بازدید 21538
۲

توضیحات رئیس کمیسیون بهداشت درباره واکسن کرونا

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ساخت واکسن ایرانی برای مقابله با کرونا ارائه کرد.
کد خبر: ۹۸۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ 04 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون بهداشت از هر اقدامی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور کار قرار دهد، حمایت می‌کند.

وی گفت: کمیسیون بهداشت مجلس در جریان ساخت واکسن ایرانی قرار دارد و طبق اطلاعات ما، این واکسن مراحل موفقیت آمیزی را طی کرده، اما با رسیدن به مراحل نهایی فعلا فاصله داریم، اما امیدواریم که بتوانیم شاهد نهایی شدن مراحل ساخت این واکسن باشیم.

شهریاری افزود: البته ما در حوزه درمان نیز در حال استفاده از دارو‌های جدید هستیم و امیدواریم که بتوانیم به یک درمان قطعی برسیم، اما در شرایط کنونی، بهترین دارو، پیشگیری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت که البته دارو برای آن دسته از مبتلایان هست که علائم شدید دارند و حدود ۸۰ درصد از مبتلایان بدون آنکه علائمی داشته باشند، بر ویروس غلبه می‌کنند، اما همین افراد نیز ناقل هستند و می‌توانند بدون آنکه علائمی داشته باشند، ناقل ویروس به افراد پرخطر باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حال كه از داشتن واكسن داخلى فاصله داريم ،بهتر است از حالا به فكر واردات واكسن باشيم ، انچه مسلم است آكسفورد اولين خواهد بود در توليد اين واكسن و بعد از آن احتمالا فايزر اين واكسن را بيرون خواهد داد و سومى هم امريكا خواهد بود ، هشتاد پنج ميليون واكسن نياز است البته طبق گفته دانشمندان اگر هفتاد پنج درصد در يك كشور واكسنه شوند خطر گرفتن به پايين ترين سطح خود خواهد رسيد.
ناگفته نماند استراليا در حال توليد و استفاده از داروى است كه جلوى تكثير اين ويروس را در بدن مى گيرد . رمدى سوير هم كه تا حدود زيادى درمان كننده است كه اولين بار در بيمارستانى در شيكاگو با موفقيت روبرو شد كه يكى از درمانگر هاى اين بيمارستان هم كه برد آنر از دانشگاه منوسوتا دارد هست به نام پروفسور ليلا حجت , به هر حال با اين ويروس كثيف و پليد كه توسط چينى ها ساخته شده بايد به صورت تمام عيار جنگيد به هر وسيله ممكن ، فقط بايد مواظب بود در آينده واكسن چينى وارد مملكت نشود كه صد در صد مورد اطمينان نخواهد بود و احتمال دارد باعث مرگ مير افراد زيادى شود ,از نظر من بايد از صنايع دارويي چين بايد گريخت و بايد مواظب بود به اسم كشور هاى اورپايي دارو به كشورمان نفروشند , به اميد رهايي از دست اين ويروس كثيف و پليد , در ضمن ضد عفونى تمام معابر بسيار مهم است ، از زمين و هوا حتى .
چرا با ویروس یاب پیشرفته کرونا یاب مستعان کار نمی کنید و به کشورهای دیگر صادر نمی فرمایید؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی