بازدید 8543
۵

اظهارات جانشین رئیس پلیس درباره دلایل افزایش جرم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پایین بودن هزینه جرم باعث افزایش مجرم در جامعه شده که این امر کار پلیس را دشوار کرده بنابراین بالا بردن هزینه جرم یکی از مولفه‌های موثر بر کاهش جرایم است.
کد خبر: ۹۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 18 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خیرآنلاین، سرتیپ قاسم رضایی در جمع فرماندهان انتظامی یزد به اشراف اطلاعاتی پلیس اشاره و افزود: باید تلاش کنیم اشراف اطلاعاتی را به مفهوم واقعی به دست آوریم و برای رسیدن به این موضوع باید آسیب‌ها را شناسایی کرده و هدفمند حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید یزد، شهدای ناجا و مدافع حرم به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: این امنیت، رفاه و آسایشی را که امروز در جامعه داریم مدیون شهدا هستیم.

رضایی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی خادم نظام و مردم هستند به گزارش عملکرد فرمانده انتظامی یزد اشاره و بیان کرد: این گزارش نشان‌دهنده زحمات و تلاش‌های جمعی کارکنان پلیس در موضوع‌های مختلف است که همه این اقدام‌ها جای قدردانی دارد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: همه در رسیدن به این افق چشم انداز نقش داریم، کارکنان ناجا و خانواده آنها و همچنین ظاهر، باطن و عملکرد کارکنان پلیس در دست یافتن به این مهم نقش بسزایی دارند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه کارکنان پلیس بسترسازان ظهور هستند بیان کرد: نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی یعنی پلیس وظیفه شناس، نیروی جهادی که خودش را با آیات الهی تنظیم کند.

جانشین فرمانده انتظامی گفت: مقام معظم رهبری کلمه مقدس را به ناجا مزین کردند، مجاهدان فی‌سبیل‌الله از صفت هایی است که معظم‌له به کارکنان ناجا دادند که این مهم باعث افتخار است.

رضایی افزود: معظم‌له قدردان زحمات ماموران ناجا هستند و این برای ما افتخار است که فرمانده‌ای شجاع، مجتهد و مدیری به تمام معنا داریم.

وی در سفر به یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه این شهر دیدار کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
این آقا به جای ریشه سرگرم میوه هستند. این طرز فکر وحشتناک است و فقط زندانها را پرتر می کند.
چند روز پیش که حسابی قوانین حمایت از مجرمین در حمله به خانه و برق گرفتگی هنگام دزدی و ...... ردیف کردید. حالا فلسفه بافی میکنید که " دلایل افزایش جرم " و آسمون ریسمون و .....

برای پاسخ خودتون برگردید به همون خبر چند روز قبل که حسابی از مجرم در مقابل شاکی دفا کرده است.
ضمنا همه شاهدیم که در همه گفتگو ها با مجرمین دستگیر شده این جملات کلیدی و کلیشه ای رو از دستگیر شده ها میشنویم ، " بیستو پنج بار زندان رفتم " ، " مرخصی گرفتم از زندان و بر نگشتم " ، " محکوم اعدامی بودم . ..... " ، " قبلا به جرم زورگیری رفتم زندان" ، " و ....... " و ....... خواهشا مردم رو سر کار نزارید و هیچ قانونی در حمایت از خلاف کار خصوصا هنگام خلاف وضع نکنید و اجازه بدید که شاکی در مقابل مجرم و دزد و زور گیر از خودش دفاع کنه و دست از عوض کردن جای شاکی با متشاکی بردارید. فلسفه بافی هم نکنید.
دلیلش گرسنگی است!
وقتی مردم می بینند مسئولین دزدی و رانت خواری می کنند و کسی کاری ندارد و تناسب جرم و کیفر وجود ندارد. یعنی طرف 1000 ملیارد می دزذ و فقط 100 میلیون چریمه می دهد ویا چند سال زندان می گیرد. خوب همه تشویق به دزدی می شوند. چرا بروند چند سال بابدبختی درس بخوانند وکارکنند به اندازه یک هزارم آنها درآمد نخواهند داشت. مسئله دیگر متناسب نبودن درآمد با کار می باشد که طرف را به دزدی وامی دارد. ودیگری نبود کار است.
با یک نگاه به گذشته متوجه اشتباهات وعملکرد غلط خود میشوید.قوانین واجرای شما در مورد سارقان وخلافکاران کاملا اشتباه است واین افزایش نشان از ان دارد.کجای دنیا وقتی کسی به اموال شما دست درازی کرد را بابد در مقابلش تسلیم شد؟هم شرع وهمم عرف میگه وقتی به خانه سما یا کشور شما دست درازی شد دستش را قطع کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار