بازدید 12154

برد سخت تیم آزمون مقابل قعرنشین با کمک VAR

در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه زنیت سن‌پترزبورگ با ۵۶ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های لوکوموتیو مسکو (۴۴ امتیاز) و کراسنودار (۴۱ امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.
کد خبر: ۹۸۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 27 June 2020

صدرنشین لیگ برتر روسیه با بازی موثر مهاجم ایرانی اش، برابر تیم قعرنشین این رقابت‌ها به پیروزی دشواری دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، جمعه شب تیم زنیت در ورزشگاه گازپروم سن‌پترزبورگ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه از تیم سامارا میزبانی کرد و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. نیمه نخست این دیدار با گل دقیقه ۴۴ گلوشنکو به سود تیم سامارا پایان یافت. آرتم جیوبا در دقایق ۶۴ و ۷۰ توانست ۲ گل تیم زنیت را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. یک گل تیم سامارا نیز در دقیقه ۷۸ پس از بررسی توسط سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) مردود اعلام شد.

لیگ برتر روسیه| پیروزی دشوار تیم آزمون با کمک VAR

سردار آزمون در ترکیب اصلی تیم زنیت به میدان رفت و در دقیقه ۸۵ با دریوسی مهاجم آرژانتینی تعویض شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه زنیت سن‌پترزبورگ با ۵۶ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های لوکوموتیو مسکو (۴۴ امتیاز) و کراسنودار (۴۱ امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه با مشارکت کاربرانش نمره فنی خوب 6.5 را به سردار آزمون اختصاص داد. آرتم جیوبا، زننده 2 گل زنیتی‌ها با دریافت نمره 8 بهترین بازیکن این بازی شناخته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار