بازدید 225884
گفت و گوی زنده «غلامرضا تاجگردون» در «تابناک»

«حاج غلامم» نه دکتر تاجگردون!/ شورای نگهبان هیچ یک از مستندات معترضان به اعتبارنامه‌ام را تایید نکرد/ سهامدار «پتروامیدآسیا» بانک سپه است؛ نه بنده!

بحثی مطرح می‌شود که تاجگردون دکترا دارد یا نه؛ اگر دارد در چه رشته ای؟ خب من پاسخم این است. من فوق لیسانس که گرفتم، عضو هیات علمی دانشگاه شدم و مربی هستم و به دلیل شرایطی که داشته ام (معاون سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت هایم) همطراز استاد تمام هستم و اگر فوق دکترا هم بگیرم باز استاد تمام می‌شوم. خب پس از مزایا و مواهب مالی و منصبی آن منتفع نشده ام...
کد خبر: ۹۸۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 30 June 2020

«حاج غلامم» نه دکتر تاجگردون!/ شورای نگهبان هیچکدام از مستندات معترضان به اعتبارنامه‌ام را تائید نکرد/ سهامدار «پتروامیدآسیا» بانک سپه است؛ نه بنده!

نماینده مردم گچساران در مجلس که بحث های زیادی درباره مدرک تحصیلی وی، رانت خواری اش، جابجایی به نفع مطلوب ردیف های بودجه ای، اعمال نفوذ برای بکارگیری اقوام و نزدیکانش و مسائلی از این دست از سوی برخی نمایندگان علیه او مطرح شده، در یک گفت و گوی زنده به این شبهات پاسخ داد.

به گزارش «تابناک»، «غلامرضا تاجگردون» نماینده مردم گچساران که جمعی از نمایندگان به اعتبارنامه اش اعتراض کرده اند؛ با حضور در سایت «تابناک» در یک گفت و گوی زنده شرکت کرد و به تمام شبهاتی که پیرامون اعتبارنامه و صلاحیت او مطرح کرده اند پاسخ داد و اسناد و مدارکی را ارائه کرد که طی روزهای آینده جدای پاسخ های او منتشر خواهد شد.

تعداد بازدید : 43355

بررسی چرایی اعتراض به اعتبار نامه آقای غلامرضا تاجگردون موضوع اصلی این نشست است که از زوایای مختلف به آن پرداخته خواهد شد و پاسخ نماینده مردم گچساران را در ارتباط با این موضوع خواهیم شنید؛ برای شروع، بهتر است از آقای تاجگردون بخواهیم خودشان را برای مخاطبان بهتر و بیشتر معرفی کنند.

بنده «غلامرضا تاجگردون» هستم. سی سال است در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنم . بورسیه سازمان برنامه و بودجه، معاون و مشاور رئیس این سازمان بوده ام. دو دوره در دوره های نهم و دهم نماینده مردم گچساران  در مجلس بوده ام که در این هشت سال، شش سال هم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را بر عهده داشتم. در دوره یازدهم هم مردم حوزه انتخابیه ام بار دیگر به بنده اعتماد کردند و به من رأی دادند.

شروع حرکت شما برای ورود به قوه مقننه در میان دوره ای مجلس بود که ردصلاحیت شدید و در مجلس هشتم رقابت را باختید؛ دلایل ردصلاحیت شما چه بود؟

من در میان دوره ای انتخابات مجلس ششم کاندیدا شدم. پسر عموی من در آن دوره کاندیدا بود و رأی خوبی هم  آورد، اما شورای نگهبان انتخابات را باطل کرد و شهر هم شلوغ شد. در میان دوره ای من ثبت نام کردم که ردصلاحیت شدم که به نظرم تشخیص شان در عدم صلاحیت من و عموزاده ام درست بود. در مجلس هفتم شرکت نکردم و در دوره هشتم با رای خیلی نزدیک نتیجه را باختم. مجلس هشتم هم در شورای نظارت استان برای من عدم احراز زدند که البته بعد در شورای نگهبان تائید شدم و این تایید صلاحیت تا به امروز در دوره های نهم، دهم و یازدهم ادامه داشته است.

آقای تاجگردون، یکی از موارد مطرح درباره اعتبارنامه شما طرح شبهاتی نظیر «رانت خواری» است، در این باره توضیح تان چیست؟

خب، از این حرف ها می شود زد. مهم نحوه طرح موضوع و مستندات ارائه شده است؛ چون طرح چنین مسائلی باید یک منطق حقوقی داشته باشد. ببنید قاعدتا من مخالفانی دارم که شاید حرف هایی بزنند و نتایجی هم از فکت های شان بگیرند که ایرادی هم ندارد. مهم اثبات این موضوعات است که در سیستم قضایی و نظارتی مطرح شده و از آن نتیجه بگیرند؛ آنها هم تعارفی در این زمینه ندارند مثل ردصلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم که دیدید برای مجلس یازدهم ردصلاحیت شدند.

یک موضوعی درباره صلاحیت خودم بگویم. شما می دانید که من 24 تا 48 ساعت بعد از سایر نمایندگان صلاحیتم تائید شد؛ چون درباره من، گزارشی در لحظات آخر به شورای نگهبان رسید و آیت الله جنتی شخصا دستور رسیدگی دادند و در نهادهای نظارتی و امنیتی هم همینطور. خب من امین نظام در سیستم بودجه ریزی کشور بودم و لذا وقت کافی را درباره من گذاشتند و تک تک موارد را از من سئوال کردند که بدون دلیل بنده را رد یا تائید صلاحیت نکرده باشند.

معترضان مستندات و موارد مبهم شان را به شورای نگهبان فرستادند و شورا تاکید کرد که این موارد را دیده است و در خارج از زمان مشخص شده هیات رئیسه مجلس مجددا مستندات را فرستاد و شورای نگهبان پاسخ مکتوب داده است که موارد را بررسی کرده و دیده است و مشکلی وجود نداشته است؛ اما باز برخلاف قانون معترضان در یک جلسه پنج ساعته در شعبه این موضوعات را عنوان کردند و باز منجر به تایید اعتبارنامه بنده شد.

دوستان معترض به اعتبارنامه شما هم آمده بودند؟

بله همه آنها آمده بودند و حتی چند نفر را بیشتر همراه خود کرده بودند، اما باز تایید شد.

اینکه رأی گیری مخفی درباره اعتبارنامه شما انجام شد، مورد سوال و اعتراض است، آیین نامه چه می گوید؟

آنها قانون را اجرا کردند و طبق آیین نامه رای گیری مخفی انجام می شود. این به من ربطی ندارد بلکه در آیین نامه به صراحت آمده است. این را می توانند اصلاح کنند، بنده هم مشکلی ندارم. حالا باز در جلسه علنی رئیس مجلس تذکر یکی از نمایندگان را تایید و پس از آن مجددا بنده را به کمیسیون تحقیق فرستادند.

البته درباره تبلیغات شما هم بحث های زیادی وجود دارد و معترضان مسائلی را در خصوص آن مطرح کرده اند.

این حالت تبلیغات برای همه رقبای من در حوزه انتخابیه ام بوده است. شاید تفاوت در نوع کلیپ ما و تبلیغات است. خب برای همه رقبای من فشفشه هوا کرده اند و با تفنگ به استقبال آمده اند، اما تهدید کرده اند که اگر به تاجگردون رای بدهید، عمودی بیایید، افقی می روید... کما اینکه در این پروسه کشته هم داده ایم که کسی در مورد آن صحبت نمی کند. ولی نوع تبلیغات در مناطق عشایری همین است. خب طبیعتا اگر اشکال داشت شورای نگهبان باید انتخابات حوزه انتخابیه من را ابطال می کرد.

پاسخ شما به این گزاره چیست؟ آقای تاجگردون مواد 32 برنامه چهارم و 215 قانون برنامه پنجم توسعه زیر پا گذاشته تا متقلبانه طرح امامزاده جعفر را بدون تصویب هیات وزیران، در پیوست بودجه بگنجاند. بعد نوبت گنجاندن دو طرح آب‌رسانی خان احمد و دشت مور که دو طرح مجزا هستند و ارتباطی با امامزاده جعفر ندارند به طرح امام‌زاده جعفر و تغییر اسامی ردیف‌های سند بودجه بدون مجوزهای قانونی بود. هدف اصلی وی کاملاً شخصی و برای آبرسانی به 400 هکتار زمین‌های کشاورزی خود و خانواده‌اش بود. افزایش غیرقانونی و در نتیجه بی‌حساب‌وکتاب تعداد و مبلغ طرح‌ها، میلیاردها تومان زیان دارد که به دلالت ذیل ماده (598) قانون مجازات اسلامی، ارتکاب آن برای آقای تاجگردون جرم و وی شخصاً ضامن آن است.

همه فکرمی کنند امامزده جعفر داستانش چیست؟ اتفاقا خوب است این موضوع را مطرح کنیم، چون دیدم آقای توکلی هم در این مورد صحبت کرده و گزارش نوشته است. میلیاردها متر مکعب آب در یک بخشی از منطقه ما رد و سپس شور شده و به دریا (خلیج فارس) می ریزد. این طرح از سال ها پیش مطرح است، اما از 84 و 85 این طرح آبرسانی متوقف شد، تا اینکه بنده نماینده شدم. می گویند این طرح چطور آمده به پیوست قانون، خب 6 هزار طرح است؛ چرا در مورد آنها نمی پرسید؟

ایرادی که می گیرند این است که می گویند شما درمورد زمین های تان ذینفع این طرح هستید؟

بله درست است، در منتهی الیه این طرح زمین های ماست. همه می دانند که زمین های ما آبی است و چاه آب دارد؛ اما بر فرض 50 هکتار زمین ما ذینفع در این موضوع باشد، ما کل آن منطقه را باید رها کنیم به خاطر اینکه ممکن است باغ تاجگردون هم نفع ببرد؟ خب شما مراجعه کنید به مردم آن منطقه ببنید چقدر از این طرح منتفع و وضعیت شان بهتر شده است. نمی دانم چرا این آقایان اینقدر بحث می کنند؟ خب بیایند بروند و این موضوع را از مردم آن منطقه بپرسند.

شما یعنی در مورد این طرح جلسه برگزار کرده و با هماهنگی آن را وارد بودجه کرده اید؟

حتما باید این کار انجام شود. من جلسات متعددی در این خصوص برگزار کرده ام. من کاری به این موضوع ندارم اما مثلا فرض کنید فلان نماینده تهران صاحب چند رسانه است، اگر او طرحی فرهنگی برای کلان کشور بدهد که در پس آن رسانه هایش هم منتفع بشود، او رانت خواری کرده؟ یا یک نماینده روحانی طرحی بیاورد که حوزه علمیه خودش هم به دنبال آن منتفع می شود، این رانت خواری است؟ شما بنید چند هزار خانواده از این طرح منتفع شده اند؟

آیا شما دکتر هستید؟ چون درباره ماجرای مدرک تحصیلی تان هم بحث های زیادی است. کما اینکه نماینده تفرش در مجلس یازدهم پیش از این به همین دلیل اجازه ورود به پارلمان را پیدا نکرد. گفته می شود شما در یک جا عنوان کرده اید که مدرک دکترای مدیریت اقتصادی خود را طی سال‌های 2005 تا 2008 به شکل ترددی از مؤسسه گلوبال بیزینس آکادمی بروکسل بلژیک اخذ کرده اید. آقای تاجگردون در سایت مجلس عنوان شده، شما دکترای تخصصی دارید (1394) معترضا می گویند شما قریب 15 سال است که از مواهب مالی، منصبی و سیاسی این عنوان سوءاستفاده کرده اید.

بحثی مطرح می شود که تاجگردون دکتری دارد یا نه؟ اگر دارد در چه رشته ای؟ خب من پاسخم این است. من فوق لیسانس که گرفتم عضو هیات علمی دانشگاه شدم و مربی هستم و به دلیل شرایطی که داشته ام (معاون سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت هایم) همطراز استاد تمام هستم و اگر فوق دکترا هم بگیرم باز استاد تمام می شوم. خب پس از مزایای و مواهب مالی و منصبی آن منتفع نشده ام.

«حاج غلامم» نه دکتر تاجگردون!/ شورای نگهبان هیچکدام از مستندات معترضان به اعتبارنامه‌ام را تائید نکرد/ سهامدار «پتروامیدآسیا» بانک سپه است؛ نه بنده!

بنده در زمان فارغ شدن از کار، از یک مرکزی در بلژیک (مؤسسه گلوبال بیزینس آکادمی بروکسل) درخواست کرده ام که ادامه تحصیل بدهم که البته اینکه می گویند وجود خارجی ندارد، جای سئوال است. در سال 2006 من پذیرش گرفتم. حتی پرداختی پول و رسیدی که گرفتم هم موجود است و در سال 2008 آن موسسه از سفارت بلژیک در ایران برای من درخواست ویزا کرده است و من رفته ام آنجا و از تزم دفاع کرده و عکس جلسه دفاعم هم موجود است. حتی تز من به زبان انگلیسی موجود و ترجمه فارسی آن هم کتاب (الگوی بودجه‌ریزی غیرمتمرکز در کشورهای غیرفدرال) شده است.

پس از آنکه این مدرک را گرفتم به همراه چند تن از افراد که اینجا اسمشان را نمی برم، وزارت علوم اعلام کرد این موسسه از نظر ما فاقد ارزشیابی است و من هم پذیرفتم؛ بنابراین، در ماجرای ثبت نام در انتخابات و در فرم های شورای نگهبان هیچگاه عنوان دکتر ننوشته و در همه فرم ها نوشته ام که دارای مدرک فوق لیسانس هستم.

می گویند در تبلیغات هم از این عنوان یعنی دکترا استفاده کرده ام، اما در پوسترهای انتخاباتی من یک لوگو استفاده شده به اضافه واژه «غلامرضا تاجگردون». در جلسه کمیسیون تحقیق می گویند فلان جا رفته اید و در بنر تبلیغاتی عنوان دکتر استفاده کرده اند؛ خب این چه ربطی به من دارد؛ چون در پوسترهای تبلیغاتی بنده چنین چیزی وجود ندارد. شما به حوزه انتخابیه من بروید بگویید که تاجگردون؛ هیچ کس نمی گوید که دکتر؛ همه می گویند: «حاج غلام».

معترضان می گویند: شما با اعمال‌ نفوذ برای انعقاد قرارداد شرکت پتروامید آسیا در سال ۱۳۸۹ با شرکت ملی نفت ایران جهت احداث و اجاره مخازن نفت خام با ظرفیت حدود ۱۰ میلیون بشکه در گناوه که براورد دیوان محاسبات که نزدیک به 1500 میلیارد تومان خسارت به وزارت نفت وارد کرده؛ نقش داشته اید و پرونده آن هنوز در دیوان باز است، این موضوع صحت دارد؟

اینقدر این را توضیح داده ام که خسته شده ام. پترو امید آسیا یک شرکتی متعلق به بانک سپه است که وظیفه اش ایجاد و احداث مراکز نگهداری و فروش نفت است. سال 90 قبل از اینکه بیایم مجلس عضو هیات مدیره غیرموظف این شرکت بودم. ادعا شده تخلفاتی در آنجا شده؛ چه کسی این ادعایی را کرده؟ دیوان محاسبات که زیر نظر من نماینده است که اگر بخواهم اعمال نفوذ بکنم، حتما می توانم این کار را انجام بدهم؛ اما تخلف ربطی به من ندارد چون قبل از حضور من در آن مجموعه بوده است. بله، تخلفی شده و در حال رسیدگی است، اما ربطی به من ندارد و اصلا زمان من نبوده است.

اتفاقا شورای نگهبان هم درباره این ماجرا طرح موضوع کرد که آیا من سهامدار (پترو امید آسیا) هستم، به آنها گفتم به ثبت شرکت ها مراجعه کنید و ببنید سهامدارش از ابتدا چه کسی بوده و ... خب این که کار ساده تری است؛ بجای اینکه بخواهید سیخونک بزنید به زندگی مردم و سر مردم را به درد بیاورید.

ادامه دارد...

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸۷
تابناک جان برو تحقیق کن ببین چند تاش راسته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تحقیق نیاز نیست برو فیلم رو ببین و نظر کمیسیون تحقیق رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همان سوال اول که تابناک دلیل رد صلاحیتش را پرسید،طفره رفته وپاسخ دقیق نداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ای آقاحالا به این بنده خدا گیر دادن وگرنه این کارا رو تک به تک نماینده ها بشکل بدتری انجام دادن ودر حال انجام دادن هستند.اگه کسی بخوات مدرکهای این نمایندگان رو برسی کنه بالای 50درصدشون از این مدرکهای تلفنی دارن.حداقل این بابا که یه تجربه ای داره تو مجلس وبرنامه بودجه با این مجلسی که اکثرا"صفر کیلومترن واز جاده خاکی وبه زور اومدن تواین راه حدقل مفیدمیتونه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مش غلام نمایندگی مجلس برات کمه شما کاندیدا ریاست جمهوری بشو بی زحمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
از سخنانش این طور برداشت می شود که عمده اشکالاتی را که به او وارد کرده اند تایید می کند .
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
محمودخدابیامرزم میگفت من نوکرم نه رییسجمهور
لطفا این کامنت رو ترتیب اثر بده تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تابناک جان لطفا این سند که توش مخالفین به جای اغتشاش نوشتن اختشاش و زیرش رو امضا زدن را روی سایت بگذار ببینیم واقعا این حرف تاجگردون راسته یا نه. اخه مطلب مهمی هست که اگر این طور باشه که تاجگردون میگه این اسناد زیر سوال میره یعنی واقعا متن رو اتهامات را نخونده امضا کردند و همچنین سندی که در اون نام عموی اقای نجابت ذکر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
برای کسی که الان صلاحیتش باید در جلسه علنی بررسی بشه اومدی مصاحبه اختصاصی گذاشتی ؟
یعنی چی این کار ؟
واقعا فکر میکنی مردم نمیفهمن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تاجگردون 84 تا شرکت هیئت مدیره است کی وقت کرده بره حاجی بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تابناک در مورد جماعت اسلحه بدست که شبکه های اجتماعی مخالفین تاجگردون رو تهدید به مرگ میکنن چرا نپرسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
یک طرفه برداشتی اینو آوردی تو دفترت سوال پرسیدی؟

راست میگی صبا پیک آذر و زاکانی رو بیار مناظره کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
این ادم به یک جماعت رو راه انداخته در شبکه های اجتماعی هر جا کسی به کارهاش اعتراض کنه با آوردن اسم خدا و پیغمبر در مرحله بعدی با سفسطه و در مرحله آخر با توهین و فحاشی مقابله میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اینجا که شبکه اجتماعی مخصوص نژاد تاجگردونیسم نیست که اومدی آگهی کردی

اینجا آدم حسابی ها هم میان بعد یه چیزی میگن ناراحت میشی ها برون همون اینستاگرام تبلیغات کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ازش می پرسیدی چطوری وقت میکنه هشتاد و چهارتا شرکت رو اداره کنه همزمان بره دانشگاه استادی کنه بعد تو مجلس هم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مناظره اش چرا نکردی ؟

تکی چه معنی میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
قوه قضاییه اینو چرا بازداشت نمیکنه ؟ وافعا موندم چرا؟
اینو نمیگیرن حداقل این هفتیر کشای تگزاسی رو که با اسلحه عکس میزارن ایستاگرام بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
جمله رو دقت کنید
تاجگردون :: اگر او طرحی فرهنگی برای کلان کشور بدهد که در پس آن رسانه هایش هم منتفع بشود، او رانت
خواری کرده؟

مردم : بله رانت خواری کرده
شما هم بیخود کردی باید محاکمه بشی رانت خوار
ناشناس
| Turkey |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
انقدر استدلال هایش سست و بی پایه است که معلومه همه اتهاماتی که مخالفین تصویب اعتبارنامه او به وارد نموده اند مانند مدرک دکتری قلابی و سو استفاده از بودجه برای ابرسانی به زمین های خودش کاملا درست است. مثلا برای توضیح سو استفاده از بودجه گفته درست که 50 هکتار زملن من با این طرح اباد شده ولی دیگران هم از این طرح سود بردند اما باید از ایشان سوال کرد در منطقه ای که تو نماینده اش بودی فقط ان قسمتی که تو زمبن داشتی نیاز به ابرسانی داشته و بقیه زمین های منطقه اباد بوده و نیاز نداشتند تا از مواهب طرح ابرسانی بهره مند بشوند؟
به نظر من ایشان ادم صادق و امینی نیستند ولی از روند کار مشخص است که همه جا سرکیسه را شل کرده و با پول دست اندرکاران را نمک گیر کرده و کارش را جلو برده و دو دوره نماینده باقی مانده و حالا هم میخواهد برای بار سوم نماینده بشود.
بنده در زمان فارغ شدن از کار، از یک مرکزی در بلژیک (مؤسسه گلوبال بیزینس آکادمی بروکسل) درخواست کرده ام که ادامه تحصیل بدهم که البته اینکه می گویند وجود خارجی ندارد، جای سئوال است. در سال 2006 من پذیرش گرفتم. حتی پرداختی پول و رسیدی که گرفتم هم موجود است و در سال 2008 آن موسسه از سفارت بلژیک در ایران برای من درخواست ویزا کرده است و من رفته ام آنجا و از تزم دفاع کرده و عکس جلسه دفاعم هم موجود است. حتی تز من به زبان انگلیسی موجود و ترجمه فارسی آن هم کتاب (الگوی بودجه‌ریزی غیرمتمرکز در کشورهای غیرفدرال) شده است.

داداش بله حالا معلومه که تو مدیر هستی ؟به فکر بزن در رو بودی بچه دبستانی هم می فهمه این موسسه مدرک را می فروخته
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
احسنت . در سایر موارد هم فقط توجیح هست . ضمن اونکه تابناک هم اصرار زیادی به حمایت رسانه ای از این فرد داره!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
8:54
به جناب تاجگردون کاری ندارم چون از حقیقت بی اطلاعم اما شما که ایراد به مدرک وسواد دیگری می گیری، در یک سطر دستکم دو غلط نگارشی داری..."توجیه " نه توجیح...."آنکه "نه اونکه....خدا عاقبت همه را بخیر کند
مفهوم این عبارت چیست " مربی هستم و به دلیل شرایطی که داشته ام (معاون سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت هایم) همطراز استاد تمام هستم" بنده به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه متوجه نشدم!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
یعنی نظام پارتی بازی در همه جای مملکت رسوخ کرده
عیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
یعنی اینکه خیلی از اساتید تا زمان بازنشستگی هم به مرتبه استاد تمامی نمیرسن ، ولی ایشون چون زرنگن همین الان استاد تمام شدن. فقط باید گریه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بنده با مدرک دکترا از دانشگاه شریف ۱۴ سال مشغول خدمتم وطبق قوانین ارتقای دانشگاه هنوز موفق به اخذ دانشیاری نشده ام! زهرا رهنورد هم با فوق لیسانس هنر استاد تمام دانشکده هنر دانشگاه تهران شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
نگفته که من استاد تمام هستم گفته همطراز استاد تمامم، شاید منظورش اعتباربخشی ایشون به مراکز آموزشی در حد اعتباربخشی یک استاد تمامه.
امین نظام!!!!!!
چشم و دل اساتید تراز اول با این جمله روشن باشه:

"به دلیل شرایطی که داشته ام (معاون سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت هایم) همطراز استاد تمام"
پاسخ ها
استاد
| United States of America |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همچین چیزی به عنوان هم تراز در دانشگاه ها نداریم! این ادعا نادرست است.
فقط در رشته های هنر امکان‌دارد اونم اگر در حد کسی مثل مثلا مرحوم کشاورز باشی البته با بیست سی سال سابقه تدریس و پژوهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دوست عزیز همترازی از جهت علمی نیست، منظور همترازی از جهت حقوق و مزایا است..یک نماینده مجلس اگر هیئت علمی و جانباز باشد حقوقش بعد از نمایندگی معادل استاد تمام است، حتی اگر پایه علمی اش مربی باشد.این مر قانون است.ه
دستکاری در بودجه ای که مصوب شده خودش زندانی دارد
اگر میشه کل فیلم رو اینجا بذارید
خیلیها هستند از جمله فرزند من که مدرک دکترای تخصصی ( علوم اعصاب ) از دانشگاه پزشکی تهران دارند ،که دو سال منتظر گذرانیدن طرح بودند و بلحاظ نداشتن رابطه ، اکنون محقق و پژوهشگر ،و رواندرمانگر غیر هیات علمی هستند ،و خدا میداند بعد از پایان طرح که سن او به چهل سال میرسد ، چه اتفاقی رخ میدهد ؟ باید پذیرفت که نظام کنونی رابطه سالاری است نه شایسته سالاری ؟ ایشان که دارای سه مدرک ( لیسانس مامایی با رتبهٔ‌عالی و تقدیر نامه و فوق لیسانس فیوزیولژی انسانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران ،و دکترای تخصصی علوم اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی تهران ) میباشند ، چگونه میتواند عضو هیات علمی شود ؟ ،، وزارت بهداشت ،و درمان فقط بفکر پول است ،و پول ؟،،،به سرمایه های انسانی توجهی نمیکنند ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مشکل از فرزند شما نیست که نتونسته هیئت علمی بشه مشکل خود شمایی که نتونستی از مقامات بشی.
شما مشکل خودت رو حل بکن مشکل فرزندت خود به خود حل میشه
کی گفته شما بخاطر کار اداره همطراز استاد تمام شدی؟؟؟
مگر کشکه
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بیچاره اون استاد تمامی که سالها تلاش کرده کتاب نوشته مقاله نوشته تدریس کرده....
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
البته همین ها خودشان در مجلس نستند و قانونی را تصویب کردند که به موجب آن نمایندگان هم معادل بالاترین درجه تحصیلی را داشته باشند و هم هرجا خواستند استخدام شوند. ضمن اینکه برای فرزندان و دوستان هم از طریق ارتباطات خاص خود موقعیت ها و فرصت های شغلی نان و آب داری فراهم میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بله که کشکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مگه کشک نیست؟ معلومه که کشکه البته برای از ما بهتران
یک نماینده خیلی خیلی پولدار، قادر به درک رنج مردم فقیر منطقه نیست. حالا چه این پول حلال بوده چه غیر از آن.... بهرحال نماینده نباید خیلی پولدار باشه.
فقط جای تاسف است که استادی دانشگاه یک مشغله سیاسی شده است و نه علمی
برای چه درس بخواند از 8 سال پیش تا به حال استاد تمام است.
برای همین بود که هیئت علمی را..........
به نظر میاد یک نماینده خیلی کار برای انجام باید داشته باشه چه دلیلی داره که سمت های دیگه هم بهشون میدم این همه نخبه بیکار یا با کار کمتر از حد کاراییشون در ایران هست.
سقط من عینی تابناک
تابلو دفاع کردی
دکتری که معلوم نیست تقلبی و یا واقعی است مسلما اعتبا ندارد همان حاجی معتبرتر است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
حاجی هم زیاده، داش غلام مناسبتره. داش غلام بودجه گردون!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
پس اجازه بده اصل یا تقلبی بودنش مشخص بشه بعدا توهین کن البته توهین شاید در همون وقت که تقلبی بودن ثابت بشه باز هم صحیح نباشه و شاید فقط باید نظر قانون رو پیاده کرد..
واقعیات استان و شهرستان کهگیلویه و گچساران فقط محرومیت و فقر فرهنگی و اقتصادی است و بدبختانه در این چند سال که انقلاب اسلامی اتفاق افتاد در هشت سال اول انقلاب خوب آب و برق به اکثر روستاهای گچساران رسید ولی آب در حد شرب بود اکثر روستاها به دنبال خشک سالی تخلیه شدند.و به روستاهای نزدیک شهرستان گچساران و حاشیه شهر هجوم و ساکن شدند از روستاهایی که مردم مناطق صعب‌العبور و روستاهای دور دست به آنجا هجوم آوردند امامزاده جعفر و تلخاب شیرین بود که فقر حاکم در این مناطق و بیکاری آنها قابل بحث است واقعیات این مناطق با گرسنگی کودکان و سوء تغذیه مادران باردار خودش را نشان می داد اما با آب رسانی به این منطقه هزاران زن و مرد در مزارع آن منطقه کار می کنند و امرار معاش می نمایند و وضعیت زندگی آنها بهبود یافته.
در دوران ریاست‌جمهوری سردار سازندگی که فقط شبانه می آمد و کارخانجات نفت را بازدید می کرد و درآمد نفت منطقه گچساران را در جای جای کشور برای سازندگی از آن استفاده کرد بجز در گچساران تنها شاهکار سردار سازندگی فقط یه فلکه چهل متری فرودگاه گچساران بود که افتتاح کرد.
خلاصه حال گچساران و استان ک گ ب هر روز بدتر و بدتر می شد تعداد زیادی از جوانان گچساران از فقر و بیکاری به اعتیاد و ایدز مبتلا شدند جوانان رعنا و زیبایی که جلوی چشمان خانواده‌های خود نابود شدند.
نرخ مرگ و میر نوزادان و ناهنجاری های مادرزادی در شهرستان گچساران به خاطر بالا بودن سطح آلاینده‌های نفتی و آلودگی هوا از دیگر شهرستان های استان بالاتر بود. متاسفانه به خاطر نزاع های سیاسی و یا توانمند نبودن دولت مردان و نماینده های ادوار گذشته سهم آلایندگی نفت در گچساران مصرف نمی شد. در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد بود که با سفرهای استانی طرح های بزرگ و ملی دو سد کوثر و چم شیر کلنگ زنی و بعضی طرح های دیگر مثل دو بیمارستان بی بی حکیمه و نفت را از سهم آلایندگی نفت کلنگ زدند.در گچساران روستاهای کنبل، آبشیرین و باباکلان و منطقه رادگ و محله لبنان نان را هم قرض می کنند و می خورند.
من از مخالفان آقای تاجگردون هستم ایرادهای زیادی دارد ولی نمی شود فقط نیمه خالی لیوان را دید.
منطقه محروم ما مردم تحمل شان سر آمده بود و انتظارات زیادی از آقای تاجگردون داشتند و ایشان زحمت زیادی کشیدند شب و روز در تکاپو بودند امیدوارم همه اینها دروغ باشد و اگر خطایی کرده که هیچ انسانی معصوم نیست با ایشان منصفانه برخورد شود و اگر واقعا از بیت المال چیزی تصاحغ نموده برگرداند.
اما اما منطقه باشت و امامزاده جعفر و گچساران محرومان زیادی دارند لطفاً به جرم محرومیت زدایی کسی را محاکمه نکنید.
اگر می گویند مناطق خوزستان و سیستان و بلوچستان محرومتر هستند چرا آنجا کار نشده، ایراد آنها درست است یکی از آقای توکلی بپرسد در این زمان که کشور تحت تحریم های کمرشکن است و مردم خوزستان و سیستان و بلوچستان از سرما و تشنگی در رنجند لازم بود میلیاردها دلار خرج جاده تهران شمال کنند؟!!!!! چرا از هزینه های آن کم نمی کنند؟!!!!! آیا واقعا لازم بود؟!!!! تنها توجیهی آن اینه که پایتخت نشینان پایان هفته خوشی در ویلاهای خود داشته و زودتر به عیش و نوششان برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بخش بزرگی از بدبختی استان شما تفکرات قومی هست.
هم وطن استان را مردمش می سازند نه دولت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بله هموطن استان های شما را مردم شما با پول نفت ما می سازند نه دولت!کمی انصاف داشته باشیم
آقای مثلا هیات علمی دانشگاه، فوق دکترا مدرک تحصیلی نیست!
پاسخ ها
استاد
| United States of America |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مدرکی به نام فوق دکترا وجود خارجی ندارد و یک شارلاتان بازی است. بعد از گرفتن دکترا دوره ایی کاری وجود دارد مثل کارآموزی است و در فارسی به آن دوره ی پسادکتری و در انگلیسی به آن «پُست داک» گفته می شود و در آخرش که بین یک تا سه سال است هیچ مدرکی به شما نمیدن فقط یک‌ کار است برای تازه فارغ التحصیل شده ها با مدرک دکترا
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
معلومه که نه
مگر کسی بنا به قانون خانه ملت جانباز باشد ودارای مدرک کارشناسی ارشد، دکتر خطاب بشه چه اشکال قانونی دارد،جانبازان همه با یک مقطع بالاتر مزایا ی دکترا میگیرند، ودکتر خطاب میشن،آنانی که با سرعت روند عمران آبادی شهرستان گچساران عصبانی هستنند بدانندحق پیروز ه وخود را عذاب ندن لطفا
پاسخ ها
حاج غلام تاجگردون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
آفرین همه فامیلا استخدامن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سلام...من به خوب وبد عملکرد ایشان کاری ندارم اما اینکه جانبازی طبق قانون از مزایای مالی رتبه تحصیلی بالات
ر استفاده میکند دلیل بر ارتقای سطح علمی ایشان نیست.اموختن علم ودانش وکسب عنوان مدارج تحصیلی نیاز به طی دوره اموزشی روند مخصوص خود را دارد. مثلا ممکن است یک تکنسین پرواز به هر علت از حقوق ومزایای یک خلبان استفاده کند اما قطعا حق نشستن برصندلی خلبان وهدایت هواپیما را ندارد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فعلا که مردم زیر منفی لهت کردن . فکر کنم جوابتو گرفتی
خیلی مسخره است که با مدرک فوق لیسانس همتراز استاد تمام هستید !
واقعاً برای دانشگاهی که شما را همتراز استاد تمام درنظر گرفته باید تأسف خورد .....
پاسخ ها
دانشگاهی
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چیزی به عنوان‌هم‌تراز استاد نداریم! اینا مردم را ... فرض میکنند هر چاخانی بتونن میگن! رو ‌که نیست!
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
درکشورمامدارک الکی فط وفراوانست که حتی استاددانشگاهند بلوف نمیزنم پشت میزمدیریت دکتراگرفتندوبلافاصله هیئت علمی شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دانشگاه های ما علمی نیستند و کاملا سیاسی و عافیت اندیش هستند افراد سیاسی را به کادر هیات علمی خود درمی آورند و از قبالش بودجه های خاص دریافت می کنند. این است نتیجه سیستم های دولتی....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اجازه بدین افرادی که عضو هیات علمی هستند نظر بدن که افراد چطوری جذب دانشگاه می شن، گمان نکنم اصل بر پارتیبازی باشه.
جناب تاجگردون راخدابرای مردم فقیرگچساران اورد.....کسی به دادمردم فقیرانجانرسیده.....شمایی ک درمجلس زیرکولرنشسته وتاجگردون میگویی......بیا ومردم فقیرانجاراببین...بعدبگوتاجگردون بده....ودزده....جناب تاجگردون خداهمراه توهست...لرغیور....کاش قدرجناب تاجگردون وامثال ان را میدانستیم......جانم فدای رهبرم سیدعلی......
پاسخ ها
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
با این حرفت داری به مردم فهیم گچساران توهین می کنی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همین تفکرات قومی هست که اینقدر فقیر نگهتون داشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چطوره که همین تفکرات قومی شما آب و نفت ایران رو برای خودتون میخواهید شما را اینقدر برخوردار می کنه ما رو فقیر؟کنی توضیح میدید لطفا
از این فرشته ها در مجالس و مسئولین زیاد داشته و داریم...دلیل اینهمه پیشرفت همه جانبه در کشور نتیجه حضور بابرکت چنین عناصر نابی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ممکنه ایشون اقدامات خوب زیادی داشته باشه . اما تخلفات زیادی هم ظاهرا داره و به نوعی داره اونا رو توجیح می کنه . ضمنا این کشور فرزندان برومند زیادی داره که اگر در راس امور باشند قطعا بهتر از این حضرات به کشور و مردم خدمت خواهند کرد
یعنی مردم خیلی خوب هم شورای نگهبان را شناختند وهم مجلس را !!!!! کمی فکر کنند که دلیل عدم شرکت مردم در انتخابات چه بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
کروناوتنبلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شورای نگهبان اگه در حد توانش تحقیق کنه ما راضی هستیم حتی اگه اشتباه بکنه.
ان شاءالله مشکل همه مشکل دارها حل بشه
سلام.برادر محترم
در سیستم اموزشی اگه دکتری داشته باشی بهت میگن استادیار بعد از طی کردن مراحل زمانی و داشتن کلی مقاله محکم ای اس ای ایمپکت دار و با نظر کمیته تخصص در اموزش عالی یا سازمان مرکزی دانشگاه ازاد میشی دانشیار و بعد از طی کردن مراحل دیگر که سخت تر این مرحلهوقبلی است میشی استاد تمام.
به جانبازان یه درجه بیشتر انهم افتخاری میدهند که از نظر مالی براش امتیاز داره اما از نظر اموزشی استفاده نداره.مثلا جانباز با لیسنانس بهش حقوق فوق لیسانس میدن اما حق تدریس در مقطع لیسانس و بالاتر را ندارد.
پس جناب نماینده این حرف ها را نزن که فکر کنی مردم خیلی هالو هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
مگرغیرازاینست؟
والا اگر ما مردم استانیم تو هیچ دوره ای به شما نماینده ها اعتماد نداشتیم که انتخابتون کنیم، فقط میدونیم میریم پای صندوق، چیزی که ما مردم را بدبخت کرد همین مظلوم نمایی شما مسولینه، که الان فکر می‌کنیم تو داری راست میگی.
حاج غلام تو خوبی!
عحب!
تابناک چرا تظر منو خذف کردی.
حرف تاجگردون رو قبول ندارم که میگه منو به عنوان حاج غلام میشناسم نه دکتر!
من گفتم که تو گچساران همه جا در بین مردم ایشون به عنوان دکتر معرفی شده. منظورم پوسترها، بنرها، تبلیغات، توسط مجری برنامه هاش و .... شما از مردم گچساران بپرسید ایشان کجا دکتر معرفی نشده؟ یه جا نام ببرید.!!!
وای به دسته بندی های ناسالم قومی و قبیله ای در ادارات
چرا نظراتم را در مورد نفوذ نجابت بر پتروشیمی‌ها منتشر نکردید
سلام . چرا دروغ به این روشنی والا تا جایی که من سراغ دارم همیشه و در همه جا و حتی در مصاحبه های زنده تلویزیونی دکتر می گفتند حالا میگه من فوق لیسانس دارم . دیگه ...
هرچی را میشه توجیه کرد. میرفتی یک مدرک دکتری واقعی می گرفتید. مثلا مدرکی که دانشجویان واقعی با شب نخوابیدن و کار کردن میگیرن..نه ویزایی بیاد و بری دفاع کنی و اگر وزارت علوم چیزی نمگیفت، لابد خود را دکتری موفقی هم میدانستین..
خیلی خیلی جالبه برام یک معاون در وزارت معادل استاد کاملی است!!! یک استاد کامل واقعی بایستی سالها تحقیق و پژوهش موفق داشته باشد جناب تاجگردون
اقای تاج گردون من از نزدیک شما را میشناسم تمام حرفهایی که معترضین زده اند واقعیت دارد خودت هم میدانی البته خیلی های دیگرش هنوز فاش نشده وگرنه اوضاعت خیلی خرابتر میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چرا اگه راست می گی خودت گزارش ندادی و اعتراض نکردی ؟ اگه این همه اطلاعات داری که می تونی نظرات دیگران رو تایید یا رد کنی.
تابناک واقعا جای تاسف داری. از چشمم افتادی
مدارک تحصیلی خیلی هاتون شبهه دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
از کجا می مطمئنی که خیلی ها این طورین؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
به ناشناس ۱۳:۳۲
از آنجائیکه شما داری اعمال نفوذ میکنی با فونت درست میتونی بنویسی.
تابناك جان، مي‌خواي ريپورتاژ كار كني كار كن، ولي لااقل تيتر يكش نكن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
هر چیزی قیمتی دارد
خیلی قشنگ می خواهد کارها را درست کنه فقط 50 هکتار از مثلا 100 هکتار زمین برای من است و بقیه اش بنام خانمم هست برید ببنید مردم چه نفعی از کار من می برند
بعد از طرح زمینها را چند برابر فروختم به مردم و مردم هم معامله کردن ونفع بردند
ادم اینقدر ....که در یک تربیون عمومی اینجوری مردم را ساده فکر کند
با این حرفش که اگه من شیشه کثیفم شما هم دستمال تمیز نیستید کل واقعیت موجود و سرانجام پروندهاش را مشخص کرد
ما تو‌دانشگاه به هیچ همکاری نمیگیم حاجی!
استاد تمام شدن هم‌ خم رنگ رزی نیست! مخصوصا در دانشگاه های دولتی ! هفت خوان رستم دارد.
من خودم‌بعد از بیست سال تحقیق و تدریس و جایزه بین المللی هنوز دانشیار هستم و تازه برای استاد تمامی امسال می خواهم‌تقاضا بدهم!
مردم را چی فرض میکنید؟
پاسخ ها
منفی
| United States of America |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دلم‌میخواهد بدانم‌او‌دوتایی که منفی دادن چند کلاس سواد دارن و از دانشگاه چی میدونن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دلبندم اون همترازی از جهت حقوق و مزایا است نه همترازی علمی.همه سواد و علم و دانش هم برای شما!
آقای تاج.گردون همراه تفنکدا رانشون تشریف ببرن در وزارت علوم گل بگیرن چون همه میتونن بخودشون مدارک همطرازی بدن.که بعدا ایشان ملقب میشن به دکتر غلام رضا
تو مملکت ما پارتی و رابطه بازی بیداد می کند وگرنه با فوق لیسانس کسی باسد عضو هیات علمی بشه
من ایشان را نمی شناسم. من حتی کسانی را که به ایشان اتهام می زنند نه می شناسم و نه از قصد و نیت شان آگاهم اما:
ایشان می فرمایند: «حاج غلامم» نه دکتر تاجگردون!
اگر ایشان در تبلیغات انتخاباتی شان از عنوان «دکتر تاجگردون» استفاده کرده اند همین یک دلیل کافی است که تمام آرای انتخاباتی ایشان باطل شود.
در حسرت ماندیم بیوگرافی این افراد از نظر مالی و شغلی قبل از انقلاب را منتشر کنید تا ملت اگاه شوند چه کسانی در راس امور قرار گرفته اند
دقیقا با مدرک فوق لیسانس بدون هیچگونه تدریس چجوری استاد تمام شدن و حقوق یه استاد تمام رو میگیرن؟؟
آیا این رانت شغلی نیست؟ اسم این سوئ استفاده از منصب و مسئولیت نیست؟؟
مردم الان ما مردم قدیم نیست که سرشونو گول بمالی!!
چرا ایشان به سوالات ساده، جواب های پیچ در پیچ می دهند؟
به نظر من بقيه گفتگو رو درج نكنيد چون هم سوتيهاش بيشتر معلوم ميشه و هم ابروي تابناك هم با اين دفاع بي منطق ميره ما كه پونزده ساله دانشگاهيم معني اين جمله رو نفهميديم كه به خاطر يك پست اداري همتراز استاد تمام هستم خود من مدرك دكتريمو دو ماه با تاخير اوردم داشتند اخراجم مي كردند با اين كه دفاع هم كرده بودم اين با فوق ليسانس صحبت از استاد تمامي ميكنه
اصولا عضو هیئت علمی با مدرک فوق لیسانس تا مربی ارتقاء می گیرد و بر اساس قانون جانبازی یا رزمندگی شخص می تواند از لحاظ حقوق و مزایا یک مرتبه بالاتر حقوق دریافت کند که در این مورد حقوق آن مربی می شود حقوق استادیار.
بر اساس کدام معیار علمی ایشان همتراز استاد تمام هستند؟؟؟
پاسخ ها
مظلوم
| United States of America |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بیش از ۲۴ سال درس خواندیم دکترا گرفتیم ۲۵ سال هم هست که درس میدیم و تحقیق میکنیم و کلی مقاله و‌کتاب و اختراع و هر سال باید کلی فعالیت علمی داشته باشیم و بیست و هفت نفر هم فوق لیسانس و دکتر تربیت کردم تازه دارم استاد تمام میشوم
بعد این یارو از راه رسیده الکی شده دکتر و هم تراز استاد!!
سلام برادران وخواهران گچسارانی واطرافش، اینجاهیچ بحث قومیتی وجود نداره، خیلیاهم هستندکه گچساران رو به چشم ندیدن مثل من/چه ربطی داره ک این بحث های قومیتی میکنید، حاج غلامتون درمجلس عضو کمیسیونی است ک کل کشور ونظام رو دربرمیگیره، بحث یه مملکته نه یه شهروقومیت شما/جوجه روآخر پاییز میشمارن
واقعا درست گفتن. برای مردم حاج غلام هستن فقط. بابا خیلی دانشگاه در دنیا وجود داره که مورد تایید وزارت علوم ما نیستش این دلیل نمیشه که دختر من در یکی از دانشگاههای اکراین درس میخوند که وزارت علوم گفتند مورد تایید ما نیست این یه حقیقتب هست. دیشب خیلی از واقعیت ها روشن شد دلیل حذف تاجگردون سیاسی است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بچه های بی عرضه تون رو میفرستید اکراین ترکیه قبرس و ... پزشکی بخونن که بعد چندسال برگردن تطبیق داخل بدن بیان کنار اون تک رقمیهای کنکور ...
توهین نکن
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
در تمام دنیا دانشگاه های نامعتبر وجود دارند . در ژاپن، در آمریکا و انگلیس و ... همون اوکراین که مسخره کردی دانشگاه هایی داره که دویست سال قدمت دارند و از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا هستند و برنده حایزه نوبل دارند. وقتی اطلاع نداری بی خودی اظهار نظر نکن
برای نظام مقدس جمهوری اسلامی زیبنده نیست که مدیرانش باگرفتن مدرک(یاخریدیاتقلب یاتحصیل ویاهرچی که هست ...)درزمان مسیولیت وجاهت خودوحکومت اسلامی راخراب کنند.وقتی واردمسیولیت میشوندامورات مردم رارهاکنندوبروندسراغ جورکردن مدرک.به فرض که مدرک هم درست ودانشگاه هم معتبر،جناب تاجگردون گرفتن دکترای دوسال تمام وقت زمان میخاهد.چطورشمابه این مهم موفق شدی.
به دلیل شرایطی که داشته ام (معاون سازمان برنامه و بودجه و مسئولیت هایم) همطراز استاد تمام هستم و اگر فوق دکتری هم بگیرم باز استاد تمام می شوم. !!!!!!!! درد ما همین آدمها هستند . استاد تمام !!!!!! بابا قانون گفته به شما معادل استاد تمام حقوق بدهند . نه اینکه استاد تمام می شوی !!!!!
از این مدل حاج غلام ها زیاد داریم اصلا همان حاجی به تنهایی دو تا دکتراست. دهه شصت مد بود اکثر مسولین سواد کافی نداشتند تنها راه کسب اعتبار حاجی شدن بود طرف ۲۲سالش بود حاجی می شد
آقایون تابناک امیدوارم از نظرات مردم و تعداد رای های موافق و مخالف فهمیده باشید که حمایت از ناکارامد چه نتیجه ای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اگر این کامنتها ملاک باشه که بهتره رجوع کنی به فیلم و کامنتهای اونجا رو هم یه نگاهی کنی
آوازه بخشيدن پست و سمت به اقوام و نزديكان آقاي تاجگردون به گوش حافظ شيرازي هم رسيده
فقط منتظر روزي هستيم كه اين جماعت جواب حق و ناحقي ها رو بگيرن ....
تاجگردون باآدمای فقیراصلاحرف نمیزد باپولدارا وپیمانکارا بود همش کجامردم فقیرگچساران روبه داش رسیدآره وقتی رای گیری بود ازطرف دوستان تاجگردون بهشون پول میدادن رایشون رومیخریدندیا ازشهرهای همجوارنیورمیاوردن پول میدان رای میداند
بسیار خنده داره و مضحکانه است که آقای احمد توکلی بعنوان موسس دیده بان شفافیت و عدالت این حاشیه مدرک تحصیلی حاج غلام را بپا کرده و شخص آقای توکلی و سوابق ایشان متضاد عنوان شفافیت و عدالت است . زیرا ماجرای "دکتر" شدن احمد توکلی ، در نظام آموزشی کشور یک تراژدی است. چگونه کسی با یک نامه به وزیر علوم وقت (دکتر معین) بورس فوق لیسانس میگیرد و با مدرک دکترا برمیگردد، توکلی زمانی که نامه درخواست بورسیه تحصیلی در انگلستان را برای مدرک فوق لیسانس میدهد هنوز لیسانس نگرفته یود !!! و یکسال مانده بود که مدرک اش را بگیرد ، توکلی دانشجوی رشته برق بود که اخراجی قبل از انقلاب بود . و برای اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته اقتصاد برای انگلستان بورسیه می گیرد ! و بدون اینکه فوق لیسانس بگیرد با مدرک دکترای اقتصاد به کشور بازگشت !!! البته خودش هم کتبا اعتراف کرده که انگستان مدرک دکترایش معادل است ! و سپس همه جا نان دکترا میخورد، و چون خودش راههای تقلبی اخذ مدرک را بخوبی بلد است ، از وقتی که به ایران برگشته فقط روی مدرک تحصیلی مسئولین ایراد میگیرد ! قضیه مرحوم کاردان را هم توکلی شروع کرد !
و شخص آقای توکلی نه تنها مدرک دکترا ندارد بلکه از سال ۷۵ از مزایای دکترا و پست و مقام هایی داشته و رانت های خورده که حسابی حرفه ای شده است . مثلا چگونه کسی فرزندانش را به خارج کشور نمیبرد و بعد درخواست ارز تحصیلی برای هشت نفر میکند و ...! و ارز دانشجویی ۸ نفر را میگرفته به اسم اینکه تمام خانواده اش را به انگستان برده بود و برای هر کدام از انها ارز دانشجویی میگرفت !
حالا آقای احمد توکلی توی کشور مدعی شفافیت و عدالت و مبارزه با رانت و مدارک تحصیلی جعلی شده است ! و مدعی اجرای قانون است ! و همه جا بصورت سفارشی و پارتی بازی کار خودش را راه می اندازد .
ه
تاجگردون داره با کلمات بازی میکنه. خودش میدونه از اسم دکتری سو استفاده کرده. همونطور که خود ايشان اقرار کردند دکتر اشون اعتباری نداره. ایشان گفتن من شیشه کثیفم. این جملات خود تاجگردون. آقای تاجگردون در دنیای بد اگر خوب باشی هنره نه اینکه هم رنگ جماعت بشی. بد باختی.
اگه حاج غلامی چرا توی تراکت های تبلیغاتیت گوش فلک رو با دکتر دکتر کر کرده بودی ؟ مش غلام جان
مشکل اصلی دروغ هایی که تاجگردون میگه. ایشان اصلا بلژیک نرفتن که مدرک از اونجا گرفته باشن. همه در گچساران میدونن امینی داماد تاجگردون داره از اسم ایشان سو استفاده می کنه و تاجگردون هیچ وقت جلوش نایستاده. اقای تاجگردون پسر شما بیکار نیست. تابناک خواهشا در ست تحقیق کن و نتیجه را به مردم بگو
باسلام او یک نخبه متخصص و توانایی است که با علم و عمل خود به کشور ومردم محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمت نموده است مختص یک حوزه انتخابیه نیست او نماینده کل استان محروم است مهم خدمت صادقانه آن مردم محروم است بس اعتراض کنندگان به رأی مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران که حق ناس است چون بچه مناطق محروم است از حسادت و کینه‌توزی وسیاسی وحزبی افراط‌گرایی می خواهند آن حذف کنند این 4سال می گذرد روسیاهی به زغال می ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
امثال اینها در طول تاریخ با به استضعاف کشاندن هم محلی های خود آنها را به سوی محرومیت بیشتر سوق داده اند و با سوء استفاده از تعصب قومی و منطقعه ای جیب خود را پر و سرمایه هایشان را افزون کرده اند.
حاج غلام سلام برسون
من شناخت چندانی از اقای تاجگردون ندارم وبرای رای دهندگان محترم حوزه انتخابیشان احترام قایلم اما در بین تمام ایرادات وحرف وحدیث هایی که به مدرک تحصیلی ویا سایر موارد مطروحه در خصوص ایشان مطرح شده هیچ کس به قومیت ایشان اشاره نکرده وهر اعتراضی هست جدا ازصحت وسقم به عملکرد وسوابق ایشان هست. اما اینکه اقای تاجگردون ناگهان در بین دعوا نرخ تعیین میفرمایند واقای توکلی را به ضد لر بودن متهم میکنند میتواند آدرس گمراه کننده ای باشد.بدترین چیز در کشور مرزبندی بین اقوام مختلف ایرانی وخدایناکرده استفاده ابزاری از ان است.بنظر من اگر نماینده محترم از همه اتهامات تبریه بشوند در مورد اخیر اشتباه فاحشی مرتکب شده اند
من واقعا به عنوان یک تحصیل کرده دانشگاهی قفل کردم که این اقا چه جوری به خودش استاد تمام می گوید .تا انجایی که بندهاطلاع دارم برای استاد تمام شدن باید شخص با مدذک phdمعتبر مراحل استادیاری و دانشیاری راطی نموده وبا ارایه یک تز معتبر وتحقیقات جامع در حضور یک هییت علمی متشکل از اساتید به دفاع از نظریه خود پردازدوپاسخگوی سیوالات بوده و اگر بتواند با کسب رای اکثریت ای ن مرحله را پشت سر بگذاردویا اینکه دارای یک برجستگی ویژه ومبرز در یک نظریه علمی قابل دفاع ومورد تایید اساتید برجسته باشد
درود بر غلام‌گچسارانی ها
الحق که غلام بودی حاج غلام نه نماینده مجلس
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ببخشید شما فامیلیتون دلاویز نیست؟
آخه محسن و احسان و ساسان هرسه برادرند و ازنوع دلاویز و منسوبین حضرت غلام.
شما مظلوم واقع شدی توکل کن به خدا جمونگ!
وای بر همه کسانی را که مردم رو به این فلاکت رسوندن. انشالله
این شوق نمایندگی و ادامه خدمت به کشور چی داره که با این همه دلایل و اتهمات شفاف بازم میخوای به ما خدمت کنی
برو از بازنشستگیت لذت ببر
ما رو هم دعا کن غلام جان!
مایه خجالت
ببخشید قطع و وصل میشه من از شهرستان تماس میگیرم با حاج غلام کارداشتم.
ببخشید قطع و وصل میشه من از شهرستان تماس میگیرم با حاج غلام کارداشتم.
لحن و نحوه تحلیل در حد دیپلم خبرنگارم اصلا انگار نه انگار فقط میپرسه یکم باید به چالش بکشونی اگر نه میشی مجری دیگه خبر نگارنیستی. کلا صحبت هاش مورد داره
سلام اول تباناک با این مصاحبه حداقل میشه گفت خطای بزرگی کرد. دوم باعث نا امیدی کسانی شد که فهمی از این تیپ افراد دارند در چگونگی رسیدن به قدرت و جا باز کردن در کشور
حاج غلام!!!هنوز آثار تبلیغات شما به طور گسترده در سطح شهر وجود داره دکتر چرا شکسته نفسی می فرمایید!!!
تقدیرنامه هایی را که قبلا ارائه دادین از رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سازمان بسیج مستضعفین و معاون سپاه و .... همه آنها خطاب به دکتر غلامرضا تاجگردون بوده آنها این عنوان را اگر هیچگاه از طرف و یا توسط شما استفاده نشده از کجا آورده اند؟
تنها و تنها راه نجات كشور از اين آشفته بازار و لجام گسيختگي حذف اصلاح طلبان و راي عدم كفايت به روحاني ميباشد . 32 سال اين كشور دست ليبرالها بوده موسوي هاشمي خاتمي روحاني .و...
پایان رپورتاژ آگهی!
امین نظام در سیستم بودجه بندی!! یعنی شما در تخصیص منابع، شهرستان خودتون رو با با شهرستانهای بلوچستان در یه ردیف قرار می دادی؟ البته شما در زمان تبلیغات انتخاباتی هیچ موقع نگفتید من بودجه بیشتری برای شهرستان گچساران آوردم!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
شهرستان گچ ساران چیه ؟ خانواده تاجگردون
مدیری که توان این رو نداشته باشه که یک موسسه قلابی صدور مدرک رو از یک دانشگاه تمییز بده جای سوال داره که در بقیه موارد کشور و سازمان مطبوع چطور تصمیم می گیرد، این نکته خیلی خیلی مهمی هست که بیانگر سطح درک و هوش و سواد پایین فرده
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
مثل کردان خدا بیامرز که میگفت باید ازشون شکایت کنم چون از من پول مدرک اصلی گرفتند وبهم تقلبیشو دادند!!!!ء
با سلام امثال این آدم ها که خودشون رو استاد دانشگاه میدونند و تصمیمات غلط گرفته اند با مدارک فوق لیسانس اعطایی و مدعی اند معادل استاد تمام واقعا دنیا به این جمله میخنده این اقا چطور به خودش اجازه میده چنین لقبی برای خودش قائل بشه پس استاد های واقعی کجا برند
دکتر برو دکتر
حاج غلام درسته که ما ساده هستیم اما نه اونقدر که تو فکر می کنی
انصافا در کدام بنر تبلیغاتی انتخاباتی از عنوان حاج غلام بدون دکتر استفاده کردن
دلیل اینکه فامیل ایشون تاج گردون است ریشه تاریخی داره؟ زمانی که تاج و اینا وجود داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تاجِ گردون و در واقع منظور خورشید هست
آقا بی زحمت این تاج رو دست به دست کن دور مجلس بگرده
یک انسان را با حواشی بزرگ کردن، یک خوش خدمتیست به او بدون آنکه متوجه شویم.
در این مملکت حراف باش، آسمان رسیمان بباف،پارتی هم داشته باش، تمام مشکلات کشور حل خواهد شد؟
آقای تاج گردون شما با آقای تاج فدراسیون فوتبال نسبتی داری؟
یکی ریپورتاژ هم با زاکانی برید.

از قدیم گفتند: تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها ...

ی مطلب مهم
باید نمایندگی هم مثل ریاست جمهوری، حداکثر دو دوره ی متوالی باشه.
بیشترش باعث فساد هست.
دائم به شباهت تاج تاجگردون و تاج کرونا فکر میکنم.
نمیدونم قبلا کجا دیدمش
تازه این خوبشونه!!!!
این رپرتاژ آگهی بود یا خبر؟
تابناک بین رسانه های اصول گرا همیشه معتدل تر و منطقی تر بوده
حیف هست به خاطر شخصی مثل این آقا اعتبارتون رو خدشه دار کنین... که البته کردین
حتی در همین مصاحبه هم مشخصه که اعتراف می کنه یکسری کار هایی رو کرده و اتهامات درستند، صرفا ایشون اعتقاد نداره اون کار ها جرم اند
وقتی می بینم نماینده ی 80 ملیون آدم امثال تاجگردون هستن واقعا احساس بدی بهم دست میده، خیلی آدمای باشعورتر و باسوادتر و بهتر وجود دارن تو کشور چرا باید چندین دوره امثال اینا تو مجلس باشن
دیوان محاسبات !!!
دیوان محاسباتی که به عنوان بازوی نظارتی مجلس شناخته می شود، تا امروز حتی یک مورد فساد را هم تشخیص نداده که با پیگیری های آن - فساد مورد نظر برطرف و عاملان آن مجازات شوند.
ببینید قوانین چقدر راه دررو و نفوذ دارد که به این راحتی طرف میگه همه آنچه را که به من نسبت می دهند درست است آما تا به حال محکوم به مجازاتی نشده ام و به همین دلیل باید کارم را ادامه دهم.
واقعا همشهریان مش غلام بهتر می‌شناسن که رای دادنش بابا به من تو چی که دکتر یا فوق دکتر حتما سه دوره رای ا ورده که کار خوب انجام داده وبه حاج غلام ارتقا پیدا کرده
ساسی بجای دکتر جون دکتر باید بگه حاجی جون حاجی
چارلز غلامم.
حاج غلام زمان جنگ هم مهمترین درجه حاجی بود
غوولوومی چطوری؟
چرا تاجگردون باید شناسنامه دوم داشته بشه؟؟؟؟؟ چرا این را نپرسیدی تابناک؟؟؟؟ موضوع حریم خصوصی نیست. موضوع عدم صداقت در مورد ارائه ندادن شناسنامه دوم
ای خدا مگه قحط الرجاله که یه آدم با دکترای تقلبی و کلی پرونده رانت و مدیران شلاقی که دقیقا ایشون منصوب کرده بودن و هنوز هم کسی نتونسته تکونشون بده و حکمشون رو اجرا کنه باید نماینده مجلس بشه
حاج غلام بیا وسط.
تمام سوال وجواب های مجری محترم درراستای تطهیرایشان بوداصلاچالشی نبوددرمورداستادی ایشان همانطورکه دوستان بیان داشتندنه دروزارت علوم ونه بهداشت چنین آئین نامه ای وجودنداردلذابدون اینک ایشان رابشناسم پاسخ هاش قابل خواندن واعتنانبود.همین مارابس
تابناک قیمت شما چند بود ؟
دکتر جعلی تاجگردون
از حسادت به یک شهرستانی دست بکشید به ولله پرستیژزش همتون می ارزد
حیف ا ز اون همه وقتی که توی این ده ساله دنبال کردم خبرهاتو
چرا تابناک شده نماینده یک قوم خاصی؟ چرا فوری با اقای تاجگردون مصاحبه گذاشته تا از این تریبون جهت توجیه خودش استفاده کند؟ واقعا جای تاسف که این سایت فقط دنبال تامین منافع یک عده ای خاصی باشد خداییش اصلا نمیتوانید منکر غش بسمت این عده باشید ای کاش کامنت و منتشر کنید
چرا با دفاع از کسی که با دستکاری در بودجه بیت المال منافع خود و قوم خود را تامین کرده و به بیت المال خیانت کرده اینقدر میدان میدهید خدا جای حق نشسته پس تکلیف قومیتهای دیگر که لابی گری نمیکنند و شهرهای محروم چی میشود
لعنت بر کوته فکرانی که با مسائل بی ارزش باز چهار سال وقت مردم و کشور را تلف میکنند
دوستان عزیز از روی اعتراضات نمایندگان قضاوت نکنید ما در منطقه‌ای از استان اصفهان زمین کشاورزی داریم که زمانی به زور آمدند در منطقه ما چندین چاه عمیق زدند برای بردن آب منطقه به یکی از شهرستانها مردم هرچه مقابله کردند فایده نداشت الان تمام باغهای اون منطقه خشک شده. تاجگردون همراه مردم گچسارانه. اجازه نمیده این اتفاقات بیفته. من خودم شاهد پیشرفت اون منطقه بودم با مسافرت به گچساران و حومه. مشکل بیشتر نمایندگان مخالف هم اینه که چرا اجازه نمیده تمام بودجه گچساران ب ه سمت شهرهای بزرگ. اگر نماینده منطقه ما همراه مردم بود این اتفاق برای اون منطقه نمی افتاد. درضمن اگر ایشان دزد بود یا رانت خواری میکرد اصلا نمیذاشتند پرونده اش این چنین در اختیار همه قرار بگیره.. کاش کشور ما چهار تا نماینده دلسوز مانند تاجگردون داشت.
یه نکته ای رو دوستان دقت نکردند زمانی که ایشون فوق لیسانس شهید بهشتی گرفتن خیلی ها با مدرک کارشناسی عضو هیئت علمی بهترین دانشگاهها می شدن
اون دوستانی که میگن ما استاد دانشگاهیم
خدایا کشور ما را از دست تاجگردون ها نجات ده
که وضع امروز کشور نتیجه برنامه ریزی امثال اینهاست.
اغتشاش رو اختشاش نوشتند :)
واقعا جای تاسف داره که همچنین افراد بی لیاقتی میخوان در راس امور باشن ،دست به هر ریسمانی میزنند که اون بالا بمونن ،بسه دیگه خسته شدیم از شما و امثال شما ،فقط و فقط از خودش تعریف میکنه که موقعیتش رو از دست نده ،آخه به چه قیمتی،اگر خیلی انسان فهیم و با شخصیتی بودی ،مثل یک انسان فرهیخته ،به همون تدریس توی دانشگاه اکتفا میکردی ،معلومه خیلی جایگاهت برات مهمه و به هیچ قیمتی نمیخوای از دستش بدی.
یکی ا دوستان فرموده اند که چرا مردم می گویند دکتر تاجگردون؟
در کشوری که به ایت الله می گویند امام وبه حجت الاسلام می گویند ایت الله و یک آخوند دانشگاه نرفته می شود وکیل ووصی ملت. چه اشکالی دارد به حاج غلام خودمان بگوئیم دکتر که. واقعا برازنده این لر با غیرت است
حالا‌چرا باید تو این وضعیت خاص یه رسانه وقت خودش رو یک و نیم ساعت در اختیار کسی بذاره که چند تا از همکاراش بهش حسن نیت ندارن؟!!!
حیاط خلوت تو که نماینده اراک هستید کجاست تو حیاط خلوت خودت بچسب کار به حیاط خلوت دیگران نداشته چونکه اول بایستی در مورد حیاط خلوت خودت و آقای زاکانی و آقای توکلی تحقیق و بررسی بشه دست برداری شماها چکاره مجلس هستید که شورای نگهبان و هیبت تحقیق رو هیچ حساب میکنید میخواهید همه کاره مجلس بشید کور خواندید آقای قالیباف سردار همین جوری نایست و نگاه کن و برات تعیین تکلیف کنند قدرت مدیریت خود را در همین اوایل کار مجلس نشان فرصت طلبان بده و اول دستور بررسی حساب های خانواده نماینده اراک و زاکانی و توکلی و لابی گری هایشان را بدهید تا تکلیف این چند نفر در مجلس روشن بشه ضمنا تکلیف لرستیران که آشکارا شمشیر از روی بسته اند توسط مردمان لرستانات که تمامی زاگرس را در بر میگیرد داده خواهد شد
جانباز و رزمنده دفاع مقدس
مراد قاسمی بابااحمدی (حموله) بختیاری
این بابا که از اولش هم یک فیودال بوده و مثل خیلی ها گشنه گدا نبوده حالا نماینده مجلس شده باشه! ولش کنین بزارید حالشو ببره! اتفاقا این خوش تیپ تر از باقیشونه....!
جناب زاکانی بی شک ریگی در کفش داره وگرنه به کارهای اصلیش می رسید و این قدر خودش را‌بی ارزش نمی کرد. اگر غیرت دارید درباره فقر و مظلومیت مردم حرف‌بزنید .
این همه علم ودانش تاج ،به نظرتون تومجلس حیف نمیشه
بهتره بره دانشگاه تدریس کنه!نه
تابناک واقعا متاسف شدم که خودتو فروختی نمیدونم به چند یا چی با این مصاحبه تهوع اوربا یک نفر که تکلیفش معلومه!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی