بازدید 11150

واگذاری سه ساله پیست اسکی دیزین منتظر مشتری

پس از برگزاری چندین جلسه بحث، بررسی و کارشناسی‌های لازم، مقرر شد بهره برداری پیست بین المللی اسکی دیزین از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به صورت مزایده به مدت سه سال به بخش خصوص واگذار شود.
کد خبر: ۹۸۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 26 May 2020

مدیر مجموعه‌های اسکی دیزین و شمشک از واگذاری بهره برداری پیست اسکی دیزین به بخش خصوص خبر داد.
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ ورزشی رشته‌های ورزشی نظرات

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی مجموعه‌های اسکی، محمدحسین حمیسی سه شنبه ۶ خرداد ماه در این باره اظهار داشت: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و در راستای برنامه ریزی و سیاست‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، پس از برگزاری چندین جلسه بحث، بررسی و کارشناسی‌های لازم، مقرر شد بهره برداری پیست بین المللی اسکی دیزین از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به صورت مزایده به مدت سه سال به بخش خصوص واگذار شود.

وی با بیان اینکه مبلغ پایه این مزایده برای مدت سه سال، حدود ۱۸۳ میلیارد ریال می‌باشد، افزود: علاقمندان می‌توانند از مورخ ۱۲ لغایت ۱۹ خرداد ماه با مراجعه به سایت ستاد به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مزایده مذکور اقدام نمایند. مدت زمان این بهره برداری از تیرماه ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲ خواهد بود.

مدیر مجموعه‌های اسکی خاطر نشان نمود: از اهداف اصلی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهیا نمودن شرایط و زمینه واگذاری دو پیست دیزین و شمشک بصورت بلند مدت است که این امر پس انجام طرح‌های مطالعاتی و سیر تشریفات قانونی این امر، میسر خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر