بازدید 16657
۵
بر سر لیبی رخ داد؛

حمله شدید انور قرقاش به ترکیه

وزیر مشاور در امور خارجه امارات با انتقاد از مخالفت ترکیه با طرح مصر درباره لیبی اعلام کرد: سراب نظامی که آنکارا به دنبال آن در لیبی است بر رنج مردم این کشور می افزاید.
کد خبر: ۹۸۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 11 June 2020


به گزارش تابناک به نقل از النشره، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات به جدیدترین موضع گیری این کشور درباره لیبی پرداخت.

وی ضمن حمایت از طرح مصر درباره لیبی، آنرا در راستای بازگردانیدن ثبات در این کشور واقع در شمال آفریقا دانست و افزود: ما به تلاش هایمان با قاهره برای برقراری آتش بس و اجرایی کردن روند سیاسی ادامه می دهیم.

قرقاش در ادامه با اشاره به مخالفت ترکیه با طرح مصر درباره لیبی گفت: سراب نظامی که آنکارا به دنبال آن در لیبی است، بر رنج لیبیایی ها می افزاید و با اجماع بین المللی مخالف است.

گفتنی است که ترکیه طرح پیشنهادی مصر برای آتش بس در لیبی را نپذیرفت و اعلام کرد که هدف از این طرح ابتکاری، نجات ژنرال «خلیفه حفتر» پس از شکست عملیات نظامی ۱۴ ماهه او برای تصرف طرابلس، پایتخت لیبی است.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
چطور زمانی که حفتر دست بالا داشت این امارات و مصر و حامیان حفتر از این افاضات بلغور نمی کردن؟
چطور زمانی که حفتر دست بالا داشت این امارات و مصر و حامیان حفتر از این افاضات بلغور نمی کردن؟
مردک مزدور صهیونیست ؛ خودتون دست از یمن و کشتار کودکان یمنی بر دارید و از سراب یمن بیائید بیرون بعد برای دیگران موعظه بفرمائید.
عجب!
انور قرقاش چه آدم وقیحیه!
10 ساله مردم بیگناه رو اواره میکردین مصر و عربها صد بار اتش بس نقص کردین به یاغی حفتر تروریست پول و سلاح دادین حالا که ترکیه صافتون کرده دم از مردم و اتش بس میکنین ? در ضمن ترکیه مثل عملیاتهای سوریه هیج اسیبی به مردم عادی نمیزنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل