بازدید 25368

کرونا جان ۵۷ ایرانی دیگر را گرفت / آخرین آمار مبتلایان و بهبودیافتگان «کووید-۱۹» تا ششم خرداد ۹۹ / «نرخ مرگ» در ایران ۶.۴ و در جهان ۱۲.۸ درصد

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۷۸۷ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی بستری هستند و حال عمومی ۲۵۶۷ تن از ایشان «نامساعد» گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 26 May 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان از ۱۳۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۱۷۸۷ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۳۹ هزار و ۵۱۱ تن رسید.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۲ مورد بستری و یک هزار و ۴۳۵ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۷۵۰۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۰۹ هزار و ۴۳۷ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۵۶۷ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال (Critical) هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

جهانپور افزود: تا کنون ۸۳۷ هزار و ۹۰ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت به انجام رسیده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۴ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۲.۸ درصد فاصله محسوسی دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۳.۶ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
حالا که نرخ مرگ جهانبخش تقریبا برابر نرخ مرگ چین شده یعنی جهانبخش هم داره شوخی میکنه؟ آقا شوخی نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
بهترین مدرک اآمار سازی و در صد تقریبا ۶ در ایران در برابر تقریبا ۱۲
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
امار تلفات امریکا از دو روز پیش که به مرز ۱۰۰ هزار بسیار نزدیک شده یکدفعه متوقف شده حتی واکسن هم پیدا کرده باشند از ۲۰۰۰ به ۲۵۰ نفر در روز کاهش یعنی جعل امار واضح است و اگر رساناهای امریکا مانور عجیب روی انها میداد
آمار افزایشی شد
در بازگشاییها تجدید نظر کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
بهتره بررسی بشه که کرونا چقدر به میزان فوتیهای کشور اضافه کرده. آیا بدون کرونا همه افراد از دست رفته در بین ما باقی میموندن؟
همراهان عزیز، متاسفانه باید به عرض برسونم که زینال مون چند صباحیه که مبتلا به کووید شده و متاسفانه یکی از 2567 افراد critical هستش و متاسفانه هنوز قادر به ارسال نظرات ارزشمند نمی باشد. انشالله بعد از شکست دادن ویروس، مجددا با اقتدار بیشتر باز خواهد گشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
شاید هم هیچوقت.
تغییر محسوس و معناداری از نظر شدت ابتلا به کرونا و شدت مرگ و میر این بیماری در کشور دیده نمی‌شود. آمارها فقط مقداری نوسان دارند که طبیعی است ولی شدت کاهش محسوسی ندارد.
به این ترتیب چرا روند عادی سازی آغاز شده است؟ آیا این احتمال که بیماری از کنترل خارج شود و موج ویرانگری از مرگ و میر آغاز شود را مسئولین محترم در نظر گرفته‌اند؟ آیا حتی نجات جان یک نفر و یا از دست رفتن یک نفر برای ما که مسلمان و پیرو قرآن هستیم مهم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
به نظرتون بهتر نیست که همه خیابونها و جاده ها بسته بشه که سالانه 20 هزار نفر در تصادفات کشته نشوند؟
اگه مریض بشیم پول تخت آی سی یو چقد میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
بستگی به این داره چخدروز توی ای سی یو باشید
حداقل روزی 1 میلیون هستش
به مسئولان عزیز بگید بجای امار عوام پسند اگر میتونند امار تعداد تست به ازای صد هزار نفر جمعیت کشور را ارایه دهند تا معنای واقعی کنترل کوید اشکار شود. اونوقت ببینید رتبه ما در ندیدن واقعیت چندم هست.
چیزیکه باعث تعجب بنده شده،،این است که با کمال تاسف مشاهده‍ کردم که مردم با خیال راحت دررستورانها غذا وبستنی میخورند،وحتی دربعضی جاهها عروسی دارند. نمیدانم چه خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
اگر پول بی زبان این مملکت جاهای دیگر هزینه نمیشد دولت میتوانست شش ماه هزینه حداقلی خانواده ها را میداد ومردم خانه میماندند وغم نان نداشتند واین بیماری خیلی بهتر وزودتر کنترل میشد
چین حقمونو از آمریکا می گیره
امریکا این همه زور گفت ولی چین طرفدار ماهستش حقمونو می گیره از غرب حالا ببینید
چین ابر قدرت دنیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
گور پدر چین وروسیه
ینی باور کنیم چین و ایران امار واقعیش همینه؟
دروغ مستمر
زینال که کامنت میگذاشتی پیِ هم
کرونا بگرفت و زد بغل زانوی غم
اینجا پُرِ بندری شده کاری کن
احکام درون گیشه را جاری کن
یک بندری است و او فقط زینال است
یک بَبر در این بیشه و او بنگال است
واحد شمارش انسان نفر است!!!!
در اهواز اعلام میشود وضعیت قرمز است ولی در همین زمان حتی فست فودی هم فعالیت می کند این مخاطب وضعیت قرمز چه کسانی هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار