بازدید 4408

خودروسازی تسلا از مقامات کالیفرنیا به خاطر بستن کارخانه شکایت کرد

شرکت خودروسازی تسلای آمریکا، روز گذشته در تلاش برای بازگشایی کارخانه خود، از مقامات محلی ایالت کالیفرنیا شکایت کرد.
کد خبر: ۹۷۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 10 May 2020

به گزارش فارس به نقل از رویترز، شرکت تولید خودروهای الکتریکی تسلا، به خاطر بسته ماندن کارخانه‌های خود و در تلاش برای بازگشایی آنها در سایه شیوع کرونا، از مقامات کالیفرنیا، شکایت کرد.

الون ماسک، مدیرعامل تسلا، تهدید کرده در صورتی که مجوز بازگشایی کارخانه تسلا صادر نشود، ساختمان مرکزی این شرکت را از کالیفرنیا خارج کرده و به تگزاس یا نوادا منتقل خواهد کرد.

مقامات بهداشتی منطقه آلامدا ایالت کالیفرنیا اعلام کردند که در راستای اجرای سیاست‌ها برای کنترل شیوع ویروس کرونا شرکت تسلا نباید کارخانه خود در شهر فرمونت را بازگشایی کند.

تسلا اعلام کرده است اقدام مقامات محلی چاره‌ای جز طرح دعوی قضایی برای دریافت مجوز بازگشایی کارخانه برای این شرکت باقی نگذاشته است.

شرکت تسلا اعلام کرده است که تلاش کرده زمینه‌های لازم را برای بازگشت کارگران به محل کار خود از طریق پارتیشن بندی محل کار، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین برای کارگران، انجام تب‌سنجی و الزام آنها به استفاده از تجهیزات حفاظت بهداشتی و همچنین ضد عفونی کردن تجهیزات را فراهم کند.

این شرکت می‌‌گوید: مراتب تصمیم خود برای بازگشایی خطوط تولید را به مقامات آلامدا، گزارش کرده اما آنها هیچ پاسخی به تسلا نداده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار