بازدید 15207

دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در پردیس

کد خبر: ۹۸۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 21 June 2020

سرهنگ محمدی از شناسایی و انهدام باند شرکت‌های هرمی در شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان پردیس در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحد‌های مسکونی در فاز ۱۱ مسکن مهر شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه آنان شدند و تعداد ۲۰ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و آن‌ها را جهت بررسی به کلانتری انتقال دادند.

او گفت: مأموران پلیس در بازرسی از محل، موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باند‌های شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز شدند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند.

او گفت: از مردم می‌خواهیم به راحتی به این گونه شرکت‌های غیر قانونی که با وعده‌‎های پوچ، افراد جویای کار، خصوصا جوانان را فریب می‌دهند اعتماد نکنند و در صورت مشاهده این گونه موارد مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل