بازدید 5823

بهترین مدل ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت مچی مردانه و زنانه، اگرچه یک اکسسوری به ظاهر کوچکی است، اما تاثیر بسزایی در ظاهر شما می‌گذارد. قیمت ساعت مچی به مدل آن بستگی دارد و ممکن است بیش از حقوق ماهانه شما نیز باشد. در این صورت کیفیت، طول عمر و مدل ساعت مچی زنانه و مردانه اهمیت بسیاری دارد و باید پیش از خرید دقت کنید.
کد خبر: ۹۸۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 14 June 2020

بهترین مدل ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت مچی مردانه و زنانه، اگرچه یک اکسسوری به ظاهر کوچکی است، اما تاثیر بسزایی در ظاهر شما می‌گذارد. قیمت ساعت مچی به مدل آن بستگی دارد و ممکن است بیش از حقوق ماهانه شما نیز باشد. در این صورت کیفیت، طول عمر و مدل ساعت مچی زنانه و مردانه اهمیت بسیاری دارد و باید پیش از خرید دقت کنید.

بسیاری پیش از خرید ساعت مچی، چندین کاتالوگ را بررسی می‌کنند، به چندین فروشگاه ساعت فروشی یا جواهرفروشی مراجعه می‌کنند و فروشگاه‌های آنلاین را بررسی می‌کنند و قیمت‌ها و تجربه کاربران را مقایسه می‌کنند، اما هم در میان انبوه مدل ساعت مچی مردانه یا زنانه، نمی‌دانند که کدام یک مناسب‌تر است. از این رو به نظر شما چه مدل ساعت مچی مناسب استایل‌تان است؟

به طور میانگین هر ساله 1 میلیارد ساعت مچی در دنیا تولید می‌شود، از این جهت ممکن است در انتخاب ساعت مچی کمی سردرگم شوید. به نظر می‌رسد پیشرفت تکنولوژی باعث افزایش فروش ساعت مچی دیجیتال شده است، اما ساعت آنالوگ یا عقربه‌ای همچنان طرفداران خود را دارد.

1. ساعت مچی عقربه‌ای یا آنالوگ

اگر می‌خواهید کمی از دنیای مدرن فاصله بگیرید، ساعت مچی عقربه‌ای یا آنالوگ بهترین انتخاب ممکن است. این ساعت کلاسیک سال‌ها است که محبوبیت خود را در میان خانم‌ها و آقایان در تمام سنین از دست نداده و هر سال به گونه‌ای و در طرح‌های متفاوت در صنعت مد و فشن تولید و عرضه می‌شود.

جنگ جهانی اول نقطه شروع تولید ساعت مچی آنالوگ بود تا سربازان زمان دقیق جنگ را بدانند. با گذشت این همه سال همچنان محبوب‌ترین ساعت مچی در دنیا، ساعت آنالوگ یا عقربه‌ای محسوب می‌شود.

افرادی که به استایل کلاسیک یا ساده علاقه دارند یا می‌خواهند سال‌ها از یک مدل ساعت مچی ساده استفاده کنند، نگران به‌روز شدن تکنولوژی نباشند و از مدل آن خسته نشوند، ساعت مچی عقربه‌ای یا آنالوگ، بهترین انتخاب ممکن است.

بهترین مدل ساعت مچی مردانه و زنانه

2. ساعت مچی خلبانی

سال 1906 میلادی، ساعت مچی خلبانی توسط یک خلبان برزیلی ساخته شد تا زمان و ارتفاع با به سادگی بررسی کند. از این رو ساعت خلبانی با بند چرم ساخته شد که در سال 1911 برای عموم به فروش رسید.

در حال حاضر این ساعت مچی کاملا حرفه‌ای، علاوه بر تعیین دقیق زمان، سنجش ارتفاع، قطب‌نما و سایر مزیت‌های دیگر را دربر دارد. بر خلاف تصور عموم، این مدل ساعت تنها مخصوص خلبان‌ها نیست و افرادی که به ورزش‌هایی همچون اسکی، بدن‌سازی، قایقرانی و... علاقه دارند، ساعت مچی خلبانی، یک انتخاب منحصربه‌فرد است که در زیبایی استایل نیز تاثیر بسزایی دارد.

3. ساعت مچی دیجیتال

برند همیلتون در سال 1972، برای اولین بار ساعت مچی دیجیتال خود را در دنیا ارائه کرد. در آن زمان بسیاری از نوجوانان به این مدل ساعت مچی توجه بسیاری نشان دادند، چرا که این ساعت نمادی از پیشرفت تکنولوژی در جوامع بود. پس از آن، بسیاری از مردم به ساعت دیجیتال علاقه‌مند شدند، چرا که زمان را به سادگی نشان می‌داد و باز هم تکنولوژی موفق شد که زندگی افراد را ساده‌تر کند.

معمولا افرادی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارند، ساعت دیجیتال را به مدل‌ ساعت مچی‌های دیگر ترجیح می‌دهند، چرا که این ساعت ظاهری کاملا اسپرت یا کژوال دارد. اگر لباس ورزشی یکی از لباس‌های مورد علاقه شما محسوب می‌شود و استایل اسپرت یا روزمره را به استایل فرمال یا رسمی ترجیح می‌دهید، ساعت دیجیتال انتخاب مناسبی برایتان است.

بهترین مدل ساعت مچی مردانه و زنانه

4. ساعت مچی هوشمند یا اسمارت واچ

قرن 21 همان قرنی بود که نویسنده‌ها و کارگردانان ژانر علمی و تخیلی در رویا و آرزویش به سر می‌بردند. ساعت مچی یا هوشمند همان اکسسوری است که بسیاری را به آرزویشان رساند. ساعت مچی هوشمند که شرکت اپل و سامسونگ از برندهای سازنده اصلی آن به شمار می‌آیند، تغییرات بزرگی در دنیای طراحی ساعت مچی ایجاد کردند تا ساعت مچی تنها یک ساعت معمولی باقی نماند. با  این حال ناگفته نماند که ساعت دیجیتال، پایه‌گذار طراحی و تولید ساعت مچی هوشمند است.

GPS، شمارش ضربان قلب، شمارش قدم‌هایی که در طول روز برمی‌دارید، نمایش پیام تلفن همراه و نمایش متن، تنها بخشی از این کامپیوتر مچی است. به نظر می‌رسد با پیشرفت تکنولوژی، این ساعت هوشمند پیشرفته‌تر نیز شود و کاربردهای بسیاری به همراه داشته باشد. اگر به پیاده‌روی و ورزش علاقه دارید و می‌خواهید زندگی به‌روز و مدرنی داشته باشید، خرید اسمارت واچ را فراموش نکنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار