بازدید 17092
۹

کشف ۵ پارکینگ احتکار خودرو در پایتخت

رییس پلیس پایتخت با اشاره به این که پلیس چند روزی است وارد موضوع احتکار خودرو شده است، گفت: در ۴٨ ساعت گذشته با کشف ۵ پارکینگ در شهر تهران، ۵۴٠ دستگاه خودرو که اکثرا محصولات ایران‌خودرو و سایپا هستند کشف شده است.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 19 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با بیان این خبر گفت: این طرح با جدیت دنبال خواهد شد و قطعا با افرادی که طی این مدت این وسایل را خریداری و احتکار کردند، برخورد می‌شود.

وی در ادامه از دستگیری ۶٧٠ سارق و مالخر در سی و پنجمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد و افزود: از دستاوردهای این مرحله از طرح، اجرای ٢٩١ حکم قضایی بود که طی آن ۶٧٠ سارق خودرو و منزل، مالخر و ... دستگیر شدند. این افراد در قالب ٢١ باند فعالیت می‌کردند و از آنها ٢١٧٠ اقلام سرقتی مردم کشف شد که ارزش آنها بیش از ۹.۵ میلیارد تومان است.

به گفته وی، در اجرای این مرحله از طرح، ١٨٢ دستگاه موتورسیکلت و خودروی سرقتی هم کشف شده که از این تعداد ١٠٩ دستگاه خودرو بوده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه به ٨٨٠ پرونده پلیسی رسیدگی شده و در مجموع سه قبضه سلاح جنگی و ٣۴ قبضه سلاح سرد کشف شده است، گفت: برخورد با مزاحمت‌های خیابانی و برخورد با موتورسیکلت‌های سنگینی که امنیت خیابان‌ها را به ویژه در شب مختل کرده بودند، در دستور کار بود که حدود ٣٩ موتورسیکلت و ١٣ دستگاه خودرو شب گذشته توقیف شدند.

وی افزود: با دستگیری ٣٨ قاچاقچی کالا ١۴۴ هزار انواع کالا کشف شد و با تشکیل ٣٠ پرونده در اختیار مراجع قرار گرفتند و حدود ٣ میلیارد ارزش کالای کشف شده است. همچنین ١٠٨ کیلو از انواع موادمخدر هم کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت اضافه کرد: همچنین روز گذشته همکارانم در پلیس امنیت اقتصادی ٢٣ نفر دلال ارزی را دستگیر کردند که ٨٠ میلیارد ریال انواع ارز از این افراد کشف شد.

سردار رحیمی افزود: در کشفیات این مرحله، قرص‌های تقویتی بدنسازی که تقلبی و تاریخ گذشته نیز بودند کشف شد. در یک مورد از این کشفیات ۵.۵ میلیون عدد قرص‌هایی که تاریخ گذشته و فاسد بود در حال عرضه بود. ۳.۵ تن شیر خشک که اغلب فاسد شده بود نیز در میان کشفیات وجود داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
منم دوتا مرکز بزرگ احتکار خودرو بلدم ، کیلومتر 14 و 15 جاده مخصوص ، از بیرون نرده ها که نگاه کنید همه خودروهای احتکار شده رو میبینید نیازی به کشفیات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نیست
چرا پارکینگ های. خود سایپا که فیلمش لو رفته را چیزی راجبش نمیگید
دردی هم مردم دوا میشه؟
فکر کنم رئیس سازمان تعزیرات وقتی از کیل.متر 14 و 15 جاده مخصوص و از کنار نرده انباز روباز ایران خودرو و سایپا رد میشه سرش را بر می گردونه میگه چرا این همه همه زمین خالی و بدون استفاده کنار جاده مخصو هست تا چشم کار می کنه خالی خالی است!!!!. یا حتی وقتی می خواهد برود بازدید سرزده از ایران خودرو سایپا سه چهار روز قبل تماس می گیره با عصیانیت با ایران خودرو و سایپا میگه فکر نکنید ما بری انبارهای دپوی ماشین صفر کیلومتر اومدیم ها ما اومدیم از مدیریت عالی شما در نگهداری از خودرو در فضاهای باز الگو بگیریم.
بعد از اینکه همه دیدن مجبور شدن بیان وسط .... حالا جوری حرف میزنن انگار شق القمر کردن
اعدامشون کنید
اصلا این فضای که به نام احتکار خودررو نام می برند یک دروغ بزرگ است و خبرگزاریهای همراشان دارند مطابق قبل مردم را گول می زنند .مگر ممکن است شخص در حجم کلان انبار کند..... اگر راست می گوید ثبت نامی ها را بدهید .
سردار اگه بتونی پرونده این محتکرین را براش حکم بگیری واقعا باید به شما آفرین گفت. اما قطعا این تغداد اتومبیل که قیمت چندانی هم ندارند مال پادوهای رانت خورهای دولتیه و همین ها این اجازه را به نهادهای نظارتی نمیدن که در کارشون موش بدوونه
چه جالب یهو همه با هم دارن کشف می شن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی