نامه جمعی از خبرنگاران به رئیس بورس

جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان بورس به رئیس بورس نامه نوشتند.
کد خبر: ۹۸۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 11 June 2020

به گزارش بورس تابناک، جمعی از فعالان رسانه‌ای درباره برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان بورس به رئیس بورس نامه نوشتند که به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر حسن قالیباف اصل
رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار
باسلام و احترام
این‌جانبان، به نمایندگی از خبرنگاران حوزه بورس، ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته شما به ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی، برخی دغدغه‌های حرفه‌ای خود را در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای بازار سرمایه به استحضار می‌رسانیم.
در طول یک ماه گذشته انتشار برخی شایعات درباره انتصابات احتمالی در حوزه روابط عمومی سازمان موجب نگرانی دوستان شما در رسانه‌ها شده است. ضمن تایید حق جنابعالی در انتخاب مدیران و همکاران هماهنگ در مجموعه سازمان بورس تاکید داریم انتصاب برخی افراد دخیل در معاملات سهام ، بازاریابان کارگزاری‌های بورس و هم‌چنین افراد دارای تعامل مالی گسترده با شرکت‌ها و ذی‌نفعان بازار سرمایه قطعا به صلاح جنابعالی نیست و موجب وارد آمدن خدشه به نام سازمان بورس به عنوان نهاد دارای سلامت حرفه‌ای در مجموعه اقتصاد ایران خواهد شد.
بر این مبنا به نمایندگی از جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه بورس به استحضار‌ می‌رسانیم، به باور ما حضور صاحبان رسانه‌ها ‌و افراد دارای سابقه رقابت و حتی تقابل تجاری جدی در فضای رسانه‌ای در موضع روابط عمومی سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر و بی‌طرف بازار سرمایه عملا در حوزه توزیع منابع مالی و از آن مهم‌تر در حوزه انتشار اخبار بازارسرمایه، سازمان بورس را  با تعارض و تضاد منافع جدی مواجه خواهد کرد، که قطعا به نفع حضرتعالی به عنوان مدیری خوشنام و باسابقه و هم‌چنین مجموعه سازمان نیست.
براین اساس به عنوان دوستانی که پیش‌تر و در طول 10 سال تصدی مدیریت بورس تهران در کنار شما در توسعه بازار سرمایه همراه و همگام بوده ایم، درخواست می‌کنیم در چنین انتصابی نکات یادشده را مدنظر قرار دهید. یقین داشته باشید در صورت رعایت صرفه و صلاح حرفه روزنامه نگاری و حفظ سلامت بازارسرمایه، فعالان رسانه‌ای بازار سرمایه هم‌چون گذشته در کنار شما هستند.
با سپاس فراوان
جمعی از فعالان رسانه‌ای در حوزه بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان