنین ماسک بزنین کودکان به ظاهر بزرگ شده بهانه نیارین برای ماسک زدن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
آخه دولت باید بیاد ماسک رو صورت ما بزنه؟ بعضی از ما خودمون یه کار کوچیک رو هم حاضر نیستیم انجام بدهیم اون وقت به زمین و زمانهم ایراد می گیریم و انتقاد می کنیم.
با ادامه این وضع و نبود واکسن و درمان و هم چنین سیاستی مناسب نسل ایرانی ها تا دو سال دیگه منقرض میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
از کجا معلوم همه اتفاقات برای همین نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بیشتر افراد جامعه بهبود پیدا می کنن و احتمالا دیگه هم مبتلا نمی شن.
حسن روحانی مدیر نمونه جهانی
با 20 استان قرمز و نارنجی و دو پیک کرونا در جهان.
با دلار 23 هزار تومانی
با قرارداد فروش 25 ساله کشور به چین
با یک تیم نخبه از معاونین و وزرا که به سادگی آب خوردن نادرست میگویند. آنها که آمده بودند آنچنان رونق اقتصادی درست کنند که بیا و ببین
در قتل عام کرونا همه شریکند. دولت و مجلس و مردم همه با هم.
بقول شاعر که مبفرماید بمیرید بمیرید در این عشق بمیرید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
مشکل روحانی نیست دوست عزیز ، شما واقعا فکر میکنید رییس حمهور کاره ایه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
مشکل روحانی نیست عزیز دل برادرررر
ببینید کشورهای درگیر کرونا در دنیا یک خبطی می کنند تست های چند صد هزارتایی در روز انجام میدهند و بی خودی امار خودشون را بالا می برند در حالی که هم با تست کمتر امار کمتر خواهند داشت هم هزینه بی خودی نمی کنند مثل ما که راه درست را در پیش گرفتیم با انجام یک دهم یا یک بیستم تست های روزانه اون کشورها اجازه نمی دهم امارمون بالا رود و دلار های ارزشمند خرج شود اینقدر دوستان گله نکنند لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
چه قلم زیبایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
مدیر ستاد مباره با کرونا س پس این کاره ای نیست کی هست
خداقوت! خسته نباشید که 163نفر را ازدیروز تا حالا سینه قبرستون فرستادین. بازهم همچنان همه روالها را عادی نگهدارید تا نسل ایرانیی وربیفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
مردم هم روبات هستند به نظر شما؟ یه وظیفه ای هم برای مردم قایل شو که رعایت فاصله و ماسک زدن رو رعایت کنن؛ من دیدم که بسیاری متاسفانه رعایت نمی کنن.
واقعیت اینه که کرونا بازی رو برده، قاطع و بی حرف و حدیث هم برده، ما هم حرفی در مقابل نمایش بی نقص و تماشاگر پسندش نداشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خیلی خوب بود لذت بردم از متنتون
رسما بمیرم سنگین تره
به چی دل خوش کنیم؟
این از سلامتی
این از قیمتا که کمرمون خورد شده
چیزیم میگیم فورا یه برچسب میزنید بهمون
الحق که بدبخت ترین مردم دنیاییم
تابناک انسانیت داشته باشی بی کم و کاست چاپ میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بدبخت ها چند گروه هستند یه گروه کسانی هستند که در آخرالزمان راهشون رو گم می کنن و دینشون رو از دست می دن.
فوتی ها
اگر چهار رقمی هم بشه
و مبتلاها
از این هم بیشتر بشه
کک
آقایون نمی گزه
چون تاوان ندانمکاری آنان را
مردم عادی میدهند
و برای آنها
اصلاً مهم نیست .
بیچاره مردم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بابا مردم که خودشون رعایت نمی کنن.
بیشتر از 50% تعداد موارد جدید، بستری می شوند. تعداد تست های روزانه را افزایش دهید.
ظریف امروز در مجلس داشت حنجره اش را پاره می کرد که ثابت کند که چین بهتر از امریکاست. ملت ایران متأسفم که همه در خوابیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
من طرفدار غرب هستم ابایی هم ندارم از گفتن ان ولی فکر می کنم اروپا با ما روراست نیست و تحت تأثیر امریکا حرکت می کند
هر روز معادل سقوط یک هواپیمای مسافربری
آمار مبتلايان خطي است و اين مويد دروغ بودن آمار بوده و يا کيت ازمايشگاهي براي تشخيص کمتر اختصاص ميدهند ضمن اينکه مرگ و مير کرونايي حداقل 4 برابر رقم اعلاميست چون توسط نهادهاي خاص به کادر درمان اجبار شده تعداد مرگ بر اثر کرونا را با ثبت مرگ بر اثر ايست قلبي و تنفسي کمتر نمايش دهند فريبکاري در همه جا بيداد مي کند اصلا با مردم رو راست نيستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
دیگه چرت و پرت نگو. شما د رراس درمانی که و اون نهادهای خاص به شما گفتن یک چهارم اعلام کنین. کدوم نهادها؟ درضمن این فوتیها مگه خانواده ندارند؟ مگه خانوادشون نمیدونسته بیمارشون کرونا داره؟ حالا تو برگه فوت نوشته باشن سکته قلبی نباید اعلام میکردن تو شبکه های اجتماعی. با احتساب حرف شما الان باید 45 هزار نفر مرده باشند یعنی این 33 هزار نفر یکی توشون نبوده متوجه این موضوع بشه و فقط شما فهمیدی؟؟؟
خواهشا یه پیگیری کنین برای کنکور دکتری که سازمان سنجش برای کارتشم اطلاعیه زده به خاطرخیلی کمتر از این خطر از اسفند تعویق خورد حالا تو پیک کرونا میخوان برزار کنن آخه چرا مسولین ما اینقدر بی فکرند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
هرچقدر هم رعايت كنند كافيه دفترچه سولات آلوده شده باشه تا نسل با سواد هم حذف بشه
هر ساعت بین ۶ تا ۷ نفر از کرونا می میرند. نه دولتمان دولت است نه مردممان مردم. همه چیز را با ساده انگاری و لاابالی گری رفع و رجوع می کنیم. هیچ چیزی در ایران جدی گرفته نمی شود.
چیزی که در تاریخ فراموش نخواهد شد این بی مدیریتی است.
گفته شده که کسانی که بهبود یافته کرنا هستند فقط سه ماه در برابر این بیماری مصونیت دارند بنابراین این بیماری رفتنی نیست فقط باید تعداد بیماران از ظرفیت بیمارستانها بیشتر نشود مراکز پرخطر باید تا اطلاع ثانیه تعطیل شوند هر محلی که باعث میشود که بیماری از کنترل خارج شود باید تعطیل شود بی توجهی دولت به این موارد وضعیت فعلی را ایجاد کرده است
شهرداری تهران حاضر نیست از درآمد طرح ترافیکش کاسته بشه و مردم را وادار میکنه که در اتوبوس و مترو از سروکول هم بالا بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
نبود طرح ترافیک هم باعث قفل شدن خیابانها میشود
از اینکه همه ماسک بزنیم خوبست،ولی در این میان ،کمک شهرداری جهت جلوگیری از دست فروشان کم سن وسال،که بقدری سمج هستند که به دامن خانمها چسبیده و تا جنسی به آنان ندهند دست بردار نیستند.همچنین نمونه آن در مترو هم زیادند.از سوی دیگر همین بچه ها که زباله جمع میکنند،چنان در سطل ها وارد میشوندکه پیدا نیستند،مشاهده کردم آن سطهای بزرگی که محکم شدهو تکان نمیخورند،سرازیر شدهوفقط پاهای آنها نمایان است وتعداد آنها روز بروز اضافه میگردد..ویک سری افراددیگر که همه میدانند ،اینها چنانچه در سطح شهر جمع آوری گردند،هم از این ویروس جلوگیری کردهو هم به چهره شهر آسیبی وارد نمیاید .
در انگلستان بعد از بیشتر از سه ماه رستورانها باز شدند نباید انتظار داشته باشیم کشوری که سه ماهه تعطیلی کرد با کشوری که 2 هفته تعطیل کرد شرایط مشابهی داشته باشتد
دنیا باید چین را در انزوا قراردهد البته ایران استثناست چون تا ۲۵ساله دیگر در خواب است
این چیزی از بی عرضگی و بی کفایتی مسئولان آمریکایی کم نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
منفی ندید به کنه مطلب توجه کنید!
دهها هزار یارانه بگیر کم شد!!!!!
نرخ مرگ ما ثابت مونده نرخ مرک دنیا داره با سرعت موشک میاد پایین. اینم قیافه گرفتن داره؟ واقعا ننی دنن چه اتفاق افتاده تا وقتی فرمون دست دکتر نمکی بود به نظر وضع بهتر بود تا سروکله روحانی پیدا شد همه چی بهم ریخت
آمار امروز استان فارس ۱۰۰۰ نفر(هزار نفر) اونوقت کل کشور ۲۵۰۰؟سایت دانشگاه پزشکی شیراز را ببینید. بسه آمار دروغ
فقط ندانم کاری...... مسئولین هیچ کار مثبتی انجام نمی دهند. و یک عده از مردم هم قضیه را به شوخی گرفته اندو حاضر نیستند یک مدت از تفریحات و سفرها دل بکنند.
این وانت هایی که هندوانه و خربزه میفروشند هم یکی از منتشر کنندگان کرونا هستند. خیلی از رهگذران همانجا دم وانت میوه نشُسته را با چاقوی وانتی پاره کرده و میل می کنند. کلاً نظارتی بر فروش مواد غذایی خیابانی نیست.
چند وقت پيش بود كه مسئولين بهداشتي وپزشكان مكرراً مي گفتن در بازگشايي فعاليتها عجله نكنيد وحداقل دوهفته ديگر ادامه داشته باشه ولي برخي آقايون دولتي اعلام كردند ما فكر معيشت مردم هستيم حالا بايد فكر قبر براي مردم باشند چون ادم مرده ديگه معيشت نمي خواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خب عزیز دل برادر، فکر قبر هم بودند. در همین تابناک خبر آماده سازی قبور برای شرایط اضطرار آمده بود
رکورد پشت رکورد ما همچین آدمهایی هستیم.

هیچم تقصیر دولت و سیاست هاش نیست مقصر فقط مردم هستن که ماسک نمی زدن.

اینم من بودم که اون اوایل که ماسک توی کشور کم بود چوون ماسک نداشتم راه به راه توی تلویزیون کارشناس میاوردم میگفتم ماسک زدن اصلا نیازی نیست و فقط مختص کادر درمانه

این من بودم که میگفتم ماسک زدن خودش ناحیه مرطوب اطراف دهان و بینی ایجاد میکنه و باعث کلونی ویروس میشه

این من بودم که میگفتم ویروس کویید 19 اونقدر ریز هست که از هر ماسکس رد میشه پس ماسک زدن فایده ای نداره

درسته؟ این من بودم کارشناس ها و اساتید و پزشکان دعوت شده به صدا و سیما نبودند که حال همه شون مدعی شدند همه تقصیر ها گردن مردمه که ماسک نمیزنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
اینا بسته به شرایط و امکاناتی که دارند توصیه های ایمنی می کنند نه شرایط ویروس .مثلا الان دستکش نمی تونن وارد کنن دیگه حرفی از لاتکس نمی زنن اگه بتونن دوباره دستکش بیارن دوباره میگن ماسک و دستکش
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خخخخ راست میگه الان کمبود آب بشه میگن خیلی هم نیاز نیست دستتون رو بشورید
متاسفم از وضعیت کنونی. دوستم تمام علایم کرونا رو داره تب لرز ازدست دادن حس چشایی سرفه خشک ولی تست داده میگن منفی به ازمایشگاه مراجعه کرده ده نفر دیگه هم مشابه ایشون با علامت ولی تست ها منفی اونجا بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این به دلیل خطا آزمایشگاه است. درصد خطای تست ها به طور میانگین حدود چهل درصد است.
از دید من کرونا دروغی بیش نیست چون هزار بار پروتکلها را نقض کردم خیلی ها هم البته نقض کردند ولی اخ هم نگفتم.کسانی که به عنوان بیماران کرونایی معرفی می شوند خدا میدونه بیماری واقعی شان چیست هرچه هست بیماری خیالی به نام کرونا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
متاسفم برای پدر و مادری که چنین موجودی تربیت کردن.
متاسفانه حکومت و مسئولین به دلیل فقر مالی و عدم تامین هزینه برای ایجاد شرایط قرنطینه مردم را به کام مرگ میکشند. هر چند نباید از بی تفاوتی مردم نیز غافل شد. که با عدم رعایت پروتکل ها هم خود را و هم دیگران را به کام مرگ می کشند. متاسفانه سطح فرهنگی اکثر مردم بسیار پایین هست و حداقل ها رو هم رعایت نمی کنن.
کشور و مردم را رها کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
و البته مردم هم ایشان را رها کردند
دروغ دروغ دروغ همش دروغ خسته نمیشوید از دروغ؟

تا اونجا که من یادمه در دو سوم مدتی که کرونا مهمون ناخونده ما بود آمار ابتلا همین حدود 2400 نفر در روز بود سخته باور کنیم این همه برآشفتگی کادر درمان و مسئولین به خاطر صد ابتلا در روز است .قطعا آمار خیلی بیشتر از این حرف هاست که دوستان عنان از کف داده اند
اون موقع که مبتلا ها در روز فراتر از 3000 تا رفت اینقدر جلز و ولز نمی کردن یا اون موقع داشتن آمار دروغ میدادن یا الان
سلام

کرونا کرونا ما داریم میمیریم .

کرونا کرونا ما داریم میمیریم.

دلم می خواد همرو بگیرم بوس کنم
تا 1400 با کرونا
متاسفم برای این همه بی عرضه گی، متاسفم برای مسئولین
مسئولینی مثل وزیر علوم که میگه تحت هر شرایطی و توی بدترین شرایط کنکور تاریخش عوض نمیشه...
به قول یکی از کاربران آمار هر روز معادل سقوط یک هواپیمایی مسافربری اوکراینی شده، هر روز یک هواپیما....

بعد مسئول میاد لیگ برتر برگزار میکنه، میاد کنکور برگزار میکنه و........... که هیچکدوم ربطی به اقتصاد و نون شب مردم ندارن

متاسفم برای خودم....متاسفم....
اگر این چهار نفر در ستاد ملی کرونا نباشند آمار قتل انسان ها کاهشی و جان انسان ها ارزش پیدا میکند
1 حسن روحانی
2رحمانی وزیر کشور
3نهاوندیان
4حریرچی توجیه گر
#لزوم تعویق فوری کلیه کنکورها و جلوگیری از فاجعه انسانی ناشی از حضور فرهیختگان و سرمایه های مملکت سر جلسه کنکور در اوج موج دوم کرونا
#طرح سوال از وزیر علوم در مجلس بدلیل نادیده انگاشتن سلامتی سرمایه های جامعه در برگزاری کنکور در اوج کرونا
شهرستان خوي در اذربايجان غربي نسبت به جمعيتش بيشترين امار مرگ مير را دارد دومين شهر استان هست وپزشك متخصص عفوني ندارد
دارن همه رو می فرستن بهشت. بالاخره به وعده شون عمل کردند
واقعا احساس نمیکنید دیگه شورش رو در آوردید تو همه زمینه ها ؟؟؟
شرم آوره واقعا ، کافیه دیگه ، بس کنید
نابود کردید ایران رو
دیدید چطوری این همه مرگ فرستادن به این و آن ، گریبان خودمون رو گرفت .
چه جالب ! نود درصد این کامنت ها و جواباشو یه نفر نوشته ! مام خر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
درصد اینقدر دقیق از کجا اوردی عمو؟ نکنه کرامات داری
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
تو خودتو چی حساب می کنی به خودت مربوطه اما شیفته این آمار ۹۰ درصدتم که با چه اعتماد به نفسی مدعی شده ای!!
اینجا در هرمزگان وضع بسیار اسفناک‌است خانواده ای نیست که دچار این‌بیماری نشده باشه و همه یک ‌آشنای فوتی دارند. بخدا بیش از ۹۰ درصد مردم اینجا رعایت میکنند اما استاندار و دولت ما بخاطر بی لیاقتی خودشون پروژه مقصر سازی مردم رو پیش گرفتن! استاندار میگه بازاری ها بمن زنگ زدن و گفتن ما چک داریم تعطیل نکن! (اکثرا هم شاگرد مغازه های بیچاره را درب حجره می فرستن و خانواده خودشون شهرستان هستن). جناب استاندار حرف حاجی بازاری را شنیدی صدای مردم بیچاره و کادر درمان را نشنیدی که در این ‌آشفته بازار له شده اند؟ در ‌آخرین تصمیمات کرونایی هم لطف کردند و گفتن استخرها و کلاس زبان تعطیل باشه( که تعطیل بودند) و مترو و باغ وحش هم تعطیل! (که ما نداریم!!)
واقعا نمیدونم چی بگم من و خانواده ام چند روز میشه بیمار هستیم . من و پسرم حس بویایی نداریم و مراحل تب و لرز و درد مفاصل رو گذروندیم ولی هنوز حالمون بده . تازه درمانگاه هم که رفتم معاینه هم نکردن . گرونی از یه طرف داره میکشه ، بی کفایتی و نادانی به اصطلاح مسئولین از یه طرف مریضی هم از یه طرف . احدی هم جرات نداره به اینا بگه چرا این بلا رو سر مردم میارین ....
اینکه از دو هزار و چهارصد و اندی مبتلا٬ 1000 مورد مربوط به استان فارس بوده است مشکوک نمی زنه که یه خبرایی در دستکاری داده ها و یا بدتر از آن یه تلاشهای عمدی در ارسال ابتلا به فارس( شیراز) در جریان است؟!
بویژه اینکه از شروع شیب شدید ابتلا در فارس ( بعد از عید فطر) رسانه ها تقریبا در این زمینه خاموش بوده اند.

بنظر شما عمدی در کار نیست؟
جالبه تو شرایط اوج کرونا کنکور برگزار میکنن برای جمعا دومیلیون و پانصد هزار از وزارت علوم و بهداشت اگه فقط سر جلسه یا تو راه یک درصد مبتلا بشن ۲۵۰۰۰ نفر هست و اگر فقط اونها سه نفر دیگه رو مبتلا کنن ۱۰۰۰۰۰ نفر میشه و آمار فوتیش حداقل ۶۰۰۰ نفر
جان مادرت این تبلیغات رو بردارید اه اه اه
دولت نشان داد مثل بقیه موارد کرنا را هم نمیتواند مدیریت کند این ناتوانی ها همیشه خسارت اقتصادی ایجاد میکرد ولی الان دارد خسارت جانی ایجاد میکند ضرورت دارد مجلس به قضیه کرنا ورود کند
به خود علت حقیقی ظهور بلا و وبای فراگیر را بباورانیم و خود را اصلاح کنیم
---
چرا نمی خواهیم به خود بباورانیم که کووید 19 یک بلا و وبای الهی همه گیر است و بخاطر خطاها و گناهان کبیره ی روزمره که بشر پیوسته با قصد و ناخود آگاه و با بی تفاوتی ولی با اصرار مرتکب می شود و ضرورتهای وحیانی دین خداوند را در رفتار و گفتار و پندار نادیده می گیرد او را را فرا گرفته است؟؟؟!!!
چرا باور نداریم اگر بشر به خود نیاید و این معصیت بزرگ همیشگی را ترک نکند و توبه ی صادقانه به درگاه یگانه ذات اقدس احدیت خداوند عرضه ننماید و خود را مطابق خواسته های خداوند در وحی اصیل الهی مانند قرآن کریم اصلاح ننماید این بلای وبا گونه او را رها نخواهد کرد و پیوسته از بشر قربانی خواهد گرفت؟؟؟!!!
اگر همگی دست به دعا شویم و با خواندن یگانه ذات اقدس توانای مطلق همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر خداوند بی هیچ شریک به او صادقانه وعده جدی اصلاح دست جمعی خویشتن خویش را بدهیم شاید خداوند با مهربانی فراگیر خود صداقت ما را در این توبه بپذیرد و بلا را از سر ما رفع نماید.
خداوند در وحی اصیل خود به پیامبران از جمله پیامبر اسلام علت ظهور و فراگیر شدن بلاها و وباهای فراگیر را که تابع ارداه او هستند آشکار بیان نموده و راه نجات و رهایی از این بلاها و وباها را آشکار کرده است و بشر باید تا فرصت باقیست برای نجات و رهایی خود مطابق با لازمه های این راه تا دیر نشده است صادقانه به اصلاح همیشگی رفتا و گفتار خود بپردازد.
به مرگ ومیر آمریکا نزدیک شدیم
امروز بابای من به خاطر کرونا از پیشمون رفت.نه مسافرت رفت نه مهمونی فقط کار .وای به همشون که اینقدر گرونی رو زیاد کردن که مجبور شد بابام دم مغازه رو باز کنه.هلالتون نمیکنم
من به خودم مشکوک بودم علایم کرونا رو داشتم.رفتم ازمایش دادم ده تا مثل منم اونجا بودن موقع جواب گرفتن به همه گفتن منفی مگه میشه مگه داریم .
دو هفتس مرتب میگن لازم شد مخدودیت یک هفته ای میزاریم بزارید دیگه....‌ اون دو هفته اول عید که جلو مردمو ول کردن گذاشتن همه رفتن مسافرت و بعدم عید فطرو و مساجد و ..... کارو خراب کرد.... مردم اگر کسی به فکر ما نیست لطفا خودمون به فکر خودمون باشیم ....
دین شناسان در روز مبادای فراگیر شدن وبای کرونا چه باید بکنند؟؟؟!!
پلیس ها هم شل کردن همه بگیرن!!!!!
قهوه خانه ها کرکره پایین و قاچاقی دارن فعالیت میکنن و قلیان میدن کسی هم کاری نداره
میدان خراسان. خیابان خاوران. ایستگاه فرهنگسرا ، سرای سنتی جوان پلاک 474
مسئولین ک تکلیفشون روشنه بعضی مردم هم رعایت نمیکنن دوستم دیروز رفته بود بازار عکس فرستاده این مانتو بهتره یا اون!!....بهش گفتم حالا نمیشد نری خرید لباس مگه لخت بودی ...طبقه پایین اپارتمان ما ارایشگاس بدون مجوز براحتی کار میکنن و چون فامیل صابخونه ن صدای ما ب جایی نمیرسه... ب این حکومت امیدی نیست جون مردم براشون ارزش نداره فقط نگران اینن رشد جمعیت منفی بشه و اقازاده هاشون در اینده رعیت نداشته باشن تاازشون بیگاری بکشن و خودشون سرمایه های مملکتو ب تاراج ببرن مردم برا اینا فقط ابزارن همین... خودمون باید مراقب همدیگه باشیم اما خودمون هم ....
خود کرده راتدبیر نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار