بازدید 24540
۳
مالک تراکتور از پس پرداخت قراداد‌های نجومی بر می آید؟

ادعای زنوزی خارج نشین راست است یا ناراحتی دژاگه؟

زنوزی بارها ادعا کرده که تیمش هیچ مشکل مالی در پرداخت ها ندارد و حتی با لغو لیگ هم قراردادها را کامل پرداخت خواهد کرد! اما حالا اشکان دژاگه مطالبات زیادی از تیم تبریزی و مالکش دارد
کد خبر: ۹۸۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 26 June 2020

در حالی که مالک باشگاه تراکتور مدعی است دستمزد و قرارداد بازیکنان تیمش را تا اینجای لیگ پرداخت کرده، اما برخی ستاره های این تیم از جمله دژاگه بابت تاخیر در دریافت مطالبات خود شاکی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، اشکان دژاگه هنوز به تمرینات تراکتور تبریز بازنگشته است. این بازیکن که در آلمان حضور دارد پیش از این به دلیل ترس از بیماری کرونا حاضر نبود به ایران بازگردد، اما این روز‌ها دلیل بازگشت او به تبریز فقط کرونا نیست.

این بازیکن از مدیریت باشگاه به دلیل مسائل مالی ناراحت است و انتظار دارد باشگاه به وعده اش برای پرداخت مطالبتش عمل کند. اتفاقی که هنوز نیفتاده و همین باعث شده تا دژاگه در تماس‌هایی که با او برای بازگشت به تمرینات گرفته می‌شود زمان مشخصی ارائه نکند و مدام بازگشت خود را به فردایی که نامشخص است موکول کند.

ادعای زنوزی خارج نشین راست است یا ناراحتی دژاگه؟

از سویی زنوزی مالک باشگاه هم که در روسیه به سر می‌برد هیچ واکنشی نسبت به ناراحتی دژاگه نشان نمی‌دهد و همین باعث شده تا بازیکن با تجربه تیمش برای بازگشت اقدام نکند. او بارها ادعا کرده که تیمش هیچ مشکل مالی در پرداخت ها ندارد و حتی با لغو لیگ هم قراردادها را کامل پرداخت خواهد کرد! زنوزی تلاش زیادی کرد تا بتواند با تعطیلی لیگ ، طبق دستوزرالعمل فیفا میزانی از قراردادها را پرداخت نکند تا از زیر فشار خارج شود اما این اتفاق رخ نداد و تیمش هم از تمرینات منظم افتاد.

از برخی منابع خبری شنیده می‌شود که دژاگه تصمیم گرفته در هفته پیش رو برای رسیدگی به مشکلات مالی اش با باشگاه راهی ایران شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فقط پرداختیهای پیروزی سوگلی سروقت پرداخت بشه بقیه مهم نیستن!!!
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراختور
یاشاسین زنوزی
چه ربطی به خارج نشین بودن داره این مطلب؟! عقده و حقارت تا به کی؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی