بازدید 7796

جزئیات دیدار منتخبان مجلس با سردار حاجی‌زاده

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به دیدار جمعی از منتخبین مجلس یازدهم با سردار حاجی‌زاده گفت: در این دیدار ضمن آشنایی با آخرین دستاورد‌های فضایی سپاه، سیگنال ماهواره نظامی نور و عملکرد آنرا مشاهده کردیم.
کد خبر: ۹۷۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 19 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، روح‌الله متفکر‌آزاد منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با اشاره به دیدار صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از منتخبان مجلس یازدهم با سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این دیدار ضمن آشنایی با آخرین دستاورد‌های فضایی سپاه، به دنبال استفاده از الگوی آنان جهت توسعه و پیشرفت کشور پیش از آغاز رسمی مجلس یازدهم از بودیم.

وی افزود: در مجلس یازدهم مساعدت و حمایت‌های لازم از اقدامات فضایی سپاه و نیروی فضایی آن بیشتر خواهد شد، زیرا اخیرا بخشی از موفقیت‌های آنان را در پرتاب ماهواره نظامی نور مایه امید‌های فراوانی شده است.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم تصریح کرد: رهگیری ماهواره نور و سیگنال‌های آن را در این دیدار از نزدیک مشاهده کردیم ضمن اینکه باید بتوانیم از این الگوی سپاه در بخش‌هایی صنعت به منظور پیشرفت در کشور بهره‌مند شویم تا بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

متفکر‌آزاد گفت: دهنوی منتخب مردم تهران، شریفیان منتخب مردم تهران، رضاخواه منتخب مردم تهران، رضایی منتخب مردم دشتستان، جدی منتخب مردم شیروان، رشیدی منتخب مردم کرمانشاه و حجت‌الاسلام شجاعی منتخب مردم ابهر به همراه بنده با حضور در موقعیت سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی‌مقدم با سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران دیدار کردیم.

وی افزود: ضمن مشاهده سیگنال‌های ماهواره نور صحت کارکرد این ماهواره را مشاهده کرده و رهگیری آن توسط پاسداران انقلاب اسلامی رویت کردیم.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: با آنکه نسبت به اقدامات هوافضای سپاه امیدوار بودیم، اما بعد از این دیدار و گزارشات مسئولان امیدوارتر شدیم. ضمن اینکه اخلاص فرزندان سپاه و حرکت آنان در مرز‌های دانش و توانایی جوانان علاقمند به پیشرفت کشور و تعهد آنان ما را به سر ذوق آورده و از اینکه فرماندهان ارشد سپاه به جوانان اعتماد کرده‌اند تقدیر می‌کنم.

متفکر آزاد گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران تلاش‌های گسترده‌ای را برای رسیدن به مدار ۳۶ هزار کیلومتری به کار گرفته است. ضمن اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید زیادی برای رسیدن به این مدار داشتند؛ و به همین دلیل هوافضای سپاه زمانبندی دقیقی را برای این کار در نظر گرفته و قطعا در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر آنان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در رسیدن به مدار ۳۶ هزار کیلومتری برای هوافضای سپاه فصل‌الخطاب است و هوافضای سپاه رسیدن به این مدار را به عنوان یک برنامه نمی‌نگرد بلکه به عنوان دستوری که باید تحقق پیدا کند، می‌نگرد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در پایان گفت: من آینده بسیار درخشانی را برای بخش هوافضای سپاه می‌بینم و با آنکه تعداد زیادی در این بخش فعالیت نمی‌کنند و منابع اعتباری زیادی هم ندارند، اما مشکلات را یک به یک از مسیر خود برداشته و در حال تلاش هستند و قطعا یکی از پیشرو‌ها در دنیا بوده و خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان