بازدید 45146

اطلاعات جدید از مرگ قاضی منصوری

خبرنگار رادیو اروپای آزاد در رومانی جزئیات جدیدی از مرگ منصوری را منتشر کرده است. رادیو اروپای آزاد اولین رسانه‌ای است که خبر کشف جسد قاضی منصوری را منتشر کرده بود.
کد خبر: ۹۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 20 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از «همشهری آنلاین»، آدلینا رادولسکو نوشته است: «ما سه اعلان از سوی پلیس داشتیم. اول گفتند که کسی در هتل از ارتفاع پرت شده. البته اشاره‌ای نشده بود که از پنجره یا مثلا از پلکان و اشاره نشده بود که این اتفاق بیرون یا درون هتل افتاده است.

بعدتر در یک اعلان رسمی، پلیس اعلام کرد که این اتفاق برای یک ایرانی ۵۲ ساله رخ داده که از سوی برخی مقام‌های کشور‌های دیگر تحت تعقیب بوده است، ولی به طور غیررسمی منابعی از پلیس به ما گفتند که این فرد از پنجره سقوط کرده است. آن‌ها همچنین به ما گفتند که در حال تحقیق در مورد احتمال خودکشی یا قتل هستند، اینکه ممکن است کسی او را از پنجره به پایین پرت کرده باشد.

بعدتر که عکس‌های عکاس یک خبرگزاری بسیار معتبر منتشر شد نشان می‌داد افراد پلیس جسد را به بیرون از هتل می‌آورند. من دوباره از پلیس سوال کردم که جسد دقیقا کجا پیدا شده بود، داخل هتل یا بیرون از آن؟ سخنگوی پلیس بخارست از طریق اس ام اس گفت او در مقابل در ورودی لابی و داخل هتل پیدا شده است.

هتل دوک هتلی بسیار کوچک است. وقتی وارد می‌شوید پذیرش و لابی بسیار کوچکی دارد و در سمت راست یک راه‌پله بسیار باریک است. اما مسئولان هتل محل وقوع این حادثه نیز از صحبت درباره این رخداد امتناع کردند.»

از حرف‌های این خبرنگار و عکس‌های منتشرشده برمی‌آید که گویا قاضی منصوری از پنجره طبقه ششم پرت نشده است و از راه‌پله طبقه ششم به داخل لابی پرت شده است. در ادامه تعدادی از عکس‌های این هتل را هنگام خودکشی منصوری ببینید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۲
هتل پر از دوربینه کافیه به تصاویر ضبط شده مراجعه کنند این که دیگه جدس و گمان نمی خواد !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خوب اگر خودکشونده شده باشه که ترتیب لازم برای خاموش کردن دوربین برای کمتراز یکدقیقه که چیزی نیست.....
یعنی این هتل دوربین مدار بسته نداشته ؟
زدین هنگام خودکشی؟!!! آیا برای شما مسجل شده این خودکشی بوده؟!
حالا ، موسيو پوآرو ، قاتل كيه ؟
دوربین نداره این هتل؟
تا ابد هم که دلیل و ادله بیارین همه میدونن چی به چیه
همه مردم ایران از کوچک و بزرگ میدونن علت مرگ این بنده خدا چه بوده الا دستگاه قضای ایران! جالب نیست....
خدایا عاقبت به خیرمون کن. این بابا چه جایگاهی داشت و روزی هزار نفر جلوش تا کمر خم میشدن ولی به علت زیاده خواهی این شد! خدایا روسیاهمون نکن
واضحه که در کمینش بوده اند و از پله ها پرتش کرده اند پایین.البته هتلی ها هم احتمالا حق السکوت خود را دریافت یا تهدید شده اند که سکوت کرده اند.... باید رد قاتل را از درون متهمان فساد و همدستانشان در اینجا جستجو کرد.
ببخشید دیگه تو سوله های نگهداری علوفه دام و طویله ها هم دوربین مداربسته هست اونوقت تو این هتل دوربین نست چک کنن چه اتفاقی افتاده تا اینقدر آسمون ریسمون نبافن. این قتل کاملا مشکوکه.
ما هم که گلابی ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار