بازدید 8709

انصارالله نقش سازمان ملل و افزایش تنش را محکوم کرد

دفتر سیاسی انصارالله و احزاب مخالف ائتلاف سعودی در بیانیه‌ای مشترک تنش نظامی کشور‌های متخاصم و ادامه دزدی دریایی در حق کشتی‌های حامل مشتقات نفتی را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۸۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 29 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن و احزاب مخالف ائتلاف سعودی پیروزی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های نبرد و عملیات یگان موشکی و پهپادی را تبریک گفتند.

در جریان نشست مشورتی دفتر سیاسی انصارالله و احزاب مخالف تجاوزات سعودی – اماراتی در صنعا نقش منفی سازمان ملل و فرستاده آن به یمن محکوم شد که تبدیل به نقشی برای سرپوش‌گذاری بر جنایت‌های دشمنان و بخشی از مشکل شده نه بخشی از راه حل.

در این نشست آن‌طور که رسانه‌های عبری فاش کرده‌اند و اظهارات مزدوران بر این گزارش‌ها صحه گذاشت، رویکرد‌ها و گام‌های عادی سازی مزدوران دشمن با رژیم صهیونیستی نیز محکوم شد.

در بیانیه منتشر شده از این نشست آمده است: گام‌های عادی سازی ائتلاف سعودی و مزدورانش نقش محور اسرائیل در تجاوزات و محاصره یمن را برملا می‌کند.

شرکت‌کنندگان در این نشست تصمیم عربستان برای منع حضور مسلمانان در مکه و ادای فریضه حج جز برای تعدادی محدود بنا به دلایل واهی را محکوم کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر