بازدید 9893
۳

اصلاحات در تشکیلات پلیس نیویورک کلید خورد

فرماندار نیویورک طرح ایجاد اصلاحات در ساختار پلیس نیویورک را امضاء کرد. وی در یک فرمان ویژه خواهان اصلاحات بنیادین در صد‌ها اداره پلیس در سراسر نیویورک شده است. وی بر لزوم اصلاحات در تشکیلات پلیس در این ایالت سخن گفت و تاکید کرد اداره‌های پلیس در سطح محلی و شهری در ایالت نیویورک باید قانون جدید اصلاحات در تشکیلات پلیس را تا اول آوریل دو هزار و بیست و یک اجرایی کنند تا بتوانند از منابع مالی ایالتی برخوردار باشند و اگر این کار را انجام ندهند این بودجه ایالتی در اختیارشان قرار نخواهد گرفت.
کد خبر: ۹۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۹ 13 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از انتخاب، اندرو کومو، فرماندار نیویورک طرح ایجاد اصلاحات در ساختار پلیس نیویورک را امضاء کرد. وی در یک فرمان ویژه خواهان اصلاحات بنیادین در صد‌ها اداره پلیس در سراسر نیویورک شده است.

فرماندار ایالت نیویورک در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران از لزوم اصلاحات در تشکیلات پلیس در این ایالت سخن گفت و تاکید کرد اداره‌های پلیس در سطح محلی و شهری در ایالت نیویورک باید قانون جدید اصلاحات در تشکیلات پلیس را تا اول آوریل دو هزار و بیست و یک اجرایی کنند تا بتوانند از منابع مالی ایالتی برخوردار باشند و اگر این کار را انجام ندهند این بودجه ایالتی در اختیارشان قرار نخواهد گرفت.

این مقررات که از آوریل آینده به اجرا گذاشته خواهد شد مربوط به استفاده از زور و جانبداری نیرو‌های پلیس و سایر مسائلی است که به اعتراضات اخیر ضد نژادپرستی در آمریکا منجر شده است.

کومو می‌گوید که برای مبارزه با نژادپرستی سازمان یافته باید ادارات پلیس تغییر کنند و به روز شوند و صلاحیت استفاده از بودجه عمومی را داشته باشند.

براساس مقررات جدید در نیویورک، هرگونه توسل به زور برای بستن راه تنفس افراد از جانب نیرو‌های پلیس نیویورک، اقدامی مجرمانه خواهد بود، در قوانین مربوط به حفاظت از کارنامه‌های انضباطی نیرو‌های پلیس باید علنی باشد و بازنگری می‌شود، بازرس ویژه‌ای برای تحقیق و تفحص در قتل‌هایی منصوب می‌شود که نیرو‌های پلیس در آن درگیر بوده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مردم آمریکافریب این دروغپردازیهاکه هیچ دردی ازجامعه ی سیاه پوستان حل نمیکند،نخورده وهمچنان معترض بدولت وپلیس آمریکاست.
این را می گویند احترام قائل شدن برای خواست مردم....تازه آمریکائی ها دارند از مسئولین ایرانی یاد می گیرند که چگونه به خواست مردم احترام بگذارند!!!! بیچاره مردم آمریکا اجازه تظاهرات نداشتند، اگر به خیابان می آمدند هم یا کشته می شدند یا زندانی،رسانه آزاد هم که نداشتند.بیچاره ها برای اعتراض خودکشی می کردند!!!
به این میگن سیستم دموکراتیک. تا یه مشکلی بروز میکنه و عموم مردم رو ناراضی میکنه سیستم ناچار به اصلاح خواهد بود. نه مثل ایران که حتی اگر مسئولین هم از رویه ای ناراضی باشن نمیدونن چطور باید به اون رویه اعتراض کنن و در نهایت تغییرش بدن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی